موضوعات داغ

نسخه نهایی لنسر اوولوشن تایید شد

عکس مطلب اول
اواخر دسامبر سال 2014 میلادی بود که میتسوبیشی طرحی مفهومی از نسخه اوولوشن لنسر را معرفی کرد، لنسری خشن‌تر و اسپرت‌تر که در جلو از سپری جدید و بر روی کاپوت خود از سه ورودی هوا استفاده می‌کرد و در عقب آن هم یک اسپویلر سنتی و یک دیفیوزر در زیر سپر با دو خروجی اگزوز در میان آن قرار داشت که انصافا چهره خودرو را خیلی خشن‌تر و بهتر از قبل کرده بود، حالا توسط میتسوبیشی به عنوان نسخه نهایی اوولوشن لنسر تایید شده و قیمتی پایه هم برای آن در نظر گرفته شده است.
پیش از گفتن قیمت در نظر گرفته شده برای لنسر، خوب است بدانید که این خودرو در زیر کاپوت خود از یک موتور توربوشارژر 2 لیتری 4B11T استفاده می‌کند که به راحتی 473 اسب بخار قدرت را تولید و روانه چرخ‌های لنسر می‌کند و این در حالی است که نسخه پیشین این خودرو که در سال 2010 برای عرضه در سال 2011 معرفی شده بود هم با پیشرانه‌ای تقریباً یکسان 2 لیتری قادر به تولید 291 اسب بخار قدرت و 406 نیوتن متر گشتاور بود، یعنی پیشرانه جدید با بروزرسانی‌های صورت گرفته بر روی آن توانسته حداکثر 180 اسب بخار قدرت را بیشتر از پیشرانه مدل قبل تولید کند!
دیگر ویژگی‌های نسخه نهایی اوولوشن لنسر MR هم مجهز شدن آن به صندلی‌های اسپرت ریکارو، ترمزهای قدرتمند برمبو و رینگ‌های 18 اینچی است که تاثیر آن‌ها را در عملکرد و سطح رفاهی نمی‌توان نادیده گرفت.
همانطور هم که در اوایل کار گفته شد، میتسوبیشی قیمتی پایه برای این خورو در نظر گرفته که شامل برچسب قیمتی 35 هزار و 802 دلاری و یا 33 هزار و 913 یورویی می‌شود.

نظرات کاربران

16 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/1/26
واااااااای خدای من
موتور دو هزار و ۴۷۳اسب بخار!!! ینی ۲۳۷اسب بخار از هر هزار سی سی برداشت کرده ه ه ه
دمت گرم میتسوبیشی
1394/1/26
من حرفی برای گفتن ندارم .....
1394/1/26
اگه بیاد ایران روی خیلی از ماشینای شیش سلیندر و شاید هشت سیلندرو کم کنه
1394/1/26
وای خدا فکم افتاد!!!!! این ژاپنیا دارن دیگه مرز صد در صد بازدهی رو هم رد میکنن!! میتسوبیشی یعنی تکنولوژی و کیفیت.
1394/1/26
عالی خیلی دوستش دارم اوج قدرت و زیباییییییی
1394/1/26
یعنی قدرتمند ترین ماشین پرخوران دنیا ///236.5 اسب به ازای هر لیتر
بهتر از (مکلارن-بوگاتی-فراری-لامبورگینی-پورشه-و...............)

1394/1/27
عزیزم داری زیاده روی میکنی.این فقط یه عدده که سندی هم نداره.چطور اسم لامبو رو اینجا میاری نمیدونم واقعا
1394/1/27
بخوان از این بیشتر هم پیش میرن.400 سی سی از پژو 405 بیشتره قدرتش هم 350 اسب بخار بیشتره...اینو کجای دلم بزارم :(
1394/1/27
ارین موتور مجوز بگیر واردش کن هر قیمتی درآمدش بینهایته هااااا...به پولش فکر کننننن.پوووول.درآمد...پرفروش ترین ماشین وارداتی در ایران.جون مادراتون اینو وارد کنین بابا نسلش منقرض شد بالای 2500 سی سی هم که نیست...تازه دو دیفرانسیل بودنش رو هم در نظر بگیرید
1394/1/27
بچه ها قدرت و ول كنين ببينيين أين ماشين با اين توانايى و قدرت چه قدر قيمّت مناسبي داره.....
1394/1/27
شایانه ذکر که این قدرت بین چهار چرخ تقسیم میشه که شمارو در مسیرهای نا هموار و یا لغزنده از سواری خوبش بی نسیب نمیکنه و شما میتونید با خیال راحت پاتون رو روی پدال گاز فشار بدید و ببینید هیچ چیزی جلو دارتون نیست...اوولوشن افسانه ی میتسوبیشی.
1394/1/28
این دیگه آخرت ماشینه --- لنز چراغات تو حلقم --- افرین به ژاپن رو یه طرح اینقدر کار میکنه تا به اوج برسونش -نه مثل خودرو سازای دیگه که هر سال یه طرح پر از اشکال میدن بیرون --- آرزو بر جوانان عیب نیست (دختر همسایه رو میگم) :)
1394/1/28
هومن جان موتور این ماشین تو لیست برترین موتور های پرخوران 11ام شد در حالی که یدونه از اون لامبویی که اسمشو میاری تو لیست نبود در ضمن از موتور چند نسل قبل لنسر 1000 اسب هم گرفتن از یه موتور 2لیتری!
1394/1/29
این ماشین تو ایران بیاد یه 200 تومنی برای ملت آب می خوره.
نمیفروشه
1395/11/28
مرد مومن این ماشین انقدر تو ایران طرفدار داره که خود من اگه به قیمت 300 میلیون وارد شه اولین نفر اقدام به خرید میکنم عزیز من
مثل من هم عاشق میتسوبیشی زیاد داریم یکیش همین میلاد این پایین
منم از بچگی عاشق میتسوبیشی بودم تا الان
جنس ژاپنی ینی کیفیت ینی قدرت ینی بازده بالا ینی وقتی یه آلمانی رو جلوت دیدی ماشینت رم کنه ینی اصالت
ژاپنی ینی این... :)
1395/9/28
من انقدر عاشق این ماشینم که حاضرم 400 ملیون بابتش بدم 24 ساعته یه پلاک شدش رو تحویل بگیرم.
از بچگی میتسوبیشی رو دوست داشتم. ژاپنی ها هر کاری رو با بهترن کیفیت انجام میدن و تو کار دزدی نمیکنن( قابل توجه خودرو سازای داخلی که ولشون کنی صندلی رو بر میدارن بعدا" به عنوان آپشن بابتش پول اضافه میگیرن تا بزارن)