موضوعات داغ

تمامی تویوتا و لکسوس ها گارانتی می شوند

عکس مطلب اول
معمولا یکی از سئوالاتی که خریداران واقعی در بازار برای خرید یک خودرو می پرسند، علت تفاوت قیمت یک خودروی مشابه در بازار با نمونه عرضه شده توسط نماینده آن است. جواب این سئوال در گارانتی این خودرو است. اگر شما خودرویی را از بازار آزاد تهیه کنید که به صورت شخصی وارد شده، دارای گارانتی شرکت نماینده آن برند نمی باشد. اما گویا ایرتویا قصد دارد تمامی خودروهای لکسوس و تویوتای موجود در بازار را گارانتی کند. بدیهی است که این گارانتی با انجام تست سلامت و اصالت خودرو انجام می شود و زمان آن نیز محدودتر از گارانتی های فعلی است.
متن خبر را می توانید در زیر مشاهده کنید:
"طرح گارانتی، ویژه خودروهای غیرشرکتی، به زودی..."
شرکت ایرتویا، نماینده انحصاری تویوتا موتورز کورپوریشن در ایران، همسو با مسئوليتهاي اجتماعی و مشتری مدارانه شرکت مادر و در راستای موفقیت های پیاپی تویوتا در انتخاب شایسته این برند به عنوان برترین و ارزشمند‏ترین برند خودرویی دنیا برای هفتمین سال متوالی، در اقدامی فراتر از مسئولیت‏ خود به عنوان نماینده انحصاری تویوتا در ایران، کلیه خودروهای تویوتا و لکسوس غیرشرکتی وارد شده به کشور را پس از احراز سلامت و اصالت تحت پوشش گارانتی و خدمات پس از فروش خود قرار می‏دهد.
جزئیات و شرایط استفاده از طرح مذکور متعاقباً از طریق وب سایت رسمی شرکت اریتا (نمایندگی مرکزی ایرتویا) به آدرس www.arita.irtoya.com اعلام خواهد گردید.
علاقمندان می توانند جهت اطلاع از زمان آغاز طرح کلمه "service" را به شماره 021734567 پیامک نمایند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/9/3
و طبق آخرین اخبار منتشر شده, شرکت سایپا حتی یک ثانیه بعد از انداختن خودرو به مشتریان,محصولات خود را تضمین نمیکند و به عنوان بی ارزشترین برند خودرویی جهان شناخته شده است!
1393/9/3
از لکسوس بگذریم چون مال از ما بهترون اما از تویوتا بگم که اصلا نیاز به گارانتی نداره چند سالی هایلوکس داشتیم شما بگو یه ایراد ازش پیدا کردین نه
1393/9/4
خوش به حال کسانی که ارزون تر و زودتر از نمایندگی وارد کردند و حالا هم تحت گارانتی قرار میگیرند