موضوعات داغ

رونمایی از آستون مارتین لاگوندا، دوبی

عکس مطلب اول
همانطورکه احتمالا می دانید، خودروی جدید آستون مارتین به نام لاگوندا در ماه های اخیر حسابی خبرساز بوده و همگی منتظر رونمایی رسمی از این خودرو بوده اند. بالاخره این شرکت بریتانیایی این خودروی لوکس را در دوبی رونمایی کرد و آن را Lagonda Taraf نامیده است.
آستون مارتین برای این خودرو شعار "the finest of fast cars" را انتخاب کرده است. طراحی این خودرو از مدل 1976 آستون مارتین لاگوندا الهام گرفته شده و تماماً با دست و در خط تولید Warwichshire ساخته خواهد شد.
با وجود اینکه تا به حال از سوی آستون مارتین اعلام شده بود که این خودرو تنها در بازار خاورمیانه عرضه می شود اما در این مراسم اعلام شده که آستون مارتین به فکر عرضه لاگوندا به بازارهایی غیر از این منطقه نیز می باشد.
موضوعی که همچنان ناگفته مانده، پیشرانه ای است که روی آن نصب شده اما احتمال می رود یک موتور 12 سیلندر 6 لیتری با توان تولیدی در حدود 600 اسب بخار روی آن نصب شده باشد که این نیرو را به کمک گیربکس 8 سرعته خودکار به چرخ های عقب منتقل می کند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/8/21
خیلی بدقیافست فارغ از موتور و تجهیزاتش.
1393/8/21
دوبی معدن سوپرکار هستش.
روز بزین تو شهر امکان نداره لامبورگینی و فراری نبینین
1393/8/22
دوست عزیز m این کجاش بد قیافست . به نظر من در حد شاه کاره................
1393/8/22
به نظر من لوکس ساز ترین خودرو ساز های جهان انگلیسی ها هستند
1393/8/23
خدایا قوربونت برم حتی مثل عربا نیستیم که بیان ماشین لوکس مختص ما بسازن، لاعقل یه فرجی عنایت بفرما شاید این مسولین نظرشون عوض بشه اجازه بدن ماشینای بالای 3 لیتر وارد کشور بشن، ما که این فرغونو نخواستیم...
1393/8/23
این فرغون به درد کشور ما نمیخوره ، ببین قیافش ضایع، رنگش افتضاح، موتورش خیلی اسب بخار داره ، مث سمند خودمون خیلی گنده اس ، بعدش مه شکن نداره، از بغل که بهش نگا میکنم با خودم تجسم میکنم شاید اگه پیکان 2014 رو میزدن با تغییرات شدید شاید این مدلی میشد کلا اینطوری میشد