موضوعات داغ

فروش با تسهیلات بدون بهره ایرتویا

عکس مطلب اول
از اوایل امسال بود که ایرتویا یکی پس از دیگری محصولات مختلفی از تویوتا و لکسوس را به بازار روانه کرد. گویا این روند هنوز ادامه دارد و بمب‌باران سنگینی بر روی رقیبان کره‌ای، ژاپنی و آلمانی در حال اجراست. ابتدا نسل جدید لکسوس‌های ES، IS و GS معرفی و عرضه شدند و پس از ورود نسل جدید کرولا (که به صورت فیلم در سایت خودرو بانک آن را بررسی کردیم)، خبر از ورود نسل جدید یاریس هاچ‌بک آن هم با چهره‌ای دگرگون شده به گوش خورد (برای آشنایی بیشتر با یاریس هاچ‌بک جدید اینجا کلیک کنید). هنوز این هاچ‌بک جدید به بازار نیامده لکسوس IS با پک F Sport و البته در تعداد بسیار کم عرضه شد و هنوز هم زمزمه‌هایی از ورود چند خودروی جدید دیگر به گوش می‌خورد که با قوت گرفتن ورود آن‌ها به بازار در سایت خودرو بانک معرفی خواهند شد.
حال بگذارید سری به شرایط فروشی که توسط این شرکت ارایه شده نیز بزنیم. هم‌اکنون فروش نقدی و اقساطی خودروهای کرولا و یاریس هاچ‌بک و سدان در مدل‌های 2015 در جریان است و مدل‌های مختلف دیگری مانند کمری GLX SPL، کرولا XLI SPL و لکسوس IS250 مدل 2014 دارای شرایط فروشی با تسهیلات بدون بهره و بدون ضامن هستند. بطور مثال لکسوس IS250 که این روزها با 6 سیلندر و چهره‌ای خشمگین حسابی برای رقیبان خود شاخ و شانه کشیده 265 میلیون تومان قیمت خورده (در بازار آزاد 270 تا 280 میلیون تومان قیمت دارد) که می‌توانید 48 میلیون تومان آن را به صورت 6 ماهه و بدون بهره پرداخت کنید.
اما خودروی جدیدی که در بخشنامه ایرتویا به چشم می خورد و قرار است به زودی خیابان‌های کشور را لمس کند، لکسوس GS با پک F Sport است که چهره‌ای بسیار خشن‌تر و جدی‌تر از مدل استاندارد دارد. مدل استاندارد این خودرو هم‌اکنون با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و هزینه‌های شماره‌گذاری و فیش 10 درصد 289 میلیون تومان قیمت دارد اما قیمتی که ایرتویا برای GS F Sport در نظر گرفته 335 میلیون تومان است. چهره GS F Sport بسیار خشن‌تر و اسپرت‌تر از مدل استاندارد است و تغییرات انجام شده روی آن از GS یک سامورایی جذاب ساخته است. عکس‌هایی که در زیر مشاهده می‌کنید همگی از مدل F Sport هستند.
برای مشاهده بخشنامه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط فروش اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/6/10
یعنی کسی که 265 میلیون پول ماشین میخواد بده معطل قسط بندی برا 48 میلیون تومنه؟
شرایط فروش ایرتویا اکثرا غیر معقول بوده
1393/6/10
لکسوس زیبا شده خودرو های تویتا است
1393/6/10
کاش عکس نمای عقب هم بود
1393/6/10
والا از نظر زیبایی که عالیه ولی من با 300 تومن هیچگاه اینو نمیخرم.
دلیل: با موتور 6 سیلندر قدرت 204 اسب واقعا ناامیدکننده است و شتاب حدود 8.5. باید از موتوذ توربو بمانند BMW528 با قدرت 245 استفاده میکرد (تازه لکسوس باک 2.5 لیتری داره ولی BMW باک 2 لیتری 4سیلندر). بنابراین کسی که تفکر مهندسی داشته باشه، به سراغ لکسوس نمیره و صبر میکنه لکسوس همین مدل را با حجم 2 لیتر و قدرت 240 و همین قیمت بزنه که اونوقت عالی است.
1393/6/10
فوق العاده خوشکله شده
مدل IS جدیدش رو چند بار دیدم تو خیابون خیلی قیافه خوبی داره
شش سیلندر هم که هست! اما دوست دارم مدل F Sport رو هم ببینم که چجوریه
کسی میدونه قیمت IS f sport چنده؟
1393/6/11
دوست عزیزی که لکسوس رو با bmw مقایسه کردی.حس میکنم جز اطلاعات رو کاغذ هیچی از اینا نمیدونی
اولا 6سیلندر مزایایی داره که 4سیلندر توو خواب ببینه
یکیش کشش بالا.راحتیه سیستم تهویه و..
اسب بخار بالای bmw به دلیل توربوشه که هر سرویس خدا تومن باید خرجش کنی
هزینه های نگهداری لکسوس بسیار پایین تر از bmwهستش
معیار رو فقط اسب بخار نذارید وگرنه ولوو با 220م با موتور 2000 اسب بخارش 240هستش.اما کوو؟؟ چرا استقبال نشد
ماشین خریدن فقط مهم نی.نگه داشتن و هزینه هاشم مهمه
1393/6/11
ایمان خان اگه حرف شما متینه ولی برای خودتون نگه دارید. چون مدیران لکسوس بر خلاف نظر شما در سال 2015 بجای موتور 6 سیلندر موتور4 سیلندر توربو استفاده میکنند. پس باید شما برید تویوتا یا مدل دیگه بخرید که توربو نداشته باشه. ضمن اینکه در کل BMW فراتر از هر اتومبیل آسیایی است.