موضوعات داغ

غرفه آئودی در نمایشگاه مسکو

عکس مطلب اول
با توجه به حضور بزرگان آلمانی مانند مرسدس‌بنز، ب‌ام‌و، فولکس‌واگن و در این اواخر اپل در بازار ایران، باید بزرگ‌ترین غایب آلمانی این بازار را آئودی بنامیم. برندی که محصولاتی در سطح ب‌ام‌و و بنز تولید می‌کند و در بعضی از سگمنت‌ها از این دو رقیب قدرتمند نیز پیشی گرفته است.
حال در نمایشگاه بین‌المللی خودروی مسکو، که این روزها در جریان است، آئودی جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشته است. یکی از زیباترین خودروهایی که در این غرفه به معرض دید عموم گذاشته شده، آئودی TT Allroad است که برای اولین بار بعد از رونمایی در پکن برای عموم به نمایش گذاشته شده است. در کنار آن خودروهای دیگری مانند مدل‌های TTS، RS7 Sportback، RS5 و A8 نیز به چشم می‌خورد.
در طرف دیگر این غرفه مدل جدید R8 LMX قرار گرفته که برای شاخ و شانه کشیدن در مسابقات 24 ساعته لمانز به روسیه رفته است. زمانیکه آئودی این خودرو را معرفی کرد، اعلام کرده بود که این اولین خودروی جهان است که به چراغ‌های لیزری با برد بالا مجهز شده اما بین خودمان باشد که قبل از آئودی ب‌ام‌و چنین تکنولوژی‌ای را روی i8 پیاده کرده بود. بگذریم!
در زیر می‌توانید عکس‌هایی از غرفه آئودی در نمایشگاه مسکو را مشاهده کنید و امیدواریم که هر چه زودتر آئودی با تمامی محصولات خود بتواند راهی بازار ایران نیز بشود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/6/10
حيف كه وارد ايران نميشن
1393/6/11
به نظر بنده زیباترین ماشین ها رو ائودی تولید میکنه
بنده سوار نشدم ولی به نظر میاد فوقالهده نرم هم باشن با توجه به سیستم تعلیق جناقیشون
1393/6/13
ائودی واقعا زیباست
ادم دوس داره بوخوره ماشیناشو
همین زرده ببین با اینکه انقدر بزرگه ولی چقدر دلنشینه
من اسمشو میزارم غول کوچولوی نازنازی
1393/6/16
فوق العاده مدرن، سادگی و زیبایی در هم آمیخته، هم چون اپل، هم چون سرفیس مایکروسافت و...
آمدنش شوق برانگیز است