موضوعات داغ

فیلم تبلیغاتی دریفت ب ام و های M235i

عکس مطلب اول
به تازگی کمپانی ب ام و یک تیزر تبلیغاتی را در مورد ب ام و M235i منتشر کرده است. این تیزر در آفریقای جنوبی فیلم برداری شده و همانطورکه در این تبلیغ مشاهده می کنید 5 ب ام و با راننده های با تجربه ای مانند Rhys Millen و Samuel Hübinette وظیفه رانندگی این خودروها را برعهده داشته اند.
برای یادآوری M235i کوپه به یک پیشرانه 6 سیلندر خطی توئین توربو 3 لیتری مجهز شده که می تواند حداکثر 326 اسب بخار و 450 نیوتن متر را تولید کند و در 4.8 ثانیه از حالت سکون به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد. این آلمانی را می توان به صورت سفارشی به یک گیربکس 8 سرعته خودکار مجهز کرد.
البته شایعه هایی در مورد عرضه مدل M2 نیز شنیده می شود که از M235i قدرتمندتر خواهد بود و می تواند حداکثر 380 اسب بخار را به کمک یک پیشرانه 6 سیلندر خطی توربو در اختیار راننده قرار دهد.

در زیر می توانید این تیزر تبلیغاتی را مشاهده کنید:

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/5/9
خيلي خوب بود
1393/5/12
يا ذوالجلال والاكرام
1393/5/15
سلام به همه دوستان وسایت بانک خودرو - نظر دوستان برام مهمه اگر میشه فیلم سمند سورن lx ef7 سفارشی سال بزارید . واقعا عاشقشم ازتمام نظرات بچه های سایت ممنونم ولی این درخواست منو رد نکن التماست میکنم یه ملیپ مثل این کلیپ ها بزارید خدا خیرت بده منتظرم ناامیدم نکن برادر . نوکرتم