موضوعات داغ

کیا سراتو کوپ 2014

عکس مطلب اول
همانطورکه می دانید، به تازگی اطلس خودرو دو محصول جدید را برای ورود به بازار ایران آماده کرده است، اولین محصول نسل جدید کیا ریو است که در دو مدل هاچ بک و سدان قرار است راهی بازار شود و ما نیز در مقاله ای جداگانه به این خودرو پرداخته ایم که می توانید آن مقاله را در این صفحه مشاهده کنید. اما محصول دوم کیا سراتو کوپ (یا به قول بعضی کوپه!) است که به زودی خیابان های کشور را لمس خواهد کرد.
تنها نمونه ای که توانسته مجوز واردات را بگیرد مجهز به پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر خطی است که می تواند حداکثر 158 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه و 194 نیوتن متر در 4800 دور در دقیقه را تولید کند. همچنین به کمک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک می تواند در 10.5 ثانیه به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد و این سرعت را تا 210 کیلومتر در ساعت ادامه دهد. همچنین به کمک این گیربکس مصرفی معادل 7.4 لیتر در هر صد کیلومتر ترکیبی دارد. کیا سراتو کوپ 2014 دقیقا 4530 میلیمتر طول، 1780 میلیمتر عرض و 1420 میلیمتر ارتفاع دارد و این بدان معناست که سراتو کوپ جدید کمی از نظر ابعاد و اندازه بزرگ تر از نسلی است که هم اکنون در خیابان های کشور وجود دارد.
از نظر امکانات و تجهیزات، با توجه به اینکه خودروهای کیا و هیوندای جزو آن خودروهایی هستند که معمولا تعداد زیادی از آن ها به صورت غیر شرکتی وارد می شوند و می توان هر کدام از آن ها را با سطح امکانات بسیار متفاوتی در بازار پیدا کرد لذا احتمالا کیا سراتو کوپ نیز بعد از مدت کوتاهی و با سطح امکانات متفاوتی به نمایشگاه های کشور سرازیر خواهد شد و می توانید نمونه مورد نظر خودتان را به راحتی پیدا کنید. اما اینطورکه سایت اطلس خودرو اعلام کرده نمونه ای که قرار است وارد شود دارای امکاناتی نظیر صفحه کیلومتر سوپرویژن به همراه صفحه نمایش تمام رنگی TFT، صفحه نمایش لمسی برای سیستم صوتی، ورودی iPod، بلوتوث، دکمه های کنترلی سیستم صوتی روی فرمان، سیستم خنک کننده صندلی راننده، دریچه تهویه هوا برای سرنشینان عقب، سیستم گرمایشی برای غربیلک فرمان و تهویه مطبوع صندلی های جلو، چراغ های LED مخصوص روز، سانروف، چراغ خوش آمدگویی به هنگام باز شدن درب خودرو، 6 کیسه هوا، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC، سنسور پارک در جلو و عقب، دوربین عقب و سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو می باشد.
اما می رسیم به قیمت سراتو کوپ جدید، جایی که یکی از برگ های برنده کیا است و همیشه توانسته در بازار ایران به کمک طراحی مدرن و به روز در کنار قیمت رقابتی فروش خود را به خوبی تضمین کند. شرکت اطلس خودرو شرایط فروش بلند مدت 120 روزه ای را برای این خودرو در نظر گرفته که در این شرایط قیمت این کره ای تازه وارد 118 میلیون تومان اعلام شده که البته هزینه ای در حدود 8 میلیون و 800 هزار تومان را باید به آن اضافه کنید. در این شرایط باید 30 میلیون تومان در ابتدا پرداخت کنید و 30 روز بعد از عقد قرارداد نیز 29 میلیون تومان دیگر نیز بپردازید. در این لیست اعلام شده که تمامی هزینه های شماره گذاری و هزینه پلاک و عوارض سالانه شهرداری به عهده شرکت می باشد. اما بگذارید سری به بازار آزاد هم بزنیم. هنوز این خودرو نتوانسته به صورت گسترده به بازار وارد شود اما به احتمال زیاد تا چندی دیگر می توانید تعداد زیادی از آن را در نمایشگاه های مختلف مشاهده کنید ولی با این وجود هم اکنون تعداد بسیار کمی از این خودرو توانسته اند به خیابان های کشور بیایند که به قول معروف "فول آپشن" هستند و تجهیزاتی نظیر سنسور جلو و عقب، دنده پشت فرمان و 6 کیسه هوا روی آن ها نصب شده و قیمت آن ها در حدود 125 تا 130 میلیون تومان می باشد. ما نیز همچنان در حال رصد بازار هستیم و با وارد شدن تعداد بیشتری از کیا سراتو کوپ جدید و ثبات قیمتی، این خودرو را با مشخصات کامل در لیست خودروهای جدید بازار اضافه خواهیم کرد.
در زیر می توانید تبلیغ کوتاهی از این خودرو را مشاهده کنید:

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد