موضوعات داغ

فیس‌لیفت پورشه کاین مدل 2015

عکس مطلب اول
تا قبل از این عکس‌های جاسوسی زیادی در مورد مدل جدید پورشه کاین در فضای مجازی منتشر شده بود و حال پورشه از مدل جدید این شاسی‌بلند معروف به صورت رسمی رونمایی کرده است. در نگاه اول تغییر طراحی چراغ‌ها چه در جلو و چه در عقب به چشم می‌خورد که در جلو از چراغ‌های زنون نیز استفاده شده و در داخل آن چهار چراغ LED مخصوص روز نیز نصب شده است.
طرح سپر و جلو پنجره نیز تغییر کرده و ورودی هوا به رنگ مشکی در آمده است. در نمای عقب طرح چراغ‌ها به سرعت ما را به یاد چراغ‌های پورشه ماکان می‌اندازد ولی با کمی تغییر روی کاین قرار گرفته است که اگر با مدل‌های کنونی مقایسه کنید متوجه می‌شوید که کمی ظریف‌تر و باریک‌تر از آن است. همچنین خروجی‌های اگزوز نیز تغییر کرده و فرم جدیدی را به خود دیده است.
همانند ظاهر کاین 2015، از نظر فنی و پیشرانه کاین بهینه شده و یک مدل جدید به نام کاین S E-Hybrid نیز اضافه شده است. این مدل از پیشرانه‌ای استفاده می‌کند که قبلاً روی پانامرای هیبریدی نصب شده بود یعنی پیشرانه 6 سیلندر بنزینی سوپرشارژ به حجم 3 لیتر که می‌تواند حداکثر 410 اسب‌بخار را در 5500 دور در دقیقه تولید کند و این آلمانی زیبا را در 5.4 ثانیه به مرز صد کیلومتر در ساعت برساند.
نسخه دیگر مدل کاین S است که قبلاً روی آن پیشرانه 8 سیلندر 4.8 لیتری نصب شده بود اما حال پورشه تصمیم گرفته بجای آن روی این مدل از پیشرانه‌ای بهینه‌تر یعنی 6 سیلندر 3.6 لیتری که مجهز به توئین توربوشارژ نیز می‌باشد، استفاده کند. این پیشرانه می‌تواند حداکثر 414 اسب‌بخار را تولید کند. برای یادآوری پیشرانه قبلی یعنی 8 سیلندر 4.8 لیتری توانایی تولید حداکثر 395 اسب‌بخار را داشت. همچنین اگر پکیج Sport Chrono را نصب کنید، کاین S می‌تواند به کمک آن در 5.1 ثانیه به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد.
پورشه قصد دارد این خودرو را برای اولین بار در نمایشگاه خودروی پاریس، که اکتبر امسال برگزار می‌شود، به نمایش عموم بگذارد.

در زیر می توانید تیزر تبلیغاتی پورشه کاین مدل 2015 را مشاهده کنید که در آن مارک وبر (راننده استرالیایی فرمول 1) نیز حضور دارد:

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/5/2
منو یاد محصولات زیبای ایران خودرو و سایپا می اندازه