موضوعات داغ

فیس‌لیفت جدید میتسوبیشی پاژرو

عکس مطلب اول
میتسوبیشی به تازگی فیس لیفت جدید پاژرو را در ژاپن معرفی کرده است. در واقع پاژرو را باید یکی از ریش سفیدان این کلاس به حساب آورد. مدل کنونی آن متعلق به هشت سال پیش است و دیگر کهنه به نظر می‌رسد. به همین خاطر این خودروساز تصمیم گرفته دستی به سرو روی آن بکشد.
اما متأسفانه با وجود فیس‌لیفتی که میتسوبیشی روی پاژرو انجام داده به نظر هنوز این خودرو تغییر چشمگیری نکرده است. جلو پنجره آن با خطوط کروم عمودی که تا پایین سپر جلو امتداد یافته، چهره مدرن‌تری به آن بخشیده است. تغییر دیگر اینکه چراغ‌های LED روز در کنار چراغ‌های مه‌شکن قرار گرفته‌اند. عایق‌بندی داخل کابین بهتر شده و صدای کمتری به داخل نفوذ می‌کند، به علاوه از تزئینات متالیک بیشتری نیز استفاده شده است، البته مدل‌های Exceed و Super Exceed دارای تزئینات چوبی نیز هستند.
گویا پیشرانه‌های آن هنوز مثل قبل هستند: در بازار ژاپن همان موتور 3.2 لیتری 4 سیلندر توربو دیزل برای مدل FL عرضه می‌شود که 188 اسب‌بخار قدرت دارد و گشتاور آن 441 نیوتن‌متر است. همچنین پیشرانه 3 لیتری 6 سیلندر نیز با توان 177 اسب بخار و گشتاور 261 نیوتن‌متر نیز موجود است. لازم به ذکر است که قیمت پایه میتسوبیشی پاژرو از 16.893 پوند آغاز می‌شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/4/31
این خودرو جز خودرو های SUV ارزان قیمت بازار جهانی هست اما توی ایران قیمتش خیلی بالاست.
1393/5/2
لطفا رقیب این ماشین یعنی پرادو مدل 2014 (دو درب) را بیشتر بررسی کنید و عکس بزارید ضمنا کارتون عالیه خسته نباشید.
1393/5/10
پاجیرو نه پاژرو