موضوعات داغ

ام‌وی‌ام X33 اتوماتیک

عکس مطلب اول
همانطورکه احتمالاً در خبرگزاری‌ها خوانده‌اید، مدیران خودرو به تازگی از مدل جدید ام‌وی‌ام X33 رونمایی کرده است. این خودرو نه تنها از نظر ظاهری کمی تغییر کرده و فیس‌لیفت شده است بلکه گیربکس آن نیز از نوع CVT است.
بگذارید از ابتدا شروع کنیم. ام‌وی‌ام X33 جدید از نظر پیشرانه تغییر زیادی نکرده لذا باید منتظر همان پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری باشیم که دقیقاً 1971 سی‌سی حجم دارد و تنها تغییر، سوپاپ‌های آن است که قبلاً از نوع DOHC بود و حال Dual VVT است. این پیشرانه می‌تواند حداکثر 139 اسب‌بخار در 5750 دور در دقیقه و 182 نیوتن‌متر در بین 4300 و 4500 دور در دقیقه را تولید کند که می‌تواند این چینی 4390 میلیمتری را به حداکثر سرعت 175 کیلومتر در ساعت برساند.
از تغییرات دیگری که این خودرو نسبت به مدل قبلی کرده، کاهش وزن آن است و از 1455 کیلوگرم به 1412 کیلوگرم رسیده است. همچنین حجم باک آن نیز با افزایش حجم 2 لیتری به 57 لیتر رسیده است.
در مورد تجهیزات و امکانات باید گفت که مدل جدید ام‌وی‌ام X33 در سطح بالاتری نسبت به مدل قبلی است یعنی به غیر از امکاناتی نظیر سانروف، دکمه‌های تنظیم سیستم صوتی روی فرمان، سنسور پارک، روکش چرمی صندلی‌ها، تنظیم برقی آینه‌های جانبی، رینگ‌های آلومینیومی، از تجهیزات دیگری مثل سیستم تهویه مطبوع خودکار و کروز کنترل نیز بهره می‌برد. اما مهم‌ترین موردی که در این خودرو بکار رفته و مدیران خودرو نیز حسابی روی آن مانور داده است گیربکس CVT آن است که گیربکسی پیشرفته می‌باشد و X33 را به ارزان‌ترین شاسی‌بلند بازار با گیربکس خودکار تبدیل می‌کند.
اما می‌رسیم به قیمت این خودرو. اگر قصد داشته باشید X33 را تهیه کنید باید قیمتی در حدود 72 میلیون تومان برای آن بپردازید اما مدیران خودرو اعلام کرده که به مناسبت اعیاد رجب و شعبانیه، اولین سری از این خودرو با قیمت 68 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد