موضوعات داغ

نسخه پنجم از سری Legend بوگاتی ویرون

عکس مطلب اول
بوگاتی می‌خواهد نسخه پنجم از سری Legend ویرون را در نمایشگاه پکن به نمایش بگذارد. این خودرو که بر پایه مدل Grand Sport Vitesse ساخته شده به یک پیشرانه 16 سیلندری به حجم 8 لیتر مجهز شده و می‌تواند 1184 اسب‌بخار را تولید کند. به کمک این پیشرانه تنها به 2.6 ثانیه نیاز است تا از حالت سکون به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن کمی بیش از 408 کیلومتر در ساعت می‌باشد.
همانند دیگر خودروهای سری Legend از بوگاتی، از این نسخه نیز تنها سه دستگاه ساخته خواهد شد و هنوز کاملا مشخص نیست که این سه دستگاه به چه کسانی تعلق خواهند داشت. البته قیمت آن هم‌اکنون مشخص شده و هر کدام از این خودروها 1.8 میلیون پوند قیمت خواهند داشت.
بوگاتی گفته که برای تولید و طراحی این خودرو از نمونه Type 18 الهام گرفته است. برای یادآوری بوگاتی Type 18 در سال 1912 تولید شد و به یک موتور 4 سیلندر خطی به حجم 5 لیتر مجهز شده بود و می‌توانست 99 اسب‌بخار را تولید کند. این خودرو توسط موسس شرکت بوگاتی یعنی Ettore Bugatti استفاده می‌شد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/1/22
man to royaye dashtan 1 miliard vase roshan tar shodane zendegi khodamo doro bariam
baziam ke in mashinaro daran
khosh mobarakeshon bashe maham ba didaneshon zogh mikonim :)
1393/1/22
خیابان های فرشته و جردن و غیره ی تهران بوگاتی .. مک لارن .. پاگانی زوندا و استون مارتین One رو کم دارن. البته فراری انزو و کوعیخ زگ اگرا هم گذینه های روی میز میلیاردر های تهرانی رو تشکیل میدن.
1393/1/23
جناب M شما نمیخواد دلتون واسه خیابون فرشته بسوزه، ژیان هم برای این مردم بیسواد زیاده.
1393/1/23
عالیست فقط میتونم بگم کاش منم میتونستم داشته باشم