موضوعات داغ

حمله مرسدس‌بنز به ب‌ام‌و X6

عکس مطلب اول
گویا مشاهده ب‌ام‌و X6 برای کمپانی مرسدس‌بنز کمی سخت است و می‌خواهد به زودی با عرضه شاسی‌بلندی به نام MLC وارد این بازار بشود و به یکه‌تازی X6 پایان دهد. برای همین این کمپانی قرار است در نمایشگاه پکن که به زودی آغاز خواهد شد، از مدل مفهومی خود که یک شاسی‌بلند کوپه در کلاس X6 است رونمایی کند.
هنوز اطلاعات فنی زیادی در مورد این خودرو منتشر نشده اما مرسدس اعلام کرده که خودرویی که قرار است نهایتاً به خط تولید برسد از نظر ظاهری بسیار شبیه به مدل مفهومی خواهد بود. البته از نظر پیشرانه انتظار می‌رود پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی 6 سیلندری در کنار پیشرانه هیبریدی روی این خودرو نصب شوند و همچنین AMG نیز با پیشرانه‌های 8 سیلندری و 12 سیلندری با کدهای MLC63 و MLC65 به استقبال این خودروی جدید خواهند رفت.
در هر صورت ب‌ام‌و X6 باید منتظر حمله شدیدی از سوی اصلی‌ترین رقیب خود یعنی مرسدس باشد و از سال آینده که MLC وارد بازار خواهد شد، دیگر خود را تنها در این سگمنت پرسود نخواهد دید و باید برای بقا در آن به سختی بجنگد!

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/1/24
خنده داره . کپی از بی ام و اونم کمپانی بنز . فدات شم بی ام و که تکی تو دنیا . باز طرح جدید بده بنز با این عزمتش 10 سال دیگه از روت کپی کنه . نوکرتم کریس بنگل و البته مدیر جدید ون های دونک
1393/1/25
به خدا بهترین ماشینه یه ذره کم چرت و پرت تحویل بدهید هر چی باشه از پرای بهتره کم کم پول 1000تا پرایده