موضوعات داغ

شروع پیش فروش تویوتا کرولا 2014

عکس مطلب اول
بالاخره پس از مدتی تبلیغات تویوتا کرولا مدل 2014 توسط ایرتویا، پیش فروش این خودرو آغاز شد. در این شرایط مبلغ 60 میلیون تومان پیش پرداخت لازم است و قیمت نهایی در زمان تحویل محاسبه خواهد شد.
نکته ناامیدکننده در این پیش فروش زمان تحویل آن است که 120، 150 و 180 روز کاری می‌باشد و این بدان معناست که چند ماهی زمان لازم است تا شاهد لمس شدن خیابان‌های کشور توسط کرولای جدید باشیم. سود مشارکت نیز در این شرایط متفاوت است و بر حسب زمان تحویل بین 26 تا 30 درصد متغیر می‌باشد.
اما می‌رویم به سراغ خودرو. اگر یادتان باشد در 20 بهمن‌ماه به سراغ یکی از نمایندگی‌های فروش محصولات تویوتا رفتیم و با کسب اطلاعاتی در مورد کرولای وارداتی توسط ایرتویا، این ژاپنی چشم بادامی را برای شما معرفی کردیم که می‌توانید آن مقاله را در اینجا مطالعه و با این خودرو بیشتر آشنا شوید. آن زمان گفته بودیم که این خودرو قرار است با پیشرانه 2 لیتری وارد بازار شود اما گویا ایرتویا تصمیم گرفته کرولا را نه تنها با این پیشرانه، بلکه با پیشرانه 1.8 لیتری نیز عرضه کند اما هر دو مدل به جعبه دنده خودکار مجهز خواهند بود.
می‌رسیم به مهم‌ترین فاکتور یعنی قیمت کرولا. در این شرایطی که ایرتویا اعلام کرده هنوز قیمت قطعی این خودرو مشخص نیست اما می‌خواهیم کمی حدس و گمان بزنیم و محدوده قیمتی این خودرو را مشخص کنیم. قبلا حدس زده بودیم که قیمت تویوتا کرولا با موتور 2 لیتری احتمالا در حدود 120 میلیون تومان خواهد بود. حال با توجه به آن و همچنین شرایط کنونی بازار به نظر می‌رسد قیمت کرولا مدل 2014 با موتور 1.8 لیتری نزدیک به 110 میلیون تومان باشد ولی باز هم باید منتظر بمانیم تا ببینیم پس از ورود این آسیایی جدید، که افتخارات زیادی را نیز یدک می‌کشد، در نهایت با چه قیمتی در بازار آزاد به فروش خواهد رسید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/2/31
با سلام
فروش فوري مي خوام
موجود داريد يا نه؟
2014 corolla
1393/3/28
نمایندگی هاشمی مشهد 3 عدد فروش فوری دارد
1393/3/30
خیلی با حال بود