موضوعات داغ

نیسان ماکسیما

عکس مطلب اول
نیسان ماکسیما یکی از آن خودروهایی است که زمانی به بازار داخلی عرضه شد که نه حریفی داشت و نه واردات خودرو مجاز بود. به رغم این شرایط مساعد توانست جای مناسبی در بازار پیدا کند و علی رغم معایب زیاد برای یک خودروی لوکس، بین مردم به محبوبیت و فروش مناسبی رسید. در ابتدای ورود به بازار، ماکسیما تنها خودروی لوکس داخلی محسوب می شد که با طراحی به روز خود و پیشرانه قوی توانست بین مردم به سرعت مشهور شود. اگر ماکسیماهای اولیه ای که وارد بازار شده بودند را برانید، اولین چیزی که متوجه می شوید این است که هر برآمدگی خیابان را روی صندلی خود احساس می کنید. البته این عیب بزرگ را می توانستید با هزینه ای حدود 1 میلیون تومان و با تعویض تایرها بر طرف کنید. 1 میلیون تومان برای تعویض تایرها آن هم در آن زمان هزینه ای هنگفت بود اما کسی که در آن بازار محدود یک خودروی لوکس می خرید به راحتی حاضر بود تا هر هزینه ای کند و خودرویی بی عیب و نقص را سوار شود. این مشکل نیز مانند مشکلات دیگر توسط پارس خودرو برطرف شد تا بتواند جایگاه خود را بین مردم حفظ کند. حال پس از چند سال از حضور این ژاپنی و کهنه شدن طراحی آن برای مردم باز هم ماکسیما با پیشرانه ای 3 لیتری و توان تولید 227 اسب بخار و قیمتی نزدیک به 40 میلیون تومان گزینه ای جدی برای خریداران است. البته شاید عنوان لوکس برای ماکسیما کمی سنگین باشد چون امکانات خودروهایی نظیر کیا سراتو یا مزدا 3 را ندارد. اما اگر پشت فرمان آن نشسته و کمی با آن رانندگی کنید کاملا احساس رانندگی با یک خودروی لوکس بزرگ به شما دست می دهد که کاملا رضایت کننده است و دیگر به دنبال امکانات مختلف آن نخواهید گشت. پیشرانه ماکسیما قوی ترین پیشرانه بین خودروهای 30 تا 40 میلیون تومانی است و می تواند به کمک 227 اسب شما را در مدت 8.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند. شتابی که با توجه به ابعاد و وزن 1390 کیلوگرمی ماکسیما، احساس بسیار لذت بخشی به راننده خودرو منتقل می کند.

زمانی که سوار ماکسیما شوید با طراحی زیبای کنسول میانی و نشانگرها مواجه می شوید. صندلی های ماکسیما بسیار راحت و دید خوبی از درون اتاق به بیرون خواهید داشت. سیستم صوتی ماکسیما که مجهز به چنجر 6 تایی است دارای تکنولوژی بالایی است ولی چنجر آن در صندوق عقب است و برای تعویض آن باید به آنجا مراجعه کنید! سیستم تهویه هوای مطبوع آن بسیار عالی بوده و هر آن چه از یک خودروی 40 میلیونی داخلی انتظار داشته باشید را برآورده می کند. در بالای کنسول میانی جای خالی صفحه نمایشگری است که در نمونه های داخلی آن را برداشته اند و به جای آن محفظه ای کوچک و مناسب برای اجسامی مانند عینک آفتابی است. صندلی های عقب بسیار جادار و راحت هستند و برای پیاده و سوار شدن هم مشکلی نخواهید داشت. از آنجایی که معلوم نیست چرا نیسان ماکسیما با بال عقبی عرضه شده اما چه بخواهید و چه نخواهید این آپشن روی خودروی ماکسیما نصب است. البته اگر نمونه هایی را دیده باشید که این بال را برداشته اند، متوجه می شوید که ماکسیما بدون این آپشن اجباری کمی عضلانی تر و شکیل تر است. در انتها باید گفت، ماکسیما خودرویی مناسب برای افرادی است که عاشق قدرت موتور هستند و حاضرند برای آن هزینه بالای مصرف سوخت این ژاپنی بزرگ را هم بپردازند. در رانندگی خودرویی آرام و پرقدرت است و کاملا جادار برای خانواده های پر جمعیت. هم اکنون در بازار داخلی می توانید به جای نیسان ماکسیما، کیا سراتو یا مزدا 3 جدید بخرید که هر دو خودروهایی سدان و اسپرت هستند اما هیچ کدام شخصیت ماکسیما را ندارند و حس سواری با خودرویی لوکس به شما دست نخواهد داد. اگر پارس خودرو بتواند مدل های جدیدتری از این خودرو را وارد بازار کرده و از اسم و رسم ماکسیما استفاده کند، مطمئنا می تواند به فروشی بیش از ماکسیمای کنونی دست پیدا کند.

نظرات کاربران

159 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1390/4/20
یه ۸۸اتومات داشتم خیلی جالب بود ماشین خیلی راحتیه مخصوصا صندلی عقب.از معکوس کشیدنش خیلی خوشم میاد.فقط کاشکی پشتش هم سنگین بود تا سر پیچ...
1390/4/24
توی مدل های یکی دو سال اخیر شتابش افت محسوسی داشته.در جاده کفی یه تویوتا کمری 2007 چهار سیلندر دنده ای میگیرش،اما به سختی.6 سیلندریه که بعد از این همه بلایی که پارس خودرو سرش آورده و همچنین قدیمی شدنش دیگه چیزی ازش نمونده به جز درازیش+دو تا ایربگ که باز شدنش با خداست!!درصد قطعات تولید داخلش خیلی زیاد شده.فکر کنم 40 درصد باشه.رسما داره به سمند لوکس تبدیل میشه!!امکاناتشم در حد یک 206 تیپ 5 دقیقا.قیمتشم خیلی گزافه 44 میلیون واسه همچین ماشینی.سواریش برای همون سال 1999 که ساخته شد خوب بود.ولی بالاخره باز هم آرزوهای خیلی هارو برآورده میکنه که با 20-30 تومان یک ماشین 6 سیلندر بزرگ سوار میشن ولی خداییش در مقایسه با تویوتا آریون،آزرا،اپیروس که هیچ جوره هیچ حرفی واسه گفتن نداره.وعملا ماشین هایی مثل کمری و سوناتا هم با این یک کلاس پایین تر هستند ولی با تکنولوژی جدید باز هم تقریبا همه جوره از ماکسیا بالاتر هستند.طراحی داخلیشم بر خلاف این مطلبی که نوشته خداییش خیلی قدیمیو داغونه و کاملا داد میزنه که طراحی این ماشین مال 12 سال قبله.نمیدونم این آقای از کجا این مطلبو در آورده.ولی به هر حال این پیرمرد رویای قدیمی خیلی ها بوده که با 30 تومان میتونند بر آوردش کنند.از مزدا 3 که به نظر من حداقل بهتره.مزدا 3 از نظر من یک 206 فیس لیفت جدیده!!
1399/12/17
مشخصه که تا الان اصلا ماکسیما سوار نشدی، اگرم شدی سوار ماکسیمای ترکیده ی موتور سوخته شدی
1390/4/25
تنها مشکلش سوختشه ولی در کل عالی است با این که قدیمیه _ حتی از کمری و آزرا هم سر تره
1390/4/27
من هم با آزرا رانندگی کردم هم با ماکسیما.آزرا به نظرم فقط آپشن های بالاتری داره و در طول 4 ،5 سال اتاق ماشین خیلی افت می کنه.ماکسیما یی که با هاش رانندگی کردم،مدل 81 بود،290000km با هاش رانندگی شده بود، اتاق ماشین هیچ سر و صدایی نداشت و واقعا قدرتش عالی بود.
1390/4/29
من الان ال نود دارم ولي از وقتي ماكسيماي اتوماته دامادمون رو سوار شدم و روندمش تصميم گرفتم به هر قيمتي بخرمش . واقعا محشره
1389/10/24
دوست دارم ÷ول ندارم
1389/11/1
یادش بخیر یه 85 سفید داشتم، اونم دنده دستی خوراک لایی بازیه، فقط رو برف باید خیلی محتاط باشی.
1389/11/2
اولین باری که ماکسیما روندم نمیدونی وقتی گاز میدادم میخواست آسفالتو بکنه
1389/11/26
ماکسیما ماشینی بیابانیه میخواهی راحتر بگیم مرد بیابانه. شتاب فوق العاده ای داره من که دوخته شدم به صندلی. در کل ماشینه بیستیه.
1389/12/23
در یک کلام : سلاره !!!
1390/1/9
من خیلی ماکسیما را دوست دارم ولی حیف که قدرت خرید آن را ندارم.
1390/1/9
خودرو ی مستکبران است نه خودروی مستضعفان !
1390/1/25
قبل از اینکه بخرمش اصلا دوستش نداشتم ولی یه بار که سوار شدم نظرم عوض شد و خریدم الان هم خیلی راضیم خوراک پوز زنی تو خیابونه
1390/2/3
ابوهتش آدم و دیونه میکنه. واقعاً محشره
1390/2/7
من حدود 6 ماه وقت گذاشتم در باره ماکسیما تحقیق کردم شدید ازماشینهای کمری مزدا 3 و ماشین های دررده خودش این ماشین خیلی کم هزینه دیر خراب میشه فقط باید با BMWمقایسه کرد باورمنید خیلی ماشینه
1390/2/9
بزودي مي خرمش ماشين دوم سيستميمه
1390/2/12
ببخشيد اين كه ميگن در حال حركت اگر 4 تا شيشه پايين باشه باد داخل نمياد راسته؟
1390/2/21
واقعا ماشین خوبیه من دنده معمولیشو دارم عالیه فقط عیب بزرگی داره که اگه مواظب نباشی و پر گاز حرکت کنی آسفالت خیابونو جمع میکنه زیرش و تو دنده سه صدو شصت تا پر میکنه
1390/3/15
با اینکه آپشن ماشینهای جدید رو نداره ولی با کلاس و پر ابهته آدم سوارش میشه تازه میفهمه چه قدرتی داره 
1390/3/30
من سفید اتومات دارم حدود یک ماهه خریدم تو یک جمله ماکسیما یعنی قدرت شخصیت راهتی.
1390/4/2
موتور هواپیما رو رو پیکان گذاشتن.......حیف
1390/4/6
سلام من یه پیکان دارم دوسم ماکسیما دنده ای خرید یه روز سوار شدم به ارامی در حال حرکت بودیم یه زانتا چنتا دختر پسر توش بودن اونو به کورس طلبیدن یه دفعه از 3 به 2 اومد گاز تخته کرد واییی خدا این دیگه چییه یه شتاب وحشتناک مو تنم سیخ شد اونارو سوسک مرده تبدیل کرد دمش گرم ماکسما دنده ای
1390/4/18
MAN goozam nemitoonam bekharam vali sedaye mAKSIMA KHEILI GHASHANGE ADAMO YADE GOGOSH MINDAZE
1390/5/9
سلام.تا کی میخواهند خودروهای بابا بزرگ را با منت و قیمت های نجومی به ما قالب بکن!!!!!حیف ما جوانان که این زجرو باید تحمل بکنیم.
1390/5/30
اصلا ماکسیما رو نباید با آزرا و آریون اپیروس مقایسه کرد ، حتی با سوناتا و کمری.اگر قراره مقایسه بشه باید نیسان ماکسیما 2011 مقایسه بشه.این دوستانی اینجا نظر گذاشتند خب معلومه که شما از ال 90 توی ماکسیما نشستی باید خیلی تغییرات احساس کنی!! یا اینکه ماکسیما تونسته زانتیای زهوار در رفته رو بگیره!!خسته نباشید!! اما خداییش من نمیدونم این مدل قدیمی ماکسیما با چه چیزی از ماشینهای مدل جدید و قابل قیاسه.برای نمونه یک مقایسه ساده کردم ماکسیما 99 رو با آزرا 2009 که تجربه مالکیت هر دو خودرو را کاملا داشتم:1-طراحی ماکسیما مال ژاپنه،مونتاژ ایران،و توی دو سه سال اخیر رسما ساخت ایران! با مقایسه سرعت و شتاب و کیفیت قطعات ماکسیما های نو و مدل های قبل از 85 دوستان به وضوح میبینند.در حالی که طراحی ماشین آزرا مشترک کره و آمریکاست،مونتاژ و ساخت کره است 2-گارانتی 5 سال و 150 هزار کیلومتر هیوندای کجا و دو ساله و نیم بند پارس خودرو کجا!! 3-چه روی کاغذ چه در عمل در سرعت و شتاب آزرا رسما ماکسیما رو قورت میده! 4-آزرا به وضوح از ماکسیما سواری نرم تر و بیصدا تری دارد و سیستم تعلیق پیشرفته تری داره 5-آزرا گیربکس تیپ ترونیک دارد که ماکسیما ندارد 6-فضای نشیمن جلو و عقب و صندوق عقب آزرا بزرگ تر است 7-سیستم ترمز های آن به وضوح پیشرفته تر و کامل تر است 8-طراحی داخلی و خارجی چند سر و گردن بالاتر از ماکسیماست 9-ایمنی آن به دلیل سیستم ترمز عالی و ای اس پی و همچنین وزن بیشتر و تعداد 12 ایربگ و خوابیدگی بیشتر ماشین روی زمین از ماکسیما بهتر است و به طرز محسوسی خوش دست تر و قابل مهار تر است 10-امکانات هم که بهتره مقایسه نکنیم،به عینه در آزرا احساس میکنید سوار یک خودروی لوکس کامل هستید.و وقتی سوار ماکسیما میشوید کمبود آنها بسیار محسوس و عذاب آور است،باز شدن همان دو ایربگ ماکسیما با پروردگار متعال است! اما لیست آپشن های اضافی(که البته برای بعضی ها مهم نیست!ماشین باید مرد باشه :)) و برای نصب همین آپشن ها تازه بصورت غیر فابریک و ناقص باید ده پانزده میلیون بدند که شامل: صندلی ها با روکش چرم،صندلی حافظه دار،فرمان تلسکوپی برقی حافظه دار،سانروف برقی کامل،چراغ های جلو زنون با شیشه شور و عقب ال ای دی ،آینه بقل حافظه دار و تاشوی برقی با راهنما و هوشمند هنگام دنده عقب،پرده عقب برقی و هوشمند هنگام دنده عقب،نمایشگر وضعیت خودرو و سومتوسط سوخت و...،آینه دید عقب الکترو کرومیک،سنسور نور،سنسور باران،گرمکن مدرج صندلی های جلو،کولر هوشمند جدا برای سرنشینان جلو،قفل ایربگ،سنسور پارک،دوربین دید عقب با ال سی دی،سوییچ ضد سرقت،سیستم صوتی حرفه ای infinity با 8 باند و تیوتر و ساب،کروز کنترل هوشمند،کلید ویژه قطع ESP ،حتی چراغ های اطراف پا موقع خاموشی ماشین و ترمز دستی بصورت پایی،و.............. ولله با این همه وجود بازم تفاوت 20-25 میلیونی تازه خوبه بینشون.عملا تقریبا در همه این موارد سوناتا و کمری هم از ماکسیما بهترند.اگر ماکسیما 2011 وارد میشد مطمئنا روی همه ی این ماشین ها رو کم میکرد ولی این پیرمرد دیگه ازش چیزی نمونده.و خیلی از حرفهای که زده میشه عمیقا از روی بی اطلاعی و بی تجربگی هست.
1399/6/30
اینایی که میگی درست ولی دوام قطعات و اتاق ماکسیما خیلی خیلی سرتر از این کره ای هاست!!
درضمن ماکسیما شاید آپشن نداشته باشه ولی واسه کسی که عشقش ماکسیماست این چیزا اهمیتی نداره!!!!!
یا علی
1390/6/1
تازه خریده بودمش که رفیقم گفت من برونم ؟ نشست زد یک کلاچو تا ول کرد1 متد رفت گفت : آاااااااااااخ دلم!!بقیش با خودتون چه ماشینیه
1/06/90
1390/6/7
سلام سلام به همه یه سوال دارم خیلی اساسی و مهم : مرسی برای جواب . . من تا فقط 40 میلیون پول دارم و نمیدونم بین ماکسیمت و هیوندای (سوناتا ) یا حتی رنو مگان کدام رو انتخاب کنم ..... البته میدونم هم که ماکسیما یه ماشین لوکسوری هستش و مگان نه... ولی کلن من برام راحتی .هندینگ و شتاب خیلی مهمه. (بنزین اصلن) من نمیدونم با 40 تومن سوناتا یا کمری یا اپتیما می تونم صفر بخرم یا نه ...
1390/6/17
بعنوان یک خودروی سدان لوکس تا حدی قابل قبوله
طراحی اون کمی قدیمی شده
تو فضای محدود پارک شهرهای بزرگ مثل تهران ابعادش خیلی بزرگه
هزینه نگهداریش بالاست
گزینه های بهتری نسبت به قیمت اون در بازار وجود داره
ولی در مجموع خودروی شیک و با ابهتیه
1390/6/17
از طرف رضا
1390/6/17
ببخشید که نظر قبلیم رو اشتباه فرستادم.
من از ماکسیما خیلی راضیم.
1390/6/23
من که مشکی صفر مولتی مدیا 42 میلیون تومان خریدم. لذت می برم . خیلی باارزشتر از ماشین های جدید کره ای است . بخرید تا گرانتر نشده.......
1390/6/24
من قبل یه ژیان داشتم فروختم و یه ماکسیما خریدم الان خیلی پشیمونم.
1390/6/30
خوبه .مخصوصا نرمیش.اما خیلی گرونه.
در مقابل موتورهای داخل بازار داخلی موتورش متوسطه.
قیافشم خیلی قدیمیه.امکاناتیم که نداره.
از نظر من واسه کل خوابوندن،دیونه کردن فقط ماشین توربو دار
1390/7/22
سلام اگر امکان دارد کلیه آپشن ماکسیما 90 را برام mail کنید
1390/7/22
سلام من دوسال که دارم ماکسیماشما اینفینتی هی 35 امریکا رو سوار میشم خیلی راضیم من خیلی ماشین تا به خال داشتم تو نوع خودش بینشیره در ضمن من در هر کلان حدود 25 مایب باش میرونم به عباتری هر باک ماسمیا برای من 400 مایل حداقل داخل شهرمیره
کلا خودرو خوبی البته این نوع مدل تو خیابونا امریکا خیلی کمه ولی موتروش تا 500 هزارمایل گرانتی داره خیلی قطعاتش در کل راضیم
1390/7/27
اخه این چه سایت تخصصیه ؟ با جون مردم بازی نکنید . عزیزان ماکسیما جادارو پرقدرته ولی چند عیب بزرگ و اساسی داره که اون رو مردود می کنه : 1. با سرعت بالا سر پیچ براحتی چپ می کنه و ملق میزنه 2. کنترل عقب ماشین سر پیچها وجود نداره 3. 40 میلیون میدی ولی آپشنش از ماشین 20 میلیونی خیلی کمتره
در مجموع عمرش دیگه سراومده و یه طایر آزرا و کمری می ارزه به این غول زبون نفهم .
1390/7/28
البته ماکسیما ایده آل کسانی است که در بدو ورود به دنیای ماشینهای لوکس هستند . یعنی از پژو و زانتیا و پراید پشت ماکسیما م نشینند و و البته حال می کنند .اما اگر پشت آزرا و سوناتا و کمری و مزدا 3 و امثالهم بشینند متوجه تفاوتها خواهند شد و اونوقته که ماکسیما میشه لگن بی قواره چون اصلا با اونها قابل قیاس نیست .
با توجه به گزینه های موجود در بازار خرید ماکسیما با توجه به مصرف بالا ، آپشن کم ، نمای قدیمی و عدم ایمنی بدلیل سبک بودن پشت ماشین ، استهلاک بالا ، از رده تولید خارج شدنش توسط شرکت نیسان و آمار چپ شدن فراوانش ، خریدنش به صلاح نیست و در ضمن بر خلاف آزرا و کمری موقع فروش افت قیمت بسیار بالائی داره .
1390/8/4
سایت ادماندز در سال 2007 با دو عنوان آزرا را به عنوان پر طرفدارترین خودرو سال انتخاب کرده است . سایت های "کار اند درایور" و کارز نیز در مقالات متعددی بر قیمت بسیار مناسب دو تیپ آزرا که باعث فروش اعجاب انگیز این خودرو شده تاکید می کنند و آن را قابل ستایش می خوانند . ادماندز در مقایسه آزرا و مرسدس اس کلاس فضای داخلی بیش تر آزرا را عاملی مناسب برای راحتی بیش تر این خودرو نسبت به مرسدس ارزیابی می کند و می نویسد : به یک لوکس فکر کنید ، نه هیوندای !
1390/8/11
اصلا سوناتا وازرا قابل مقایسه با ماکسیما نیستن شما 70میلیون میدی واسه ازرا یا سوناتا ولی با نصف این پول می تونی یه ماکسیما بخری ازرا و سوناتارو باید با پاژرو وهیوندای جنسیس کوپه و بی ام و320iسدان سری سه وکیا اسپورتیجslمقایسه کرد ولی ماکسیم رو میشه بامزدا سه وسوزوکی و تویوتا کرو لاxliوسراتو و... مقایسه بشه
1390/8/14
Doste Aziz Ke Migin Azzera Shetabesh Bishtare ! Shoma Savare MAXIMA Dande Dasti nashodi Chon Age AZZERA ba Maxima Dande Dasti Kors bezaran Az Avalesh vel mishe ta Akharesh ! Only Maxima
1390/8/15
با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان
اقای "دوست سپهر" چیزی که مشخصه اینه که چه ماکسیما چه ازارا از نظر سرعت شتاب و عایق صدای موتور حرف ندارن
ولی از نظر طراحی داخلی و.... باید بگم این دو ماشین نزدیک به بیست میلیون تفاوت قیمت دارن پس این تفاوت دور از انتظار نیست
1390/8/27
هيونداي داره با بنز و بي ام و رقابت مي كنه؟عجب مزخرفاتي! اقا تو اين رنج يه نگاه به نيسان 370z بنداز.به ماكسيما 2011 به مزدا به خودروهاي آمريكائي به فورد و شورلت ...هيونداي هنوز يه خودروساز درجه 3 هست.ماكسيما كله ملق ميزنه؟ميدونين نيسان سازنده برترين پلتفرمهاي اتومبيلهاي دريفت هست؟ميدونين نيسان به خاطر سيستم تعليق و پايداري فوق العاده ماشينهاش مشهوره.اگه باباي شما براتون آزرا خريده دليل نميشه اون رو با بنز مقايسه كنين.لكسوس با اون ابهتش نتونسته به پاي بنز و بي ام و و حتي آئودي برسه چه برسه به هيونداي.كلا خودروهاي كره اي به كيفيت پائين مشهورن تو دنيا حتي تو مدلهاي جديد.علي رغم امكانات فريبنده كه بايدم باشه تا افراد بي اطلاع نظير افشين خان رو جذب كنه.
حداقل خوبي ماشيني مثل ماكسيما اينه كه مثل آزرا يا سوناتا و كلا خودروهاي كره اي بعد از 3 سال لگن نميشه.افت نداره.
1390/8/30
خيلي عاليه ولي بيخودي گرونش كردن ، ضمناً سر پيچها با سرعت بالا مشكل داره چون سيستم تعليقش يكپارچه مي باشد . ولي در كل حس داشتن يك اتومبيل لوكس به آدم دست ميده .
1390/9/2
با سلام
از آنجایی که خدا یاری کرد از خودرو l90 که اولین دوره مونتاژ آن را خریداری نمودم متوجه شدم ماشین های زیر 2000 به خصوص ساخت فرانسه افت شدید شتاب بعد از 2 سا دارند و به هیچ عنوان قابل برگشت نیست در حال حاضر من یک ماکسیما اتومات 87 دارم تنها ماشینی است که برای خرید آن تحقیقات زیادی کردم و مقایسه های فراوان که به اطلاع دوستان می رسانم 1- تویو تا کمری 2006 اتا ق قدیم : با رانندگی 50 کیلومتری با آن دریافتم بهتریت عایق بندی صدا و داشبورد را دارد موتور نسبتأ قوی نه به قدرت ماکسیما البته 4 سیلندر بود و کلاج آن و دنده آن به علت کارکرد 40000هزار کیلومتر سفت بود دوستان ماشینهای سنگین باید اتومات باشند واقعأ خسته کننده هستند بدون این سییستم متأسفانه به علت قدیمی بودن و خوش تیکه نبودن معامله نشد2- مزدا 3 2007 به قیمت 32 میلیون پر سر صدا طراحی داخلی خوب صندلی راحت شتا ب نسبتأ خوب بود ولی دوستان این ماشین برای یک خانم پولدار خوب بود نه من با جمعیت 5 نفر همه هم هیکل مزدا با این قیمت هیچ گیرایی نداشت گفتم بای 3- مگان 2000 ماشین زیبا بی صدا مصرف مناسب نسبتأ از مزدا تری بهتر و زیباتر بود ولی واقعیت این بود من در رده آزارا میخواستم ماشین سوار بشم ولی توان خرید آزارا را نداشتم محصول کلاس a وبا توان مشابه به آن را میخواستم مگان 2000 با همه خوبی نظر من را به خودش جلب نکرد گفتم بای4-آوانته ماشین نرم کم مصرف زیبا نسبتأ ولی 30 میلیون نسبتأ زیاد بود و انتظارات من را براورده نکرد و یاد ریو 85 که 1 سال داشتم افتادم ولی پیشرفتع بزرگتر سا لارتر و بهتر بو د ولی ماشین کلاس a نبود 5- سوناتا 2006 شیش سیلندر سوار شودم نوچه بنگاه هم کنارم نشست و گفت حواست باشد ماشین امانت هست شروع به استارت نمودم ناگفته نباشد من 4 سال راننده پیست اتومبیلرانی مشهد بودم حالا بگذریم سوناتا داشبورد دلگیر شیشه جلو زشت صندلی راحت ولی برقی نبود متاسفانه سر صدا زیاد اتاق شتاب نا مناسب و بی کیفیت بودن دنده عوض کردن گیربکس اتومات من سریع پارک کردم و از این ماشین بزای همیشه فاصله گرفتم 6-کیا کارنز خوب جادار کم شتاب و سنگین ولی راحت ترمز دستی زیر پا است و بسیار پیشرفته بیشتر یک ون بود برای خانواده های پر جمعیت ولی واقعأ عالی و قابل ستایش 7- هیوندا کوپه بگم در این ماشین اول از نظر روانی ارضا میشوید و ماشین نرم بر خلاف ارتفاع کم خوش تیکه برای پسران جوان از ما که گذشت امانات مناسب ولی واقعیت این است جنسیس بد این قول را از دور خارج نموده در کل من این ماشین را پسندیدم چون جمعیت با لا داریم نتونستم بخرم 7- شیر پیر ماکسیما من زیاد شنیدم دربارش ولی نا سوار نشدم هیچ کدام را باور نکردم اول به زیبایی داشبورد نسبت به قیمت و اسامی که نام بردم میگم نه آزارا و صندلی تمام برقی روبرو شدم و کیلومتر شمار زیبا و کیفیت صندلی مبله آن برخورد کردم استارت زدم صدا موتور ندا داد که شوخی ندارد شاگرب بنگاه با خنده به من نگاه میکرد گفت اگر با اتومات مسلط هستید توضیح ندم چیکار کنید گفتم نه لازم نیست شروع به حرکت کردم پدال گاز تا آخر فشار دادم شتاب وحشی این شیر نمایان شد خودم هم ترسیدم یا هیوندا کوپه افتادم اتاق کمی صدا داشت که میشه درست بشه زیبایی و ارگونومی و شباهت سقف حلالی آن به آزارا باعث شده از دور خارج نشود و در کنار آنها بماند خوش تیکه بودن آن این ماشین بیش از حد قدرت دارد طوری که راننده تسلیم میشود یادم نمیره از بانه که بر میگشتم سمند lx با 4 سرنشین تو جاده های شیب دار سر بالایی با دنده 5 از 100 بیشتر نمی رفت و فهمیدم زمانی هم هست ماشین تسسلیم راننده وحشی بشه من اینجا کم اوردم و از توان ماکسیما ترسیدم گفتم شیر پیر تسلیم در کل این ماشین بد نیست و من خریدم از معایب 1- مصرف زیاد که با این توان طبیعی است 2- تعلیق عقب و پایداری کم عقب در پیچ تند با سرعت بالا 3-عایق بندی نسبت به محصولات تویوتا بای بای دوستان ومن الله التوفیق
1390/9/4
داش مهدی جهت مزید اطلاع عرض کنم که هیوندای به قول شما درجه 3 سال گذشته بیشترین فروش جهانی رو داشته و در حال حاضر هم رده چهارم بازار آمریکا رو داره و ماکسیما هم که از دور تولید خارج شده ، یادش بخیر ماشین خوبی بود برای کل انداختن ولی خوب عیب بزرگش نداشتن آپشن هست و زود چپ شدنش سر پیچها با سرعت بالا .
1390/9/7
ازرا و کل ماشین های کره ای کمیت رو اساسی فدای کیفیت کردند
بعد 3 یا 4 سال شاسی و جلوبندی اساسی به هم میریزه
خدا این ماشین های کره ای رو نصیب کسی نکنه مگر بی تجربه ها و اون ها که نمیدونند ماشین یعنی چی
1390/9/7
p2 نظرت کاملا اشتبته اس افزایش کمیت فروش هیوندای عمدتا بخاط کیفیت بالا و امکانت بی نظیر محصولاتشه و بازار جهانی درک و فهمش در خصوص شناخت وانتخاب خودرو از امثال شما بیشتره ، پس بیخود اظهار نظر بی پایه و اساس نکن . ضمن اینکه من تو 5 سال گذشته عمدتا آزار داشتم و دارم و هیچ عیب و هزینه ای نداشته . فقط روغن و لنت و لذت اساسی رانندگی . از بی ام دبلیو و مرسدس و لکسوس تا رنج 200 میلیون سرتره . واقعا جیگره !!!
1390/9/11
تو دیگه چه روان شادی داری ازرا کره ای رو با لکسوس مقایسه میکنی.
ازرا واقعا بی کیفیت مثل همه ماشین های کره ای شاید بشه فقط با کیا مقایسش کرد
بی کیفیتی و بی دوام بودن و استهلاک خیلی زیاد و اجزاء بی کیفیت از مشخصه های بارز ازراست
فقط یک سری اپشن تجملاتی بی ارزش کره ای داره. ماکسیما کیفیتش خیلی بالاتر از ازراست حتی قدیمی تره اما با کیفیت تر چوم مال کمپانی با عظمت نیسان هست.
هیوندای کره بی کیفیت ترین خودروساز اسیاست. اطلا ارزش خرید نداره.قیمتش هم کاذبه.جلوبندیشم تعطیله بهد چند سال هم عملا میشه لگن
1390/9/12
سلام -حدود 5-6 ماه دیگه میخرمش !
خیلی دوسش دارم
لطفا با کمری و زانتیاو .... مقایسه نکنید
این غول بزرگ موتور 3 لیتری روشه
یعنی از نظر شتاب با جنسیس رقابت میکنه
شتاب دنده ای 7 ثانیه به 100 !
به صندلی میچسبی و جاده ی اسفالت رو میکنی !
بزودی میگیرمش
1390/9/12
اقا پدرام لطفا ماکسیما رو که محصول نیسان هست رو با این ماشین های اشغال کره ای بی کیفیت حتی با جنسیس مقایسه نکن. افت داره واسه کمپانی نیسان که با این ماشین های بی ارزش کره ای مقایسه شه
1390/9/12
ما که هر جا رفتيم اي افشين اونجا بود.يا داره کلاس ميزاره يا داره از اشغالاي کره اي طرف داري ميکنه.اخه اين اي کره اي ها چي دارن.
1390/9/14
نیسان در مقابل هیوندای لگن هم محسوب نمی شه ، کمپانی تویوتا باهمه اعتبارش نتونسته از پس هیوندای آزرا بر بیاد الان هم که آزرا 2012و سوناتا جدید اومده که زده تو ذوق تویوتا !! یکی از ضعفهای بزرگ ماکسیما استهلاک سریع و تو خرج افتادن سریع اونه برخلاف آزرا که استهلاک فوق العاده پائینی داره ، ضمنا موتور 3000 سی سی ماکسیما و شتاب 8/7 اون با موتور 3300 سی سی و شتاب 7/6 آزرا قابل مقایسه نیست و خود من ماکسیما داشتم و ناراضی بودم و بارها هم ماکسیما رو سوسکش کردم !! البته ماکسیما در مقابل کمری و یاریس و زاتیا و مگان شتاب برتری داره ولی جلوی آزرا لنگ می اندازه ! ضمن اینکه با سرعت بالا بعلت عدم کنترل پایداری عقب ماشین تو اولین پیچ ملق می زنه آمار چپ شدنش فوق العاده بالاست بهمین خاطر از خط تولید جهانی خارج شده و تی ینا جایگزین اون شده !! ضمناهیوندای از وقتی که این هیولای زیبا رو بازار جهانی خودرو عرضه کرد حسابی بازار کمری ، مزدا ، ماکسیما و اوریون رو کساد کرد بخاطر قدرت و شتاب و ویژگی های منحصر بفرد این سدان لوکس .
تاکید می کنم آزرا سدانی لوکس محصول مشترک کره و آمریکا با قدرت بالا ، شتاب بی نظیر ، امکانات و آپشن فراوان ، استهلاک پائین و کیفیت بالا و قیمت فوق العاده مناسب . دیگه از یک خودرو چه انتظاری داریم . تازه تویوتا با همه ادعاش هر کاری می کنه نمی تونه از پسش بر بیاد مثلا اول کمری رو زد شکست خورد بعد کمری اسپورت رو زد (SE) مالی نشد ، بعد اوریون رو علم کرد باز شکست خورد، خوب لکسوس هم که قیمتش در این ردیف نیست به همین خاطر جمله معروف جهانی همچنان بر پیشانی تویوتا نقش بسته که : هیوندای با معرفی آزرا تا امروز تویوتا رو به تمسخر گرفته !! من هم این جمله رو اضافش می کنم که : راه رهائی تویوتا از این تمسخر وجود داره و اینه که عینا کپی آزرا رو بزنه !حالا ماکسیما لگن که دیگه محلی از اعراب نداره!
1390/9/10
1390/9/16
به اید چند تا عدد دل خوش نکن .ماکسیما دنده ای تو 1 چشم به هم زدن این لگن کره ای بی کیفیت روکه بعد 2 سال واقعا مشه لگن رو اساسی سوسک میکنه.من بار ها این صحنه رو به چشم دیدم. ازرا اگه زیاد به خودش فشار بیاره موتور نازنین کره ایش ممکن بسوزه.کره ای دیگه تقصیری نداره
1390/9/16
من زمانی که ماکسیما داشتم چند بار جلو آزرا اساسی کمکم
آ وردم و بعد که آزرا گرفتم تا حالا چندین بار ماکسیما رو سوسکش کردم و این خیلی مشخصه که قدرت و شتاب آزرا کجا و ماکسیما کجا ؟؟!!!! بهرحال این لگن کهنه ژاپنی باید از بازار جمع بشه تا امنیت جانی مردم هم حفظ بشه !! ولی خدائیش لیست امکاناتش گریه آوره واقعا ضایعس !!!
1390/9/18
سلام
من خودم ماكسيما 85 سفيد دارم . اسپورتش كردم . سوناتا 6 سيلندر هم داشتم اما هيچي ماكسيما نميشه .پشت ماكسيما بشيني ديگه اين ماشين سوسولارو تحويل نميگيري.تو شتاب و قدرت همشونو ميخوره . وقتي معكوس ميديو كلت ميچسبه به صندلي ميفهمي من چي ميگم
1390/9/18
متاسفانه ملت ما ظاهر بينن .. ميرن ازرا ميگيرن كه فقط چنتا اپشن الكي داره ...وقتي 2 بار معكوس ناجور بهش داديو گيربكس خورد كرد اونوقت ميفهميد من چي ميگم. شما ميخوايد غول نيسان رو لگن خطاب كنيد و ماشين كره اي رو بالا نشون بديد ؟ سخت در اشتباهيد . استحلاكي كه هيوندايداره 100 سال ماكسيما نداره . اگر فكر ميكنيد ازرا بهتره بريد تعميرگاه بزرگ تخصصي گيربكس . آقاي موشيخ كه از سال 76 77 كارش اينه ...اون موقع بيوك تعمير ميكرد و سوار ميشد ...ازون بپرسيد كودوم بهتره . اسم ازرا مياد جلوش حالش بهم ميخوره .خودشم الان يه ائودي داره و يه ماكسيما
1390/9/21
ماكسيما در بازار (ايران)‌ و در بين خودروهاي بين 40 تا 50 ميليون واقعا بي نظير است و اگر از برخي آپشن ها و بخصوص طراحي خودروهاي روز صرف نظر كنيد كه البته بسياري از آنها بر روي ماكسيما قابل نصب هستند (مثلا كروز كنترل فابريك ،‌ كه فقط نياز به نصب تجهيزات آن است و سيم كشي و حتي چراغ پشت آمپر آن هم روي خودرو بصورت فابريك موجود است) آنوقت مي بينيد كه رقباي آنرا بايد بين خودروهاي رده 60 تا 70 ميليون پيدا كنيد يعني واقعا انتخاب به جائي است . باز هم ميگويم در ايران و متاسفانه با اجهافي كه در اين بازار به مردم روا ميگردد چون در بازار دنيا هم اكنون با تنها 25 هزار دلار ميتوانيد يك تويوتاي اف ج كروزر بخريد كه قيمت آن در ايران حدود 100 ميليون تومان است !!!!! يعني چقدر اختلاف؟ و يا اينكه اسپورتيج جديد كه قيمت آن در دبي در حدود 25 هزار دلار است و در ايران بايد 54 ميليون باشد ولي ميبينيم كه اين روزها بالاي 70 ميليون به فروش ميرسد؟؟ براي چه ؟ براي اينكه سود جويان بازار خودرو حتي حاضر نيستند يك خودروي زيبا به راحتي و با سود چند صد درصدي كه ميخورند بدست مردم برسد و در اين موارد ميخواهند تا آنجائي كه جا دارد بيشتر بخورند.
1390/9/24
سلام من واقعا ماکسیما رو قبول دارم اگه خوب دقت کرده باشین اوایل که ای خودرو به کشورمون اومد پلیس راهنمایی رانندگی خودرو بنز رو وارد کرد تا بتونه تو جاده های کشور این خودرو مهار کنه.ولی بازم نتونست.از دست ماکسیما خسته شده بودن.حتی به گردشم نمیرسیدن تا اینکه مجبور شدن خودشون هم از این ماشین استفاده کنن.فکرشو بکن با دنده سه 160تا پر کنی.آدم میخ کوب میشه.منکه منتظر ماکسیماهای جدید میمونم.
1390/9/25
وحيدجان با 3 حدود 180 ميره نه 160.
1390/9/26
لوازم یدکی آزرا قیمتش حدودا 3 برابر ماکسیماست. افت قیمت در یک حده و در دراز مدت ماکسیما دوام بیشتری نسبت به آزرا داره.
1390/9/26
حیف این ماشین مرد و با کیفیت که با ازرا مقایسه شه.از همه نظر از ازرا سره فک کن دسی اش با 37 مایون تومان رهحت تو شتاب ازرا رو سوسک میکنه که 70 تومن هست. ازرا زود خودشو ول میکنه اگه تازه خوب با هاش تا کنی اما ماکسیما با هاش کوه توردی هم کنی همیشه با کیفیت و رو پا هست
1390/9/27
بهرحال این لگن کهنه ژاپنی باید از بازار جمع بشه تا امنیت جانی مردم هم حفظ بشه !! ولی خدائیش لیست امکاناتش گریه آوره واقعا ضایعس !!!ماشینی که تو سرعت 80 سر پیچ چپ کنه و امکانتش از سورن پائینتر باشه و از همه مهمتر در مقابل آزرا سه سوته سوسک بشه همون بهتر که دیگه تولید نشه > بای بای لگن ضایع ، ماکسیما !!!!!
1390/9/28
فکر کنم تا حالا 10 یا 12 تا ماکسیما حسابی سوسکت کردند که میای اینجا این اراجیفو میگی البته گنا هی هم نداری 70 دادی یک لگن اشغال خریدی بهد ماکسیما 37 تومنی تو 3 سوت سوسکت میکنه منم بودم زورم میگرفت. اتفتقا همین امروز 2 تاشونو تو اتوبان کرج بد جور سوسک کردیم . ماشین نیستن که این ماشین های کره ای. ازرا خیلی لش و کند هست مزدا 3 هم تو شتاب اولیه له اش میکنه. خیلی ماشین خنگی هست
1390/9/29
تو اولین پیچ با سرعت 80 چپ می کنه ! شتاب اولیه آزرا چیزی حدود 2 کیلومتر عقبش می اندازه ، بیشتر بدرد لگن ظرفشوئی ای استخر کودکان می خوره !! به همین خاطر جمعش کردن ولی آزرا روز بروز با همون نام و با اقتدار ظاهر میشه .
1390/9/29
افشین جان مطمئنی در مورد ماکسیما ارائه نظر میکنی.آخه برادر من کدوم خودروی ژاپی رو دیدی کا با 80 تا سر پیچ چپ کنه.اونم نیسان.اونم ماکسیما.حتما دچار اشتباه شدی.حتما یه خودروی کره ای بوده از همین به درد نخورهایی که به مردم قالب میکنن.اگه فقط یکبار با ماکسیما رانندگی کنی اونوقت کاملا حرفهای خودتو پس میگیری.در ضمن مواظب خودت باش که با آزرایی که داری چپ نکنی
1390/9/30
وحید جان ، من حدود 1/5سال ماکسیما داشتم . ماکسیما بدلیل عدم کنترل پایداری در عقب ماشین و نداشتن سیستم esp آمار چپ شدنش بسیار بالاست . اگه داری بخاطر حفظ جونت هم که شده حتما رو این زمینه بررسی کن متوجه میشی . و این ربطی به کره ای و ژاپنی و اروپائی بودن نداره . حتما بررسی کن تا دیر نشده .
1390/10/1
سلام خدمت دوستان.آقا افشین من فکر کنم حق با آقا وحید است.چون اگر واقعا این ماشین بخواد با 80تا سر پیچ چپ کنه مطمئنم کسی دیگه سوار نمیشد.درسته آزرا هم ماشینه خوبیه ولی از جانب حق نگذریم که ماکسیما هم خودروی خوبیه.اگر خوب نبود مطمئنم خود توهم که قبلا داشتی سوار نمیشدی.ببخشید اگه دخالت کردم.موفق باشید.
1390/10/3
من از سرعت و شتابش راضی بودم هرچند در حد آزرا نیست ولی امکاناتش فوق العاده کم و مشکل عدم پایداری در پیچها رو داره که حتما تو مدلهای جدیدش برطرف شده (تی ینا) ولی خوب دوستان می تونن بصورت تخصصی در سایتهای مربوطه این قضیه رو پی گیری کنن چون به جون انسان برمیگرده .
1390/10/6
سلام ما یه 90 داریم سیستمش توپ توپ عالی وقتی بابام شتاب میگیره انگار نیتروژن میزنه عالی برای کورس
1390/10/6
یکی به این آقا افشین بفهمونه بابا تو داری آزرای 219 رو با ماکسیمای 1999 مقایسه میکنی..به کاخانه های داخل نگاه نکنید بعد از 30 سال هم محصولاتش تغییر نمیکنه .برای کمپانی های خارجی 10 سال یعنی کلی تحول..آقای افشین هم تعصب بیخودی رو هیوندا کشتتش.جرات داری برو آزرای فرغون رو با ماکسمای 2009 مقایسه کن تا با مفهوم گاری بودن آشنا بشی..
1390/10/6
آزرای 2009
1390/10/6
تصحیح میکنم:آزرای 2009
1390/10/15
بالا بری پاییین بیای ماکسیما از ازرا و کمری مزدا اینا خیلی سر تره تو ایران من از 83 تا 2 سال پیش سفید دنده ایشو داشتم همه جوره هو روندمش یه قرون هم خرجش نکردم(جز لنت و روغن لاستیک) تنها ایرادی که داره اینه که عقبش سبکه و سر پیچ در میره و همین موضوع هم باعث شد تصادف کنمو بفروشمش الان هم ازرا دارم بد نیس ولی زیاد ازش زیاد راضی نیستم.
1390/10/14
با خوندن نظرات بقیه به این نتیجه رسیدم که ماکسیما ماشین خوبیه ولی اگه مال دوستت باشه!!
منظورموکه گرفتین؟!
1390/10/14
عالی!!!!!!!!!!!!
1390/10/29
رانندگی باهاش به آدم شخصیتو غرور میده
1390/10/29
ماشین فقط آزرا ، راحت ،ایمن ، پرقدرت ،پرشتاب ،لوکس ،جنتلمنی ،کم خرج ،خوش تیپ ، باوقار ،باکلاس ،پرفروش ،خوش فروش ،بی ریا ، با حال ،خوش قیمت ، عمری و ... عمرا پورشه و لامبورگنی و بنز و بی ام و تویوتا حالا حالا ها به پای هیوندای کره برسن . میگین نه مدل جدید آزرا 2012 رو ببینین تا کف کنین ...
1390/11/1
بابا یکی به این افشین بگه اصلا هیوندای کره چند ساله تو بازار اومده.هنوز خیلی زوده که بخوای هیوندای کره رو با بنز و بی ام و و پورشه آلمان مقایسه کرد.
1390/11/2
آقا افشین من 40 میلیون دارم چی بخرم ؟
بعدش ترمز ماکسیما چطوره شما که داشتی
1390/11/3
علی آقا ، دوره ماکسیما مدتهاس که تموم شده ، ترمز ضعیف با توجه به شتاب بالا و عدم کنترل پایداری در عقب خودرو که در سرعت تقریبا بالا و در پیچها پایداری نداره وریسک تصادف و چپ کردن ماکسیما رو بالا برده و همچنین داخلی شدن خیلی از قطعات این خودرو معضل بزرگیه . با 40 میلیون در بازار غیر واقعی و بلبشو فعلی GM انتخاب بدی نیست یا ویتارا .
1390/11/3
ظاهرا این سپهر و دوستش رفتن دوتا بروشور خوندن انگار از ماکسیما سوارا خاطره بد دارن!!
هر کی ماکسیما رو فروخت آزرا خرید پشیمون شد.آزرا سواری ماکسیما رو نداره.اونایی که نشستن می دونن.
آزرا شتابش به زور به 8.5 ثانیه برسه.
ماکسیمای دستی بارها تو ایران 7.6 ثانیه ثبت شده.
گیربکس هیچ ماشینی رو با نیسان مقایسه نکنین.
اصلا هیوندای رو با نیسان مقایسه نکنین!
دوست عزیز ماکسیما 2010 تو کلاس لکسوس و اینفینیتیه نه فیس لیفتای هیوندای!
چرا بدون مطالعه نظر می دین.
تنها سیستم به درد بخوری که ماکسیما نداره کنترل پایداریه بقیه آپشنای هیوندای مزخرفن.
هنوز بلد نیست یه اتاق بسازه!برای نمونه برین آزرای جدید 90 میلیونی رو امتحان کنین!
1390/11/5
در جواب آقا افشین که تو همه پستها اومده آزرا رو گفته بهترین ماشینه حتی اونو با لامبورگینی، پروشه، بنز، بی ام و ... و پراید 141 مقایسه کرده باید بگم که من خودم آزرا داشتم که اصلاً ماشین خوبی نبود و سریع ردش کردم! تو کابینش سر و صدا شرع شد و روانیم کرد ضمن اینکه با پمپ بنزین محله مون قرار داد داشتم و راه به راه اونجا بودم! هندلینگش پایین بود و پشت اون از کنترل خارج میشد! کیفیت چرم صندلیش فوق العاده پایین بود و خیلی سریع جا انداخت و شروع به پوسته کرد! موتورشم به تعمیر افتاد و باز کردم و فهمیدم ایراد کلی آزراهاست چون اونجا پر بود از آزرا موتور سوخته! الان میگم ماشین فقط ژاپنی و اروپایی! ماشینهای کره ای بی کیفیتند...
1390/11/5
سلام
به نظر من برای من جوون ماکسیما خیلی بهتره
ولی برای افراد میان سال که دنبال آپشن و این حرفان آزرا بهتره
اون ماشینی رو هم که میگین با 80 تا سره پیچ چپ میکنه نیسان آبی ها هستن نه ماکسیما
از نظر آپشن هم ماشین 99 رو با 44 تومن با ماشین 2009 با اونم با اون قیمت مقایسه نکن
ماکسیما امتحانش رو پس داده
طرفدارایه خودشو هم داره
1390/11/5
در مورد هیوندا آزرا دوست دارم تجربه ام رو بدونید. خودرویی واقعاً بی کیفیت: 1-موتور آن بعد 4 سال باز و تعمیر شد که اون روز با دیدن بقیه آزرا ها در اونجا فهمیدم مشکل همه است 2-هندلینگ فوق العاده پایین و پشت اون از کنترل خارج میشه و فرمان در سرعت بالا زیادی نرمه 3-کیفیت بسیار پایین چرم صندلیها بطوریکه خیلی سریع جا میندازه و فرمشو از دست میده و بعد 4 سال پوسته میکنه 4-من که با پمپ بنزین محلمان قرار داد داشتم و هر دو روز بنزین میزدم!مصرفش بالاست! دوستان استهلاک ماشینهای کره ای بالاست و حکم اسباب بازی خوشکل داره! ماشین فقط ژاپنی و اروپایی! اشتباه من رو تکرار نکنید! یعنی تا حالا از خودتون نپرسیدید چرا قیمت ماشینهای تویوتا بدون کمترین امکانات با ماشینهای کره ای با دنیایی آپشن برابره؟ جواب کیفیت، عملکرد و هندلینگ ماشینهای ژاپنی است... کمری مقام اول فروش در آمریکا، کرولا مقام اول فروش در اروپا، مزدا3 جدید مقام 4 فروش در آمریکا و دوم در اروپا.
1390/11/5
در مورد هیوندا آزرا دوست دارم تجربه ام رو بدونید. خودرویی واقعاً بی کیفیت: 1-موتور آن بعد 4 سال باز و تعمیر شد که اون روز با دیدن بقیه آزرا ها در اونجا فهمیدم مشکل همه است 2-هندلینگ فوق العاده پایین و پشت اون از کنترل خارج میشه و فرمان در سرعت بالا زیادی نرمه 3-کیفیت بسیار پایین چرم صندلیها بطوریکه خیلی سریع جا میندازه و فرمشو از دست میده و بعد 4 سال پوسته میکنه 4-من که با پمپ بنزین محلمان قرار داد داشتم و هر دو روز بنزین میزدم!مصرفش بالاست! دوستان استهلاک ماشینهای کره ای بالاست و حکم اسباب بازی خوشکل داره! ماشین فقط ژاپنی و اروپایی! اشتباه من رو تکرار نکنید! یعنی تا حالا از خودتون نپرسیدید چرا قیمت ماشینهای تویوتا بدون کمترین امکانات با ماشینهای کره ای با دنیایی آپشن برابره؟ جواب کیفیت، عملکرد و هندلینگ ماشینهای ژاپنی است... کمری مقام اول فروش در آمریکا، کرولا مقام اول فروش در اروپا، مزدا3 جدید مقام 4 فروش در آمریکا و دوم در اروپا.
1390/11/8
من ماکسیما مدل 86 دارم نقره ایه
خیلی ازش رازیم
به نظر من هرکی بخواد ماکسیماشو بفروشه یه مدل بالاتر بگیره باید به بی ام و یا بنز فکر کنه
1390/11/9
من واقعا برای بعضی جوونا متاسفم که ازرا 80میلیونی رو با ماکسیمای 45میلیونی مقایسه میکنند
البته باید دید اساس مقایسه چیه
ولی معمولا توی مجلات معتبر مقایسه در یک کلاس ظاهری(سدان.suv.هاچ بک و..)و حدود قیمت یکسان انجام میشه
حالا شماها بنشینید وازرا رو با بنز eکلاس مقایسه کنید واقعا خنده داره
اما با توجه به قیمت ماکسیما فوق العادست
و یقینا این برتری رو داره که بچه هایی که ازرا 80میلیونی دارن ماشینشونو با ماکسیما مقایسه میکنن
پس زنده باد ماکسیما
1390/11/9
فقط كافيه يه سر به مجله ماشين دي ماه بزنين و با محصول جديد هيوندايي بيشتر آشنا بشين!آزرا گرنجور!ا
افشين جان ميدونم سخته ولي حقيقته...يه نگاه به ليست نظرا بنداز!
1390/11/11
حقیقت محض وجود داره آزرا حتی با قیمت جدیدش بازهم تو ماشینای زیر 100 میلیون بعد از جنسیس حرف اول رو می زنه تا اونجائی که تست کردم حتی شتاب گرفتن ناگهانیش از لکسوس و بی ام دبیلو های 160 میلیونی کولاک تره . در کل آزرا خودروئیه کامله ، قدرت بالا ،شتاب بالا ، ظاهر زیبا ، موتور 3300 سی سی ، صندلی های مبله با روکش تمام چرم ، قابلیت تنظیم صندلی هل در 10 جهت ، 8تا 13 ایربک در مدلهای مختلف ، سیستم صوتی پیشرفته اینفینیتی ، سیستم کنترل پایداری و در مجموع خودروئی کلاسیک به سبک امریکائی ، با این تفاسیر می توان ادعا کرد که آزرا با خودروهای 200 میلیونی اروپائی برابری می کنه ، و اینها دلیل موفقیت هیوندای در بازار جهانی بوده .
1390/11/11
آقای حمید حسن پور ، اینقدر سوتی نده ، همین نظر رو شما در قسمت مزدا 3 به اسم محمد گذاشتی ( یا برداشتی ) عمرا تو 4 سال آزرا داشته باشی و بعد بتونی مزدا و مگان ضایع سوار شی !! دروغ خوب نیست برادر !!!
1390/11/11
آقا افشین، سوتی چیه برادر، محمد برادرمه و میتونه ایشون هم نظر بده. ما ماشینامون دست همه و کاملاً با ماشینهای مختلف تا رنج 60 میلیون آشناییم.از 206 بگیر تا انواع مزدا و مگان و تویوتا و هیوندا! از آزرا که نوشتم شما بهتر از بقیه میدونی که دست رو نقاط ضعفش گذاشتم و کاملاً ماشین رو میشناسم! در ضمن من بگم آزرا داشتم یا نداشتم جایزه که نمیدن بهم! هر ماشین مزایا و معایبی داره که چون شما دیدم همه جا سنگ آزرا رو به سینه میزنی ،برای بقیه تجربم رو نوشتم تا با نقاط ضعف آزرا بهتر آشنا شن و فکر نکنن از لامبورگینی و بنز و بی ام و که شما فرمودین بهتره........!!!! سوال داشتی آقا افشین در خدمتیم!
1390/11/20
ولی به نظر من هنوزم آزرا با این امکانات که افشین گفت حریفه خوبی برای ماکسیما نیست.با قیمتی که ماکسیما داره-باخدمات پس از فروشی که داره-با زیبایی و قدرت موتوری که داره بهتر از آزراست.همونطور که دوستمون گفت به هر دلیلی موتور آزرا مشکل داره ولی ماکسیما...نمیدونم خودتون قضاوت کنید.اگه پولتون زیادی کرده من آزرا رو پیشنهاد میکنم ولی اگر دنبال ماشینی زیباوپر قدرت هستین و میخواین سالها استفاده کنید ماکسیما بهترین گزینه است
1390/12/1
داش وحید کی گفته ماکسیما حریف آزراس ؟ ماکسیما تو یه کلاس پائبنتر باید مقایسه بشه نه در کلاس آزرا ...
1390/12/1
الان نزدیک 6 ماهه ماکسیما خریدم,تا 1 هفته پیش پشیمون بودم و فکر میکردم با پولی که داشتم میتونستم آزرا 2008 بخرم.ولی هفته پیش که سوار آزرا شدم فهمیدم که چقدر فرق داره سواریش!ماشین ژاپنی کجا و ماشین کره ای کجا!

زیر 50 میلیون ماکسیما بهترین انتخابه
1390/12/3
ماکسیما به نظر من یعنی تانک.20 روزه خریدم.هر چی ازش تعریف کنم کمه.پیشنهاد من به با کلاسا فقط ماکسیما.رانندگی باهاش می ارزه به مصرف بنزینش.دمه زاپنیا گرم
1390/12/4
با سلام:
من با نظر محمد موافقم.چون دیدم که ازرا موتورش ایراد پیدا کرده.افشین جان الکی کل کل نکن قبول کن که ماکسیما 1 دونست.ماکسیما طرفدارای خودشو داره.هرکسی ماکسیما داره ازش راضیه.یکیشم خودم.ماکسیما خیلی مرده چون همیشه تو کل کل سر بلند بیرون اومده و کم نمیاره حتی با شما دوست عزیز!
1390/12/7
شما که اینقدر با ماکسیما بی امکانات و غیر ایمن حال می کنین اگه پشت آزرا بشینین چی میگین ؟؟؟؟ فقط مواظب باشین با این خودروی قدیمی بی ترمز تو پیچها بیشتر از 80 نرید چون آمار چپ شدنش فوق العاده بالاس و دیگه هم بجز ایران جائی دیگه تولید نمیشه و از رده خارجه !!!!
1390/12/10
ماشین در یک کلام فقط ژاپنی چند ماهی میشه که یک ماکسیما خریدم
حرف نداره ،دنبال خیلی از ماشینهای کره ای بودم و هیچ کدام کیفیت ژاپن رو نداشتند ماشینهای کره ای فقط ظاهر فریبنده دارند و بعد از یکی دوسال به اصطلاح لش میشند و در باطن بسیار بی کیفیت و گول زننده هستند ما ایرانیها هم که ظاهر پرست .یکی از دوستام یک دستگاه سوناتا2012 داشت از
ماشین راضی نبود فروخت و رفت سراغ ماکسیما. آزرا رو هم باید بعد از8 سال کنار یک ماکسیمای 8 سال کارکرده گذاشت و مقایسشون کرد .انجین آزرا بسیار بیکیفیت نشون داده و بعد از100 هزار تا قطعا" موتور میاد پایین .ماکسیما با اینکه از سال81 تولیدش شروع شده هنوز ابهت و زیبایی خودش رو از دست نداده و مشتریهای خاص خودش رو داره اونی که به فکر کیفیت و طول عمر بالای ماشینه قطعا" سراغ ماشین ژاپنی میره
1390/12/11
من پشت همه ی ماشینا نشستم.ازرا هم که میگی عموم داره و همیشه میشینم پشتش.بالا بره پایین بیاد به ماکسیما نمیرسه.همچی ماشین که اپشن نیست.در کنار ارامش .قدرت.سرعت.اپشن هم یکی از امکانات ماشینه.ازرا شاید اپشنش از ماکسیما بیشتر باشه ولی هیچ چیزه دیگش از ماکسیما سر نیست
1390/12/11
واقعا فوق العادست...اگر سوالی در مورد ماشین داشتید خوشحال میشم کمکتون کنم نمیتونم تخصصی راهنمایی کنم اما درحد یه مشاوره در خدمتتون هستمnavidmomeni@ymail.com
1390/12/14
با سلام خدمت تمام دوستان و عزیزانی که نظرات خودشان را نوشته اند .

مطلبی را باید خدمت دوستان متذکر بشم آن هم اینه که در دنیای خودرو معمولا 4 فاکتور مهم برای مقایسه خودرو احاظ می شود ، بعدا مقایسه انجام می شود
که البته از 4 فاکتور مقایسه فقط 2 فاکتور قابل قبول وجود دارد(شماره 3 و 4) که می توان ماکسیما را با آزرا و تویوتا و سوناتا مقایسه کرد
1 - سال یا مدل خودرو : اولا من در اینجا نمی خوام طرفداری خودرویی را انجام بدم ولی در اینجا صحبت ماکسیما هست نه خودرو های دیگه ولی حالا که دوستان می خواهند با چند خودرو دیگه مقایسه کنند اول باید به مدل یا سال خودرو توجه کنند ماکسیما خودروی سال 2000 نیسان هست که اگه شما مجلات سال 2000 را مطالعه کنید و ماشین هایی که مثل آزرا و تویوتا کمری و مزدا 3 سال 2000 را مقایسه کنید اصلا قابل مقایسه یا option ها و قدرت وپایداری و سیستم تعلیق نیسان نبودند پس اینکه آزرا 2009 یا هر مدلی دیگه را با ماکسیما مقایسه کنید درست نیست البته خودتان می دانید .
2 - رنج قیمتی : دومین فاکتور مقایسه رنج قیمتی است که ماشین های مثل آرزا و تویوتا حداقل 20 میلیون تومان گران تر هستند پس این دومین دلیل مقایسه اشتباه است .
3 - کلاس یا اندازه اتاق :در این مقایسه می توان ماکسیما را با آزرا یا سوناتا مقایسه کرد ولی مزدا 3 دیگه واقعا عجیبه که اصلا حرفش در نظرات زده شد .
4 - حجم موتور : فاکتوری دیگری که می توان مقایسه کرد نزدیکی حجم های موتور آنها هست که ماکسیما حرفی برای گفتن داره
حالا می خوام نقاط قوت و ضعف ماکسیما را بگم . دوستان توجه داشته باشند من الان که در خدمت شما هستم سه ماشین ماکسیما - آزرا- اپیروس را داشتم ولی تویوتا را چند باری سوار شدم .لذا خواستم بگم که تعصب روی خودروی خاص ندارم .
خوب ماکسیما همانطور که چند تا از دوستان گفتن مشکل تعلیق در عقب را داره به خصوص در روزهای بارونی وهمچنین مصرف بالا - قیافه نه چندان جذاب(البته ماکسیما 2011 بسیار زیبا و شکیل هست)
و گرانی بعضی قطعات که شما را متعجب میکنه
ولی نقاط قوت : سواری نرم و راحت - تعلیق خوب در جلو - شتاب فوق العاده که تویوتا کمری 2400 به گردش نمی رسه و با آزرا پا به پا می یاد ولی در مقابل اپیروس انصافا کم می یاره . سیستم ترمز بسیار خوبی داره نمی دانم چرا بعضی از دوستان در نوشته هاشان گفتند سیستم ترمز ضعیفی داره چون من حداقل 60000 کیلومتر با ماکسیما با سرعت های بالا راه رفتم و در مقابل آزراو اپیروس ، نسبت به وزنش ماکسیما ترمز بهتری از ماشین های نام برده شده ، دارد .
ولی یک نکته جالب که ماکسیما داره اینه که دوستان اگر شما سوار یک آزرا یا سوناتا مدل 5 سال به پایین بشید آنوقت فرق نیسان را با محصولات کره ای از نظر دوام و استواری متوجه می شوید که چرا دسته دوم ماکسیما باز هم خدیداران خود را دارد .با تشکر
1390/12/20
داداش افشین من سوناتا کمری و ماکسیما داشتم الانم ازرا دارم.امکانات ازرا خوبه یعنی از همشون بهتره ولی خداییش هیچی ماشین ژاپنی نمیشه.باور کن موتوری که ماکسیما داره هر کاری کنی باهاش خراب نمیشه.ولی ازرا 2 تا معکوس ناجور بدی الخلاص.اینو من نگفتم تعمیر کارم وقتی دید ماکسیما رو فروختمو ازرا دارم بهم گفت به هوای ماکسیما بهش گاز ندم که موتور میاره پایین.تا حابا با خودت فکر نکردی چرا ازرا 2012 با اون همه امکاناتو سقف پاناروما چرا قیمتش با اریون که قیافه ان چنانی نداره و امکاناتش کمتره و اتاقش مال 2009 هست یه قیمت هستن؟
1391/1/1
فوق العاده است
ایشالله یه روز میخرمش
1391/2/10
دوستان كجاي كاريد؟!!
همين الان مگان 500/37
ويتارا كلاس 8 اتومات 69
ماكسيما مولتي مديا 62
تيانا 74
.......
قيمتها نسبت به يه سال پيش دقيقا30% افزايش داشتن
1391/1/14
داش حمید حدود 4 ساله آزرا سوار میشم و کلی معکوس ناجور هم بهش دادم و هیچ اتفاقی که نیافتاده هیچ ، مثل روز اولشه ، احتمالا تعمیر کارت ناشی بوده , عوضش کن برادر ، ضمنا توی تعطیلات نوروز تو اتوبان ساوه با سیستم کروز 240 تا سرعت رفتم که بیشتر هم جا داشت . ضمنا قیمت آزرا شده 125میلیون ...
1391/1/17
امروز 17 فروردین 91 هست.نمیدونم کجا الان ماکسیما رو زیر قیمت 40 تومان میدن؟!!دور از انتظار از همچین سایتی اینقدر فاصله داشته باشه با بازار واقعی خودرو در حال حاضر.بنزین لیتری 1000 تومان در راهه و هرقدر هم ماکسیما سوارها وضعشون خوب باشه باید یک فکراساسی برای تعویض خودرو بکنند.به زودی قیمت همه خودروهای پرمصرف سیرنزولی البته نه به اندازه ختی رسیدن به قیمت اول سه ماهه سال 90 خواهد داشت
1391/1/17
امیر جان اگه یه نگاهی به تاریخ اولین کامنت ها بندازی متوجه میشی که این مقاله برای بیشتر دی سال 89 است. فکر کنم اگه کمی بیشتر دقت کنی بهتر باشه - از این حرفا که بگذریم من بابام چند سال ماکسیما داشت، خیلی لگن میشه، مصرفشم خیلی بالاست
1391/1/20
آزرا سلطان شتاب ، سرعت و کیفیت ...
1391/2/10
از مدیر سایت خواهشمندیم کمی به بخش نظرات در صفحات مختلف مراجعه کنید و نظرات غیر کارشناسی بعضی ها مثل آقا افشین رو که باعث خنده و بی محتوا شدن و لوث شدن کارشناسی خودرو شده اند حذف کنید! ایشان با مضحکه کردن دوستان و بکار بردن القاب ناشایست اقدام به مقایسه هیوندای آزرا با بنز و بی ام دبلیو و لکسوس و مگان و مزدا و.... میکنند و قصد تبلیغ دارند که پیداست سن و سال و تجربه ای هم در ضمینه خودرو ندارند و تا الان به جمع آوری عکسهای وسط مجلات ماشین اکتفا کرده اند! البته ارائه نظر هر چند اشتباه ایرادی ندارد اما سم پاشی تمامی سایت باعث دلسردی دوست داران سایت میشود! با تشکر.
1391/1/27
از آقا افشین به دلیل ارتقاء روحیه جمعی و ایجاد شادی دوستان خودرو بانک با نظریاتشان متشکریم.
1391/1/27
مگان ضایع با شتاب 12 ثانیه و 2 ایربک و موتور 1600 و 2000 و از همه بدتر برند پراستهلاک و ورشکسته رنو فرانسه تو ایران با قیمت 38میلیون !!!! خنده دار نیست ؟ یا قیمت این خودرو خیلی بالاس یا قیمت ال 90 و 405 خیلی پائینه چون اونا هم که همین مشخصات فنی رو دارن که !!! نظر شما چیه ؟هرچند که پول 3/5 مگان ضایع فرانسه مساویه با یک آزرا کره ای !!!!
1391/1/27
مگان نخرید چون خیلی ضایع اس : قدرت ضعیف ، شتاب پائین ، امکانات و آپشن در حد صفر ، ایربک فقط 2 تا ، شکل ظاهری بد قواره ، پشت خودرو غیر قابل تحمل ، استهلاک بالای رنو فرانسه و در مجموع در حد 405 و ال90!!!! ولی با قیمتی 3 برابر اونا !!!! داشبوردش هم که عینا کپی ال 90 هستش و تازه میگن سی دی خور هم نیست و باید نوار کاست توش بزاری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به نظر شما کلاهبرداری از این واضحتر ؟؟؟ بابا ای ول به کره ی آسیائی خودمون ...
1391/2/1
سلام من یه چرخ ماکسیما رو به کل آزرا نمیدم بنده مالک هر دو ماشین بودم اگه قرار بود ماکسیما هم تو ژاپن مونتاژبشه قیمتش 2برابرآزرا بود هنوزتولید داخل قدرت-شخصیت-شتاب-ابهت خود رو حفظ کرده ولی کمری-آزراو... 3-4 ساله ابهت خود رو از دست داده اند من متاسف اونایی هستم که فکر میکنن خودرو فقط قیافه هست اون قیافه ای که ماکسیما داره من تو آزرا که خودم داشتم ندیدم رفتم دوباره ماکسیما گرفتم تو سال 1390 هم بعد ازتیانا که همین پارس خودروی خودمون مونتاژمیکنه درحقیقت برادر کوچیک ماکسیما میشه از لحاظ کیفیت ماکسیما دوم شد تو کل کشور عزیزمون ایران باتشکر؟؟؟؟
1391/2/2
آقای love maxima !! ماکسیما هیچوقت در حد و اندازه آزرا نیست که بخواد باهاش مقایسه بشه الان هم که قیمت آزرا 125 میلیون هست و ماکسیما 55 میلیون !!! پس بی خیال مقایسه برادر اما یادت باشه ماکسیما فوق العاده غیر ایمن هست در سر پیچها با سرعت 60 تا 80 عقبش ول میشه و ملق می زنه !!! یادت باشه داداش ...
1391/2/6
بابا تو را به خدا با این فشین کم جر و بحث کنید آدمی که تفاوت بنز و ب ام و و لامبورگینی و هیوندای را نمی داند همون بس که جوابش را ندهی و بزاری با اطلاعات بچه گانه اش حال کنه . اقا افشین میدونی همین سیستم ای اس پی که تو با هاش خیلی حال میکنی و مرتبا مینویسی آزرا اونو داره رو کدوم شرکت خودرو ساز اختراع کرده میدونی تمامی امکاناتی که روی اون آزرای شما نصب شده همه اش ابتدا توسط بنز و ب ام و و سایر برندهای معتبر ابداع شده اند که تو حالا اونها را پائین تر از هیوندا میدانی برادر من اسباب بازی کره ایت رو با خودرو سازهای معتبر جهان مقایسه نکن . راستی افشین تو اصلا آزرا داری یا فقط عکسش رو به دیوار اتاقت چسپوندی
1391/2/8
من پدرم 3 سالی داشت، سفید بود. اگرچه امکاناتش زیاد نیست اما باوقار بود.
1391/2/9
حیف این سایت که بازیچه آقا افشین بی اطلاع شده! کاش به جای تعصب کمی اطلاعات و منطق تون رو بالا میبردید و به جا صحبت صحبت میکردید!
1391/3/23
اگه شتاب و سرعت میخواید ماکسیما عالیه.در غیر این صورت پولتونو حروم نکنید.برید ام جی بخرید که خدای آپشنِ.من ماکسیما داشتم.موتورش حرف نداشت.ولی الان ام جی خریدم.هم ارزونتر از ماکسیماس هم آپشن زیاد داره.توربو شارژر داره که دیوونه میکنه آدمو
1391/3/25
من عاشق ماکسیمای خودم هستم و به نظرم از این ماشین بهتر وجود نداره
1391/4/4
سلام ما از سال 81 تا 87 داشتیم 260 هزار تا با هاش را رفتیم حتی حتی 1 ریال هم خرج اضافه نداشت بعد سوناتا 4 خریدیم که یه فاجعه ی اساسی بود بعد آزرا خریدیم اولا ماکس دنده تو راه رفتن لهش میکنه سواری سفتتره اما هندلش بهتره اما افت که نگوو فقط دو سال به درد میخوره
1391/4/17
من پرايد دارم ولي ماكسيما رو روندم وقتي اتوماتشو سوار ميشي و پاتو تا ته رو گاز ميزاري انگار ميخواي پرواز كني!
1391/4/25
نسبت به قیمتش ماشینه خوبیس . ولی توش هیچ اثری از تکنولوژی دیده نمیشه . خیلی ها تو این نظرن که دنده دستیش شتاب فوق العاده ای داره . اما اینجور نیست . با مقایسه با یه سدان شیش سیلندر دیگه این موضوع کاملا مشخصه که ماکسیما دورش تموم شده . ماکسیما الان قیمتی داره که برابری میکنه با یه آزرا 2008 یا یا 2009 . اگه قراره باشه تو درگ یا سرعت این دو بندازن آزرا میبره حتی اگه ماکسیما دنده ای هم باشه اونقدر شتابش بالا نیست که بتونه با ماشینای شیش سیلندر جدید مقابله کنه .
1391/5/11
با سلام خدمت تمامی دوستان-من خودم مهندس مکانیک هستم بیشتر ماشینها رو امتحان کردم و درمورد خودروها حتی خارجی تقریبا اطلاعات کاملی دارم.خواهشاوقتی دارید حرف میزنید مثل افشین از روی تعصب الکی چیزی نگید.کمپانیهای کره ای چند سالی هست تو ایران پیشرفت چشمکیری داشتن ولی باید این رو مد نظر داشته باشین که این کمپانیها تازه چند سالی هست که یکم اسم ورسم درکردن به علت اینکه ماشینهاشونو به فروش ببرندتجهیزات الکتریکی اضافه کردن ومصرف سوخت رو پایین اوردن ولی کارخونه هایی مثل نیسان جنرالزموتور تویوتا هوندابنز بی ام دبلیو از کارخونه های به نام وبرتر دنیا هستن هم از نظر تکنولوژی هم قدرت.مثلانیسان جی تی ار رو اگه بخواین بافراری 458مقایسه کنید که تستش هم یکبار تلویزیون نشون داد نیسان برترشد.ماکسیماهم ازماشینهایی هست که دردوره خودش برای مقابله باهم دوره های خودش اومدوخوب هم از اب در اومدوتونست به راحتی رقیبهای خودش رو کنار بزنه.امکاناتش بسته به موقع تولیدش از برترین امکانات بودولی امروزه چون تغییراتی روش انجام نشده باهمون امکانات مونده چه بسا که باورودبه ایران ازهمون امکاناتش هم کاسته شده.ولی بازهم تقریبا قابل قبوله.ولی موتوری که روش انداختن 6سیلندرvشکل هست که فوق العاده پرقدرته که حتی العان هم بخوای اون رو باموتور بی ام دبلیو320مقایسه کنیدبرتری خودش رونشون میده.باتمام ای اوصاف ماکسیماماشین عالی هست که بعدازگذشت این همه سال میشه بابعضی ازخودروهای امروزی مقایسش کرد.پارس خودرو باوجود این همه طرفدار ازماکسیما اگه بخواد تجهیزاتشو زیاد کنه ومصرفشو پایین بیاره بدون شک یکی از ماشینهای بیرقیب ایران میشه.درکل اگه مصرف بالاوتجهیزات پایین این ماشین چشم پوشی کنیم میشه گفت یکی ازبهترین ماشینهاست.نیسان یکی ازبرندهای معتبر دنیاست که ماشینهای خوبی هم میزنه همین مورانو که داره تولید میشه بهترین گیربکس حال حاضردنیرو داره.گیربکس cvtازبهترین گیربکسهای دنیاست که فقط4کارخونه تولیدش میکنن.بنز.پورشه.نیسان.هوندا.پس نیسان رو دست کم نگیرید یکی ازکارخونه های غول دنیاست که خودروهاشم ازنظر دوام چیزی از بنزوبی ام دبلیو کم نداره.نمونه دوامش روهم همه درهمین نیسان جونیورها(وانت های ابی)دیدید.یادتون باشه برند نیسان بابرندهای کره ای قابل قیاس نیست.باتشکر
1391/5/13
سلام خدمت دوستان
دوتا نکته برام جالب بود یکی اینکه دوستان از مصرف بالا خودرو گله مند بودن و دوم اینکه میگن نسبت به آزرا کم میاره
اول اینکه شاید خیلی از دوستان ندون حتی شرکت های بزرگ مثل بنز تو مدل های جدید با تعقیر خیلی کم تو موتور و استفاده از تکنولوژی جدید تر توی سیستم کامپوتری ( همون ای سی یو ) به توان بالاتر موتوری حتی مصرف کمتر دست پیدا می کنن ( به خاطر نوع سیستم پاشش سوخت و زمان پاشش ) حتی تو مقایسه خودرو داخلی با همون برنامه قدیمی ماکسیما مصرفش با 3000 سی سی حجم موتور نسبت به خودرو هایی مثل سمند یا پزو به مراتب مصرف سوخت ش پایین تره
اگه دوستان مشکلی نسبت به میزان مصرف سوخت این خودرو دارن می تونن با نصب برنامه جدید مصرفش رو پایین بیارن فقط اشکالی که وجود میاره دیگه مثل قبل خودرو معکوس نمیده ولی هر وقت نیاز به قدرت موتور داشته باشید تو شتاب گیری اولیه به خوبی قبل کار می کنه وشاید حدود یک چهارم هم مصرفش بیاد پایین
اما دور مورد ازرا و ماکسیما اتوماتیکش 4 دنده و ازرا 5 دنده هستش و 6 سال مدل ساختش جدید تر . شکی نیست تو شتاب گیری اولیه از ماکسیما بهتر کار میکنه اما شاید جالب باشه دوتا مزیت ماکسیما تو شتاب گیری تو سرعت های بالا قضیه کامل برعکس مثلا شما با 100 یا 120 سرعت تصمیم به سبقت میگیرن خیلی سریع تر ماکسیما عمل می کنه و به سرعت بالا میرسه اما ازرا به دلیل سیستم ساخت موتور و گیریبکش این قابلیت رو نداره شاید بهتر باشه بگیم ماکسیما ماشین جاده هستش و ازرا ماشین شهر با اینکه شاید مدلش قدیمی تر از ازرا باشه اما کسایی که هم با ازرا و هم با ماکسیما تو جاده زیاد نشسته باشن اینو خوب می دونن ازرا بعد از دو ساعت رانندگی مثل قبلش نیست و گویا خسته شده تو جاده خوب معکوس نمیده کلی طول میکشه تو سرعت به سرعت بالاتر دست پیدا کنه
یه قانون ساده وجود داره که موتور های خودرو به دو دسته تقسیم می کنه یه گروه تو دورهای پایین به توان بیشتر میرسن و گروه دوم خودرهایی که تو دورهای بالاتر به توان بیشتر ازرا و کلا خودرو های کره ای جزو همین خودرها هستن حتی پراید هم اگه دقت کرده باشین خوب شتاب می گیره اما بعدش :-) اما ماکسیما جزو گروه دومه تو جاده خودشو خوب نشون میده و محمون یه سال دو سال نیست
من هنوز بعد از 10 سال خوشحالم که هنوز دارم از این خودرو استفاده می کنم و هیچ خودرویی هم نتونستم پیدا کنم که مثل این خودو کم خرج باشه منو راضی کنه البته یه دوتا ضعف داره یکی مربوط به اکسل عقب و چرخ عقب میشه و دوم صدایی که تو هر دست اندازی که میوفتی قشنگ معلوم میشه البته در مورد خانواده بی ام و این مورد صدق نمی کنه اگه از فاکتور هزینش صرف نظر کنیم :-)
اگه دوستان در مورد در مورد برنامه ای سی یو ماکسیما سوالی داشتن خوشحال می شم بتونم کمکی کنم
arashmax1985@yahoo.com
1391/5/28
قبل از اينكه سوارش بشم هيچ حس خاص بودني نسبت بهش نداشتم ولي قصه از زماني اغاز شد كه من باهاش يك زمان 3ساعته رانندگي كردم خداييش هر كاري كه مي شد باهاش كردم و واقا به جرات مي گم كه روي من رو كم كرد از اون موقع تا الان دارم تمام سعي ام رو ميكنم كه بخرمش با اينكه دموده داره ميشه ولي ناموس ماشينه!!!!!!!
1391/5/28
افشين جان فهميديم ازرا داري... فهميديم ازرات رو هم خيلي دووست داري.....چشم چشم ماكسيما افتضاح است بيخيال بزار در مورد ماكسيما صحبت كنن لطفا تا به يه نتيجه برسيم قربان يكي مثل من ميخواد پولش رو اتيش بزنه ماكسيما بخره اصلا تو چيكار داري.
1391/5/30
Afshin khan be khoda fahmidim azera kharidi!
Akhe ki mashine japoni ra ba azera(ashghal) moghayese mikone!
Azera ashghale..
1391/6/4
من یه مدل 83 شو داشتم.دنده اتوماتیک بود.خریدم 26 تا حالا همچین زیر پایی ندیدم.بی نظیره. واقعا ماشینه تو جاده ی کاشان با 230 کیلومتر میرفتم انگار نه انگار هرچی رو کیلومترش نوشته واقعا میره.اگه کسی میتونه بخره.بخره نسبت به قیمتش بهتر از تمامی ماشین ها تو این رنج قیمته
1391/6/15
ماشین استخون داریه قدرتش فوق العادس ماشینای جدید فقط زرق و برق دارن اصلا با ماکسیما قابل مقایسه نیستند اگر دنبال ماشین محکم و جادار و با قدرت فوق العاده هستید ماکسیما رو به شما توصیه میکنم اصلا گول زرق و بر ق ماشینای جدید مثل هیوندا رو نخورید.
1391/7/7
یک ایراد بزرگ ماکسیما داره؟
وقتی بفروشیش دیگه هیچ ماشین دیگه ای نمیتونی سوارشی
من 240تا رفتم داشتم چای میخوردم هیچ کس توی ماشین نمی دونست سرعتم بالاست
1391/7/7
فقط ماکسیما
سلطان ژاپنی را با
آشغال کره ای مقایسه نکنید

اونم از نوع دنده ای
1391/11/14
ای تند میره-ماشین خوبیه فقط به تیپ بابام میخوره
1391/12/3
نسبت به ماشینای در سطح قیمت خودش از همه بهتره .یه 82 سرمه ای داشتم که 4 سال پیش چپش کردم
1391/12/16
خب صدملیون قیمتشه اون موقع میخوای قشنگ نباشه
1391/12/25
ماشین خوبیه،من ماشینهای مختلفی رو تجربه کردم،بنز،لکسوس،بی ام و،از نظر استهلاک، هزینه،راحتی و سواری نمره خوب و حتی عالی رو بهش میدم و کاملا ازش راضیم.
1392/1/24
به جز موتور قوی چی داره ؟
قبل از عید 2 روز تو نمایندگی گذاشتم برای تعویض کمکا : گفتن به علت تحریمها قطعات موجود نیست !!!!!!!! ماشین آوردم بیرون و بردم تعمیرگاه (خ قزوین) صبح تحویل دادم و عصر ماشین آماده بود .
خدمات مناسب ندارد
امکانات به روز ندارد
ولی قدرت موتور تا حدود زیادی عیبهاشو میپوشونه
1392/1/31
سلام دوستان من مکانیک گریبگس اتومات وبرق کار ماکسیما هستم کارم نصب ردیاب روی خودرو هست که شما میتوانید ار تریغ اینترنت یا مبایل خودروی خود را ردیابی یا خاموش و روشن کنید و......... خودم ماکسیما دارم خیلی راضی هستم 09121405017
1392/2/26
من 4 ساله که ماکسیما دارم بر خلاف نظر خیلیا اصلا خرجی نداره درسته آپشن کم داره ولی سگش شرف داره به سوناتا 2011 که 140 م پولشه یا اسپورتیج و .....
1392/3/2
منکه خیلی راضیم پوز همه دوستامو زدم غیراز جنسیس در کل بسیار عالی خوراک پوز زنیه دمش گرم
1392/3/10
ماشین خوبیه ولی عالی نیست اگر بر پایه پلتفرم ماکسیما سال 96 ژاپن یعنی نسل چهارم باشه که به احتمال 99/ همینطور است ایرادات اساسی داره که به احترام دارندگانش از گفتنشون خودداری میکنم.
1392/3/17
من ماکسیما 89 دارم خیلی ازش راضی هستم مصرفش مانند پژو است کم هزینه و راحت است لوازمش بجز در نمایندگی در بازار راحت پیدا میشه در کل ماشین خیلی خوبی است
1392/4/2
آقا من خودم نمایشگاه دارم

نمی خوام تعریف کنم

اما اولا گیربکس اتومات خیلی بهتر
از دستی

قبول دارم اتومات مال خانوماس
و

راننده ی واقعی بادستی بیشتر
حال می کنه

اما.........

ماکسیما فقط و فقط اتوماتش

من هم دستی مدل84و هم اتومات83 داشتم
ولی الان اتومات83 دارم چون بهتره

و خیالتون هم راحت تا7سال یاتاق نمی زنه

حتی اگه خودتم بکشی یاتاق نمی زنه

البته مال من جنس ژاپنی اصل بود و ارتفاع ماشین هم نسبت
به مدل های جدیدتر کمتر بود ولاستیکاهم پهن تر
خلاصه اینم نظریک نمایشگاه دار
فقط اتومات 82و83و84نهایت85
1392/4/4
man daram aliyeeeeeeeeeeeee
1392/4/9
یه دونه ماکسما نقره ایی 82 دارم لامسب مرد مرده رودستش با همه قدیمیش ماشین ندیده نسبت به قیمت وسواریش دمشون گرم.
1392/4/21
گازیش کنین هم دیگه مشکل سوخت ندارین و هم عقبش سنگین میشه و سر پیچ سرعت بالا تهش نمیلیزه
1392/4/28
من يه مدل 90اتوماتشو دارم.اين ماشين حرف نداره. فقط تو سرعت 235كيلومتر پشتش تكون مي خوره و منحرف ميشه
1392/5/4
من یه ماکسیما 84 اتومات دیروز خریدم خیلی تمیزه ولی یخورده بعده 1 ساعت که کارمیکنه گرم میشه میزنم کنار خودش خاموش میشه. کسی میدونه چرا اینجوریه؟فقط مشکلش اینه دیوونم کرد
1392/5/16
فقط ماکسیما میتونه کار ماکسیما رو انجام بده !!!!!!!!!!!!!!!
1392/5/20
سلام داداش، چطوری داداش؟
1392/5/24
salam be hame
man lavazeme maxima vared mikonam
inam shomarame
09122242847
1392/6/22
باسلام.من خودم یه مدل 82 دنده دستیشو دارم خعلی هم ازش راضیم یعنی الان حدودا 10 ساله که دارمش ونمیتونم ازش دل بکنم وماشین دیگه ای سوار بشم اونایی که ماکسیما دارن میفهمن که چی میگم.تنها مشکلی که ماشهرستانی ها داریم فقط کمبود لوازم یدکیشونو البته اینم بگم که لذت سواری که ماکسیما مدل 82 تا85 بهت میده تو مدلای 85 به بعد نیست یعنی مدلای قبلترش تمامی قطعاتش اصل ژاپنه....
1392/10/11
کیه که ارزو مارو براورده کنه یه ماکسیما بخره برامون
1392/11/17
آخه چقدر قدرت داره این ماشین . با پرادو کورس انداخت کم نیاورد
1393/2/13
من ماکسیما مدل 82 دارم
خیلی راضی ام
250 تا میرفت مثل اینکه 100تا میره
اصلا یه دنیایی داره ماکسیما بالا 84 دستخورده هست
اگه میخرین پایین 84 بخرین اونم اتومات اووووف
1393/12/13
من خودم این ماشینو دارم اصلا حاضر به تعویضش نیستم.
ماشینای در حال حاضر در برابرش صفر هستن . فقط اونا آپشن بیشتری دارن همین .
1394/1/30
دوستان یه ماکسیما سفید مدل 88 دنده ای دارم عالیه واقعا .جی پی اس همراه با نویگیشن.رم خور و فلش وخور.کنترل ضبط از روی فرمان. پخش دی وی دی .سنسور دنده عقب .دوربین دنده عقب.فرمان چوب و چرم .صندلی های برقی جلو همراه با تنظیم گودی کمر.تهویه اتومات .دیگه چه اپشنی ادم میخواد اخه ! باور کنید خیلی از ماشین جدیدا حتی صندلیشون برقی نیست ! تو جاده مصرفش 8.5 تو شهرم 10 با رانندگی نرمال (دنده ای مصرفش کمی نسبت به اتو کمتره چون گیرباکسش 5 دنده هست اتو 4 دنده).مصرفشم نسبت به حجم موتورش مناسبه. مونور vQ ژاپنی خیلی معروفه . ژاپنی همه ماشیناش عالیه .اگه فکر تبدیل به احسنت دارین بازم ژاپنی انتخاب کنید
1395/10/20
سلام دوستان....ماکسیما ماشین خوبیه.شتاب.قدرت.راحتیش.همه چیزش خوبه....مصرف سوختش اصلا مهم نیس چون تو داری 80میلیون وبعضا 100میلیون میدی ماکسیما پس نگران بنزینشم نباید باشیی....منتها مشکل اساسیش اکسل عقبش هست که ضعیفه....چجوری میشه این مشکل رو حل کرد...لطفا درست راهنمایی کنید...سپاس