موضوعات داغ

هوندا سیویک در ایران

عکس مطلب اول
اگر به لیست قسمت "خودروهای آینده بازار" نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که چندی پیش در مورد ورود هوندا سیویک به بازار ایران مقاله ای نوشتیم که مشخص شود یکی دیگر از مهمان های آینده بازار داخل، سیویک معروف و با کیفیت است.
حال چند روز پیش، فامیلی خودرو، نماینده رسمی هوندا در ایران، نمونه هایی از مدل های وارد شده را به نمایش گذاشت که می خواهیم به بررسی آن ها بپردازیم.
هوندا سیویک در دو مدل EX و LX عرضه می شود که هر دوی آن ها دارای پیشرانه مشابه هستند. پیشرانه 4 سیلدر 16 سوپاپه که 1798 سی سی حجم دارد و می تواند 140 اسب بخار را تولید و نیرو آن را به چرخ های جلو منتقل کند. روی این خودرو گیربکس 5 سرعته خودکار نصب شده که بوسیله آن می تواند در 10 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر در ساعت برسد و مصرفی برابر 6.6 لیتر به صورت ترکیبی را داشته باشد.
همانطورکه گفتیم، سیویک در دو مدل LX و EX عرضه شده که روی مدل LX تجهیزاتی مانند 6 کیسه هوا، ترمز ABS، EBD و VSA، سیستم تهویه مطبوع دستی، رینگ های 15 اینچی و 4 بلندگو را می توان یافت. اما روی مدل EX، به غیر از این امکانات، تجهیزات دیگری نیز نصب شده که می توان به کروز کنترل، دوربین عقب، رینگ های 16 اینچی، سیستم تهویه مطبوع خودکار و 6 بلندگو اشاره کرد.
هنوز قیمتی برای سیویک در نظر گرفته نشده اما احتمالا اوایل سال آینده شاهد حضور این خودرو در خیابان های کشور باشیم که امیدواریم عرضه این خودروی ژاپنی با کیفیت به صورت مداوم و با قیمت مناسب انجام شود تا نه تنها به خیابان های کشور رنگ بهتری بدهد، بلکه با ایجاد رقابت قیمت خودروهای وارداتی به واقعیت نزدیک تر شود.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1391/11/26
آخ جون هوندا :پی
1391/11/26
هوندا کارش درسته اما فکر کنم راحت بالای 100 میلیون قیمت بخوره
1391/11/27
اگر قیمتش اندازه زانتیا باشه فروش خوبی میکنه
هوندا ماشین های با کیفیتی داره به شرطی که تولید خودشون باشه نه تولید داخل کشور خودمون
1391/12/16
تو تخته این مدل از سیویک رو یه بار بررسی کرد فقط کوبیدش و گفت حیف که بهش پول داد.
1392/5/16
ah ah chera har tarh mashini miad to iran ya esmesh avaz mishe ya gheyafash honda civic ke toye malaysia hast tarhesh khodas in chieeeeee akhe