موضوعات داغ

هوندا سیویک

عکس مطلب اول
چند وقتی است که نام هوندا به نمایندگی فامیلی موتور در لیست خودروهای مجاز برای ثبت سفارش وجود دارد اما خبری از ورود آن به بازار نیست. تنها مدلی هم که این مجوز را گرفته، سیویک با پیشرانه 1.8 لیتری است که خودرویی با کیفیت و کم مصرف است.
این خودرو در سه مدل LX، EX و EX-L در بازار آمریکا عرضه می شود که مشخص نیست دقیقا کدام مدل و با چه مشخصاتی به بازار داخل عرضه خواهد شد اما همگی آنها دارای پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپه به حجم 1.8 لیتر هستند که توان تولید 140 اسب بخار را دارد. همچنین مصرف سوخت آن به کمک گیربکس 5 دنده خودکار برابر 7.3 لیتر به صورت ترکیبی در هر 100 کیلومتر است.
مدل LX ارزان ترین مدل هوندا سیویک است که امکاناتی کمتر نسبت به دو مدل دیگر دارد. به طور مثال سانروف، سیستم تهویه مطبوع خودکار، نویگیشن، روکش چرمی غربالک فرمان و صندلی ها و گرمکن صندلی های جلو از جمله تجهیزاتی هستند که روی دو مدل دیکر وجود دارد اما در مدل LX به صورت استاندارد نصب نشده اند.
هوندا سیویک در حدود 18 تا 23 هزار دلار قیمت دارد که در صورت ورود به بازار داخل و در شرایط کنونی می توان قیمتی در حدود 100 تا 140 میلیون تومان را برای آن پیش بینی کرد. اگر فامیلی موتور بتواند این خودرو را در همین محدوده قیمتی نگه دارد، هوندا سیویک می تواند گزینه مناسب تر برای افرادی باشد که این روزها مجبورند برای کیا سراتو 2 لیتری نزدیک 90 میلیون تومان پول بدهند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد