موضوعات داغ

شاسی بلند با مصرفی کمتر از 206

عکس مطلب اول
مزدا، که طراحی ها و کیفیت خودروهایش همیشه کم نظیر بوده اند، شاسی بلند CX-5 مدل 2013 را با طراحی کاملا به روز شده و جدید به بازار عرضه کرده است. شاید با نگاه اول چنان مجذوب این خودرو شوید که به راحتی نتوانید نقصی از آن بگیرید. مزدا CX-5 نه تنها مانند همیشه کیفیت ناب ژاپنی را ارایه می دهد، بلکه از نظر قیمتی نیز می تواند بسیاری از رقیبان را به راحتی کنار بزند. CX-5 در مدل پایه (SE-L) دارای پیشرانه 2 لیتری به توانایی تولید 162 اسب بخار و تک دیفرانسیل است که حدود 21 هزار پوند قیمت دارد. همچنین مدل Sport با پیشرانه 2.2 لیتری و دو دیفرانسیل نیز بیش از 28 هزار پوند قیمت خواهد داشت.
شتاب مدل پایه 9.2 ثانیه و مصرف سوخت آن در شهر 7.5 لیتر، در خارج از شهر 5.1 لیتر و به صورت ترکیبی 6 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به اینکه سوار یک شاسی بلند هستید، فوق العاده است. برای اینکه بیشتر معنای "فوق العاده" را متوجه شوید، توجه کنید که پژو 206 تیپ 2 طبق اعلام ایران خودرو مصرف ترکیبی 6.4 لیتر در هر 100 کیلومتر را دارد!
امیدواریم گروه بهمن به جای روی آوردن به خودروهای چینی به دیگر محصولات مزدا بیشتر فکر کند. به طور مثال اگر این خودرو را در مدل پایه به بازار عرضه کند، قیمتی کمتر از هیوندای سنتافه خواهد داشت (حدود 2 هزار پوند) که در صورت تولید در داخل نیز این اختلاف بسیار بیشتر خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1391/8/15
خدا کنه تو ایران هم وارد بشه ولی با قیمتی مناسب و واقهی نه 3 تا 4 برابر قیمت واقعیش .مزدا همیشه ماشین های قشنگ و با کیفیتی میسازه.
1393/3/23
بشنو و باور نکن