موضوعات داغ

تصویری که شاید فیس لیفت LX 570 باشد

عکس مطلب اول
حدود شش هفت سالی از معرفی آخرین مدل از لکسوس LX570 می‌گذرد و پس از آن دیگر خبری نه از مدل جدید لکسوس LX570 بود و نه از نسخه‌ای فیس لیفت، تا اینکه یکی از مجلات ژاپنی با چاپ تصویری بر روی صفحات روغنی براق مجله خود، ادعا کرد که تصاویر نسخه فیس لیفت لکسوس LX570 را در اختیار دارد!
نمی‌توان دقیق گفت که تصویر چاپ شده بر روی صفحاتی روغنی دقیقاً همان طراحی است که لکسوس برای مدل جدید LX570 در سر دارد، ولی اگر این طراحی را برای مدل جدید LX570 در نظر بگیریم، می‌توان گفت که همچون هر خودروی فیس لیفت دیگر بر روی شاسی قبلی خود، چهره‌ای جدید به خود گرفته و چندین برابر بهتر از چهره اصلی LX570 شده است. همانطورکه در تصاویر مشاهده می‌کنید، در جلو اتومبیل جلوپنجره‌ای مشبک بزرگ نسل جدید لکسوس مشابه با جلوپنجره مدل NX قرار گرفته که به حاشیه‌های کرومی و تیغه‌های افقی متعدد میانی کرومی مزین شده است. چراغ‌های پیشانی هم با تکنولوژی LED ساخته شده که الگوهای داخلی آن خیلی خوب طراحی شده است. در دو طرف سپر هم مه شکن‌های جدید با قابی کرومی نصب شده که می‌توان آن را به عنوان یکی از گزینه‌های مهم در زیباسازی چهره اصلی معرفی کرد.
به هر حال مجلات خودرویی زیاد هستند و طراح گرافیکی هم زیاد و این طرح هم در قالب تصویری کامپیوتری در صفحات یکی از مجلات خودرویی منتشر شده است، پس تا وقتی این محصول به صورت رسمی معرفی نشده و یا اخباری مبتنی بر این محصول از سوی لکسوس منتشر نشده است، نمی‌توان این طراحی را به عنوان فیس لیفت لکسوس LX570 تایید کرد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/13
این ژاپنی ها چرا اینقدر شایعه پراکنن خدا میدونه...ولی بهترین مخ ها رو دارن
1394/3/14
کل اون مخ هایی را که شما میگویید اکثر ان ها از کشور های اروپایی هستند حتی اکثرطراحاشون
1394/3/14
آرش جان فکر کنم شما کره رو با ژاپن اشتباه گرفتی ! برادر من ژاپن خودش صاحب متفکر ترین مغزهای دنیاست ,بسه دیگه این تعصب الکی نسبت به اروپایی ها رو بذارین کنار تو رو خدا !
1394/3/16
آرش جان شوخی میکنید؟
ژاپن بهترین مخ ها رو داره و بهترین صنعت رو...در واقع جهان روی مهندسی ژاپن میچرخه...چه از نظر تکنولوژی و چه علم ژاپن حرف اول رو توی جهان میزنه
1394/3/15
این اتاقش کی میخواد عوض بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا مثل سایپا چراغ و داشبرد عوض میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟