موضوعات داغ

مزدا BT-50 پیش از معرفی دیده شد

عکس مطلب اول
کارخانه جدید مزدا که در تایلند مدتی است تاسیس شده و چندین محصول این کمپانی در این کارخانه تولید می‌شود و به سایر کشورهای جهان صادر می‌شوند، ولی اخباری که امروز از این کارخانه بدست رسیده است، تصاویری جاسوسی به بیرون درز کرده از این کارخانه است که حاکی از آماده کردن نسخه‌ای فیس لیفت از وانت پرطرفدار این شرکت یعنی BT-50 دارد که آخرین مدل آن در سال 2012 میلادی معرفی و برای مصرف به بازار تزریق شد.
تصویر گرفته شده از این خودرو همانطورکه در تصویر آپلودی مشاهده می‌کنید، تنها نمای جلویی خودرو را به نمایش گذاشته که نسبت به مدل استاندارد BT-50 تغییراتی نسبتاً محدودی را شامل شده است، تغییراتی که تنها جلوپنجره خودرو و چراغ پیشانی و همچنین آینه‌های اطراف خودرو را شامل شده که جلوپنجره آن اندکی کوچک‌تر شده و حاشیه آن نواری کرومی نصب شده و لوگوی مزدا هم از قسمت بالای ستون میانی آن به مرکز آن منتقل شده است. چراغ جلو هم به نظر می‌رسد که کوچک‌تر از قبل شده باشد، ولی قاب آن شفاف‌تر از قبل شده و الگوهای طراحی داخلی آن هم بروزرسانی شده‌اند. آینه‌های اطراف را هم می‌توان گفت که تقریبا شبیه به مدل قبل ساخته شده‌اند، ولی در پشت آن‌ها چراغ‌هایی جدید اضافه شده است که راستش را بخواهید همه این کارها چندان تغییر اساسی در طراحی ایجاد نکرده و حتی طراحی را هم ضعیف‌تر از قبل کرده است.
در خصوص محدوده قدرتی خودرو هم همراه با تصویر منتشر شده، اطلاعاتی هم به انتشار رسیده که شامل یک موتور 2.2 لیتری چهار سیلندر 150 اسب بخاری با گشتاور 375 نیوتن متری و یک موتور 3.2 لیتری دیزلی پنج سیلندر با حداکثر نیروی تولیدی 200 اسب بخاری و گشتاور 470 نیوتن متری می‌شود که نیروی خود را توسط دو جعبه دنده شش سرعته دستی یا اتوماتیک سازماندهی کرده و به هر چهار چرخ و یا چرخ‌های عقب خودرو ارسال می‌کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/13
من چنین ماشینی در منطقه ی ازاد اروند دیدم
1394/3/16
نمیدونم چرا احساس میکنم ماشین تو خالیه