موضوعات داغ

اطلاعاتی بیشتر از رنو وید

عکس مطلب اول
یکی دو هفته پیش بود که رنو برند جدید خود تحت عنوان وید "Kwid" را در قالب یک خودروی شاسی بلند نسبتاً کوچک معرفی کرد، ولی نکته قابل توجه این معرفی این بود که تنها اطلاعاتی جزیی از این خودرو به همراه تصاویر آن معرفی شد و هیچگونه اطلاعات دقیق و کاملی از مشخصات فنی اصلی آن منتشر نشد، ولی حالا چند نمایندگی رنو در سراسر جهان اقدام به انتشار اطلاعاتی جزیی از این محصول کردند.
پیش از این و در معرفی اولیه این محصول، رنو تنها اقدام به انتشار اطلاعاتی از جمله طول کلی 3.68 متری، عرض 1.58 متری و ارتفاع کف خودرو تا سطح زمین 180 میلی متری و با توجه به تصاویر ارسالی، یک جعبه دنده پنج سرعته دستی کرد که برای معرفی یک محصول چندان کافی به نظر نمی‌رسید. ولی نمایندگی اروپایی رنو طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه سه سیلندر تنفس طبیعی 0.8 لیتری قرار خواهد گرفت که نیرویی معادل 57 اسب بخار را تولید می‌کند. در پی انتشار این خبر هم نمایندگی رنو در هند اعلام کرد که برای تبدیل نیروی این خودرو از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی استفاده خواهد شد که پیش از این هم در تصاویر ارسال شده در معرفی اولیه وید شاهد آن بودیم، البته ناگفته نماند که پیشرانه‌هایی دیگر در نوع بنزینی و دیزلی هم احتمالا برای این خودرو در نظر گرفته خواهند شد که رنو و نمایندگی‌های وابسته به آن اشاره‌ای به آن تا کنون نداشته‌اند.
علاوه بر این‌ها، نمایندگی اروپایی رنو هم اعلام کرده است که وید را به همراه سیستم کنترل کشش الکترونیکی (ESP) عرضه خواهد کرد، ولی نمایندگی هند از رنو وید بدون این سیستم برای بازار آسیا خبر داد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/12
دریک کلمه شاهکاره با قیمت 5000 دلار کیفیت رنو حرف نداره.
1394/3/13
این از سربالایی میتونه بره بالا؟؟؟
1394/3/14
سرازیری میریم همیشه ایراد داره.
1394/10/19
موتور خیلی ضعیفه خیلییییییییییی