موضوعات داغ

مرسدس بنز G63 آفرودی دوباره تقویت شد

عکس مطلب اول
بخش تیونینگ صنعت خودرو این روزها پرجنب و جوش‌تر از هر موقع دیگر شده و در این میان تیونرهای مطرحی از سطح جهان چندین محصول متفاوت را از کمپانی‌های مختلف معرفی کرده‌اند. در این بین، محصولات کمپانی خودروسازی مرسدس بنز بیشترین محبوبیت را بین تیونرها داشته و قریب به اتفاق 70 درصد از تیونرها در این اواخر از محصولات مرسدس بنز استفاده کردند که بیشترین آمار آن مربوط به مدل‌های S63 AMG کوپه، S63 AMG لوکس و شاسی بلند آفرودی G کلاس می‌شوند که هرکدام به نوبه خود با مولفه‌های جدید ظاهری و موتوری بهبود یافته از سوی شرکت‌های تیونیگ معرفی شدند. شرکت آلمانی IMSA نیز یکی از چندین تیونر صنعت خودروسازی به شمار می‌رود که برای آخرین پروژه کاری خود، مرسدس بنز شاسی بلند آفرودی G63 AMG را انتخاب کرده و با تقویت پیشرانه و بهبودهای ظاهری، این محصول را قدرتمندتر و خشن‌تر از سابق کرده است.
مهم‌ترین قسمتی که این شاسی بلند آلمانی را متمایز از سایر خصوصیات خودرو کرده و توانایی‌های بالای این تیونر را نمایان کرده است، بخش مولد قدرتی خودرو یعنی پیشرانه هشت سیلندر V شکل 5.5 لیتری آن است که با نصب دو توربوشارژر قدرتمند در مجرای ورودی هوای آن و نصب یک سیستم اگزوز اسپرت جدید بر سر راه گازهای خروجی و بخصوص بروزرسانی اطلاعات ECU موتور، منجر به تولید قدرت حداکثری 730 اسب بخاری ( 537 کیلووات ) و حداکثر گشتاور 1035 نیوتن متری شده است.
دیگر قسمت منحصر به فرد خودرو هم طراحی بدنه و اجزا بکار رفته در شکل گیری آن است که بیشتر آن‌ها همچون کاپوت خودرو، آینه‌های بغل، جلوپنجره مشبک با شکل اولیه، ورودی‌های اطراف سپر و... از فیبرکربن ساخته شده‌اند. علاوه بر این‌ها تیونر این محصول تغییراتی فیزیکی را هم بر روی بدنه اعمال کرده که در رینگ‌های 22 اینچی آلیاژی ده پره‌ای دوبل، خروجی‌های جدید اگزوز منتقل شده به اطراف بدنه، بامپر یا تیغه هدایت کننده هوا در زیر سپر جلو و سپری جدید در عقب، خلاصه می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/10
چرا اینقدر فیبر کربن مد شده؟!؟!؟!توی ماشین آفرود فیبرکربن؟!کاشکی چراغ های عقب رو براش طرحی میریختند.مثلا عمودی میکردنشون.یه زاپاس هم عقبش کم داره.ولی g63 ای که منصوری تیونینگ کرده بود خیلی بهتر بود.هم اجمالی بود هم آفرودی ؛)