موضوعات داغ

منصوری دوباره S63 تقویت کرد

عکس مطلب اول
بدون شک منصوری یکی از برترین تیونرهایی است که تا به حال در جهان وجود داشته است، چون هر دفعه موضوع جدیدی را حتی در یک محصول مشترک برای ارائه کردن دارد، ولی جالب اینجاست که چند پروژه آخری خود را از محصولات مرسدس بنز و بخصوص مدل S63 AMG کوپه انتخاب کرده است که در مورد آخرین پروژه کاری این تیونر هم این اصل صدق کرده و منصوری مثل همیشه محصولی کاملاً متفاوت را ارائه کرده است.
از لحاظ طراحی ظاهری منصوری تغییراتی را علاوه بر پیشرانه بر روی ظاهر خودرو هم اجرا کرده که شامل یک بامپر یا تیغه زیر سپر برای چسبندگی بیشتر چرخ‌های جلو، تیغه‌های عمودی در میان ورودی‌‌های هوای اطراف سپر، یک اسپویلر کوچک عقب و یک دیفیوزر گسترده عقب می‌شود که همگی از جنس فیبرکربن ساخته شده‌اند.
در محدوده قدرتی خودرو هم همان پیشرانه استاندارد 5.5 لیتری هشت سیلندر V شکل با توربوشارژرهای دوقلو قرار گرفته که منصوری دو بسته تقویتی تحت عناوین M720 و M900 را برای تقویت پیشرانه‌ها در نظر گرفته است. با اجرای بسته اولی بر روی پیشرانه خودرو، حداکثر قدرت تولیدی موتور از مقدار استاندارد 585 اسب بخاری به 720 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتن متری هم به 1100 نیوتن متر افزایش پیدا می‌کند که در دورهای 1500 الی 5500 دور بر دقیقه موتور محقق می‌شوند. بسته دوم هم در دورهای 1600 الی 5700 دور بر دقیقه میزان قدرت استاندارد موتور را به 900 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن را هم به 1300 نیوتن متر افزایش می‌دهد که موجب حداقل شتاب صفر تا صد 3.3 ثانیه‌ای به طور میانگین و حداکثر سرعت 300 کیلومتر بر ساعتی با محدود کننده الکترونیکی می‌شود.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/2
مثل اینه که یه غول بوده یه چماق هم دادن دستش معرکست
1394/3/2
vaghean khire konandast.bmw ro leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh mikone
1394/3/2
فعلا که تو سال 2014 برای دهمین سال متوالی bmw پرفروش ترین خودرو لوکس دنیا معرفی شد. این طرز حرف زدن با چنین برند موفق و صد البته غول مکانیک و خودروسازی واقعا منطقی به نظر نمیاد.
شما از بنز خوشت میاد اعتقادت محترمه اما حداقل اینو بدون بی ام و اونقدری حرف واسه گفتن داره که گنده تر از بنز هم نتونن لهش کنن.
1394/3/2
اوایل پارسال تو شبکه اجتماعی رو زیر پست پیج منصوری نوشتم پس کی نمایندگی منصوری به ایران میاد
که بعدا جواب گرفتم که ما در حال کار روی این موضوع هستیم و به زودی نمایندگی ما در ایران افتطاح میشه اما تا به حال خبری نشده ما که ماشین نداریم بدیم تیون کنه یا انقد ثروت مند نیستیم ماشین های منصوری رو بخریم اما واقعا میتونه یکی از خوشحال کننده ترین خبره ها برای ماشین بازهاست
1394/3/2
هنوز هم bmw با گرفتن 1001 اسب بخار از یک موتور 5 لیتری بی رقیب است.