موضوعات داغ

فان استار، باربر کوچک اشکودا

عکس مطلب اول
اشکودا با همکاری 23 کارآموز مدرسه فنی و حرفه‌ای خود اقدام به طراحی و تولید خودرویی مفهومی در سگمنت وانت‌‌ها کرد. فان استار ( FUNstar ) نام پروژه جدید اشکودا در قالب یک خودرو وانت کوچک است که مراحل طراحی و تولید آن از نوامبر سال 2014 زیر نظر طراح ارشد این خودرو یعنی جوزف کابان آغاز شده و چندی پیش هم به اتمام رسید که توانست نظر اشکودا را به خود جلب کرده و مهر تاییدیه را بر پیشانی این خودرو برای تولید بزند، علاوه بر این اشکودا برنامه‌ای 3 روزه را هم برای معرفی و نمایش این محصول از 13 الی 16 ماه می سال جاری میلادی در استرالیا در نظر گرفته است.
طبق گفته‌های اشکودا، این وانت کوچک در قسمت مولد قدرتی خود نیز از یک پیشرانه 1.2 لیتری بنزینی TS استفاده کرده که حداکثر 133 اسب بخار ( 90 کیلووات ) قدرت را تولید و توسط جعبه دنده‌ای هفت سرعته منتقل می‌کند.
از لحاظ طراحی ظاهری هم می‌توان گفت که اشکودا فان استار در چهره آرایی اصلی خود از مدل "فابیا" این شرکت الهام گرفته است. از امکانات قابل لمس نصب شده بر روی فان استار هم می‌توان به چراغ‌های تمام LED جلو مجهز به چراغ‌های مخصوص روز، چراغ‌ها‌ی نئون نصب شده در زیر خودرو و رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی اشکودا اکتویا RS اشاره کرد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/15
اینام وانت طراحی میکنن سایپا هم پراید و وانت میکنه .تا کی تو کشور ما به دانشجوها و افراد با استعداد بی محلی باید بشه
1394/2/15
با نگاهی به عکس اول خبر متوجه میشین که کسایی که در ساخت و طراحی این ماشین شرکت کردن نوجوان و جوان هستن میانگین سنی 22 سال این یعنی که کشور چک و خصوصا کارخانه ی اشکودا داره روی طراحا و صنعت خودروی کشورش سرمایه گذاری میکنه این درحالیه کی این کشور70 میلیونی با این همه استعداد و ثروت طراحایی مثل نادر فقیه زاده باید برن برا بی ام و طراحی کنن و یکی از زیبا ترین ماشین های تاریخ بی ام و رو طراحی کنه اونوقت مردم ایران طراحی ماشینی مثل دنا که 3 سال پیش طراحی شده براشون برروز من به عنوان کسی که خیلی علاقه به ماشین دارم و طراحی ماشین ..آینده خوبی برای صنعت خودرو و تحصیل در رشته های در رابطه با خودرو در ایران نمیبینم ..ایران خودرو و سایپا مبدل شدن به مونتاژ و واردات ماشین های بی کیفیت چینی با قیمت های گزاف
1394/2/15
دانشجو های ما هم خودرو پیتون طراحی کردن ولی کو حمایت
1394/2/15
با همکاری 23 کارآموز مدرسه فنی و حرفه‌ای
آدم لذت میبره اینا رو میبینه خدایی
جوونای ما دارن حیف میشن خدایی