موضوعات داغ

تسلا هم تقویت شد!

عکس مطلب اول
سخت است بین این همه خودروهای تولید شده با پیشرانه‌های محرک مختلف به سراغ خودروهای الکتریکی برای تیونینگ رفت. به تازگی یکی از چندین تیونر فعال صنعت خودرو با نام لارته دیزاین ( Larte Design ) در آخرین پروژه کاری خود راهی متفاوت را برای ادامه کار خود در پیش گرفته و خودرویی الکتریکی از نوع تسلا مدل S را انتخاب کرده و در پشت نام جدید "الیزابت" به تقویت و بروزرسانی قسمت مولد قدرت و ظاهر آن پرداخته است.
از لحاظ قدرتی چندان اطلاعاتی از جزییات آن در دسترس نیست، اما می‌دانیم که بازدهی انرژی آن افزایش پیدا کرده و میزان قدرت تولیدی موتور الکتریکی الیزابت هم به حداکثر 900 اسب بخار افزایش پیدا کرده که افزایش 29 درصدی عملکرد خودرو را به همراه داشته است.
از لحاظ طراحی بدنه هم لارته دیزاین از ضربه گیر یا سپرهای جدید و مخصوص با عناصر فیبرکربنی داخل آن و همچنین باله فیبرکربنی کوچکی بر روی درب صندوق عقب و دیفیوزری نسبتا بزرگ در زیر چراغ‌های تمام LED با قابی تیره و مشکی رنگ عقب استفاده کرده که هم زیبایی چهره را دوچندان کرده و هم به لطف عناصر فیبرکربنی حدود 13 کیلوگرم هم از وزن آن کاسته شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/14
بی نظیره پسسر عالیههه واقعا بی نقصو زیباست --- تو ایینه که بهت نزدیک میشه از عقب انگار جن داری میبینی --- اسمشو باید بزارن جن گیر