موضوعات داغ

نسل جدید هیوندای الانترا شکار شد

عکس مطلب اول
باز هم لنز دوربین عکاسان جاسوسی برای خودروسازان دردسر ساز شد، شرکت خودروسازی کره‌ای هیوندای این بار در حالی که با نسل جدید هیوندای الانترا سدان مشغول تست‌های مختلف جاده‌ای بود، قربانی عکاسان مزاحم شد.
به لطف عکاسان حاضر در صحنه، تصاویر متعددی از نسل جدید هیوندای الانترا 2016 پیش از معرفی رسمی این محصول گرفته شده است، ولی همانطور که می‌دانید و می‌بینید، هیوندای الانترا در پشت نقابی کامل پنهان شده که تنها به سختی می‌توان چراغ‌های جلو و عقب و همچنین قسمت کوچکی از جلوپنجره را مشاهده کرد، اما همزمان با انتشار چنین تصاویری در دنیای مجازی، تصویری کامپیوتری رندر شده از این خودرو منتشر شد که با استناد به آن می‌توان گفت که نسل جدید هیوندای الانترا سدان تغییرات زیادی را تجربه کرده است. به طور مثال در قسمت جلویی خودرو که تصویر رندری هم تنها همین بخش را نشان داده است، جلوپنجره‌ای ذوزنقه‌ای شکل با حاشیه کرومی شبیه به مدل هاچ بک الانترا GT و چراغ‌های اخم آلود با طرح‌های داخلی ساده‌تر و همچنین مه شکن‌هایی نواری شکل چندتایی در ورودی‌های هوای اطراف سپر دیده می‌شود. عقب خودرو هم زیر استتاری قوی پنهان شده است، ولی استفاده از چراغ‌های جدید در عقب کاملا مشهود است. از داخل کابین هم تصاویری دست و پا شکسته گرفته شده که با گذاشتن آن در کنار نسخه 2014 هیوندای الانترا سدان، می‌توان گفت که طراحی داخلی ساده‌تر از قبل شده است، هرچند که این خودرو هنوز در مراحل اولیه تست قرار داشته و ممکن است طرح نهایی آن تغییر کند.
از قسمت موتوری خودرو هم شایعاتی به گوش می‌رسد که احتمال استفاده این خودرو از یک پیشرانه 1.6 لیتری بنزینی T-GDI مشابه با پیشرانه مورد استفاده در شاسی بلند هیوندای توسان با قدرت 176 اسب بخاری و به همراه جعبه دنده‌های شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه را دارد.

نظرات کاربران

18 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/9
دهن گشاد بی ریخت به این میگن
1394/2/9
نمیدونم چرا احساس میکنم طراحی هیوندای هم بعد از یه دوره درخشان داره کم کم افول میکنه. شرکتای کره ای فروش نسبتا خوبشون به خاطر طراحی و آپشنای پر زرق و برقشون هست. حالا اگه طراحیشون افت کنه براشون گرون تموم میشه
1394/2/9
ey baba dege chi car kone .nakone tarahie samand khoobe ya tarhie dena?
1394/2/9
خیلی خوشگله... خیلی!
1394/2/9
هیوندای دیگه برام زیبا نیست احساس بدی نسبت به اونا به خصوص سانتافه پیدا کردم فکنم چون زیاد شدن دیگه تازگی و حس پولداری ندارن
1394/2/10
بی چاره مردمی که با هیوندای میخوان فخر بفروشن و به هموطنای بی ریا و ساده دلشون که با پول کارگری پراید20 ملیون خریدن با النترا پز بدن تا حس پولداری بهشون دست بده. از ماست که بر ماست خوبه که بنز کلاس S سوار نیستی خودتم میدونی که النترا چه آشغالیه و تو دنیا یه ماشینه برا کارگرا و سطح ضعیف جامعه هست
1394/2/9
بغیر از طراحی سود شرکت های کره ای رو به سقوط گذاشته.شاید دوره طلایی آنها تموم شده
1394/2/9
منم سانتافه دارم چهرش روزای اول خیلی برام قشنگ بود اما الان دلمو زده و به نظرم ماشینم لش شده و مردم مثل یه ماشین معمولی بهش نگاه میکنن و خیلی معمولی به نظرمیام انقدر وارد کردن که از خیلی از ماشینا بیشتر شده راستی تو سر بالایی و سینه کشی جاده فیروزکو یه میتسوبیشی بزرگ به راحتی ازم رد شد ASX نبود و اندازه ی لکسوس RX بود چراغ عقبشم سفید بود هرچی گاز دادم بهش نرسیدم سر بیچ ها هم خیلی راحت میپیچید
کسی میدونه اون چیه ؟ چه مدلیه؟ چنده ؟ وارد میشه یا شخص وارد کرده ؟ فکنم 6 سیلندر بود مگه ماشین 6 سیلندر وارد میشه؟؟؟؟
1394/2/9
اونی که میگی میتسوبیشی اوتلندر بوده (outlander)
1394/2/10
آقای Mohammad Fenty اوتلندر اسپرت اندازه ی توسان هست وجلوش شبیه لنسره که در ایران به نام ASX شناخته میشه و من با لیفان X60 توجاده با 140km مثل باد از کنارش گذشتم و به هیچ عنوان نتونست یا نخواست پا به پام بیاد
احتمالا RX بوده که سربالایی رو از سانتافه بهتر میرفته و هرچی گاز دادی بهش نرسیدی و پیچ هارو از شما بهتر میرفته چون فقط RX چراغ عقبش سفیده
1394/2/10
موتور اوتلندر هایی که وارد ایران شده 4 سیلندر 2400 سی سی .
بیشتر به خاطر سبک تر بودنش از سانتافه هست.1450 کیلو مدل فولش در حالی که سانتافه فول 4 سیلندر 1700 کیلوئه.
1394/2/10
فکنم پاجیروی اسپرت بوده تو عید یکیشون پشت RAV4 من میومد ، خیلی سمج بود آخرش تخته گاز کردم ولی نمیدونم چه جوری راحت ازم رد شد سر پیچ ها من احساس میکردم دارم چپ میکنم ولی اون راحت تر میپیچد و به زمین چسبیده تر بود چراغ عقبش سفید عینکی بود به همین سبک چراغاش مطمعنم میتسوبیشی بود شبیه گالات عینکی معروف ولی بروز تر و شاسیش بلند تر، کلا از RAv4 پهن تر و کشیده تر بود زود رد شد اسمشو نتونستم بخونم ولی فکنم مدل جدید پاجیرو هست و برای از ما بهترون وارد میشه شک نکن 6 سیلندر 3000 هست
1394/2/10
سلام تست میتسوبیشی اوت لندر به فارسی نظرات یادتون نره
http://www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=53&t=95785&start=430
1394/2/10
اونی که میگی منم تو شهرک غرب دیدم جلوش شبیه BMW X5 هست و از کنار و هیکل کلیش شبیه رنجرور 2014 هست فکنم قیمتش 400 ،،،، 500 ملیونی بود دقیق نمیدونم ولی ماشین گرونی میزد خیالت راحت تو رنج قیمتی سانتافه , سوزوکی و... نیست تو همون کلاس لکسوس RX که میگی هست
1394/2/11
آقا حبیب اون میتسو asx اگر می خواست راحت شما رو می گرفت و اون ماشینی که از سانتافه این آقا رد شده با توجه به سفید بودن چراغاش همون میتسو اوتلندر هستش
1394/2/11
انشاء الله جک s5 رو که تحویل گرفتم هم سانتافه رو سوسک میکنم هم میتسوبیشی رو باهاش میگیرم 170 اسب بخاره میفهمید یعنی چی
سلطان جاده های ایران در راه ..... همه پارکینگ لطفا
1394/2/9
والا همین رو به ما بدن سوار می شیم دعاشون هم می کنیم!
از پراید که بهتره..
1394/2/11
میتسو اوتلندر همون asx که در کشور های دیگه به اون outlander sport گفته میشه
میتسوبیشی در ایران فقط مدل لنسر1.6 و 1.8 و ASX رو آورده
احتمالا همون پاجیرو بوده که یه چرخش میرزه به کل سانتافه ولی ASX کوچیکتر هست و در کلاس توسانه
امیدواریم میتسوبیشی تو ایران مدل L200 که دشمن هایلوکسه و تو تمام تست ها هایلوکس رو شکست داده رو بیاره

www.youtube.com/watch?v=L16QhS9R6KM