موضوعات داغ

آب‌ت به سراغ S6 هم رفت

عکس مطلب اول
آئودی S6، خودرویی است که این اواخر طعمه طمع ورزی‌های تیونر با سابقه و خوشنام دنیای خودرو یعنی آب‌ت شده است که با اصلاحات و بروزرسانی‌های اعمالی بر روی آن، ظاهری خشن‌تر به خود گرفته و به طور کلی نقاط ضعف آن هم تبدیل به نقاط قوت شده است.
در قدم اول، آب‌ت یک بسته عملکردی و بروزرسانی را برای S6 در نظر گرفته که آن را بسیار به مدل RS6 آئودی نزدیک کرده است، بسته‌ای که نتیجه آن 550 اسب بخار به جای 450 اسب بخار قدرت و 680 نیوتن متر گشتاور در عوض 550 نیوتن متر مدل استاندارد است که موجب به ثبت رسیدن حداکثر سرعت 290 کیلومتر بر ساعتی شده است.
100 اسب بخار قدرت اضافه‌تر هم طبیعتاً نیاز به پوشش بیشتر در انتقال آن دارد، از این رو آب‌ت بر روی چرخ‌های خودرو رینگ‌های 21 اینچی با لاستیک‌های جدید را پیچ کرده که هم در بحث عملکردی مفید واقع شده و هم با الگوهای 5 پره‌ای دوبل مشکی رنگ خود، زیبایی ظاهری خودرو را دو چندان کرده است. برای ثبات بیشتر خودرو و همچنین بهبود سطح رفاهی خودرو هم آب‌ت در زیر شاسی خودرو سیستم تعلیق بادی کنترل شده به صورت الکترونیکی را به خدمت گرفته است.
ار لحاظ طراحی هم تصاویر آپلود شده چیزهای جدیدی را از جمله چراغ‌های تمام LED مشکی رنگ، رینگ‌های بزرگ‌تر، ورودی‌های اصلاح شده هوا در اطراف سپر، قاب‌های فیبرکربنی پشت آینه‌های کناری، هود‌های کوچک روی گلگیرهای جلو یا به طور دقیق‌تر هدایت کننده‌های جریان هوای موجود در اطراف ترمزها برای خنک کاری آن‌ها و... را به نمایش گذاشته‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد