موضوعات داغ

تیونینگ کیا پروسید GT با 247 اسب‌بخار

عکس مطلب اول
شاید باید کیا پروسید GT را داغ‌ترین خودرویی بدانیم که کیا تا بحال روی خط تولید برده است. این خودرو به صورت استاندارد بوسیله پیشرانه 1.6 لیتری GDI و توئین توربویی که روی آن نصب شده می‌تواند 204 اسب‌بخار و 265 نیوتن‌متر را تولید کند. ولی گویا تیونر Shiftech Lyon به این قدرت راضی نبوده و با تغییراتی که روی این موتور انجام داده می‌تواند قدرت فوق‌العاده 247 اسب‌بخار و 413 نیوتن‌متر را تولید کند.
البته شاید باید گفت با وجود اینکه خروجی گرفتن چنین توانی از یک پیشرانه 1.6 لیتری بسیار زیاد به نظر می‌رسد، اما این انتهای کار نیست و قبل از آن پژو RCS R توانسته بود از چنین پیشرانه‌ای توان 270 اسب‌بخار را بگیرد اما با این اوصاف کماکان کیا پروسید GT از گلف GTI قدرتمندتر خواهد بود.
هرچقدر هم از کیا از نظر کیفیتی در مقابل ژاپنی‌ها ایراداتی وارد باشد، اما همگی بر این مورد اذعان دارند که طراحی‌های این خودروساز کره‌ای بسیار مدرن، بروز و جذاب هستند و کیا پروسید نیز از این قاعده مستثنی نیست. این خودرو با چراغ‌های کشیده و LED مخصوص روز، صندلی‌های Recaro، ترمزهای قرمز رنگ، دو خروجی اگزوز و رینگ‌های 18 اینچی چهره‌ای زیبا و جوان‌پسند دارد.
این خودرو در بازار انگلستان قیمتی بیش از 20 هزار پوند دارد یعنی همان پولی که باید برای خرید یک رنو کلیو RS بپردازید.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/5
مورچه چیه که کله پاچه اش باشه
1394/2/6
فقط همینو کم داشتیم!
دیگه حتما از حالا کره ای ها می خوان ماشین تیونینگ کنن و با سوپراسپرت ها درگ بذارن!!!
1394/2/6
یکی رو تو ده راه نمی دادن سراغ خونه کدخدا رو می گرفت!
کره ای ها هنوز موفق به تولید یه موتوره واقعا با کیفیت و کم استهلاک نشدن حالا حساب کنید این آشغالارو تیونینگ هم بکنن!
1394/2/6
اگه یه تعمیرگاه سیار همراهش بذارن دیگه هیچی کم نداره!!!
1394/2/31
چرا بیخود نظر میدین ماشین های کره ای تو رده قیمت خودش عالین کیفیت سواری خوبی دارن والبته تو مدلهای جدید دوام قطعات خوبی هم دارن اگه غیر از این بود انقدر فروششون تو همه جای دنیا خوب نبود