موضوعات داغ

لینکلن کانتیننتال، قاره‌ای زیر پای شما

عکس مطلب اول
لوکس ساز شناخته شده آمریکایی یعنی لینکلن با سه خودروی جدید خود به مهمانی نمایشگاه شانگهای چین رفت. خودروی سایز متوسط MKZ، خودروی شاسی بلند فول سایز و یک مدل کانسپت چهار درب لوکس با نام کانتیننتال که در این مقاله مروری مختصر بر روی نسخه کانسپت این مجموعه یعنی کانتیننتال خواهیم داشت.
از لحاظ چهره آرایی، لینکلن کانتیننتال کانسپت طراحی عضلانی و جدی را به خود گرفته است. در جلو خودرو شاهد جلوپنجره‌ای متفاوت از محصولات لینکلن و چراغ‌های کشیده تمام LED با قابی تقریبا ساده مجهز به چراغ‌های مخصوص روز و در پایین آن، سپر حجیم با ورودی‌های هوای رادیاتورها هستیم که طراحی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشته است. عقب خودرو را هم اگر سلیقه‌ای بررسی کنیم، چندان دلنشین و مخاطب پسند طراحی نشده است و بیشتر اعضا به صورت نادرست طراحی و کمی ساده شده‌اند. چراغ‌های عقب با وجود مدرنیته بودن آنها به صورت خشک و ساده طراحی شده و در قسمت پایین بدنه هم تنها چهار خروجی اگزوز دیده می‌شود، ولی برخلاف آن فضا و ادوات مورد استفاده در داخل کابین هر مخاطبی را مجذوب خود می‌کند.
قوای محرکه این خودرو هم بر اساس گفته‌های شرکت سازنده از طریق یک موتور 3 لیتری شش سیلندر V شکل اکوبوست ( EcoBoost ) تامین می‌شود که هنوز اطلاعاتی از جزییات قدرت و مصرف سوخت آن منتشر نشده، ولی می‌توان انتظار قدرتی حدودا 400 اسب بخاری را داشت.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/3
چراغ ها به غایت زیبایی در جلو داره کما اینکه آرم شرکت هم درونشون خودنمایی میکنن..
1394/2/3
به امید روزی که بهترین شرکت های خودرو سازی دنیا در ایران نمایندگی داشته باشند و ما بتونیم هر خودرویی رو که دوست داریم به راحتی بخریم.
1394/2/3
be omide roozi ke ma betoonim hamchin khodroie besazim na ke bekharim .... ... be nazare shoma mishe?
1394/2/3
نخندين بهم بچه ها اما احساس مي كنم پشتش مخصوصا چراغاي عقبش تقليدي إز از ازراست خيلي شبيه چراغاي عقب ازراست
1394/2/4
عاشق خودرو ساز های اصیل امریکایی هستم شما نمای داخل ماشین رو ببینین
1394/2/4
خدای من
1396/1/7
با پولی که از ماشین ایرانی از ما میگیرند کشورهای دیگه میشه لینکولین خرید