موضوعات داغ

فورد هم به کاروان چین پیوست

عکس مطلب اول
هیچ شکی در مورد اهمیت چین به عنوان یک بازار بزرگ برای خودروسازان در سراسر جهان وجود ندارد، از این رو شرکت‌های بزرگی همچون مرسدس بنز، آئودی، ولوو و یا حتی بیوک محصولاتی انحصاری تنها برای بازار چین ارائه کرده‌اند. درپی این جریانات، شرکت خودروسازی فورد هم دست به کار شده و نسخه‌ای ویژه از فورد تاوروس ( Taurus ) را به طور انحصاری برای بازار چین معرفی کرده است که در نمایشگاه شانگهای چین به طور رسمی معرفی و نمایش داده می‌شود.
از نظر طراحی ظاهری، در طراحی نمای جلو فورد تاوروس اندکی از مدل فیوژن در طراحی جلوپنجره رادیاتور الهام گرفته شده است. به طور کلی در جلو خودروی فورد تاوروس می‌توان جلوپنجره مشبک شش ضلعی با حاشیه و ستون‌های افقی کرومی رنگ، چراغ‌های کشیده تمام LED جلو با نورپردازی و لامپ‌های پیشرفته و مدرن و همچنین مه شکن‌های نصب شده در کنار چراغ‌های نواری شکل پرژکتورها در اطراف سپر را مشاهده کرد که چهره‌ای کاملا جدی و جذاب را از این خودرو به نمایش گذاشته‌اند و در عقب خودرو هم چراغ‌های تمام LED کشیده شده تا گلگیرهای عقب و خروجی‌ها‌ی کرومی اگزوزها، این وظیفه را بر عهده گرفته‌اند. برای افزایش سطح رفاهی و فضای داخلی کابین هم فورد فاصله بین دو محور جلو و عقب را 2950 میلی متر در نظر گرفته که فضای پای بیشتری را نسبت به مدل استاندارد تاوروس در اختیار کاربران چینی خود قرار می‌دهد.
در زیر کاپوت این خودروی آمریکایی هم یک پیشرانه 2.7 لیتری شش سیلندر V شکل توربوشارژر دوقلو از نوع اکوبوست ( Ecoboost ) نصب شده که تاکنون فورد حرفی از مقدار قدرت و گشتاور تولیدی آن به میان نیاورده است.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/1/31
خو ش به حال چینیها ماشینهای امریکایی میارن تو کشورشون ماشینهای اوراق خودشون رو میارن کشور ما
1394/2/1
کی گفته اونا میارن خودمون میاریم زوری به ما نمی فروشن که
1394/1/31
چین دیگه وارد لیست کشور های توسعه یافته شده و مردمش حق دارن سوار مرکب خوب و مدرن بشن به همان صورت مردم ایران هم که در کشور جهان سوم زندگی میکنن بایستی سوار بر خودروهای شایسته جهان سوم بشن
1394/1/31
chin kheyli vaghte tosee yafte shode dovomin eghtesade jahane marde hesabi
1394/1/31
در جهت تكميل حرفاي عزيزا بايد بگم شايد يه دليلشم قبول كردن شرايطشون در قديم بوده
يعني دقيقا شرايطي كه الان مردم ايران بويژه بازار ايران داره
ما الان هرچيزي كه اسم چين روش هست رو بدون امتحان ميگيم بد و از اونطرف ماشينهاي خوب ژاپني رو نميخريم چرا كه آپشناشون به مراتب از ماشينهاي كره اي كمترن
1394/2/1
احسان جان نظر شما کاملا متین ولی...... مردم سمت ماشین ژاپنی نمیرن چون بازار دست دومشون به اندازه ی کره ای ها خوب نیست خدمات پس از فروششون هم نسبت به کره ای ها خیلی عقبه .. درسته از لحاظ کیفیت و عملکرد از کره ای ها جلو هستند ولی اختلافشون اونقدر فاحش نیست که بینشون 10-20 میلیون فرق باشه که به نظر من تو این زمینه نمایندگی ها مقصر اند چون تو بازارهای جهانی نهایت 2تا5 هزار دلار اختلاف قیمت دارن اما تو ایران نمایندگی سود خودشو بیشتر تضمین میکنه تا رضایت مردم....یکی هم این که درست زمانی که تحریم ها شروع شد کمپانی های ژاپنی مثل تویوتا جزو اولین کمپانی هایی بودن که ایران رو تحریم کردند خوب مردم حق دارن اعتماد نکنن...!!!
1394/2/2
چین رو اینقدر خراب نکنید.چین از فرانسه بهتر نیست.جیلی بهتره یا پارس.بعدشم به جای چین چین کردن.خودمون تلاش کنیم بسازیم.چیمون کمتر از ایناس.من میگم خودمون تلاش کنیم بسازیم.نمیتونیم حرفی بزنیم چین رو خراب میکنیم.چرا نمیگید تجار ایرانی ماشین خوب نمیارن.اگر میخواهید بفهمید چین بده یا خوب حتما به اروپا سفر کنید.داخله اروپا هم پر از وسایله چینی ولی با کیفیت.وقتی یک چیز میسازن در چند نوع میزنن.ما اشغال میخریم.
1394/2/2
محمد جان همه ی ما عین توییم میخوایم پیشرفت کنیم ......آخه تورو خدا این پراید جدیدا رو دیدم دیگه افسوس هم نتونستم بخورم ... آخه این چه وضعیه آورده از عقب شیشه ی پرایدو (اون قسمت بین در و صندوق )حذف کرده هر کی نگاه میکنه فک میکنه اوراقیه...بابا این طراح های سایپا کین ...فردا میرن از چین ماشین میارن محصول مشترک میزنن..بازم هزار رحمت به ایران خودرو ......درسته دنا هم همون سمنده ولی دیگه تا این حد شورشو در نیاوردن....به خدا الان کره ای میخندن بهمون بابت این پرایده!!!