موضوعات داغ

A6 e-tron به طور انحصاری برای بازار چین

عکس مطلب اول
پس از چندین سال انتظار، در نهایت چینی‌ها چشمشان به حضور نسخه پلاگین هیبریدی ائودی A6 در بازارهای این کشور روشن شد، آئودی A6 L e-tron با ریزه‌کاری‌های جدید ظاهری که در نمایشگاه بین المللی شانگهای چین در غرفه آئودی برای نمایش عمومی حاضر خواهد شد.
در قلب آئودی A6L e-tron هم یک سیستم هیبریدی موازی قرار گرفته که پیشرانه درون سوز آن یک موتور 2 لیتری TFSI توربوشارژر با قدرت 211 اسب بخاری و گشتاور 350 نیوتن متری بوده و موتور الکتریکی آن هم توانایی تولید حدکثر 124 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور را دارد که با ترکیب هر دو نیرو باهم در جهت کاهش مصرف انرژی، کمی از حداکثر قدرت تولیدی کاسته شده و در حالت ترکیبی تنها 245 اسب بخار قدرت 500 نیوتن متر گشتاور برای استفاده تولید می‌شود که همین نیرو قادر به رساندن شتاب صفر تا صد این خودروی 2000 کیلوگرمی به 8.4 ثانیه و حداکثر سرعت 210 کیلومتر بر ساعتی را دارد.
به توجه به چرخه رانندگی چینی‌ها هم مصرف سوخت این خودرو 2.2 لیتر در هر صدکیلومتر مسافت پیموده شده با تولید 52 گرمی گازهای آلاینده محیط زیست اعلام شده که با یک بار شارژ کامل باتری‌ها و پر کردن باک بنزین می‌توان بدون تجدید قوا حداکثر تا 880 کیلومتر را در شرایط استاندارد تعریف شده از سوی شرکت سازنده، طی کرد.
بر اساس گفته‌های آئوی هم این محصول تنها در بازار چین عرضه خواهد شد و فعلا برنامه‌ای برای عرضه این محصول در دیگر بازارهای جهانی وجود ندارد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/1/31
به نظرم منظم ترین طراحی همیشه ماله ائودی بوده تمام مدل ها دارای خطوط شارپ و حساب شده و مثل یک کت و شلوار فیت حتی لکسس هم از نظر طراحی و دقت در ساخت المان های داخلی و خارجی به خوبی ائودی نیست البته تا حدی ائودی در طراحی به نوعی یکنواختی رسیده و شاید بهتر باشه قدری تنوع در مدل های اینده بده منظورم در مواردی مثل طراحی چراغ و خط کمر و ...
1394/2/1
حتما بی کیفیت ساختن تا چینیا کیف کننن.رینگ هاش خیلی پر پره هستن