موضوعات داغ

کادیلاک نسل بعدی ELR را معرفی کرد

عکس مطلب اول
بله، کادیلاک نسل بعدی ELR را با یک سیستم محرک الکتریکی جدید و ویژگی‌های پیشرفته همچون فرمان و ترمزهای جدید معرفی کرد، خودروی کوپه لوکس آمریکایی با طیف گسترده‌ای از امکانات به روز شده که باعث بهبود عملکرد آن شده است.
به لطف ارتقا صورت گرفته در محدوده قدرتی، کادیلاک ELR حدود 25 درصد افزایش قدرتی و گشتاوری را تجربه کرده که باعث شده شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعتی آن 1.5 ثانیه بهبود یابد و این عدد به 6.4 ثانیه برسد. در زیر کاپوت این کوپه لوکس هم یک پیشرانه ترکیبی یا همان هیبریدی مستقر شده که خروجی کلی قدرت آن به 233 اسب بخار ( 174 کیلووات ) و گشتاور آن هم به 506 نیوتن متر می‌رسد که در حالت تنها الکتریکی آن می‌توان حداکثر 60 کیلومتر را بدون شارژ مجدد و تنها با یک بار شارژ کامل باتری‌ها بدون تولید کوچک‌ترین گازهای آلاینده محیط زیست پیمود.
از لحاظ ایمنی هم کادیلاک ELR به سیستم‌های فعال کمک راننده متعددی مجهز شده که سیستم هشدار نقاط کور، هشدار تراکم ترافیک در عقب، سیستم هشدار تغییر لاین جاده، کروز کنترل تطبیقی و... می‌شود.
این نسخه از ELR هم همچون مدل‌های قبلی خود بلافاصله پس از معرفی برای ثبت سفارش با قیمت 58 هزار و 495 دلار آماده شده است، ولی گویا کادیلاک زمان عرضه آن را برای اواخر سال جاری برنامه‌ریزی کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد