موضوعات داغ

نسخه‌ای ویژه از وانت د- مکس در راه است

عکس مطلب اول
د- مکس ( D-Max )، سطح بالاترین وانت دو کابینه تولیدی شرکت ایسوزو که نمونه‌ای دیگر از آن توسط گروه تولیدی بهمن در داخل کشور هم به فروش می‌رسد، است که به تازگی عنوان پرفروش و بهترین خودروی تولیدی ایسوزو را بدست آورده است و از این رو شرکت ژاپنی ایسوزو تصمیم گرفته به مناسبت چنین رویدادی در فروش این محصول، نسخه‌ای ویژه را با لقب "بلید" ( تیغه – Blade ) در نمونه‌ای چهارچرخ محرک ارائه دهد.
برای نسخه ویژه د- مکس، ایسوزو لیست بلند بالایی از بروزرسانی‌های ظاهری و فنی را در نظر گرفته که مهم‌ترین آن‌ها در ظاهر شامل چراغ‌ها و مه شکن‌های مشکی رنگ در جلو و آینه‌های جدید کناری با قاب پشت مشکی رنگ و همچنین رینگ‌های 18 اینچی پوشیده شده با لاستیک‌های 60/255 پیرلی می‌شود. در داخل هم ایسوزو صندلی‌های چرمی و صفحه نمایشگر 6.1 اینچی لمسی مجهز به GPS و متصل به سیستم صوتی پایونر با هشت بلندگوی قدرتمند را در نظر گرفته است.
در محدوده قدرتی خودرو هم ایسوزو کاری به کار پیشرانه خودرو نداشته و این نسخه هم همچون مدل استاندارد از همان پیشرانه 2.5 لیتری دیزلی توربوشارژر دوقلو استفاده می‌کند که حداکثر 163 اسب بخار قدرت ( 120 کیلووات ) و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به طور دلخواه به یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا پنج سرعته اتوماتیک متصل می‌شود.
همانطور هم که می‌دانید، نسخه‌های ویژه هر خودرویی به صورت محدود تولید می‌شوند و این خودرو هم پیرو همین قاعده بوده و به تعداد محدود تولید می‌شود، ولی تاکنون ایسوزو رقمی برای تعداد تولیدی این خودرو مطرح نکرده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/1/27
نمونه اي از آن قرار بود در گروه بهمن توليد بشه ولي هنوز هيچ خبري ازش نيست چه برسه به اينكه به فروش هم برسه
1394/1/28
اگه تو ایران تولید بشه خیلی خوب میشه نباید که فقط خودرو چینی مونتاژ کرد