موضوعات داغ

استیشن را از نوع براباس برانید!

عکس مطلب اول
قدرت و ظرافت، هدف اصلی تیم براباس پیش از آغاز یک پروژه است که در نهایت موجب تولید محصولاتی بی‌نظیر می‌شود. در آخرین سوژه کاری براباس، یعنی مرسدس بنز C کلاس استیشن هم از این قاعده مستثنی نبوده و با پیشرانه‌ای قدرتمندتر و ظرافت بیشتر طراحی و بهبود عملکرد آیرودینامیکی، خود را برای شروع یک رقابت تازه آماده کرده است.
گرچه کلاس استیشن‌ها چندان جذابیت و هیجانی نداشته و تنها پخش محدودی از سهم بازار را به خود اختصاص داده و مخاطبانی خاص دارند، اما براباس برای تکمیل کلکسیون محصولات خود، مرسدس بنز C کلاس استیشن را هم به مجموعه آثار خود اضافه کرده که با بهبودهای ظاهری همچون چراغ‌های مشکی رنگ و سپر اصلاح شده با تیغه‌های بزرگ زیر آن و جلوپنجره‌ای مشبک مزیّن شده به نشان براباس با دو ستون افقی کرومی رنگ، چهره‌ای در خور خودروهای اسپرت و پرمدعا به خود گرفته است که رینگ‌های بزرگ هشت پره‌ای دوبل مشکی رنگ به همراه لاستیک‌های اسپرت پیرلی و یوکوهاما هم به تحقق این اصل کمک بسیاری کرده‌اند. عقب خودرو هم همچون خودروهای اسپرت به یک اسپویلر ثابت سقفی و یک دیفیوزر بزرگ زیر سپر و همچنین چهار خروجی دوبل تیتانیومی اگزوز مجهز شده است.
در بخش قدرتی خودرو هم براباس با ارائه یک بسته افزاینده قدرت برای پیشرانه PowerXtra B25.2 و بروزرسانی‌های اختصاصی، حداکثر 34 اسب بخار قدرت و 50 نیوتن متر گشتاور را به توان خروجی موتور افزوده که موجب رسیدن قدرت آن به 240 اسب بخار شده که نتیجه حاصله از آن، شتاب صفر تا صد 6.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت بیش از 250 کیلومتر بر ساعتی را نشان می‌دهد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/1/11
besiar ziba
1394/1/15
درد وبلاش بخوره توسر سایپا