موضوعات داغ

اپتیما 2016، ترکیب دو نسل باهم

عکس مطلب اول
کیا اولین تصویر از نسل چهارم کیا اپتیما 2016 را تنها از نمای جلو منتشر کرد. خودروی سدان چهار درب خوش چهره با فاکتورهای کلاسیک که هر کسی را مجذوب خود می‌کند.
در بخش طراحی ظاهری متاسفانه کیا تنها یک تصویر رسمی را همانطور که در ابتدای کار گفته شد، از نمای روبه رویی خودرو منتشر کرده است، اما خوشبختانه نسخه آزمایشی این خودرو هنگام تردد در خیابان توسط عکاسان جاسوسی شکار شده که دست ما را برای بیان طراحی ظاهری بازتر کرده است، ولی مشکل اینجاست که تصاویر گرفته شده توسط عکاسان جاسوسی و یا حتی تصاویر مفهومی پیش از معرفی رسمی با تصویر ارائه شده توسط شرکت سازنده تناقضاتی دارند که عمده آن‌ها در مجموعه سپر و فرم و الگوهای آن و اجزای قرار گرفته بر روی آن همچون مه شکن‌های گردی شکل سه‌تایی و ورودی‌های هوای اطراف سپر برای خنک کاری ترمزها و ورودی‌های هوای رادیاتور قسمت پایین سپر خلاصه می‌شود که در تصاویر جاسوسی و تصاویر مفهومی وجود داشته، ولی در تصویر ارائه شده توسط کیا اثری از آن‌ها یا دقیق‌تر شبیه به اجزا موجود در عکس‌ها دیده نمی‌شود. به هر حال از این‌ها بگذریم، طراحی کیا اپتیما 2016 با حفظ فاکتورهای کلاسیک خود، خیلی بهتر و پویاتر طراحی شده و در جای جای آن هم از نوارها و قطعات کرومی استفاده شده است.
در قسمت موتوری کیا اپتیما 2016 هم شرکت سازنده هنوز اطلاعات دقیق و موثقی از پیشرانه‌های مورد استفاده ارائه نداده، ولی وجود چند پیشرانه مختلف را تایید کرده که می‌توان به طور فرضی انتظار یک پیشرانه 2 لیتری یا 1.6 لیتری توربوشارژر و یا حتی یک پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی را داشت.
در داخل کابین هم هنوز تصویری رسمی منتشر نشده است، اما طبق ادعاهای کیا، فضای داخلی کابین بزرگ‌تر از قبل شده و امکانات و فن آوری‌های جدیدی که تا به حال بر روی هیچ یک از محصولات کیا ندیده‌اید هم در نسل چهارم کیا اپتیما 2016 گنجانده شده است.
منتظر اخبار و اطلاعات بیشر و معتبر در نمایشگاه اتومبیل نیویورک باشید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/1/8
دوتا از عکسا مربوط به یه کانسپت کیاست نه k6