موضوعات داغ

کرولا ESport، سدان اسپرت تویوتا

عکس مطلب اول
هنوز یک هفته از معرفی آنلاین تویوتا کرولا ESports نمی‌گذرد که تویوتا آن را برای یک معرفی و نمایش رسمی دیگر در نمایشگاه اتومبیل 2015 بانکوک تایلند آماده کرده است. خودروی سدان چهار در با خُلق و خوی خوروهای اسپرت که بر روی نسل پیشین و نسل فعلی تویوتا کرولا توسعه داده شده است.
به طور کلی اگر بخواهیم در مورد طراحی ظاهری سدان اسپرت کرولا ESports صحبت کنیم، می‌توانیم بگویم که در قسمت جلویی خودرو تویوتا یک سپر بزرگ اصلاح شده و چراغ‌های تمام LED کشیده با قاب داخلی مشکی رنگ و همچنین یک جلوپنجره مشکی رنگ در میان دو چراغ پیشانی قرار داده است. در عقب خودرو هم برای افزایش خصلت اسپرت گونه کرولا، تویوتا بر روی درب صندوق عقب یک اسپویلر و در زیر سپر هم یک دیفیوزر را در نظر گرفته است و در کنار آن ها هم می‌توان به رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی چرخ‌های 7 پره‌ای دوبل و رکاب‌های جدید و بزرگ‌تر زیر درها اشراره کرد. در داخل کابین هم تویوتا با استفاده از چرم‌های سیاه بر روی وسایل داخلی و بخصوص صندلی‌ها و استفاده از قطعات قرمز رنگ در گوشه و کنار داشبورد و کابین و همچنین کاهش ارتفاع خودرو نسبت به زمین، به انتقال بهتر حس یک خودروی اسپرت در این سدان میان رده کمک بسیاری کرده است.
در زیر کاپوت این خوروی پر سروصدا و پر زرق و برق تویوتا هم انتظار یک موتور 4.8 لیتری V10 برگرفته از لکسوس LFA را نداشته باشید، چون تویوتا همان موتور 1.8 لیتری 141 اسب بخاری با حداکثر گشتاور 177 نیوتن متری به همراه یک جعبه دنده انتقال متداول CVT را برای کرولا در نظر گرفته است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/1/6
قیافه ساده اش رو ترجیح میدم!
ساده اش خیلی شیک تر و قشنگ تره
1394/1/7
بنظر بد نيست ولي خيلي خوبم نيست ايكاش يه حد وسط داشتن نه به اين ساده اي كه وارد شده تو ايران نه به اين اسپرتي
1394/1/7
CVT روش نصب نكنند خيلي بهتره
ترجيح ميدم ٤ سرعته خودكار باشه ولي CVT نباشه
لذت دنده عوض شدن يچيز ديگس
1394/1/8
من یه نظر دارم خودرو ساز های کره بیان با خودرو ساز های ژاپن همکاری کنن طراحی رو کره بکنه تولید رو ژاپن ببین اون چی میشه
1394/1/8
اینو که کاهش ارتفاع دادن، زیرش به سرعت گیرهای خیابونهای ما بر خورد می کنه.