موضوعات داغ

نسل جدید پاسات در راه ژنو

عکس مطلب اول
فولکس واگن پیش از معرفی رسمی مدل پاسات آلتراک (Passat Alltrack) در هشتادوپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرویی ژنو 2015، جزییات جدید آن را منتشر کرد.
همانطور که انتظار می‌رود، فولکس واگن طیف وسیعی از موتورهای مختلف را در قسمت مولد قدرت خودرو به خدمت گرفته که پیشرانه اول متشکل از یک موتور 150 اسب بخاری 1.4 لیتری TSI و پیشرانه دوم نیز از نوع 2 لیتری TSI با توان خروجی 220 اسب بخاری و همچنین یک پیشرانه 2 لیتری TDIs با محدوده خروجی قدرت 150، 190 و 240 اسب بخاری می‌شود که همگی به یک دیفرانسیل استاندراد الکترونیکی XDS+ مجهز شده و نیروهای تولیدی خود را به سمت چرخ‌های جلو ارسال می‌کنند.
نسل جدید فولکس واگن پاسات آلتراک در ظاهر نیز بروزرسانی‌هایی را نسبت به قبل تجربه کرده که مهم‌ترین بروزرسانی‌های آن شامل یک جلوپنجره جدید بزرگ‌تر قرار گرفته میان دو چراغ جدید تمام LED با پس زمینه‌ای تاریک و همچنین یک سپر دوباره طراحی شده با ورودی اصلاح شده هوای قسمت پایین آن و مه شکن‌های جدید در اطراف این مجموعه می‌شود. در نمای عقب هم این تغییرات در چراغ‌های مشبک جدید LED، خروجی‌های باریک اگزوز به صورت دوبل قرار گرفته در اطراف سپر و همچنین بدنه کشیده‌تر عقب خلاصه می‌شود. در زیر خودرو همچنین فولکس واگن چهار عدد رینگ 17 اینچی را به صورت استاندارد بر روی محورهای خودرو نصب می‌کند که به سفارش مشتری با چهار عدد رینگ 18 یا 19 اینچی تعویض می‌شوند.
در آخر جا دارد بگوییم که فولکس واگن در حال حاضر قیمت پایه 47 هزار و 790 دلاری را برای پاسات آلتراک در نظر گرفته که تاریخ عرضه آن در نمایشگاه ژنو اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/12/11
زیبا، قدرتمند،اصیل،کیفیت و دوام عمری، قیمت بسیار مناسب، دیگه آدم از یه ماشین چی می خواد؟
1393/12/12
ماشین عالیه ، ولی با احتساب عوارض گمرکی و مالیات بیش از 300 میلیون مال میشه ، که بنظر من با 300 تومن بهتر از اینا رو میشه خرید
1393/12/14
هر چی خارجی ها در حال پیشرفت هستن ما در حال پسرفتیم --- عربها هم که با پول نفتشون کیف میکنن حاظر و اماده سوار خارجی ها میشن