موضوعات داغ

هوندا جاز یا سیویک ماسل کار؟

عکس مطلب اول
نمونه اولیه یا پروتوتایپ نسل جدید هوندا جاز (Jazz) سال گذشته میلادی در نمایشگاه اتومبیل پاریس بود که به طور رسمی معرفی شد و برای نمایشگاه ژنو نیز هوندا مدل پرتوتایپ یا همان نمونه اولیه نسل جدید جاز را با خود خواهد آورد که به طور حیرت انگیزی وجه تشابه بالایی با مدل سیویک این کمپانی اما با ظاهر حجیم‌تر و فضای داخلی بیشتر به همراه ارتفاع بیشتر نسب به زمین دارد.
همانطورکه از هوندا انتظار می‌رفت، در مدل جدید جاز هم از فن آوری‌های ایمنی و لوازم پیشرفته روز صنعت خودرو و صد البته بهبود سطح رانندگی را استفاده و فراهم کرده که بخشی از این سیستم‌ها شامل سیستم هشدار برخورد با مانع از جلو، سیستم هشدار خروج از خط ممتد جاده، سیستم هشدار و پشتیبانی ترافیکی و... می‌شود.
نسل جدید هوندا جاز بر روی شاسی سگمنت B یا مینی ون با پنج درب کناری و عقب بنا نهاده شده که در جلو شاسی آن یک پیشرانه بنزینی 1.3 لیتری از نوع I-VTEC قرار گرفته که با بهبودهای صورت گرفته بر روی آن توان تولید حداکثر 102 اسب بخار (75 کیلووات) قدرت را در 6000 دور بر دقیقه بدست آورده است که به واسطه یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا جعبه دنده نیمه اتوماتیک انتقال متداول CVT به انتخاب مشتری، نیروی تولیدی پیشرانه را به سمت چرخ‌های خودرو هدایت می‌کند.
برنامه عرضه و قیمت گذاری این خودرو نیز همچنان در حال بررسی است، اما هوندا علاقه‌ای به عرضه این محصول در تابستان سال جاری میلادی از خود نشان داده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/12/14
هوندا لامصب صدای ضرب میده موتورش کیفیتش هم که دیگه خودتون میدونین چیه --- با چراغای عقبش حال نکردم که تا سقف رفته