موضوعات داغ

ولکان، افعی سبز استون مارتین

عکس مطلب اول
اگر چه یکی دو هفته پیش، هفته انتشار تیزهای مختلف تصویری و ویدیویی از خودروها بود، اما این هفته را می‌توان هفته انتشار رسمی اخبار جدیدترین مدل‌های تولید شده توسط برترین خودروسازان جهان پیش از برگزاری نمایشگاه ژنو نام گذاری کرد. یکی از این برترین خودروسازان نام آشنای جهان، استون مارتین است که در این هفته داغ خودرویی جدیدترین محصول خود را با نام ولکان (Vulcan) رونمایی کرد که در ادامه به طور مختصر به بررسی این محصول انگلیسی پرمدعا می‌پردازیم.
در قدم اول استون مارتین در زیر کاپوت خودرو از یک پیشرانه 7 لیتری قدرتمند 12 سیلندر V شکل استفاده شده که طبق اطلاعات رسمی ارائه شده توسط شرکت سازنده در حداکثر کارایی خود می‌تواند بیش از 800 اسب بخار قدرت را پس از تولید به کمک یک جعبه دنده شش سرعته Xtrac مجهز به پدال‌های تعویض دنده دستی پشت فرمان و پس از عبور از یک میل گاردان ساخته شده از فیبرکربن، روانه چرخ‌های 19 اینچی ده پره‌ای مشکی رنگ پوشیده شده توسط لاستیک‌های اسپرت 30/345 میشلین کند.
برای مهار این قدرت عظیم وارد شده به چرخ‌ها هم استون مارتین دو سیستم ترمزی قدرتمند برمبو با دیسک‌های بزرگ 380 میلی متری در جلو و 360 میلی متری در عقب را بر روی محورهای خودرو نصب کرده که در کمتر از 10 ثانیه خودرو را به زمین میخکوب می‌کند.
البته لازم به ذکر است که استون مارتین برنامه‌ای برای تولید انبوه این خودرو نداشته و تنها در کمتر از 30 دستگاه یا به طور دقیق‌تر تنها در 24 دستگاه تولید خواهد شد، اما هنوز استون مارتین به نتیجه‌ای قطعی برای قیمت و زمان عرضه این محصول نرسیده است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/12/8
خیلی عالی هست واقعا ماشین هست قیمت آن چند هست
1393/12/8
بدرد نمیخوره، بیخیال
1393/12/14
الان بعضی از دوستای گوله نمک میان میگن پراید از این خیلی بهتره.
1393/12/14
مگه شک داری داداش؟ :) نصف مردم ایران سوارن دارن حال میکنن باش یه چرخش میارزه به کل محصولات استن مارتین :) --- بالاخره ملت ایران هم باید دلشون به یه چیزی خوش باشه دیگه --- قدیم مینشستن رو الاغ حال میکردن اسب نبود حالا هم به لطف خدا میشینن رو پراید جای استون مارتین یه فیلتر هوا کله قندی هم میبندن سرش فول اسپرت میشه :)