موضوعات داغ

تغییراتی در سوبارو فارستر 2015

عکس مطلب اول
سوبارو جزییات کامل‌تری از بروزرسانی مدل 2015 فارستر پیش از جریان فروش این محصول از یکم آوریل 2015 در انگلستان منتشر کرد. جزییات بهبود یافته کابین به همراه موتور و سیستم انتقال قدرت جدید که موجب افزایش چشمگیر عملکرد و سطح رفاهی فارستر شده است.
همسان با استانداردهای جهانی و نیازهای اتومبیل، سوبارو برای پاسخگویی به خواسته‌های کاربران خود یک پیشرانه دیزلی باکسر با توان خروجی 148 اسب بخاری در قدرت و 350 نیوتن متری در گشتاور را بر روی خودرو نصب کرده که به لطف اتصال یک جعبه دنده اتوماتیک انتقال متداول CVT به پیشرانه دیزلی 2 لیتری خودرو موجب مصرف سوخت ترکیبی 6.1 لیتری در صد کیلومتر و میزان تولید 158 گرمی گازهای آلاینده محیط زیست در هر کیلومتر شده که نتیجه نهایی آن بدست آمدن شتاب صفر تا صد 9.6 ثانیه‌ای است. علاوه بر جعبه دنده CVT، سوبارو یک گیربکی دستی شش سرعته استاندارد را هم در لیست گزینه‌های سفارشی فارستر قرار داده که با مصرف 5.6 لیتری ترکیبی سوخت در صد کیلومتر و تولید 148 گرمی گازهای CO2 در هر کیلومتر سبب شتاب صفر تا صد 9.8 ثانیه‌ای برای سوبارو فارستر شده است.
در طراحی خودرو هم در حالی که ظاهر خارجی خودرو تقریبا دست نخورده باقی مانده است، در داخل کابین تغییرات محدودی صورت گرفته که اضافه شدن یک صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی مجهز به سیستم ناوبری یا GPS با کلیدها و شاسی‌های اطراف آن و طراحی مجدد کنسول ابزار و همچنین پدال‌های آلومینیومی زیر پاهای راننده، عمده این تغییرات را شامل می‌شوند.
در نهایت هم گفتنی است که سوبارو برای مدل 2015 فارستر با یک پیشرانه 2 لیتری دیزلی قیمت پایه 26 هزار و 495 پوندی را در نظر گرفته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد