موضوعات داغ

نسل چهارم آوالون، همراه تویوتا در ژنو

عکس مطلب اول
نسل اول تویوتا آوالون برای اولین بار در سال 2011 برای عرضه در سال 2012 به عنوان یک خودروی سدان چهار درب معرفی شد که پس از عرضه خیلی سریع مورد توجه خریداران بخصوص مشتریان قشر متوسط جامعه قرار گرفت و به همین ترتیب نسل دوم و سوم این محصول یکی پس از دیگری معرفی و وارد بازار شد و چندی پیش هم نسل چهارم این برند تجاری یعنی آوالون به طور رسمی توسط تویوتا برای سال 2016 با تغییرات ظاهری، بهبود عملکردی و افزودن ویژگی و تکنولوژی‌های به روز صنعت خودرو معرفی شد.
تویوتا آوالون در واقع برای تزریق به بازار 2016 در پنج مدل XLE، XLE Plus، XLE Permium، Limited و Touring در مدل V6 آماده خواهد شد که به صورت سفارشی می‌توان برای چهار مدل آوالون به غیر از مدل پایه XLE تجهیزات و امکانات لوکس و رفاهی و همچنین گزینه‌های مختلف فن‌آوری را انتخاب و بر روی خودروی خود نصب کرد.
نسبت به مدل قبل هم تغییراتی اساسی بر روی پایه و اساس طراحی خودرو اعمال نشده و تنها ورودی روی سپر که به عنوان جلوپنجره ذوزنقه‌ای شکل خودرو هم به حساب می‌آید، بزرگ‌تر از قبل شده و چراغ‌های مه شکن اطراف سپر هم تبدیل به یک چراغ نواری شکل کوچک شده است، اما در نمای عقب خورو چندان تغییراتی صورت نگرفته است. از امکانات و تجهیزات بکار رفته بر روی خودرو هم به طور کلی می‌توان به چراغ‌های عقب و جلو تمام LED مجهز به چراغ‌های مخصوص روز و سپر حجیم‌تر عقب و رینگ‌های 17 و 18 اینچی آلیاژی و... اشاره کرد.
در مورد پیشرانه مورد استفاده بر روی خودرو هم هنوز صحبتی به میان نیامده است و تویوتا قول این بخش را در نمایشگاه ژنو داده است. پس تا نمایشگاه ژنو ماه مارس 2015...

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/11/26
جالبه که تییوتا بعد این همه سال سابقه و همچین سهم بزرگی از بازار جهانی خودرو فقط چند تا خودرو با طراحی بدنه خوب تو بازار داده که واقعا در حد انگشت شمار هستنو مثل اف جی کروز، اوریون... ال باقی واقعا خوب نیستن.. البت من نظرم فقط در مورد طراحی بدنه هست نه فنی
1393/11/26
خدایا اول سلامتی بده
بعد اگه شد یکی وفقط یکی از ایی ماشینا بده