موضوعات داغ

اینفینیتی QX70، لوکس یا اسپرت؟!

عکس مطلب اول
AHG-Sports از کیت جدید بدنه خود برای اینفینیتی Qx70 رونمایی کرد، کیت بدنه‌ای اسپرت و آیرودینامیکی برای یک خودروی شاسی بلند که نتیجه آن یک خودروی شاسی بلند لوکس اسپرت خشن شده است.
شرکت تونینگ AHG اسپرت به طور اختصاصی بر روی محصولات نیسان و زیر مجموعه این شرکت یعنی اینفینیتی کار می‌کند که در آخرین پروژه کاری خود شاسی بلند اینفینیتی QX70 را برگزیده است. در جلو اتومبیل اینفینیتی سپرهای جلو به کلی تغییر کرده و با الگوهای زیاد و ورودی هوای رادیاتور بزرگ‌تر و هدایت کننده‌های هوای بیشتر، طراحی شده و همچنین جلوپنجره مشبک و لوگوی مشکی رنگ اینفینیتی هم کاملا مشکی شده که چهره‌ای خشن و متهاجم را در جلو نمایان ساخته‌اند. در عقب خودرو هم سپر اصلاح شده بزرگ با چهار خروجی بزرگ تیتانیومی اگزوز و یک چراغ LED خودروهای فرمول یک نصب شده و در بالای سقف اتومبیل هم یک اسپویلر بزرگ مستقر شده که در کنار ارتفاع کاهش یافته اتومبیل از سطح زمین، SUV اینفینیتی QX70 تبدیل به یک خودروی اسپرت تمام عیار شده است.
در زیر کاپوت خودرو هم یک پیشرانه هشت سیلندر V شکل 5 لیتری بنزینی در نظر گرفته شده که با یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک همسان شده و قدرتی معادل 390 اسب بخار تولید می‌کند که با پرداخت قیمت 1250 یورویی می‌توان قدرت تولیدی را به 420 اسب بخار افزایش داد.
AHG اسپرت همچنین گزینه‌های اختیاری را هم برای اتومبیل در نظر گرفته که شامل رینگ‌های اختصاصی 22 اینچی آلیاژی AHG اسپرت با ابعاد لاستیک 285/35 به قیمت 5200 یورو، سیستم اگزوز اسپرت 4999 یورویی، نوارهای کرومی پوشش دهنده اطراف خودرو به قیمت 800 یورو و... می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/11/9
عجب قیافه وحشی داره حال کردم دست این طراحو باید طلا گرفت مخصوصا قسمت عقب ماشین دیگه ترکونده