موضوعات داغ

با دوکاتی دیاول به ناشناخته‌ها سفر کنید

عکس مطلب اول
دوکاتی مدل جدید دیاول را با ظاهری خشن‌تر و پیشرانه‌ای قدرتمندتر معرفی کرد. محصولات دیاول همواره جز بهترین و قدرتمندترین محصولات شرکت شناخته می‌شوند که با یک شعار معنادار در کارخانه تولید می‌شوند و آن شعار هم "زندگی همیشه یک مسیر مستقیم نیست، با دیاول دیگر مسیرها را تجربه کنید" است. شاید درک این جمله کمی سخت باشد، ولی سری محصولات دیاول همیشه سبک جدیدی از سواری با موتورسیکلت را به کاربران خود ارائه می‌دهد.
مهم‌ترین چیزی که موتورسیکلت دیاول را منحصر بفرد کرده است، پیشرانه نسل جدید چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجم بالای 1198 سی‌سی و نسبت تراکم 12.5:1 موسوم به تستاسترتا 11 ( Testastretta 11 ) است که به لطف سیستم سوخت رسانی الکترونیکی در دور موتور 9250 دور بر دقیقه حداکثر 162 اسب بخار قدرت و در دور موتور 800 دور بر دقیقه هم 130 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.
در کنار پیشرانه جدید، بخشی از طراحی ظاهری موتورسیکلت هم مورد بازبینی و بروزرسانی قرار گرفته که سیستم اگزوز جدید کوچک‌تر، چراغ‌های جلو جدید مجهز به لامپ‌های LED با قاب و الگویی نو، پوشش جدید رادیاتور، صندلی اصلاح شده، قاب جلو اصلاح شده با زاویه‌ای بیشتر و... بخشی از آن‌ها هستند. از تجهیزات و امکانات بکار رفته در دیاول هم می‌توان به شاسی و فریم‌های فولادی لوله‌ای، رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی با لاستیک‌های بزرگ دیابلو روسوII با فاصله بین دو محور 1590 میلی متری، سیستم تعلیق عقب قابل تنظیم، ترمزهای دیسکی 320 میلی متری نیمه شناور 4 پیستونه ABS جلو و دو پیستونه 265 میلی متری شناور عقب مجهز به سیستم ABS به صورت شناور، مخزن سوخت 17 لیتری و وزن خشک 210 کیلوگرمی اشاره کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/11/6
Tnx