موضوعات داغ

PCX150، عضو جدید هوندا

عکس مطلب اول
شاید این جمله کمی افراق آمیز باشد ولی PCX150 یکی از همه کاره‌ترین، عملی‌ترین و معقول‌ترین اسکوترهایی است که در سیاره خاکی ما ساخته شده است. PCX150، اسکوتر جدید شرکت ژاپنی هوندا است که با ظاهر و ویژگی‌های منحصر به فرد و میزان بهره‌وری بالای سوخت خود برای سال 2015 آماده شده است.
اسکوترهای تولیدی هوندا از جمله اسکوترهای PCX در اروپا همواره به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات بازار شناخته می‌شود، چون این محصولات به مدت طولانی و در شرایط مختلف کاربران خود را راضی نگه می‌دارند و از طرفی هم هزینه‌های آن‌ها را کاهش داده و عاملی سرگرم کننده و کاربردی را برای آن‌ها فراهم می‌کنند که باعث گره خوردن این محصولات با زندگی روزمره آن‌ها شده است.
محصول جدید هوندا هم در این زمینه، سبک و حس جدیدی را توسط اسکوتر جدید خود با طراحی هایلایت بدنه ارائه داده است. طراحی کلی بدنه اسکوتر PCX150 از مدل اسکوترهای فورزا الهام گرفته شده ولی جزییات آن به طور انحصاری طراحی شده است که می‌توان به چراغ‌های بزرگ‌تر این محصول نسبت به محصولات هم رده همچون فورزا هوندا، محفظه ذخیره سازی جلو فرمان با یک قاب پلاستیکی شیشه مانند مات بزرگ نصب شده بر روی قاب اصلی، هدر و منبع اگزوز باریک‌تر و بلند‌تر و صندلی‌های بزرگ‌تر اشاره کرد که هوندا برای تکمیل آن ویژگی‌هایی نظیر یک خروجی برق 12 ولت برای شارژ وسایل همراه، سیستم هشدار خطر نوری، ساعت دیجیتال و صندلی‌های باز شونده با محفظه ذخیره سازی زیر آن را در موتورسیکلت PCX150 هوندا گنجانده است.
نیرو محرکه موتورسیکلت PCX150 هوندا هم از یک پیشرانه 153 سی‌سی تک سیلندر چهار زمانه با سیستم احتراق کاملا ترانزیستوری (الکترونیکی) به همراه یک گیربکس اتوماتیک V-MATIC هوندا تامین می‌شود. شرکت هوندا هنوز اطلاعاتی از میزان قدرت و گشتاور تولیدی موتور منتشر نکرده، اما هر چقدر باشد، هوندا برای مهار آن از یک سیستم ترمز دیسکی سه پیستونه 220 میلی متری در جلو و سیستم ترمز کاسه‌ای در عقب استفاده کرده است.
از مشخصات فنی اسکوتر PCX150 هوندا هم می‌توان مواردی همچون رینگ‌های 14 اینچی، مخزن سوخت 8 لیتری، فاصله‌ی بین دور محور 1315 میلی متری و وزن 130 کیلوگرمی به همراه مایعات مورد نیاز موتور و مخزن سوخت پر از بنزین را ذکر کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/11/4
اخبار موتور سيكلت بسيار مفيد است
لطفا ادامه دهيد
1396/5/1
کی وارد میشه و قیمتش چقدره