موضوعات داغ

آمریکایی‌های مدعی در خدمت O.CT

عکس مطلب اول
O.CT تیونینگ، تیونر نوپای صنعت خودرو در آخرین پروژه کاری خود به سراغ دو خودروی آمریکایی در دو گروه کاملا متفاوت رفته است.
شورلت کوروت استینگری C7 و جیپ گرند چروکی SRT8، دو خودروی آمریکایی ذکر شده هستند که O.CT تیونینگ قلب آن‌ها را هدف پروژه کاری خود قرار داده است.
بدون مقدمه چینی، پیشرانه شورلت کوروت به طور طبیعی حداکثر 450 اسب بخار قدرت و 624 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که O.CT با افزودن یک سیستم اگزوز جدید بر روی خودرو و دستکاری اطلاعات و برنامه‌های ECU، قدرت پیشرانه را به 460 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن را هم به 630 نیوتن متر افزایش داده است. اما اگر این مقدار قدرت و گشتاور کافی نیست، O.CT پیشرانه شورلت کوروت Z06 استینگری را برداشته و بر روی C7 نصب می‌کند تا میزان قدرت تولیدی C7 به 650 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم به حداکثر 881 نیوتن متر افزایش پیدا کند.
همین اتفاق برای پیشرانه جیپ گرند چروکی SRT8 هم اتفاق افتاده، با این تفاوت که O.CT با دستکاری اطلاعات ECU و اضافه کردن یک کیت کمپرسور و اینترکولر به مجموعه پیشرانه، قدرت تولیدی را از 468 اسب بخار به 564 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن را هم از 624 نیوتن متر به 735 نیوتن متر افزایش داده است. به صورت اختیاری هم، یک دست اگزوز فولادی ضد زنگ و رینگ‌های 22 اینچی بر روی خودرو نصب می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد