موضوعات داغ

تجربه رانندگی با جک S5

29 آذر 1393

نوشته: محسن آل طه

عکس: کاظم احمدی نیا

مقدمه

احتمالاً نام جک J5 را شنیده اید. خودروی سدانی که با عرضه سطح خوبی از امکانات و گیربکس خودکار توانست لقب "ارزان ترین خودروی اتوماتیک بازار" را به خود اختصاص دهد و نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد. جک (JAC) خودروساز قدیمی چینی است و از سال 1964 مشغول تولید است. این شرکت بیشتر به تولید کامیون های سبک معروف است و محصولاتش را به بیش از 100 کشور دنیا صادر می کند. در ایران نیز چند وقتی است که چند محصول این شرکت از سوی کرمان موتور، نماینده رسمی JAC در ایران، مانند J5‌ و یا J3 عرضه شده و حال نوبت به شاسی بلند جدیدی رسیده تا با چهره ای دگرگون شده و مدرن و چند برگ برنده به جنگ هموطنی های خود در بازار داخل برود و در این معرکه سخت، جنگ شدیدی را به راه بیندازد. جک S5 نام این سرباز تنومند جدید کرمان موتور است که می خواهد از اواخر سال جاری به این جنگ اعزام شود. در محدوده قیمتی S5، هم اکنون چندین شاسی بلند دیگر در حال رقابتی سنگین هستند و با این حمله جدید از سوی کرمان موتور ممکن است معادلات زیادی در این محدوده به هم بخورد و حتی S5 بتواند به کلی جای بعضی از گزینه های معروف و پرفروش در بازار را بگیرد.

شاید S5 را در نگاه اول یک شاسی بلند چینی دیگر در سطح باقی رقیبان ببینیم اما با نگاه کلی به طراحی این خودرو، سطح امکانات و تجهیزات بکار رفته، پیشرانه نصب شده و از همه مهم تر قیمت آن، شاید کمی اوضاع متفاوت شود و متوجه شویم که اینبار داستان متفاوتی در راه است و این خودرو بتواند چند لقب جدید بازار را همانند برادر کوچک خود یعنی جک J5، به همراه داشته باشد. در این موارد هم معمولاً گروه خودرو بانک بسیار کم صبر است و لذا سریعاً به جاده مخصوص رفتیم تا از نزدیک با جک S5 آشنا شده و تجربه ای با این تازه وارد چینی داشته باشیم.

طراحی

شاید در گذشته خودروهای چینی از نظر طراحی بسیار ناموزون بوده و می شد به راحتی لیستی از ایرادات را از طراحی و ظاهرشان گرفت. اما چینی ها بسیار خوب راه پیشرفت را پیموده و هم اکنون خودروهایی ساخته اند که اگرچه در بعضی از قسمت ها از خودروسازان بزرگ دنیا الهام گرفته باشند، اما در نهایت محصولی را روانه بازار کرده اند که می تواند به خوبی چشمان خریدار را به سوی خود جلب کند. جک S5 یکی از این نمونه هاست. در نمای کلی با یک شاسی بلند کوچک شهری سر و کار داریم که هماهنگی خوبی بین همه قسمت ها دیده می شود و در قسمت هایی سعی شده تا از طرح سیال گونه بعضی خودروسازان معروف دنیا استفاده شود.

(عکس طرح کلی خودرو)

در نمای جلو اولین چیزی که به ذهن می رسد، شباهت S5 با هیوندای ix35 است و شاید حتی بعضی افراد که اهل خودرو نیستند در نگاه اول این دو را اشتباه بگیرند! ورودی هوای بزرگی در پایین سپر با خط های افقی قرار دارد و در بالای آن لوگوی JAC قرار گرفته که توسط دو خط کرومی احاطه شده است. چراغ های جلو کمی کشیده و حجیم هستند و در زیر آن ها دو مه شکن قرار داده شده که در بالای آن ها یک خط کرومی نیز قرار دارد.

در نمای کناری سعی شده تا با استفاده از طراحی خوب برای شیشه ها، هارمونی خوبی با فرم چراغ ها و جلو پنجره بوجود آید. در قسمت پایین شیشه ها یک نوار کرومی قرار دارد که در انتها و با شیب تندی به خط بالایی می رسد.

همچنین در این زاویه خطی دیده می شود که از ابتدای درب جلو شروع شده و با امتداد از بالای دستگیره درب ها به چراغ عقب ختم می شود.

رینگ های استفاده شده روی S5 از نوع 17 اینچی آلومینیومی 5 پره اسپرت است و می توان از بین پره ها ترمزهای آن را مشاهده کرد که در جلو و عقب دیسکی هستند.

نمای عقب و فرم چراغ ها ابتدا بیننده را به یاد محصولات آئودی می اندازد. یک خط افقی مستقیم از دو چراغ را به یکدیگر متصل کرده است. همچنین کناره های بیرونی دو چراغ نیز خطی قرار دارد که امتداد آن در پایین درب صندوق می گذرد.

در پایین چراغ قرمز ترمز دو خط سفید وجود دارد که در حقیقت چراغ های راهنما هستند و چراغ سفید رنگ دنده عقب در دو طرف پایین سپر قرار دارد. یکی از جذاب ترین موضوع‌هایی که در نمای عقب جلب توجه می‌کند، دو خروجی اگزوز است که نمای اسپرت‌گونه‌ای را ایجاد کرده و این فرم دوگانه خروجی اگزوز در شاسی‌بلندهای شهری تا 200 میلیون تومانی با موتورهای 2.5 لیتری مانند هیوندای توسان و یا کیا اسپورتج نیز دیده نمی‌شود.

در کل باید به طراحی S5 نمره قبولی را داد و باید گفت که با وجود تمامی الهاماتی که در طراحی این خودرو از بزرگان خودروسازی جهان گرفته شده، ولی در این رده قیمتی نمی‌توان خودروی شاسی‌بلند جذابی را در این حد پیدا کرد و جک S5 به خوبی می‌تواند نظر مشتریان بالقوه خود را معطوف خود کند.

کابین و امکانات

کلید را برداشته و وارد کابین S5 می‌شویم. ابتدا دسته دنده‌ای نظرمان را جلب می‌کند که بر روی آن فرم قرار گیری 6 دنده نشان داده شده است که این موضوع برای یک خودرویی در این بازه قیمتی جالب به نظر می‌رسد. همچنین قرارگیری دنده عقب این خودرو در بالا سمت چپ دنده است که می‌توان با کشیدن شاسی زیر دسته دنده به این قسمت رفت و این قرارگیری ما را به یاد اپل کورساهای 94 می‌اندازد و برای خود متفاوت و جذاب است.

غربیلک فرمان همانند جک J5 اتوماتیک سه پره است و کیلومتر شمار پشت غربیلک ما را به یاد طراحی هیوندای ix35 می‌اندازد. در سمت راست، کیلومتر شمار قرار دارد که روی آن به صورت دیجیتالی میزان بنزین داخل باک 55 لیتری را نشان می‌دهد و در سمت چپ، دور شمار موتور قرار دارد که طراحی این قسمت نیز بسیار خوب و همانند هیوندای آزرا است. بین این دو نیز اطلاعاتی نظیر میزان مسافت باقیمانده تا سوخت‌گیری بعدی و یا میزان مسافت طی شده توسط خودرو نیز نشان داده می‌شود.

در سمت چپ فرمان و روی کنسول چند کلید قرار دارد که می‌توان به کمک آن‌ها آینه‌های جانبی را تنظیم و یا به صورت برقی جمع کرد. این آینه‌ها به گرمکن نیز مجهز هستند. همچنین در این قسمت می‌توان ارتفاع چراغ‌ها را تنظیم کرد و با دیگر کلید می‌توان نور پشت صفحه را کم و یا زیاد کرد.

در وسط کنسول میانی یک صفحه نمایش لمسی قرار دارد که می‌توان از طریق بلوتوث نیز به آن وصل شد و با استفاده از 6 بلندگوی بکار رفته داخل کابین از صدای آن لذت برد. همچنین به کمک کلیدهای کنترلی روی غربیلک می‌توان سیستم صوتی را تنظیم کرد.

در پایین سیستم صوتی، سیستم خودکار تهویه مطبوع قرار گرفته که اگرچه به صورت دوگانه نیست ولی به صورت برقی کار می‌کند و استفاده از آن بسیار راحت است.

در پایین کنسول میانی و در بالای خروجی USB و خروجی پاور 12 ولتی، دو کلید قرار دارد که می‌توان سیستم‌های پایداری الکترونیکی ESP و کنترل سرعت خودرو در سرپایینی و ایستایی در سربالایی (HDC و HAC) را فعال و غیرفعال کرد. به کمک HAC اگر در سربالایی باشید و پا را از روی کلاچ بردارید، خودرو به عقب نمی‌رود و فرصت کافی برای نیم‌کلاچ خواهید داشت. البته به غیر از این سیستم‌ها روی این چینی تازه‌وارد سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم ترمز اضطراری EBA، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD و سیستم کنترل کشش TCS نیز نصب شده است.

روی صفحه کیلومتر شمار چراغ زرد رنگ TPMS روشن است که مخفف Tire Pressure Monitoring System است و در صورتیکه باد لاستیک‌ها کم باشد از طریق این چراغ به راننده هشدار داده می‌شود (برای آشنایی بیشتر با این سیستم به این صفحه مراجعه کنید).

روی سقف یک سانروف دو حالته قرار دارد. روکش صندلی‌های خودروی ما از نوع پارچه‌ای بود و از دو رنگ مشکی و نارنجی در آن استفاده شده بود ولی در کاتالوگی که کرمان موتور منتشر کرده گفته شده که قرار است روکش صندلی‌ها چرمی باشند.

از دیگر امکاناتی که روی این خودرو نصب شده می‌توانیم به سیستم سنسور نور اشاره کنیم که به کمک آن چراغ‌ها با توجه به نور محیط به صورت خودکار روشن و خاموش می‌شود. همچنین زیر درپوش موتور کاور قرار داده شده تا صدای کمتری به داخل نفوذ کند.

به صندلی‌های عقب نیز می‌رویم تا فضای پا را برای این قسمت بررسی کنیم. S5 با فاصله بین دو محور 2645 میلیمتر یعنی کمی بیشتر از هیوندای ix35 فضای بسیار خوبی را برای سرنشینان عقب فراهم کرده و حتی عکاس ما با قد 185 سانتیمتر مشکلی برای نشستن، سوار و یا پیاده شدن نداشت.

تجربه رانندگی

قصد داریم خودرو را روشن کنیم و عملکرد آن را بررسی کنیم. در این خودرو برای روشن شدن موتور باید همزمان کلاچ و ترمز را فشار دهید وگرنه پیشرانه استارت نمی‌خورد و این باعث می‌شود که هیچ زمان در دنده، خودرو روشن نشود. اولین چیزی که به محض استارت زدن موجب رضایت راننده می‌شود حرکت عقربه‌های پشت فرمان با سرعتی آرام تا انتهای محدوده خود همانند خودروهای معروفی مثل رنو کولیوس، کیا اپتیما و یا سوپر اسپرت‌هایی مثل مرسدس‌بنز GT است. برای اینکه بهتر متوجه شوید فیلم کوتاهی از این قسمت تهیه کردیم که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

همانطورکه در فیلم بالا مشاهده کردید، صدای بسیار کمی به داخل کابین منتقل می‌شود و عایق‌بندی‌ها بسیار خوب توانسته‌اند جلوی نفوذ صدا را بگیرند.

بگذارید در مورد یکی از مهم‌ترین برگ برنده‌های جک S5 یعنی پیشرانه آن بگوییم. S5 به یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه 2 لیتری از نوع DOHC مجهز شده که دقیقاً 1997 سی‌سی حجم دارد. اما این تمام ماجرا نیست و روی آن یک سیستم پرخوران توربوشارژ نیز نصب شده که به کمک آن می‌تواند حداکثر 174 اسب‌بخار در 5200 دور در دقیقه و 235 نیوتن‌متر در بین 2000 تا 4000 دور در دقیقه را تولید کند. اگر به شاسی‌بلندهای شهری معروف بازار یعنی هیوندای توسان و یا کیا اسپورتج نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که آن‌ها نیز تقریباً همین میزان اسب‌بخار و گشتاور را تولید می‌کنند البته با موتور 2.4 لیتری یعنی به زبانی دیگر با جک S5 همان نیروی تولید شده توسط توسان و اسپورتج زیر پاهای شما آماده خدمت‌رسانی خواهند بود.

ترمز دستی را پایین کشیده و شروع به حرکت می‌کنیم. موضوع بسیاری خوبی در شروع حرکت باعث رضایت ما شد، فرمان بسیار نرم جک S5 بود. این نرمی به لطف سیستم چرخ دنده‌ای با کمک برقی Servometer میسر شده و به راحتی می‌توانید به کمک آن رینگ‌های 17 اینچی آن را بچرخانید.

تمامی نیروی تولید شده توسط موتور این خودرو به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود و خبری از سیستم چهارچرخ متحرک (4WD) نیست که شاید آفرود سواران را ناامید کند. این سیستم باعث می‌شود که جک S5 را به عنوان یک شاسی‌بلند شهری معرفی کنیم و شاید آنچنان برای آفرود مناسب نباشد.

البته همین که تمامی این نیرو به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود باعث شده تا بسیار راحت بتوان با فشردن پدال گاز و به کار انداختن توربوشارژر، هرزگردی (تیک آف) کرد که احتمالاً بعضی جوانان را بسیار راضی نگه دارد.

دید خوبی نسبت به اطراف وجود دارد و در عقب سنسور پارک قرار گرفته اما خبری از دوربین عقب برای این خودرو نیست و شاید هنگام پارک کردن باید کمی حواستان را جمع کنید. همانطورکه در عکس‌ها می‌بینید، روی مدل آزمایشی ما در جلو سنسور پارک قرار داده شده اما نسخه‌ای که قرار است در نهایت به دست مشتری برسد فاقد سنسور پارک در جلو است و تنها نمونه آزمایشی دارای این سنسور بود.

از نظر راحتی و ضربات وارد شده به کابین، جک S5 در وضعیت خوبی قرار دارد. این ضربات از طریق فنرهای حلقوی با ستون مک فرسون در جلو و سیستم تعلیق مستقل در عقب جذب می‌شوند.

جک S5 اگرچه تقریباً هم وزن هیوندای توسان است اما با 1680 میلیمتر ارتفاع کمی از آن قدبلندتر است و با 1840 میلیمتر عرض و 4475 طول از آن عریض‌تر و طویل‌تر است.

از نظر میزان آلایندگی تولید شده، این خودرو در شرایط خوبی قرار دارد و با سیستم EOBD نصب شده روی آن توانسته استاندارد یورو 5 را بدست بیاورد.

قیمت و نتیجه‌گیری

به نتیجه‌گیری و اعلام قیمت S5 می‌رسیم و قصد داریم دومین برگ برنده S5 را رو کنیم. قیمت مصوب اعلام شده توسط کرمان موتور برای این خودرو 73 میلیون و 900 هزار تومان است و هم‌اکنون این شرکت مشغول پیش فروش S5 می‌باشد.

در کل باید بگوییم که جک S5 یک شاسی‌بلند کوچک شهری است که دارای موتور بسیار قدرتمندی در محدوده قیمتی خود است و از نظر سطح امکانات و تجهیزات کاملاً راضی کننده می‌باشد. ممکن است عدم استفاده از گیربکس خودکار و یا سیستم چهارچرخ متحرک باعث گلایه بعضی بشود اما باید توجه داشت که نسبت به قیمت پرداختی و با توجه به شرایط بازار، جک S5 را می‌توانیم به عنوان گزینه مناسبی برای شاسی‌بلند دوستانی بدانیم بودجه آن‌ها 70 تا 80 میلیون تومان است و استفاده شهری از خودروی خود دارند و قصد دارند علاوه بر جثه بزرگ، یک موتور همیشه آماده و قوی را در زیر پای خود داشته باشند.

در انتها از شرکت کرمان موتور تشکر می‌کنیم که همکاری لازم برای انجام این تست را فراهم کردند.

106 عکس

نظرات کاربران

395 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/9/29
درود بر چین
1393/9/29
نمیگم فوق العادس. ولی با توجه به قیمتش و موتور قدرتمندش و امکانات خوبش میتونه گزینه قابل تاملی باشه. به نظر من توی رنج قیمت خودش رقیب نداره.
1393/9/29
خدا پدر و مادرشونو بیامرزه عجب ماشینی تو این قیمت ساختن! دیگه کم کم ایران خودرو با دنای 55 میلیونی باید تو سطل اشغال بره ....
1393/9/29
کاش 10 تومن گرونتر بود ولی دنده اتومات بود
1393/9/29
به نظر من بهترین خودروهای چینی بازار یکیش جیلی و یکیش great wall h6 اگه اینم این طور که میگین باشه یکیش هم اینه.......
1393/9/29
پیشرقتش عالیه
1393/9/29
چین خوب راهشو یاد گرفته و تو آشفته بازار ایران یکه تازی میکنه!!!
خاک بر سر تولید کنندگان داخلی و بدا بحال ما مصرف کنندگان دست و پا بسته و ناامید!!
1393/9/29
سلام
چقد عکس.
دمتون گرم.

بنظرم از لحاظ ظاهری نسبت به همه چینی ها بهتره.
1393/9/29
کلیپ تست و بررسی مخصوصا شتابگیریشو بذارید.ممنون میشم
1393/9/29
واقعا که نسبت به قیمتش میرزه. اگه بخواهیم با توجه به مشخصات فنیش بگیم به جرات میشه گفت هیچ رقیبی تو این قیمت نداره فقط باید دید کیفیتش چطوره ! از مدیریت سایت خواهش میکنم یه فیلم بررسی ازش بسازین.
1393/9/29
وقتي اينارو مي بينم و با صنعت خودروسازي خودمون مقايسه ميكنم بحال خودمون تأسف ميخورم...
1393/9/29
اگه با همین قیمت نو بازار عرضه بشه خیلی خوبه موتور 2 لیتری توربو این ماشین خیلی آدم رو وسوسه میکنه از لحاظ امکانات و آپشن چیز کمی نسبت به رقیب هاش نداره فقط یه تلخی که همیشه ته دل آدم میمونه چینی بودنشه......
1393/9/29
منم میگم این اگه بیاد همه رو جذب میکنه

یا واقعا خوشگله یا شماها خوشگل انداختین ش

:دی
1393/9/29
ماشین جالبی به نظر میرسه اما دنده دستی بودنش توی ذوق میزنه
به هر حال ادم انتظار داره وقتی داره 70 و خورده ای پول میده گیربکس ماشین اتوماتیک باشه
1393/9/29
ممنون از برسی تون همشو خوندم عکس هارم نگاه کردم ولی علاقه خاصی به خودرو های چینی ندارم وبه تولید کننده هاشون فحش میدم ولی خداییش اگه یه روزی این تحریم های ظالمانه برداشته بشه و خودرو ساز های امریکایی و اروپایی تو ایران سرمایه گذاری کنن اونوقت این همه خودرو ی چینی رو چیکار میکنیم .
1393/9/29
دوست من . به سازنده ی خودروهای داخلی باید فوش بدی نه چینی. خودروهای چینی یه چرخ اسقاطیشون میرزه به خودرو داخلی. با این پیشرفتی که چین تو خودرو سازی کرد چند وقت دیگه از کره جلو میزنه.
1393/9/29
کیفیتش که چینه - توربوش هم زود تو خرج میوفته - مطمعنا کیا و هیوندای هم عقلشون میرسه از توربو استفاده کنن ولی دوام و کیفیت و استهلاک و دیرتر خراب شدن رو فدای قدرت بیشتر نمیکنن -تنفس طبیعی خرابیش کمتره-قیمتش هم که قطعی نیست ولی اگه این باشه نسبت به بقیه چینی ها بهتره
1393/9/29
من موندم که چطور این ماشین به بازار نیومده شما تو خرح افتادن توربوش رو هم رصد کردید!!!
قیمتش هم قطعی هست. در سایت کرمان موتور می توانید آگهی های فروش را ببینید...
1393/9/29
شما تو برسی هیچ ماشینی اینقدر تعریف نکردین ! اینقدرم عکس نذاشتین ! یکمی بیش از حد تابلو دارین جانبداری چین میکنین !!
1393/9/29
عکس ها خیلی خوب هستند
مقاله رو کامل خوندم و واقعا گزارش کامل و خوبی بود.
به نظر من از اون ماشیناس که به محض عرضه کلی میفروشه و سر و صدا می کنه
ولی شاید گریت وال H6 هم بد نباشه البته دیار خودرو گویا یکم بد قول بوده ولی خود ماشینش خوبه
1393/9/29
با سلام
بهتره که عجله نکنید و بگذارید بعد از تحویلش امتحانشو پس بده.
تجربه تلخ mvm315 را که یادتون هست.
در ضمن قدیمیا میگفتند هیچ ارزونی بی حکمت نیست
1393/9/29
80 میلیون ارزون نیست پسر گل، انقدر هم هر چیزی و به قیمت های چند برابری فروختن به ما عادت کردیم،دیگه این رقم ها چیزی نیست
1393/9/29
به نظر میرسه ماشین فوق العاده ایی باشه فقط باید دید میزان استهلاک ماشین چقدره و طول عمرش چجوریه
ولی در کل اگه با گیربکس اتوماتیک و keyless entery و keyless starter و دوربین عقب و صندلی برقی و ایینه الکتروکرومیک و سقف پانوراما و... میخواست وارد بشه قیمتش میرفت بالای 100 تومن
چه خوب میشد ماشینای دیگه مثل تویوتا و هیوندای و کیا و هوندا و میتسوبیشی هم با گیریبکس manual و بدون آپشن وارد میکردن
شاید قیمت اینجور ماشینا کمی کاهش پیدا میکرد و مشتری حق انتخاب بیشتری تا رنج 100 میلیون داشت .
1393/9/29
این گزارش تا این لحظه بهترین و کاملترین گزارشی بود که از این خودرو دیدم. مخصوصا تصاویر
سپاس
1393/9/29
به نظر من که نسبت به سایر شاسی بلندهای چینی امکانات و ظاهر بهتری داره و البته نسبت به سایر رقبای ژاپنی و کره ای قیمت مناسبتر!
درسته که چینیه ولی واقعیت اینه که چین در حوزه صنعت و اقتصاد دیگه قدرت بزرگیه و نمیشه صرفا چون چینیه اونو کنار گذاشت..به طور مثال چون آیفون تو چین تولید میشه باید اونو کنار گذاشت؟!
1393/9/30
عزيزم طراح و توليدكننده آيفون امريكاست ولي واسه كاهش هزينه هاش تو چين و چند جاي ديگه خط توليد زده ولي اين ماشين ايده و طراحيش هم ماله چينه..
1393/9/29
به نظرمن این شرکت چینی یک متقلب بزرگ هست که هیچی از خودش نداره واز روی محصولات دیگری ماشین می سازد
1393/9/29
این ماشین های چینی مفت نمی ارزد آخه چرا باید این ماشین مزخرف 70میلیون پولش باشه از این ماشین ها نخرید پشیمون میشید جون به جونشون کنی چینی هستن
1393/9/29
توی مقاله فقط خوبی از این ماشین گفته شد و زیاد نکات منفیش ذکر نشد احتمالا هم همینطوری بوده که خودرو بانک ازش تعریف کرده
ولی یک موضوعی که ذکر نشده ایمنی این خودرو هست و باید ببینیم ایمنی این خودرو پس از ورود به بازار در چه حد هست و آیا راضی کنندست یا نه
اگه این مورد هم نمره قبولی بگیره میشه با خیال راحت بهش لقب یک خودرو مناسب و خوب رو داد
1393/9/29
Agha mohamad ein mashin 5 setareye imeni ro gerfte,harf nadare faghat bayad did k keyfiyatesh dar toole zaman chetore.
1393/9/29
بررسی خوبی بود ولی بیش از حد اغراق کردید. آدم هوس میکنه جای پورشه کاین اینو بخره!!!!
البته بهتون حق میدم، چون این رو با کرمان موتور توافقی نوشتید...
به هر حال نسبت به قیمتش توی بازار فعلی به نظر میرسه خوب باشه، ولی باید بیاد ببینیم چطوریه!
1393/9/30
وقتی تو چین اس 5 نمیخرن!!
ما چرا بخریم؟
1393/9/30
کجای دنیا باید اندازهی ix35 پول بدی ولی باید ماشین چینی سوارشی .
1393/9/30
کیفیت جلو داشبرد تو عکس مثل جلو داشبرد پرایده مخصوصا اون قسمت تنظیم ارتفاع چراغ جلوی ماشین
1393/9/30
امیرخان یه مثال میزنم الان شما کامیونت ایسوزو ژاپن رو با کامیونت کاویان مقایسه کن در میابی که ایسوزو 5 سالی یه بار تعمیر میخاد ولی کاویان 2 سالی (نتیجه:فرقش تو ژاپنی و چینی بودنشونه) ایرانی ها هم فقط گول ظاهر رو میخورن --- در مورد قیمت هم بنده پول بی زبان رو پای این اشغال نمیدم --- این ماشین هم 2 روز دیگه هم مثل بقیه چینی ها گندش در میاد خواهید دید
1393/9/30
الان چین نصف بودجه سالانشو از ایران بدست میاره پس بیایین چین رو تحریم کنیم خخخخخ
1393/9/30
با عرض سلام و خسته نباشيد
تازه تازه داشتيم حرفاتونو باور ميكرديم كه.........!؟
به خاطر يه چيني اعتبارتونو خراب نكنيد!!!!!!
1393/9/30
من این سایت رو معمولا چک می کنم و پیگیر مطالبش هستم
اون موقع که خودروبانک فیلم کرولا و سیویک ساخت و گفت از کره ای ها خیلی بهتره، یک سری اومدن گفتند چرا از ژاپنی ها حمایت می کنه و میگه کره ای بده،
حالا که بعد از کلی وقت سراغ یک چینی رفته، حالا همه دارن میگن چرا از چینی حمایت می کنه
به نظر من خودروبانک یکی از منصف ترین هاست و اگر بعضی از مجله ها رو بخونید کاملا معلومه که داره از یک ماشین تعریف الکی می کنه
1393/9/30
من با امیر موافقم گروه خودرو بانک فقط از ماشین های کره ای و چینی حمایت میکنه
شما سه برابر این امکانات بذار روش وقتی قرار باشه دو سال کار کنه چه ارزشی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1393/9/30
يعني چين همش كپي هست داخل كابين رو خواسته شبيه به راو٤ بزنه، ولي چون تو چشم مردم ارزان مياد ميخرن ولي امان از اين كه كيفيت نداره، موفق باشيد دوستان
1393/9/30
این یکی از بهترین تحلیل های این خودرو بود
الان مجله ماشین و عصر خودرو این رو تست کردن ولی این سایت از همشون عکس های بیشتری گذاشته که بهتر میشه تصمیم گرفت
1393/9/30
من خودم از چینی ها خوشم نمیاد ولی با این پول ها چیز دیگه ای نمیشه خرید، ام وی ام X33 که دیگه خیلی زیاد شده و باهاش حال نمی کنم
اینم چنگی به دل نمیزنه ولی به نظر میرسه از اونای دیگه بهتره
1393/9/30
سلام وخسته نباشید به گروه خودرو بانک
خواهشا هوندا اکورد هم مورد تقد وبرسی قرار بدین
1393/9/30
اون آقایونی که میان این جا هی از ماشین کره ای و ژاپنی تعریف می کنن
اگر پولشو دارن برن بخرن . چرخشم براشون بچرخه. بررسی این ماشین به درد کسایی می خوره که پول ماشین آلمانی و ژاپنی و کره ای رو ندارن. شما هایی که پول ماشین ژاپنی دارین خوش به حالتون.
بعدشم هیچ دیونه ای نیومده بگه این ماشین از کره ای ها و ژاپنی ها بهتره. میگیم آقا این ماشین به نسبت قیمتی که داره بهترینه. شما با هفتادو چهار تومن چیز بهتری سراغ داری؟ اگه داری بگو ما هم بدونیم و از این جهالت بیایم بیرون بریم اونو بخریم. اگه نداری پس دیگه حرف بیخود نزن که این چینه و فلان. ماشین کره ای تو این قیمت سراغ داری عایا؟؟؟؟؟؟
1393/9/30
حالا جالبه بدونین همین افراد میرن تو صفحه ماشینای کره ای میگن ماشینای کره ای اشغالن و فقط المانی و امریکایی !! والا ....
1393/10/1
بنظر میاد چون برای کرمان موتور تست گرفته شده گزارش جانب دارانه است مثلا قدرت مند ترین شاسی بلند زیر صد میلیون والا من صد تومن داشتم یه تویوتا دست دوم می خریدم
1393/9/30
خودروبانک جان کاش یه بخشی رو تو سایت اختصاص میدادی تا مردم عکس هایی که ازخودرو ها گرفتن توش قرار بدن خیلی خوب میشد
1393/9/30
دوستان گرامی... شوربختانه ما ملتی شده ایم که به جای عمل کردن فقط حرف میزنیم.از ماست که بر ماست. در هر زمینه ای.اگر واقعا ملت جسوری باشیم نمیزاریم که هر ظلمی بهمون بشه.نمونش خودروهای واقعا به درد نخور ایرانیه. کافی بود کارخانه های خودرو سازی داخلی رو تحریم کنیم.مطمئن باشید در اون صورت الان حداقل میتونستیم همچین خودرویی رو در کشور خودمون بسازیم.دوستان عزیز حمله خودروهای چینی به ایران رو تقصیر خودمون بدونید.چین داره به سرعت به سمت جلو میره.اونها صنعت خودروی جهان رو تسخیر خواهند کرد.چون دارن درست فکر میکنن. و درست کار میکنند.5 سال دیگه خریدن خودروی چینی هم برامون آرزو میشه.کسی دلش به حال ما ملت ایران نمیسوزه و کسی برای ما توقف نمیکنه.الان ماشین چینی هر چه باشه از ایرانی بهتره.بین دوستان و اقوام هستند کسانی که خوروی چینی دارن و بسیار راضی هستند.(اوج صنعت خودرو سازی ایران تیبای سایپا هست) و این بسیار درد ناکه.
1393/9/30
کسی که این ماشینو میخره فقط ی هدف داره...این ک میخاد ی ماشین متفاوت و ب نظر خودش جدید رو سوار شه...نسبت به ماشینای بازار...که همه بگن به به ماشین خارجی...ی چرخ رونیز صدسال پیش می ارزه به صدتای این
1393/9/30
خداوکیلی سطح فکرووووو....
1393/9/30
یه اشغال چینی دیگه...فقط تا سه سال اول خوبه بعدش فقط باید پول خرجش کرد
1393/9/30
سلام و وقت بخیر
واقعاً کارتون عالی بود
تشکر از سایتتون
1393/9/30
واقعا متاستفم که یه سری از دوستان جوری حرف میزنن که هر چی ماشین تولید داخل هستش قطعاتش از فرانسه و اروپا میاد دوستان دنیا تغییر کرده شما با یه سرچ توی سایت های خارجی متوجه میشید که کارخونه جک تازه کار نیست و حدود ۵۰ ساله که ماشین تولید میکنه ایران خودرو میاد یه رانا میزنه اینقدر که مشکل مکانیکی داره که مالک منصرف میشه از خرید این ماشین تمام اجناس به کار رفته توی ماشین های ایرانی اینقدر کیفیت پایین هستن که قابل مقایسه با ماشین چینی نیست به نظر من یه چرخ این چینی ها می ارزه به تولیدات داخل حداقلش اینکه شما میدونی این جنس چینی هستش ولی درجه یک هستش نه درجه سه و چهار که معلوم نیست کجا ساخته شده درضمن جک به جز ایران در کشور هایی مثل روسیه چین و برزیل و... تولید میشه اینم میشه با همون سرچ کوچیک فهمید پس الکی نیاییم خودمون رو به کشورهایی مثل المان و امریکا مقایسه کنیم که فقط وقت تلف کردن هستش این مقایسه رو فقط زمانی باید انجام داد که گمرک و ارز ارزان و ورود ماشین امریکایی ازاد بشه این سایت هم فقط میتونه ماشین هایی رو مورد تست بزاره که قدرت خرید مردم توی اون رنج قیمت بالا باشه نه اینکه بیاد و ماشینی مثل مازراتی رو مورد تست انجام بده که یا مردم با این سرعت اینرنت نتونن ببینند یا اینکه فقط ببیننو حصرت این ماشین رو بخوره دوستان بهتره که ترض فکرمان را عوض کنیم
1393/9/30
کاملا باهات موافقم. ولی دوست عزیز خیلی غلط املایی داری از شما بعیده. حصرت = حسرت ترض= طرز
1393/9/30
نمونه تست شده وارداتی هست.توی هایپر کوروش هم بود.ولی چند ایراد اساسی داره.
اول اینکه کرمان موتور تولید میکنه.یعنی بد قولی و خصوصا خدمات ضعیفش معروف هست.
دوم باز چون ایران تولید میکنه رنگ ماشینش ضعیف هست.کیفیت ضعیف رنگ کرمان موتور هم معروفه.
سوم با این ابعاد و کپی کاری تک دیفرانسیل هست.
چهارم موتورش توربو هست و با بنزین ایران شدیدا به مشکل بر میخورید. میخرید و متوجه میشید که چی میگم.
پنجم اینکه دنده دستی هست . الان تو این سبک خودرو تماما اتوماتیک هستند ولی این یکی دستی هست. ششم اینکه کاش وارداتی میومد و مونتاژ نمیشد.هنوز مونتاژ نشده سنسور جلو را حذف کردند !!!
1393/10/1
برید بخرید و از این ماشینای چینی لذت ببرید
چون با این سرعت که اونا دارن پیشرفت میکنن و با این سرعت که ما داریم پسرفت میکنیم تا چند سال دیگه خریدن یه ماشین چینی هم آرزومون میشه
1393/10/1
چینی از نوع جک خیلی باهال و خنده داره.جک اس 3 که ایمنیش بدترین نمره را گرفته در لیست 50 پرفروش 2014 چین هست ولی جک اس 5 در لیست 50 پرفروش چین هم نیست.ببین جک اس 5 چه لعبتی هست که حتی خود چینی ها نمیخرندش؟!؟!؟ اونوقت چرا ما ایرانی ها بخریم؟!؟
1393/10/1
بچه های خودرو بانک
دمـــــــــــــــتون گــــــــــــــــــرم بابت همه زحمتهاتون
عکساتون خیلی بهتر شده :)


دوتا سوال؟؟؟
1.منظور از دو گانه یعنی چی تو این جمله؟
(((((((((در پایین سیستم صوتی، سیستم خودکار تهویه مطبوع قرار گرفته که اگرچه به صورت دوگانه نیست؟؟؟؟ متوجه نشدم؟؟

اوم دایره هه بغل درچه هوا سمت راست فرمان چیه؟قرار بود استارت دکمه ای باشه؟
1393/10/1
نوید جان
سیستم دوگانه تهویه مطبوع یعنی برای دو سرنشین جلو میشه دو دمای مختلفی رو تنظیم کرد. مثلا راننده 25 تنظیم کنه و سرنشین جلو 30 تنظیم کنه
1393/10/1
سلام دوستان
من واقعا نمی دونم چرا بعضی ها الکی نظر ميدن
مگه چی کم داری ؟
می خوای بهت توجه شه؟
من طبق مقایسه ای که داشتم تیگو نیو حرفی برای گفتن در برابر این خودرو ندارد و درمورد اتومات هم باید بگم که خودروی اتومات برای افراد ماشین باز نمی ارزه قدرت این خودرو هم دروغ هست
1393/10/1
حسین جان
چرا میگی قدرت این خودرو دروغه؟ چیش اشتباهه؟
1393/10/1
سلام و خسته نباشید خدمت شما اقا اگه میشه تو قسمت فیلمها برسی خودروی توسان رو هم بزارید
این جک هم چنگی به دلمون نزد
1393/10/2
چرا توی این بخش(تجربه ی رانندگی) کلمات بهم ریخته ست
1393/10/2
این اتماتیکه
1393/10/2
نه.
اتومات نیس
1393/10/2
یک عدد عجیب در کامپیوتر سفری در عکس نمایش داده شده: مصرف سوخت ۲۲.۵ لیتر در صد کیلومتر
1393/10/3
عجیب نیست. اون مصرف لحظه ای رو نشون میده و موقع شتاب گیری حتی تا 30 هم راحت میره , الانترای من مصرف میانگین 6 است و موقع تخت گاز به 35 هم میرسه
1393/10/3
آقا محمد شما درست میگید مصرف سوخت رو زده ٢٢/۵ولی من سال ٩١یه سوناتا صفر تحویل گرفتم تا دو سه ماه اولش مصرف سوخت بین 9/5_11/5بود تا این که کم کم مصرف سوخت رو نمایشگر 16/5_18نشان میداد .
ماشین رو بردم نمایندگی برام کامپیوتر رو ریسیت کرد و مصرف رو از اون به بعد درست نشان داد گفتم شاید این خودرو هم همیتن طور اتفاقی براش افتاده باشه ویا شایدم مصرف واقعا بالاست.
1393/10/2
دوستان عزیز موتور 2000 با توربو خوبه ولی نه تو ایران نه با بنزین ایران.
یکی از دلایلی که پروژه موتور ملی با توربو شارژ واسه دنا و سورن مدام متوقف میشد این بود که این موتور ها حساسیت بالاتری نسبت به بنزین و اکتان اون دارن و در صورت مساعد نبودن اصطحلاک خیلی بالایی ایجاد میکنن.
به نظرم با اینکه 1بار خودروسازی جک جزو 10 برند برتر در چین شناخته شد ولی باید بدونین که این برتری به خاطر قیمت فوق العاده پایین نسبت به رقبا بودش نه کیفیت و خدمات بالاتر حالا این محصول بخواد وارد شه با کیفیت رنگ و مونتاژ و خدمات کرمان موتور!!!!
خودروهای چینی که برای بازار داخل انتخاب میشن که همشون تقریبا تعطیلن ولی باز منصفانه قضاوت کنیم جیلی و فاو و بایک یک مقدار وضعیت استاندارد تری دارن. بهتره تو انتخاباتون واسه خرید همه جوانب رو در نظر بگیرید و احساسی خرید نکنین
1393/10/2
تشکر
1393/10/2
درود و عرض ادب به همه دوستان
دوستان ما واژهاي مطلق زياد استفاده ميكنيم خوب يا بد زشت يا زيبا و... أساسا واژه ها نسبي هستن فقط يك مطلق در دنيا وجود داره. مرگ
خيلي از ما ها چيز هاي رو دوست داريم كه شايد نزديكترين دوست ما ازش متنفر باشه هر دو حق داريم نظر مون محترم پس لطفا واقع بين باشيم راجبه همه چي من نه ماشين چيني خرديم و نه خيلي سوار شدم اما اطلاعات دقيق و خوبي دارم از ماشينها تويوتا ايران از سايت اندونزي مياد. نگين خودرو رنو رو از كره مياره و.... يادتون هست دهه 90 انترا چه جوري دمار از روزگار صاحبانش در أورد حالا كجاست اوانته يكي از بهترين هاي كلاس خودش هست تنها چيز ثابت دنيا تغيير تغيييير
چيني ها هم تغيير كردن تغيير نكني ميشي نوكيا يادتون هست الان كجاست
الان تو چين بهترين هاي دنيا توليد ميشن ولو بي ام ديبلو فورد و.... جك كوتور حدود 45 سال ماشين سازه حدود 10 سال با معروف ترين طراح دنيا تو ايتاليا كار ميكني جي 5 و اس 5 رو هم اين شركت طراحي و ديزاين كرده يه سر تو آپارات بزنين ببينيد اس 5 چقدر نسبت به چيني هاي قبلي پيشرفته داشته
بايد بياد تو بازار و بعد سه چهار سال خودشو ثابت كنه بعد ارزيابي بشه
انشا لله مبارك همه دوستاني كه خردين
1393/10/3
آفرین برشما
از نظرعلم جامعه شناسی حرف شما کاملا صحیح است.
من یکی ثبت نام کردم45میلیون هم دادم تحویل اردیبهشت
روزی که رفتم جاده کرج فقط یه ماکت اسباب بازی داشتن تو اتاق فروش بعد من فضولی کردم رفتم تو انبار از جلو دیدمش باکلی غرغر شنیدن.
آخه ماشین کره ای 2010قیمت 100میلیون
من پول اش رو نداشتم
حالا از این هم انتظار70 میلیونی دارم
اونقدرهم راننده شدم بهش توجه کنم نپوکّه !!!!!!
مرسی
1393/10/2
سلام به همه دوستان.

من مدتهاست که سایت خودروبانک رو چک میکنم،
هم فیلما، هم مقالات، اخیرا هم که تجربه رانندگی.

این گروه، میتونم بگم از معدود گروه هایی هست که متن و محتوا تولید میکنه و فقط دنبال ترجمه و کپی پیست نیست. از فیلم هاشون مشخصه که حسابی زحمت میکشن.

اما نکته جالب اینه که، وقتی تو فیلمشون میگن فلان ماشین ژاپنی با کیفیته، کلی کامنت میاد که چرا به کره ای و چینی بد میگید.
اگه بگن این کره ای خوبه، کلی کامنت میاد که چرا طرفداره کره ای شدید.
اگه بگن مثلا جک اس5 توی بازار خوب خواهد بود، کامنت میاد که شماها دیگه چرا از چینی طرفداری میکنید.
ولی بیایم قبول کنیم که برخلاف بقیه نشریات و سایتهایی که خیلی واضحه شارژ شدن، این گروه معمولا حقیقت رو گفته. الان این خودرو یقینا از بقیه چینی ها سر خواهد بود با این امکانات و این قیمت. آیا تو مقاله گفته که جک اس5 از توسان بهتره؟؟

یا مثلا یکی توی کامنتش از یه ماشین تعریف کرده، فورا همه میگن حتما خودش داره و متعصبه.

بنظرم یکم با آرامش بیشتر با هم بحث کنیم بهتره.
ممنون
پ. اراکی
1393/10/3
درود
با صحبت شما کاملا موافقم موفق باشید
1393/10/4
peyman jan merC az nazarate khoobet.ye soal dadasham, beyne in va faw b50f kodoomo benevisam,,vasam shasi boland ya savari mohem nist,,,jofteshoon khoobe vali moondam kodoomo begiram merC age rahnamaE konid.
1393/10/2
با تشكر از عزيزان خودروبانك بابت گزارش خوب وتصاوير عالي واقعا بيست ! اگر امكان داره اين تست وگزارش رو در مورد دو تازه وارد چانگان cs35 , ايدو هم انجام بدين . خيلي ممنون
1393/10/3
شرکت سایپا فقط یه کاغذ کاتالوگ بهت مبده.
نه ماشینی نه هیچی
همه ی پولو یه جا می گیره
کرمان موتور یه مقداری درب وپیکرش بهتره.
درضمن چانگان1600 سی سی است
1393/10/2
سلام اگه میشه مثل بقیه فیلم هاتون مانند هیوندا کرنجور که گذاشتید فیلم از تست لکسوز lx 570هم بزارید مرسی باتشکر من همیشه فیلم هاتون رو دانلود می کنم
1393/10/2
تو کامنتا میبینم خیلیا میگن موتور توربو با بنزین ایران زود خراب میشه ولی با اطلاعاتی که من از موتورای توربو دارم فک میکنم نوع بنزین ربطی به توربو بودن یا نبودن نداره...... کسایی که واقعا از این مورد اطلاع دارن لطفا جواب بدن که این حرف درسته ؟ اگه درسته دقیقا دلیلش چیه ؟
1393/10/3
آقا ابراهیم شما درست میگید من راسیاتش اپتیما 2013وmg 6داشتم و هر دو هم توربو داشتن لی هیچ مشکلی هم براشون پیشنیومد تازه من اکثر مواقع بنزین عادی میزم.ولی در کل تقریبا تا 50هزار تایی که زیر پای من بودن مشکلی ندییم
1393/10/3
ببینید دوست گرامی فشار تولیدی توربوشارژر متغیره حالا زیاد یا کم که تو این مورد (فشار تولیدی زیاد) درجه حرارت هوای ورودی به موتور بالا میره و درنتیجه سوخت قبل از اون که توسط شمع محترق بشه دچار خودسوزی میشه که اصطلاحا بهش ضـربه یا فک کنم knocking میگن که برای جلوگیری از این مشکل باید از بنزین با درجه ی اکتان بالا استفاده کنیم
عدد اکتان هم نشون دهنده ی مقاومت بنزین در برابر خودسوزی یا احتراق خود به خوده حالا هر چی عدد اکتان افزایش پیدا کنه علاوه بر مرغوبیت سوخت احتمال خودسوزی اون هم کمتر میشه. امیدوارم منظورمو اصولی بیان کرده باشم. موفق باشین
1393/10/3
من خودم ام جی 6 جی تی داشتم موتورش توربو بود این ماشین عالی بود فقط عیبش این بود که بنزین معمولی می ریختیم توش ماشین گازش از 1 بالاتر نمیرفت یا به عبارت دیگه اصلا گاز نمیخورد میبردمش نمایندگی هروی میدون ملت (اقای یگانه) اونا میگفتن چون توربو داره اینطوریه. واقعا تنها مشکل ام جی توربو بودنش بود تا وقتی بنزین سوپر میزدم خوب بود ولی وقتی معمولی میزدم اذیت میکرد (البته این مشکل از کیلومتر 20 هزار به بعد بود و اینکه تو 40 تا ردش کردم رفت). ببخشید طولانی شد خواستم تجربمو بگم از ماشین ام جی 6 جی تی
1393/10/3
متنی که 6 ماه دیگه منتشر میشه: سلام دوستان. میخوام تجربه رانندگی خودمدو با این خودرو بنویسم. چون منم ثبت نام کردم و چندین ماه در نوبت بودم و زمانی که خودرو رو گرفتم با محاسبه اسکنت پولم تا زمان تحویل خودرو بالای 100 میلیون واسم تموم شده. وقتی ماشینو روشن میکنی صداش خوبه ولی وقتی دنده میدی صدا وارد کابین میشه و بالای 100 تا بدنه و فرمون لرزش داره. اوایل کم مصرف میکرد اما الان 15 لیتر میسوزونه. چراغ جلوش شکسته رفتم بگیرم گفتن 3 میلیون هست تازه اگه باشه. هندلینگش خوب نیست. دید خودرو خیلی بده و اطرافو نمیشه دید. و هزارو یک چیز دیگه. نمیدونم چرا اینجا اینجوری از این خودرو تعریف شده؟ چرا فیلم پشت آمپرو میزارین؟ و کاملآ رانندگی و صفر تا صدو نزاشتین؟ آدم اینقدر پول بده بعد برند چینی رو سوار بشه تازه هی کلاچ و دنده؟؟؟ لا اقل اتوماتش میکردن! قیمتش هم اصلآ خوب نیست. با این پول اگه i20 هیوندا یا یک ماشین کره ای یا ژاپنی کارکرده هم بگیری باز آرم شرکتش و اصالتش ارزش داره.
1393/10/3
آقا متن 6 ماه ديگه را خيلي خوب اومدي.
دنده دستي ميده 74 پس اتوماتيكش اگر و اگر توليد و ساخته بشه راحت 100 ميليون ميشه.
تازه مونتاژي هست.اگه وارداتي بود كه 120.يعني كلا بلدند چه جوري مردم را گول بزنند.
1393/10/3
حمید جان دقیقا همینی که میگی میشه و نظرت در مورد i20 دقیقا بجا بود ولی بنظرم سوزوکی انتخاب بهتریه
1393/10/3
دوست عزيز مازيار ، سايپا كجا همه پول را يكجا گرفته كه شما ميگيد.
تحويل آذرش 40 و تحويل دي و بهمنش 35 گرفته.لطفا اطلاعات نادرست نديد.
درضمن چانگان 1600 هست ولي جديدترين تكنولوژي بلوكر را داره و همه چيزش به همه چيزش مياد.
وزنش هم حداكثر 1290 كيلو هست كه خيلي از سايتهايي كه وضع و نسبيتشون به بعضي خودروسازها معلومه از قصد و به غلط 1665 كيلو نوشتند.
كاملا وزن و حجم موتورش جوره.
چانگان شريك فورد آمريكاست و دستمايه هاي ماشين آمريكايي در درون و بيرونش كاملا نمايان هست.
ماشينش هم از گمرك ترخيص شده كه تا چند روز ديگه تحويلش شروع ميشه.
در ضمن دنده اتوماتيك هست نه دنده دستي.اين خودش بهترين مزيت هست.
اگر جك جزو 10 شركت اول چين هست ، چانگان جزو 4 شركت اول چين هست و آمار فروشش تو برند چيني ها طبق آخرين آمار رتبه 1 هست و در بين تمام برندهاي داخلي و خارجي چيني هم رتبه 7 ام هست كه جك اصلا محلي از اعراب تو اين رتبه بندي نداره.
دوستاني هم كه در مورد مشكلات توربو صحبت كردند هم درست ميگند. كلي مشكل تعميراتي در آينده به وجود مياره.
حداقل چانگان وارداتي هست و مشكلات رنگ و كيفيت مونتاژ و كم شدن آپشنهاي جك را نداره.
قصدم مقايسه نبود.ولي ديدم شما به يك نكته اشتباه اشاره كرديد جواب نوشتم.
به نظر من جك S5 با اين ابعاد نبايد تك ديفرانسيل و دنده دستي باشه.اين جور ماشينها اگر تك ديفرانسيل نباشند ، بايد كه حداقل دنده اتوماتيك كه باشند!
1393/10/3
doroste k changan khoobe vali shoma 85milyoon pool midi o motore mashinet 120 asb ghodrat dare k dar moghabele jac ba gheymate 74milyoon va motore 175 asb e bokhari harfi baraye goftan nadare dar zemn dande dasti behtare chon ham shetabesh bishtare ham masrafe sookhtesh paen tare nemidoonestid bedoonid
1393/10/3
سلام دوست دقیقا من هم با همین شرایط که شما فرمودین ثبت نام کردم در ضمن از روی عکس هم نبود یک نمونه دستگاه جهت نمایش هم بود که از روی اون تصمیم به خرید کردم نه کاتالوگ!
1393/10/3
با توجه به سوابق CS35 و فروش بالای این خودرو در چین و همینطور روسیه و آمریکای جنوبی وآپشنهای موجود و اختلاف قیمت ده میلیون خرید CS35 کاملا انتخاب بهتریه در ضمن JSC S5 حتی جز SUV های دنیا هم ثبت نشده میتونین به سایت زیر مراجعه کنید
http://www.worldofsuv.com
1393/10/3
سلام دوستان
با این همه تعریف که در مورد جک s5 شده ولی بنظرم خرید این خودرو زیاد منطقی نیست به چند دلیل اول اینکه توربو بودن این خودرو خودش بزرگترین نقصه چون بنزین تولیدی کشور ابر قدرت ما مناسب موتورهای توربو نیست مخصوصا اگه موتور چینی باشه دوما بالای 70 م داریم پول میدیم و یک خودرو با گیر بکس دستی میگیریم سوما بصورت مونتاژ تحویل مشتری میشه که عیب های زیادی در زمان کوتاه پیدا میکنه که از ماشینای تولید داخل خودمون کاملا مشخصه و بعد اینکه همونطور یکی از دوستان فرمودند کیفیت جلو داشبرد این ماشین که از داخل عکس پیداست مشخصه در حد این ماشین نیست و در آخر نبود سانروف که شخصا خیلی برام مهمه که اینقدر پول میدم حداقل چیزی کم نداشته باشه. ولی امیدوارم کسایی که این خودرو رو خریدن مناسب مصرفشون باشه.
1393/10/3
سلام امیر جان کاملا با نظرت موافقم تازه این خودرو کاملا کپی هست و هیچ نو آوری در طراحی نداشته البته این نظره شخصیه من نیست دوستان در نظرات قبلی اشاره کردن.
1393/10/4
كي گفته كه دنده دستي بهتره.
الان تو اين سبك ماشين كه دنده دستي نميزنند.
سانتافه-اسپرتيج-كوراندو-اكتيون-توسان-اكتيون و ... همه دنده اتوماتيك ميزنند با خاصيت تيپ ترونيك. همه مهندسان اين خودروها بلد نبودند و فقط كپي كاران جك بلدند.
اينا كه همه چيز توسان رو خيلي بد كپي كردند.حداقل گيربكس و ساير موارد مهم مثل جفت ديفرانسيل را هم كپي ميزدند تا حسابي كپي كاريشون تكميل بشه.
خيلي جالبه با اين هيكل ماشين تو ترافيك دنده عوض كنيد.
موتورش هم چند وقت ديگه دستش رو ميشه.
آپشنهاي جك هم معروفند.دوستاني كه دفاع ميكنند معلومه كه خيلي با محصولات جك آشنا نيستند.
از تست باد لاستيكش بگير برو تا بالا...
1393/10/4
من واقعا متاسفم برای کسایی که الکی انتقاد میکنن و یا تعریف بیخود می کنند. از اون روزی که خودروهای چینی وارد بازار شد همش انتقاد بود الان اونایی که mvm دارن چند درصد ناراضی هستن و اونایی که ماشین ایرانی خریدن چند درصد راضی هستن. ؟؟ من خودم 5 سال تندر داشتم خیلی راضی بودم به هر کی هم اولش میگفتم میخوام تندر بخرم میگفتن بریخته دیونه ای داری میخری ولی انتقدر سوار شدو تا ازش خسته شدم فروختم الان رفتم رانا خرید آشغال به تمام معنا است.سقف صدا میده صدای موتور میاد تو مصرف 11 لیتره .از هر کیم پرسیدم رفته گرون ترین ماشین ایران خودرو خریده یعنی پرشیا هیچ کس راضی نیست . من خودم جک 5 سواری رو خریدو ولی از ترس نخریدن سریع فروختم اما از همو اولش کیفیتش خیلی بهتر از ماشینهای ایرانی بود تنها ایرادش کیفیت رنگ افتضاحه کرمان موتوره . و حالا الکیی انتقاد نیکنید تا ماشین تو بازار نیاد هیچ چیز معلوم نیست. ولی من ریسک کردم نوشتم
1393/10/4
سلام ما هم قصد خرید این ماشین را داریم . فقط نمی دونیم بازار فروشش در اینده چطوره
1393/10/5
هيچ چي نميشه.بعد از 6 ماه كه مصرف كننده ها باهاش حسابي تازوندند توربوش-ديسكش-گيربكسش و همه جاش خراب ميشه و گارانتي هم كه بي خيال و در نهايت با كلي هزينه رو دست خود خريدار ميمونه.به همين راحتي.
1393/10/4
جک یک برند نه چندان معتبر چینی هست که موتور ماشینهاش همه موتورهای از رده خارج 10ساله پیشه میتسوبیشیه و تازه خودروهایی که کرمان میاره از خودروهایی هست که تو چین هیچ طرفداری نداره. هم جک جی5 و هم این اس5 برید تو سایته chainautowebببینید چقدر تو چین فروش داشتن.
هردو خودروهای کم استقبال هستن ولی ما ایرانیا دقیقا میریم میبینیم کدوم ماشین دور ریخته جکه و موتورش دور ریخته و از رده خارج شده هست و میریم همونو میخریم.
1393/10/4
کرمان موتور باید به فکر سالن رنگش باشه چونکه رنگ خودروهای تولید ی اش کیفیت پایینی داره که در مورد لیفان و جی فایو کاملا مشهوده و اس فایو که من دیدم کیفیت رنگ بدنه اش اصلا خوب نبود در ضمن اگر با فرمان برقی تولید بکنن مصرف سوخت هم کمتر میشه و به روزتر هم هست ،،،،،،،،،رنگ ماشینهای به نمایش گذاشته شده فاجعه بود،،،،،،،،،
1393/10/4
من جک s5 را از نزدیک در نمایش آن در پاساژی در تهران دیدم از خودرو چینی بیش از این انتظار نیست از لحاظ ظاهری صندلی های آن بسیار خشک و ناراحت بود هم در صندلی راننده و هم شاگرد و هم صندلی عقب نشستم .دید عقب بسیار بد از آینه وسط دارد و در واقع در دنده عقب به هیچ عنوان آینه وسط قابل استفاده نیست جنس روکشهای روی درب اصلا مرغوب نیست ماشین در پاساژ بود و امکان روشن کردن و تست حرکت آن وجود نداشت.دنده دستی است و از آن جایی که در هیچ چیز به این چینی ها اعتماد نیست وقتی قدرت موتور را 170اعلام میکنند باید آن را با یک ماشین 120اسب بخار اروپایی مقایسه کرد مخصوصا اکتان پایین بنزین ایران که اصلا مناسب توربو نیست چه برسه به مدل چینیش
1393/10/4
سلام دوستان لازم دیدم کمی در مورد موتورهای توربو توضیح بدم شاید مفید واقع بشه
بنزین کم کیفیت در مقابل انفجار شدیدتری که در پیشرانه های توربو اتفاق می افتد،مقاومت کمتری دارد و قبل از انفجار اصلی (جرقه زنی شمع) خود به خود منفجر شده و دچار پدیده خود اشتعالی می شود.این حالت عموما در شرایطی اتفاق می افتد که پیستون دقیقا به بالاترین نقظه از دامنه حرکتی خود نرسیده است و در نتیجه در مکانیزم حرکتی پیستون اخلال به وجود آمده و موتور دچار حالتی می شود که به آن knock گفته می شود و در بلند مدت باعث آسیب دیدن بسیاری اجزای پیشرانه می شود.حسگری برای جلوگیری ازاین وضعیت تحت عنوان knock سنسور در پیشرانه های مدرن نصب می شود که در مواجه با چنین شرایطی، اطلاعات را به ecu فرستاده و ecu نیز به نوبه خود اقدامات لازم جهت جلوگیری از knock را به سیستم جرقه زنی و پاشش سوخت می فرستد.در این شرایط جرقه زنی دیرتر از موعد اتفاق می افتد و پاشش سوخت نیز کمتر شده و از عملکرد و توان پیشرانه به شکل چشمگیری کاسته می شود.درست به همین دلیل است که بسیاری خودروهای جدید در صورت استفاده از بنزین کم کیفیت، ناگهان دچار افت عملکرد می شوند.در چنین شرایطی ممکن است برای مثال خودرو مورد بحث (جک اس 5) با حدود 170 اسب بخار قدرت ، توان رقابت با هیوندای توسان نسل قبل (با همین حدود قدرت) را نداشته باشد، اما مشکل تنها به افت عملکرد محدود نمی شود و بسیاری پیشرانه های توربو در مواجه با شرایط سخت و بنزین کم کیفیت دچار خرابی پیش از موعد می شوند و متاسفانه مشابه این اتفاق برای خودروهای پورشه، بی ام و، مرسدس بنز، ولوو و آلفارومئو در سال های اخیر دیده شده است.
1393/10/4
دوستانی که S5 نوشتید و فکر میکنید برنده هستید لطفا خوب توجه کنید . همین الان برید به سایت کرمان موتور و فایل فروشش را دانلود کنید.
کلیه هزینه ها-مالیات-عواض-بیمه ثالث (توجه کنید که هزینه بالایی داره!)-مالیات بر ارزش افزوده (توجه کنید که این هم خیلی هزینه بالایی داره!) و سایر هزینه ها به عهده مشتری گذاشته شده ! تعرفه فعلی 1393 هست که مطمئن باشید با توجه به تحویل 1394 باید با توجه به اون تاریخ هم مابه التفاوت بدید.
ضمنا بیمه بدنه نوشته نشده و طبیعتا به عهده خودتون هست که اون هم هزینه خیلی بالایی داره.(نظر من اینه که بدون بیمه ثالث و بدنه سویچ هم نزنید چه برسه به رانندگی)
من کاری به دنده دستی ، موتور توربوی ناکارآمد یا کپی بودنش ندارم.بالاخره هر کی خریده به سلیقش احترام میذارم.خودش مالک پول خودش بوده و اینطور تصمیم گرفته.شاید هم ماشین خوبی دربیاد و شاید هم بد.بهرحال هر کس اختیار مال خودش را داره.
ولی فقط همین یک بخش ارزش افزوده ، کلی هزینه میشه.
نمونه سانگ یانگ کوراندو که اسما 117 میلیون هست ولی برای اینکه بتونید سوارش بشید میباید که 10 میلیون اضافه پرداخت کنید و بجای 117 میلیون مبلغ 127 میلیون میپردازید.
حالا خودتون قضاوت کنید که واقعا مقرون به صرفه هست و خریدش منطقی هست؟سود مشارکتش واقعا خواب پول شما را جبران میکنه؟
http://www.xum.ir/image/bDmy
1393/10/6
((كليه هاي هزينه ها و مالياتها و عوارض و بيمه شخص ثالث و ماليات ارزش افزوده و ساير هزينه هايي كه قانون پرداخت انرا به عهده مشتري و مصرف كننده گذاشته است بر اساس تعرفه هاي سال 1393 مي باشد بديهي است در صورت تغيير
قوانين و نرخها در زمان تحويل خودرو مابه التفاوت به عهده متقاضي مي باشد .)) دوست عزیز واقعا شما از این جمله چطوری برداشت میکنین ؟؟ یکم روی کلمه ی مابه التفاوت فکر کن میفهمی
1393/10/5
تو چینیا فقط CS 35
1393/10/5
باید قبول کرد که دیگه چین هم به کلی تغییر کرده و داره به کیا و هیوندا ی کره میرسه شایدم در سالهای آینده بهتر هم بشه و با قیمت های مناسبش نسبت به کره ای ها که فقط پول برند میگیرن و جدیدا کیفیتشون مزخرف شده داره مشتری جذب میکنه که واقعا هم موفقه پس الکی نباید ایراد گرفت و بد گویی کرد.
1393/10/7
چی؟چینیا دارن به هیوندا و کیا میرسن؟
داداش من ببین هیوندای با تولید نسل جدید جنسیس داره با مرسدس کلاس اس رقابت میکنه و کیا هم با k9 فقط 8-9 هزار دلار با کلاس اس تفاوت قیمت داره.
با اینکه کیا و هیوندای راه صد ساله دران تا بتونن بطور واقعی و منطقی با مرسدس و امثال اون مثل پورش رقابت کنن...اما مطمءن باش چینیا تو صد سالم نمیتونن حتی با کره ای ها رقابت کنن
اگه کره ای ها پول برند میخورن قطعا چینیا هم پول بی غیرتی و کم کاری ما میخورن
1393/10/5
تقليد بزرگ از هيونداى توسان آئودى
1393/10/5
دوستان من فقط متن خوده خودرو بانک رو که در مورد این خودرو تحقیق کرده میزارم و یک سوال چرا با این همه کپی خودرو بانک اینقدر از این خودرو تعریف میکنه ؟!!!!!!!!!
1-در نمای جلو اولین چیزی که به ذهن می رسد، شباهت S5 با هیوندای ix35 است و شاید حتی بعضی افراد که اهل خودرو نیستند در نگاه اول این دو را اشتباه بگیرند!
2-نمای عقب و فرم چراغ ها ابتدا بیننده را به یاد محصولات آئودی می اندازد.
3-غربیلک فرمان همانند جک J5 اتوماتیک سه پره است و کیلومتر شمار پشت غربیلک ما را به یاد طراحی هیوندای ix35 می‌اندازد. 4-در سمت راست، کیلومتر شمار قرار دارد که روی آن به صورت دیجیتالی میزان بنزین داخل باک 55 لیتری را نشان می‌دهد و در سمت چپ، دور شمار موتور قرار دارد که طراحی این قسمت نیز بسیار خوب و همانند هیوندای آزرا است.
این هم خودرم اضافه میکنم پلاستیک خشک و کم کیفیت جلو داشبرد هم از پراید 131SE کپی کردن
موفق باشید!
1393/10/5
من نمی دونیم چرا میگید طرفداری می کنه؟
من متن رو کامل خوندم، الان همینایی که میگید رو خود متن گفته دیگه؟ پس طرفداری چیه؟
در ضمن در آخر داره میگه توی این رنج گزینه مناسبیه، خوب تو این قیمت ها فقط این و ام وی ام X33 و X60 هستند دیگه، توقع داری بگه این رو نگیرید برید توسان بخرید؟
متاسفانه توی این رنج قیمت همه خودروها بی خود هستند و کیفیت خوبی ندارند ولی خوب بین همینا باید یکی رو بالاخره انتخاب کرد دیگه!
1393/10/5
دو رود بر دوستان عزيز
دوستان راجع به يه ماشين ٧٥ ميليوني داريم حرف ميزنيم من رفتم كرمان خودرو در پاسخ به إظهار نظر هاي بي منطق لازم هست بدونيد ماشين سان روف هم داره صندلي هاش چرمي كيفيت قطعات داخلي از توسان هم بهتره كمي بلند تر عريض تر و جادار تر هستش سيستم تعليق جناقي داره كه نرم تر از توسان هستش اما در بعضي از موارد خيلي ضعيف مثل رنگ برخي از آپشن هاي روز و واجب مثل دوربين عقب سنسور جلو كليد استارت شيشه هاي ضد اشعه ولي ماشين خوبي بنظر ميومد ضمن اينكه ماشن هاي دنده اي كم مصرف تر كم استهلاك تر پر شتاب تر و در مجموع رانندگي اسپرت تري دارن در ضمن در حال حاضر ماشينهاي بالآي ٥٠٠ ميليون دارن از اين بنزين استفاده ميكنن با موتور توربو شارژ و بسيار قوي تر اگه قرار كسي ناراحت بنزين باشه اون ها ناراحتي شون بيشتر همچنين كرمان خودرو فقط در تحويل تأخير داره و كيفيت رنگ اما در ساير موارد از اون دو خودرو ساز بهتره بخصوص در كيفيت قطعات پاينده باشيد
1393/10/5
دوست گرامي به هيچ وجه با توسان مقايسه نكنيد.
اومد بيرون متوجه ميشيد كه ابعاد به قول شما بزرگتر عيب هست نه مزيت.
ماشينهاي 500 ميليوني هم اگر سوپر و مكمل نزنند درست كار نميكنند.مضافا كه كلي هم دردسر براي صاحبشون ايجاد ميكنه كه خيلي هزينه بر هست.
خود كرمان موتور نسخه وارداتي و با بنزين سوپر تست كرده.ولي همه واقعيت را منتشر نكرده.
اتفاقا سود اين جور شركتها در خدمات پس از فروششون هست.يعني شما يكم استفاده كنيد تا خراب بشه و پولي كه اولش نگرفتند با سود بيشتر ازتون بگيرند.
براي همين سراغ كمپاني جك و ليفان رفته.
چون به نفع اونها هست نه شماي خريدار.
همين رنگ پريدگي 20 درصد از قيمت ماشين ميزنه.
راستي چندسال گارانتي ميكنه.البته گارنتيشون هم كه بسيار تعريفي هست!
1393/10/5
مهمترین چیز در انتخاب یک ماشین به نظر من ایمنی ماشینه. حالا سوال من اینه که این ماشین تست ایمنی شده یا نه ؟ اگر شده کدام موسسه معتبر تست کرده و چند ستاره ایمنی دریافت کرده؟
1393/10/22
خودم جواب خودمو پیدا کردم. توی موسسه تست تصادف CNAP چین تست شده و تونسته به صورت مرزی 5 ستاره ایمنی بگیره. ظاهراً تستهایی که شده خیلی با موسسات معتبر دیگه مثل EURONCAP متفاوت نیست و تستها نسبتاً معتبره. فکر میکنم میشه به صورت نسبی روی ایمنی ماشین اعتماد کرد. حداقل از ماشینهای ایرانی ایمنی بهتری داره
1393/10/5
استادان گرامی من کاری ندارم که خودروبانک گفته این ماشین بده یا خوبه
ولی همینی که به این زودی رفته کلی عکس ازش گرفته و "مجانی" داره بهمون نشون میده و تستش کرده واقعا عالیه
لااقل یکی رفته پشت ماشین نشسته و نظرش رو گفته نه اینکه مثل اکثر مواقع باید همینطوری از روی چند تا کاتالوگ کپی شده کلی پول بدیم پیش خرید کنیم
حالا اینکه یکی میگه بده یا خوبه بحث دیگه ایه
1393/10/5
دوست عزيز اكبر اقا
عرض من اين بود كه با ٧٥ ميليون مگه چه گزينه اي تو بازار هست من چند تا مسافرت با توسان رفتم عقب ماشين دو نفري هم راحت نيستي من جك رو هم نخريدم ولي توش نشستم خيلي راحت تر بود ضمنا ٥ ستاره ايمني از مؤسسه أي گرفته كه هم زمان رو فور هم همين تعداد گرفته قصدم مقايسه با رو فور نسيت أساسا به هيچ وجه قابل قياس نيستن ٣ سال هم گارانتي ميكنن من مخالف إظهار نظر هاي دوستان نيستم حرفم اينه كه پشت حرفها منطق و بررسي وجود داشته باشه همين الان بريد تو عصر خودرو ببينيد راجع به چانگان و برليانس سايپا چي نوشتند با ١٥ ميليون بيشتر ببينيد چي مي خريد تازه در مرحله تست بازار هستن و يكي از اين دو حذف ميشن پس تكليف خريد راش چي ميشه كرمان خودرو متعهد تر از بقيه هستش اگه خواستين واستون ميگم كجا كار ميكنم تا متهم به جانب داري نشم تا حالا هم ماشين كرمان خودرو نداشتم و لي تو فأميل و دوستان ميديدم كه دارن بهتر كار ميكنن بحر حال بايد ماشين تست بشه بعد ارزيابي بشه احترام ميزارم به نظر جنابعالي و همه دوست داران خودرو شبتون بخير
1393/10/6
علی,عصر خودرو یه کوچولو طرفدار بی چون و چرای کرمان موتوره.تو بقیه سایتها این موضوع نوشته شده.چانگان که اسمش را بردید همچین کاتالوگ هم نیست.بودند نفراتی که خودروی تحت تستش را در ستارخان-شهرک ژاندارمری-حتی شهر آبادان و تبریز دیده بودند و اتفاقا کلی هم تست کننده ها را سوال پیچ کرده بودند.بودند کسانی که توی روسیه و چین و ترکیه سوارش شده بودند و نظر گذاشته بودند.در ضمندخیلی وقته تست ایرانش هم انجام شده و الان دیگه کم کم به مردم تحویل میدند.3 نمایشگاه هم شرکت کرده.مدتها هم نمونه اون بین تعمیرگاه های مرکزی سایپا میچرخید.
همچین کاتالوگ هم نبوده.
1393/10/6
یه نکته ای اینجا هست اونم این که تعدادی از مشکلات که برای این ماشین ذکر میشه تقصیر خودمونه نه ماشین و شرکت جک
از جمله بنزین با اوکتان پایین و کم کیفیت که صد درصد در دراز مدت تاثیر منفی روی موتور همچین خودرو هایی میذاره و نکته منفی دیگه رنگ بدنه خودرو هست که اینم تقصیر کرمان خودرو که از رنگ های بی کیفیت استفاده میکنه
پس میشه نتیجه گرفته این دو ربطی به این خودرو نداره
یه نکته دیگه هم هست که دوستان هم اشاره کردن
اینکه این خودرو رو با خودرو های هم قیمت خودش مقایسه کنید و همچنین نگیم مثلا به جای این خودرو برو مزدا 3 شش ساله پیش رو بخر چون نه این خودرو ها از لحاظ کلاس فنی قابل مقایسه اند نه اصلا شباهتی به همدیگه دارن
اگه بخوایم یه خودرو هم قیمت این ماشین و باهاش مقایسه کنیم میشه از x33 نام آورد که من در بین این خودرو به شخصه جک رو انتخاب میکنم چون از لحاظ ایمنی اطمینان دارم که x33 در بدترین اوضاع به سر میبره و از لحاظ قدرت موتور هم که به نظر s5 قوی تره
1393/10/6
من نمیدونم چه عشقیه که ملت میخوان ماشینشون ارتفاع دار باشه تا از بالا به بقیه نگاه کنن به قران هیچ جای دنیا همچین چیزی نیس به قران از بالا نگه کردن شخصیت و ارزش کسی رو بالا نمیبره ناراحت نشید ولی شماهایی که میگین تو رنج 70 تومن ماشینی نیس و فقط باید چینی بخریم شعور بقیه مردمم میبرین زیر سئوال و در نتیجش میشه سو استفاده کردن مسئولین بی کفایت.
اقا صنعت چین درحال پیشرفته و شاید تا 20 سال دیگه به جایگاه خودروسازی کره تو امریکا و اروپا برسه همونجوری که کره میخواد تا چندسال دیگه به جایگاه ژاپن و مخصوصا المان برسه ولی عقل سلیم میگه من واسه 20سال اینده بیام الان پولمو بریزم اشغالی؟؟؟ تو رنج 70تا 90 بسیار بسیار خودروی با کیفیت کره ای و ژاپنی کم کارکرد یا حتی چینی مثل ام جی وجود داره. توروخدا بیخود و تعصبی از این آشغالا و مسئولین بی همه چیزشون دفاع نکنین. دیدم و کشیدم که میگم.
دوست عزیز علی اقا مقایسه کردن توسان با این مث مقایسه وانت پراید و هایلوکسه. جفتشون وانت هستن ولی این کجا و اون کجا. در مورد موتور باید عرض کنم که شما توربو شارژ ام جی رو هم با این مقایسه نکن چه برسه به 500 میلیونی. فرق گیربکس اتومات و دستیم تا حدودی درست گفتین جز 2 نکته. گیربکس اتومات به مراتب مصرف سوخت پایینتر و اصطحلاک کمتری از دستی داره ولی باز تو رده خودروی چینی اتومات ممکنه رانندگی اسپرت رو نتونین تجربه کنین ولی در خودروهای اتومات دیگه این امر هم با شیفتر و ضرایب منظم گیربکس قابل حله. اصول تعلیق خودروی توسان و مشابه اون که دو دیفرانسیل و دف لاک و سایر قابلیت افرود رو دارن خشک هستش مخصوصا اینکه وزنشون کم هم باشه پس کلا مقایسه با همچین خودرویی که فقط ارتفاع ی شاسی بلند رو داره کاملا غلطه.
به امید روزی که به خودمون بیایم و بدونیم حق ما این نیست. یاعلی
1393/10/6
دوست عزیز حالا شما فکر کنما به خودمون اومدیم من کارمند تا کی بایست صبر کنم تا بتونم یه دونه ماشینی که حقمه بخرم 140 ملیون پول کمیه به نطر شما برای یه توسان .خودرو کارکرده بخرم عمرمو تو تعمیرگاه بالا پایین بشم .یا از ایرانخودرو و .. بخرم و جونمو دستم بگیرم تو جادهای ایران .شما فکر میکنید تو شرایط مساوی ما این انتخابو میکنیم بین بد و بدتره سال اینده تعرفه واردات خودرو 5 درصد میخاد افزایش پیدا کنه من وقتی 50 سالم شد ماشین به چه دردم میخوره .دیگه لذتی از ماشین نمیبرم .شما اگر سوار خودروهای کره ای بشید میفهمید آنچنان هم آش دهن سوزی نیستن خیلیا تو ذهنشون این ماشینا را بزرگ کردن .
1393/10/6
من خیلی در مورد این ماشین تحقیق کردم (البته بیشتر تئوری) با بررسی هایی که کردم اگه بخواهیم بدون توجه به برندش بگیم و بدون طرفداری واقعا نسبت به قیمتی که براش گذاشتن رقیبی نداره.من با هیچ کجای این ماشین مشکل ندارم فقط درمورد موتور توربو و اینکه با بنزین ایران مشکل داره چیزی نمیدونم که البته توی بررسی هم اصلا به این مورد پرداخته نشد که به نظر من خیلی مهمه. حالا از دوستانی که ((واقعا)) تجربه ی داشتن ماشین با موتور توربو رو دارن یا اینکه اطلاعاتی درمورد موتور این ماشین دارن خواهش میکنم راهنمایی کنن چون قصد خرید این ماشینو دارم. با تشکر
1393/10/7
سلام شاهین جان،
من حدود چهار ساله که سی200 مدل 2012 با موتور توربو دارم، طی این مدت توربو با بنزین ایران هیچ مشکلی پیدا نکرده اما فقط وقتی بنزین معمولی بریزی ارور میده و فقط باید سوپر بزنی.
یکی از دوستام سری5 داره تدربو اون به بنزین ایران زیاد سازکار نیست (حتی سوپر )و هردفه باید مکمل بنزین بخره که اصلا به صرفه نیست.
راجع به این ماشین بنظر میرسه که زیاد قوی نباشه روی بنزین مانور خاصی نده. البته باید تا لحظه ورود صبر کنیم.
1393/10/6
آ قا پیمان
لطفا ادبیات نوشتن رو رعایت کنید من نه کسی رو تو سایت میشناسم و نه شما رو دوستان موضوع رو باز کردن نه نتیجه گرفتن نه مقایسه کردن من تحلیل های علی رو خوندم شما بنظر میرسه موضوع رو نفهمیدی و تعصب بیخود داری ایشون راجع به بنزین حرف زد نه مقایسه دو ماشین ضمنا ام جی اگه سوار نشدی بیا ببرمت سوار شی ببین چه اشغالی هستش یک عالمه اپشن که نصفشم کار نمیکنه موتور هم بینهایت تنبل ضمنا manoto تو برنامه معرفی سایتهای خوب و بی طرف خودرو بانک و عصر خودرو رو معرفی کرد احتمالا از نظر شما او نها هم مشگل دارن دوستان یادتون باشه با افراد نگرش منفی بحث نکنید چون بجایی نمی رسید
1393/10/6
من اگه با این سایت خوب و زحمت کش مشکل دارم اینجا چیکار میکنم؟؟؟
دوست عزیز من شناختی رو شما ندارم ولی مطمئنم این سایتو با سایتای دیگه اشتباه گرفتین چون اینجا کسی با کس دیگه ای دعوا نداره اگرم بحثی میشه چه فنی و چه اجتماعی دوستانس. بادیدن فعالیتام تو پیج های دیگه متوجه میشین. توصیه میکنم شما چندبار دیگه متن رو بخون تا متوجه بشی بحث علی مقایسه با توسان از لحاظ سیستم تعلیق. مقایسه توربو شارژ این ماشین با ماشین 500 میلیونی و مقایسه گیربکس اتومات و دستی بوده که بنده هم با توجه به اطلاعاتم "دوستانه" (ایشونو مث شما دوست عزیزم خطاب کردم) بحثشونو نقد کردم. من یه مشکل اجتماعی و فرهنگی رو هم بیان کردم که اگه به متن دقت میکردین خیلی کلی بود و کسی رو خطاب نکردم که متاسفانه عده ای دست به گریبانش هستن شاید هرکسی تو هر برهه ای دچارش بشه و فک کنم به شما برخورده که تهمت میزنی. درضمن این خودرو هم مقایسه شده هم اطلاعات فنی گفته شده و نشده بیان شده. نمیدونم طرز فکر شما چجوریه ولی تعصب روی برند اونم خارجی واسه من تعریف نشدس حالا شما تعصب و نگرش منفی رو از کجا اوردی خدا میدونه. لطفا جای خاله زنک بازی اطلاعات فنی رو واسه کمک به دوستان تو انتخابشون بالا ببر
1393/10/7
این برنامه ای که توش سایت ها رو معرفی میکنه کدومه؟
1393/10/6
دوستانی که درباره بنزین این ماشین اطلاعات می خوان، بدونن که با بنزین سوپر هیچ مشکلی نداره و بنزین معمولی هم اگر یورو 4 باشه مناسبه، اگر بنزین اکتان پایین بود باید به بنزین اکتان اضافه کرد
منبع: سایت تیونینگ تاک کلوپ خودروهای چینی جی ای سی S5
1393/10/6
سلام به همگی
من قصد خرید اس ۵ داشتم که البته فعلا ظرفیت فروشش تکمیل هست و باید منتظر بمونم تا باز شروع به ثبت نام کنن. از مطالعه تمام نظرات تا اینجا فقط یک نکته منفی درباره این ماشین ذکر شده و اون هم موتور توربو هست که باید از بنزین سوپر استفاده کرد. واقعا این بحث خیلی ساده ست، بنزین سوپر میزنیم. کل اختلاف هزینه بنزین سوپر و معمولی لیتری ۱۰۰ تومن هست. با در نظر گرفتن مصرف ۱۰ لیتر بنزین به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، شما در هر صد کیلومتر ۱۰۰۰ تومن بیشتر پول بنزین میدین. در طول یکسال برای مصرف نرمال سالانه ۲۵۰۰۰ کیلومتر از خودرو، کلا دویست و پنجاه هزار تومن بیشتر هزینه بنزین خودرو خواهد بود. واقعا این هزینه خیلی کمه و دلیلی نداره که اینهمه نگران باشیم. همین یک میلیون تخفیف کرمان موتور یعنی چهار سال هزینه بنزین سوپر رو تامین کرده. این ماشین مزیت های فراوانی داره که به نظرم در سطح خودش و قیمتی که داره واقعا خرید معقول و منطقی به حساب میاد. ضمنا من از گیربکس المانی این ماشین خیلی خوشم اومد که شش دنده هست و شتاب قابل قبولی رو در صورت هماهنگی با موتور در رانندگی تجربه خواهیم کرد. نکته اخر اینکه دارندگان این ماشین در روسیه با وچود سرمای شدید و ناهمواری جاده ها در اثر بارندگی در طول سال، از شاسی و کم استهلاک بودن قطعات اتاق این خودرو بعد از یکسال راضی بودند که این هم قطعا امتیاز مهمی برای یک چینی محسوب میشه.
1393/10/6
سلام بر همگی اونایی که نظرات منفی دادن نسبت به این ماشین فقط موتورش هست که بنزین سوپر بزنی خیلی خوبه ولی به این معنا نیستش که اصلا نتونی بنزین معمولی یزنی فقط این یه ایرادش بقیه که میگن اشغاله دودستن یا پولشون تاحدی که می تونن هیوندا توسان یا اسپرتیج بخرن که بایدم بگن اشغاله ولی یه دست از افراد هستن پول خریدنشو ندارن می خوان یه جورایی خودشونو خالی کنن من فردی هستم که خیلی عاشق ماشین شاسی بلندم ولی بخاطر پول بالای ماشینای خارجی شاسی بلند برام سوارشدن تو یه شاسی بلن ارزو شده بود .حالا با ورود شاسی بلندای چینی مثل x60وx33 فکر کردم دیگه سوار شاسی بلند میشم ولی وقتی به این دوماشین روبورس نگاه کردم حقیقتش به دلم نشستن واز خریدنشون صرف نظر کردم .ولی وقتی این خودرو رو دیم یه جورایی دگرگون شدم یک از جلو شکل هیوندا توسان واز عقب شکل نسل دوم سانتافه است وهمچنین موتور قوی که (نسبت به قیمتش داره)و همچنین اندازه وشکل اون کپی شاسی بلند مورد غلاقه ی منه (هیونداتوسان)واقعا من به فکر خریدن این ماشین کرد حالا یه دونه اردیبهشت ماه ثبت نام کردم اونایی که میگن این ماشین این جوری اون جوریه جواب منی که یکی ازاین خودرو هارو ثبت نام کردم اینه که اقایون من پول خریدن یه خودروی دویست ملیونی ندارم خالا با هفتاد ملیون خودروی با این امکانات وشکل شکیل آن بهترین گزینه یه من بوده و می تونم شاسی بلندی سوار شم که درحد خودم باش
1393/10/7
دوستان هر كي خريده مبارك باشه.
من براي هيچ كسي تعيين تكليف نميكنم.
ولي ايرادش فقط توربو نيست. با بنزين گران قيمت و مكمل هم به سادگي حل نميشه.
كلا توربو سيستم خيلي حساسي داره.مخارجش هم زياده.
گيربكس دستي براي همچين ماشيني يك ضعف بزرگه.
الان تمام همرده هاي اين ماشين دنده اتوماتيك تحويل ميشند. اين جور خودروها بايد گيربكس پيشترفته تري داشته باشند.
چون اساسا هر چقدر هم قوي باشند بازهم شتاب و شعاع عمل مناسبي ندارند.خصوصا اس 5 كه خيلي هم چابك نيست . پس وقتي چابكي را نميشه انتظار داشت بايد سواري راحتي بهتون بده.
توي ترافيك تهران كه چه عرض كنم تو ايران ديگه دنده دستي اذيت كننده شده و كم كم منسوخ ميشه.
مونتاژي هم كه هست. اگه وارداتي بود خيلي بهتر بود.
رنگش كه پريد 10 تا 20 درصد توي فروشش ضرر ميكنيد.
در ضمن دوستان فقط توانايي خريد داشتن كه مهم نيست.بايد از پس هزينه هاشم بربياييد.
خصوصا كه گارانتي كنندش سابقه همچين خوبي نداره.
بهر حال تصميم با خودتون هست.
1393/10/7
جناب اكبر
جالبه كه شما انقدر نگران مردم هستيد. بنظرم نظر شما مصداق كامل ضد تبليغ هست. موتور توربو با بنزين سوپر هيچ مشكلي نداره، اين رو قطعا اينهمه خودرو توربو در دنيا تاييد ميكنه. ضمنا گيربكس اين ماشين شش دنده س و كاملا چابك. البته اگر اتوماتيك بود خب خيلي بهتر بود اما در مقابل ماشين چيني ديگري كه سايپا وارد كرده كه اون هم دنده اي هستش و موتورش هم ضعيف تره و اپشن هاي كمتري داره، اين ماشين داراي برتري فراواني هستش.
1393/10/7
جناب حمید ماشینی هم که سایپا وارد کرده اگه منظورتون cs35 هم اتوماته هم موتورش blue core هست که 125 اسب بخار قدرت داره در ضمن یطور میگی چینی اینگار s5 امریکاییه
1393/10/7
دوستان گرامی... شوربختانه ما ملتی شده ایم که به جای عمل کردن فقط حرف میزنیم.از ماست که بر ماست. در هر زمینه ای.اگر واقعا ملت جسوری باشیم نمیزاریم که هر ظلمی بهمون بشه.نمونش خودروهای واقعا به درد نخور ایرانیه. کافی بود کارخانه های خودرو سازی داخلی رو تحریم کنیم.مطمئن باشید در اون صورت الان حداقل میتونستیم همچین خودرویی رو در کشور خودمون بسازیم.دوستان عزیز حمله خودروهای چینی به ایران رو تقصیر خودمون بدونید.چین داره به سرعت به سمت جلو میره.اونها صنعت خودروی جهان رو تسخیر خواهند کرد.چون دارن درست فکر میکنن. و درست کار میکنند.5 سال دیگه خریدن خودروی چینی هم برامون آرزو میشه.کسی دلش به حال ما ملت ایران نمیسوزه و کسی برای ما توقف نمیکنه.الان ماشین چینی هر چه باشه از ایرانی بهتره.بین دوستان و اقوام هستند کسانی که خوروی چینی دارن و بسیار راضی هستند.(اوج صنعت خودرو سازی ایران تیبای سایپا هست) و این بسیار درد ناکه.
1393/10/7
سلام خدمت دوستان
نمیدونم چرا دوستان در مورد گارانتی بد صحبت میکنن آیا خودشون ماشین این شرکتو داشتن یا نه همینطوری اظهار نظر میکنن باید بگم بنده j5 اتو دارم و با توجه به مشکلی که برای ماشینم پیش اومد و با توجه به اختصاصی بودن این مشکل کرمان موتور بسیار عالی و در کوتاه ترین مدت مشکلو برطرف کرد در ضمن برخورد پرسنل کرمان با مشتریها بسیار خوب و قابل قبوله ماشینهای جک هم با توجه به قیمتشون بسیار عملکرد خوبی دارن
1393/10/7
سلام خدمت همه دوستان عزیز ..آقا هر کی پولشو داره بخره هر کی هم که نمیخواد خب نخره .ما چی رو با چی مقایسه میکنیم ..نه که تا حالا سوار بنز ای انچنانی می شدیم حالا این ماشینا تو چشم نمیان ...دوستان همراه ممنون میشم اگه کسی از قیمت تموم شده (با احتساب ارزش افزوده و مالیات و بیمه )خبر داره اطلاع بده ..یعنی چقده دیگه با ید بدیم...مرسی از همه
1393/10/8
73.900.000 با احتساب همه هزینه ها. قیمت قطعی.
1393/10/7
آقا آقا آقا
این حرفها چی که میزین من فقط نظر خودم رو گفتم چرا توهین خاله زنگ بازی چیه خواهش میکنم دوستان من که از حرف کسی نه بدم اومد نه خوشحال از کسی که از عقایدم پشتیبانی کرد شعور فرهنگ و نجابت ماها خیلی بیش تر از این حرفها هستش واسه یه ماشین واسه یه کشور دیگه این همه ناراحتی و موضع گیری کاش کاش و صد افسوس که این همه تعصب واسه کشور خودمون نیست دوستان عزیز من واسه همیشه از نوشتن واظهار نظر خودداری خواهم کرد و فقط نظاره گر خواهم شد بدرود دوستان
1393/10/7
اکبر داش وقتی یه شاسی بلند سوار میشی که 70 ملیون اون بااین قیافه خیلی عالی من خودم یه ام جی 550 دارم خیلیم راضیم حالا اینم می خوام بخرم که هرازگاهی که مهمونی مراسمی مسافرتی داشته باشیم سوارش شم یعنی درکل خیلی سوارش نمی شم حالا افردای که می خوان با پول کم شاسی بلند سوارشن نبایدم زیادی توقع داشت باشن حالا که هرکی نشسته پشتش تستس کرده که فقط خوب گفته ازش منم زیاد تحقیق کردم درموردش حالا هم نیومده تو بازار که ببینم چه کیفیتی داره ولی هرچی باشه از ام وی ام و لیفان بهتره ومطمین باش از اونا کیفتش بهتر نباشه کمتر نیس ماالان باید کیفت این خودرو رو براساس کسایی که این ماشین تست کردن بسنجیم تا اونجایی که من می دونم جک j5 بجز رنگ بدنه کیفت خیلی خوبی داشته این ماشین م یه طبع بهتر از سواریش میشه اینم بگم منم وقتی می خواستم ام جی رو بگیرم خیلی یا میگفتن چینی پولتو نریز دور حالا هم میبینیم که هرکه سوارش شده فقط تعریفشو کرده جک j5 هم تعریفشو زیاد شنیدم فقط از رنگ بدنه ماشین یه کم گلایه داشتن
1393/10/7
میلاد جان شما ام جی را با جک مقایسه نکن.جک اگر نگران شما بود دنده دستی تحویل نمیداد.اینم که دنده دستی داده فقط برای اینه که قیمت پایین بیاره.وگرنه اتوماتیکش 100 میلیون میشد.اونوقت شما هم ازش بدتون میومد.مونتاژ میکنه 74 میلیون درمیاد تازه بازم باید پرداخت کنید.6 ماه دیگه متوجه میشید که چی میگم.من الان سوناتا وای اف دارم.برای همین رو جک فکر هم نمیکنم.ولی اگر نخوردیم نون گندم دیدیم دست مردم.اون دوستمون که گفته هیج مشکلی نداره هم جالبه.براتون ادم میارم که ماشینش انگار فنر نداره.سنسور فشار بادش داشت کار دستش میداد.الان فروشگاه سراغ دارم 3 ماهه جک دستش باد کرده.من برای چی برای شماها دلسوزی کنم.شما خریدید دیگه دلسوزی نداره که.خودتون قضاوت کنید.الان همه شاسی بلندهای ایران اتوماتیک شدند.این چرا باید دستی باشه.بحث بیفایده هست.ملت دوست دارند ضرر را تجربه کنند به من چه ربطی داره.درضمن اقا میلاد داداش مهمونی با ام جی برو نه جک.مردم میدونند که چه ماشینی واقعی هست و چه ماشینی تغلبی.ام جی خیلی با کلاس تر هست.حالا خود دانید.
1393/10/7
nemidoonam shomaha chera engad ba dande dasti moshkel darid khob doroste k automatik rahat tare o behtare vali einam dar nazar dashte bashid k dande dasti ham shetabe mashin ro bala tar mibare ham masrafe sookhtesh ro paen tar miyare
1393/10/8
ام جی که با جک-لیفان-ام وی ام-جیلی قابل مقایسه نیس بابا...
1393/10/7
سلام دوستان به نظرتون جیلی 2013بهتر یا این؟ من جیلی دارم نمیدونم بفروشم این رو بخرم پشیمان نمیشم؟ میشه خواهش کنم راهنماییم کنین.
1393/10/7
اگر شاسی بلند تو این رنج قیمت می خوایی نظرمن اینکه این ماشین خوبیه نظرمن اینه
1393/10/7
دوست عزیز به این تبلیغات کاذب توجه نکن جک از کیفیت خوبی برخوردار نیست و حتی در خوده چین طرفدار نداره اگه واقعا قصد خرید یک خودرو جدید داری بیشتر تحقیق کن و این و بدون هر ارزونی بی دلیل نیست
1393/10/10
سلام بنده شاسی بلند یا سواری کره وژاپنی داشته ودارم وحتی ایکس60نیزخریده ودارم استفاده می کنم خدایی از سانتافه در بعضی حاها بهترونرمتره والان چک با دوستان ارشد کرمان موتور صحبت کرده وکپ ix35است وامکانات بیشتر حتی شش دنده بخدا این می ارزه که ثبت نام کردم باور کنید ضرر نداره.............
1393/10/7
واقعا لذت میبرم وقتی میبینم اکثر دوستان نظر فنی میدن و مشکل بنزین ایران رو با سوپرش حل کردن
اخه دوست عزیز تو تاحالا سیستم توربو از نزدیک دیدی؟ یا حتی قبلا موتور توربو دار داشتی ؟ یا کلا تا حالا یکبار مقاله ای راجع به این سیستم خوندی که میای میگی با بنزین سوپر مشکل حل میشه؟
اون کسی نیم میلیار یا بیشتر پول پورشه داده یعنی واقعا پول بنزین سوپرو نداشته؟؟؟ شاید جایگاه بنزین سوپر نزدیک خونشون نداشته احتمال دیگه.
یکی از دوستان به اسم سپهر توضیح داد فکر کنم کسی کامل نخونده چون تقریبا مشکل بنزین ایران رو که خود سوزی یا autofalming که باعث knonking موتور میشه رو داد . من خودم نه قصد خرید این ماشین و دارم نه هر ماشین چینیه دیگه ای موتور توربو هیج ایرادی نداره بلکه ایراد از سیستم تولید بنزین خودمونه
1393/10/8
سپهرجان بعداز هر ارزونی گرونی هست هاوال m6یه نگاه بندازی میبینی اولش چه قیمتی داشت حالا و هم چنین خودرو چانگان و به خصوص s300یه نگاه به قیمت اولش بندازی و یه نگاه به قیمت الان بعدش خوب درک میکنی که چقدر تفاوت داشتن باهم ابنم همبن طور مثل هم وطنیاش میشه
1393/10/8
به نظر من توی این رنج قیمت بد نیست بالاخره چی میشه خرید؟ هیوندای توسان؟ توی این رنج یا اینه، یا x33 یا گریت وال که به نظر من این بد به نظر نمیرسه
1393/10/8
به نظر من اس 5 می تونه خوب فروش بکنه
ولی باید صبر کنیم بیاد تو بازار ببینیم چجور ماشینیه
جالبه بعضی هنوز نیومده تو بازار دارن در مورد هندلینگ و کیفیت خودرو نظر میدن!
ولی باید صبر کنیم بیاد و به نظر من به خاطر قیافش و موتورش خوب فروش میکنه
1393/10/11
درسته چینیه اما یکی بخواد تو این قیمت ماشین بخره (صفر) گزینه بهتری وجود نداره...
1393/10/11
باسلام باتوجه به قیمت ماشین خوبیه ولی ایکس 33 اتومات از این بهتره چون هردو در یک رنج قیمت هستند داشتن CVT حسن قابل توجهی است ضمن اینکه در ترددهای داخل شهر جمع وجورتر است
1393/10/12
جز اتومات بودن برتریه دیگه ای نداره x33
1393/10/12
با سلام در رابطه با سیستم توربو این اتومبیل و کیفیت بد بنزین ایران ایا این اتومبیل در ایران موفق میشود چون میدانیم که سیستم توربو باید از روغن وبنزین مرغوب استفاده کرد
1393/10/13
کیفیت خودروهای جک خیلی خوبه من ده ماهه جک J5 دارم وبسیار ماشین نرم وراحت وبا کیفیتی هست وخط بطلانی هست بر تفکر بی کیفیت بودن خودروهای چینیه ویه سر وگردن از تمام خودروهای ایرانی بالاتره به نظرم این یکی هم باید عالی باشه البته نقطه ضعفش اینه که اتومات نیست
1393/10/24
دست گذاشتي رو اصل ماجرا
اتومات نيست
1393/10/13
من از گروه خودرو بانک خواهش می کنم که تست و بررسی این خودرو به صورت ویدیو شرح دهند . چون با خوندن نظرات دوستان خیلی از سوالات بی جواب مونده . خواهش می کنم رسیدگی کنید . با تشکر
1393/10/13
من نمونه اين خودرو را درنمايشگاه فروشگاه كورش ديدم.طراحي زيبايي داره صندلي هاي چرمي وراحت با فرماني كه بنظر ميرسد.در دست راننده راحت وارام است.مشخصات داده شده در كاتالوگ شركت نشاندهنده يك خودروي كامل است.همينطور پيشينه كرمان موتور كه پشتيبان اين خود رو است سبب ارامش خاطر خريدار ميشود.با توجه به تك ديفر بودن آن قيمتش هم معقول است.اگر شركت كرمان موتور اين خودرو را باشرايط هم بفروشد .من بازار خوبي برايش پيش بيني ميكنم.خودم هم مايل به خريدن ان هستم.
1393/10/15
ix35 چینی :D !!!
1393/10/28
دقيقا
1393/10/15
دوستان با سلام دو نکته در مورد این ماشین قابل بررسی است یک دنده ای با وجود 33 اتومات وقیمت مشابه دوم موتور توربو شارژ که بایستی از بنزین با کیفیت با درجه اکتان بالا یا سوپر استفاده شود وگرنه در دراز مدت صدمه خواهد دید
1393/10/17
به نظرم تو این رنج قیمت cs35 بهتره چون هم اتومات هستش و هم خوشقیافه تره در ضمن از اون جای که هر 3تا ماشین چینیه پس خدمات پس از فروش خیلی مهمه که از این لحاظ باز هم cs35 بهتره چون 5سال گارانتی سایپا داره در ضمن ماشینش وارداتی و مونتاژ ایران نیست که این هم خودش یه مزیت هستش
1393/10/22
اقا فرزاد کارمند سایپا هستند احتمالن. برادر من اون چوچانگ با اون موتورشو لطفا با جک پر قدرت مقایسه نکن. دوستیم که از x33 گفتی یه بار سوار شو ببین چه کیفیت و فضای کمی داره بعدش مقایسه کن. من تو هر دوش نشستم. چوچانگم از نزدیک دیدم همچین مالی نیست و به پای جک نمیرسه
1393/11/4
آقای امین شما اصلا رانندگی بلدی یا گواهینامه داری؟ چون طرز نگارشت به دانش آموزان 12-13 ساله دوره راهنمایی بیشتر نمیخوره. بچه جان برو کمی ادب بیاموز. من توش نشستم و از نزدیک دیدم که نشد حرف. ماشالله تو همه ی سایت های خودرو هم اظهار فضل میکنی. وقتی بزرگتر ها هستن پاتو جمع کن بشین.
1393/10/17
گیر بوکس اتوماتیک مال ادمای تنبله،بنزین هیچ دخلی به توربو نداره،وقتی نمیدونید کار توربو چیه نظر ندین،توربو باعث تخلیه سریع تره دود سر پیستون میشه،مث یه فن که بوی غذا رو بیرون ببره،ایا نوع غذا رو کار فن اثر میزاره؟درضمن هشتاد ملیون ماشین میخوای بندازی زیر پات زورت میاد صد تومن بدی روغن خوب بریزی توش؟اوناییم که ناراحتن از ماشین چینی سرشونو بکوبن تو دیوار یا مث کبک زیر برف قایم شن،ما خودمون لیفان ۶۲۰داریم،اس فایو ماشین عالییه چون کیفیت ساخت جک عالیه،و از اونجایی که ماشین خودمون مال کرمان موتوره به خدمات پس از فروشش ایمان دارم.
1393/10/18
خواهشا شما خودتو در گیر این مسائل نکن اطلاعات فنیت خیلی داغونه
1393/10/19
دوست عزیز آقای محمد حسین این اطلاعات در مورد موتور های توربو رو از کجا آوردی کاملا اشتباه بهتون پیشنهاد میکنم چند مقاله در مورد موتورهای توربو بخونین تا اطلاعات اشتباه به مردم نرید
اینکه این ماشین موتور توربو داره چیز بدی نیست بلکه یه مزیت هم محسوب میشه در واقع مشکل از بنزین بی کیفیت کشورمون هست
1393/10/19
گیربوکس؟ نه گیر بوکس؟ اخه تو بلد نیستی گیربکس بنویسی اومدی میگی دنده اتومات مال ادمای تنبله ؟ خوب تو که زرنگی پیاده طی الارض کن. توربو فن غذاست؟!!! روغن؟ کی حرف از روغن زده اینجا؟ شما لیفان 620 دارین بعد اون موقع کیفیت جک عالیه؟ :/
الله اکبر
1393/10/20
دوست هيجان زده (محمدحسين)

بهترين روغن ها چه كاركرد كيلومتر 5-7-10-15 هزار بريزي T از 10 تا تعميركار واقعي بپرسي بهت بيشتر از 7 هزار تا پيشنهاد نميكنند. يعني هزار تا عامل باعث ميشه كه واقعا روغن زياد خوب عمل نكنه. هم رسوب زينك هست هم كثيفي و هم اصطلاحا چسب روغن كم ميشه و باقي هم بماند.

سالي 20 هزار تا هم راه بري حدودا 3 بار روغن عوض ميكني و به فيلتر و هواكش هم اصلا كار نداريم.
روغن توربو هم بايد عالي باشه و به قول خودتون زير 100 تومان نبايد ريخت. روغن 30 توماني جواب نميده.
پس عملا سالي 300 هزار فقط پول روغنت ميشه.
فيلتر روغن و هوا و كابين و به احتمال بسيار زياد به خاطر فشار بالا روي كل سيستم موتور T تعويض واير و شمع هم كه داريد. بنزينش هم كه خوش خوراك و گرون هست.

يعني اگر 3 - 4 ميليون خرج خرابي توربوش نشه و ديسك و صفحه گرونش هم تعويض نشه ، نهايتا يه چيزي تو مايه هاي سالي 1 ميليون فقط خرج عادي اين ماشينه.چه جوري فكر ميكنيد كه توپ هست؟
1393/10/23
مهندس KSMشما که اطلاعات فنیت خوبه یکم توضیح بده یاد بگیریم،اقا فرزاد من کجای حرفم گفتم توربو خوب نیست؟amiamoاگر بخوای لط املایی بگیری باید بگی گر باکس(gear box) و بهتره اینو بدونی که کرمان موتور لیفان و جک رو یاهم داره،درضمن توم از اون دسته ادمایی هستی که فتم،برو رتو بکوب تو دیوار،اقا جابر عزیز ممنونم از نظر خوبت،ولی در اروپا استاندارد روغن بر اساس کارکرد ساعتیه ماشینه نه کیلومتر که شما میبینید روی قوطی های روغن توتال نوشته ۹۰۰۰یا۷۰۰۰،درضورتی که اترود تا ۲۵۰۰۰کیلومتر هم زده،یه تاکسی درچن شهری شاید روزی ده ساعت ماشینش روشن باشه ولی صد کیلومتر حرکت نکنه،درضمن ماشین هرچی گرون تر هزینشم بیشتره(هرکه بامش بیش برفش بیشتر)
1393/10/23
داداش من کشته طرز نگارشت هستم!!!!
بدون حتی یک غلط املایی! آفرین ، احسنت !!
مشخصه که از کارشناسان خبره صنعت خودروی کشور هستی! :))
1393/10/28
آگه به غلط املايى باشه گرباكس غلطه،اگه دوتا كتاب انگليسى خونده باشى و يا فيلم زبون اصلى ديده باشى ميفهمى كه تلفظ صحيح گيرباكس هست.بد نيست آدم انتقاد پذير باشه
1393/10/26
با سلام به دوستان ودوست شگفت انگیز محمد حسین
اولا هدف این سایت تبادل اطلاعات واستفاده از تجارب مصرف کنندگان است نه اینکه شتابزده نسبت به همه جبهه گیری کرده وبه نظر من شما بایستی کمی انتقادپذیر باشی وقتی اشتباهت رو چند نفر بیان میکنند
توجیه شما در مورد دنده اتومات کاملا خنده آور است در مورد توربو شارژ به قول دوستمون اصلا چیز بدی نیست استفاده از بنزین با درجه اکتان بالا ویا سوپر کاملا ضروری است واین ممکن است در بعضی جاها مثل جاده ها وشهرها قابل تهیه نباشد نه اینکه کسی که این ماشین رو میخره 100 تومان بیشتر میده و...
بنزین کم کیفیت در مقابل انفجار شدیدتری که در پیشرانه های توربو اتفاق می افتد مقاومت کمتری دارد وقبل از انفجاراصلی ( جرقه زنی شمع ) خودبخود منفجر شده و دچار پدیده خود اشتعالی میشود این حالت عمومادر شرایطی اتفاق می افتد که پیستون دقیقا به بالاترین نقطه از دامنه حرکتی خود نرسیده است ودرنتیجه مکانیزم حرکت پیستون اخلال به وجود آمده وموتوردچار حالتی میشود که به آن knockگفته میشودودربلند مدت باعث آسیب دیدن بسیاری ازاجزای پیشرانه میشود
1393/10/28
از همون ابتدای متن آدم حس می کنه که این گروه خودرو بانک پول گرفته تا از این ماشین فقط تبلیغ کنه،که البته بعیدم نیست.با تمام حسنایی که از این ماشین گفتید ولی من که حس خوبی ندارم کلا به ماشین های چینی.به نظرمن ماشین باید تو طولانی مدت بررسی کرد نه با یکی دو دور سوار شدن.در هر صورت من امیدوارم کرمان خودرو به تعهداتش عمل کنه و مبارک اونایی باشه که می خرنش.
1393/10/28
مقاله کاملی بود
به نظر من توی این رنج قیمت از ام وی ام X33 اتوماتیک خیلی بهتره
درسته که اتوماتیک نیست ولی خیلی موتورش خیلی خیلی قوی تره
1393/10/28
این ماشین رو خیلی ها مثل مجله ماشین و چند تا مجله دیگه تست کردن
ولی به نظر من خودروبانک از همشون بهتر بود چون هم عکس هاش کامل تر بود هر فیلم گذاشته بود
ممنون بابت زحمتتون
لطفا میتسوبیشی میراژ رو هم بررسی کنید
1393/10/28
اگه لطف کنید ام وی ام X33 جدید رو هم بررسی کنید
موندم این رو بگیرم یا اونو؟
1393/10/29
x33 جديد اتوماتيك هست
2000 سي سي با تنفس طبيعي
خيلي زودتر هم به ماشينتون ميرسيد

s5 متاسفانه با دنده دستي ارائه شده
اين تيپ ماشينها همشون اتوماتيك هستن
گيربكس دستيش خيلي راحت دنده عوض نميكنه
2000 سي سي توربو هست
توربو خوبه ولي حساس به بنزين و روغن خوب و گران قيمت هست
نصب واترمتانول يه چيزي بين 3 تا 4 ميليون هزينه داره
تازه اگه نصبش كنيد گارانتي شما باطل ميشه
الان ثبت نام كنيد و اگه بدن رفت تا 6 الي 7 ماه ديگه
ديگه خودتون تصميم بگيريد
1393/11/1
سلام دوستان ايا دراين رنج قيمت گزّينه با کيفيت بهتري هست لطفا مرا راهنمايي کنيد ممنون
1393/11/2
سلام دوست عزیز سوالتون تکراریه
1393/11/2
من به شما چانگان cs35 پیشنهاد میکنم البته اون 84 ملیون هستش
1393/11/2
سلام.میخواستم بدونم اس5 زیر کاپوتش سینی هم داره و در ضمن کولر این ماشین قویه یا نه؟ باتشکر.
1393/11/3
فاقد سینی زیر موتور هستش ولی با ارتفاع معقولی که از سطح زمین داره دور از ذهن هستش که به مشکل بر بخوره ولی به صورت جداگانه با حدود ۱۵۰ هزار تومان قابل نصب هست
1393/11/3
باسلام از وبسایت وزین خودروبانک خواهشمندم باانتشار مطلب زیربرای برطرف کردن برخی ابهامات حقیررایاری نمایند.باسپاس..آنچه میخوانید ازوبسایت رسمی کرمان موتور است که درآخر آدرس آنرمی نویسم****سیستم تهویه خودرو اتومات است – قابلیت نصب کروز دارد – مجهز به دوربین دید عقب میباشد*تولید خودروی S5 از ۲۲ بهمن ماه شروع میشود.*دریچه تهویه مختص سرنشینان عقب زیر کنسول تعبیه گردیده است*اولین زمان تحویل خودروی S5 اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ است*خودروی S5 مجهز به گیربکس اتومات ظرف یکسال آینده پیش فروش میگردد و از نوع موتور و زمان دقیق تولیداطلاعی در دست نیست*تخفیف یک میلیون تومانی ویژه پیش فروش خودروی S5 معتبر تا تاریخ ۱۳/۱۰/۹۳ بوده و از آن تاریخ به بعد حذف گردید.*خودرو S5 تک دیفرانسیل است و با توجه به پیشرانه‌ای قدرتمند با حجم ۲ لیتر و مجهز به توربوشارژر حداکثر توان این پیشرانه ساخته JAC در دور ۵۲۰۰ به ۱۷۴ اسب بخار یعنی عددی مشابه اسپورتیج و توسان می‌رسد و حداکثر گشتاور آن نیز ۲۳۵ نیوتن متر را نشان می‌دهد که در نمودار گشتاور این خودرو از دور موتور ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ به دست می‌آید و این یعنی دستیابی به بهترین کشش در بیشترین بازه دور موتور!
*به کلیه خودروهای ۲۰۰۰cc مونتاژ شده در ایران کارت سوخت تعلق میگیرد*در زمان تحویل خودرو میتوانید اپشن درخواستی را سفارش دهید.*رنگ بندی خودروی S5 به ترتیب عبارتند از:
۱ سفید- ۲ مشکی – ۳ نقره ای – ۴ نوک مدادی – ۵ خاکستری – ۶ قهوه ای – ۷ قرمز روشن صدفی – ۸ قرمز سالید – ۹ ابی متالیک صدفی
قابل ذکر است که کلیه رنگ ها به غیر از سفید متالیک میباشند . در ضمن رنگ سفید تولیدی کرمان موتور شیری نمیباشد و از نوع رنگ سفید براق است*این مطلب که موتور توربوشارژ این خودرو سازگار با بنزین ایران نیست و زود به مشکل بر میخوردکاملا نادرست و بر اساس شایعات میباشد.*تا این لحظه آپشنهای قابل نصب بر روی S5 از سمت کمپانی اعلام نگردیده ولی قطعا امکان نصب کروز هست و خودرو فاقد سینی زیر موتور میباشد.*موتور خودروی S5 از نوع V V T نمیباشد
طبق آخرین داده ها از سمت کمپانی خودرو مجهر به جی پی اس – دوربین دید عقب و تهویه اتومات میباشد.
و در مورد power windows حتما با کمپانی در خصوص نصب این آپشن به صورت فابریک صحبت خواهد شد.*قابل ذکر است کلیه هزینه های جانبی اعم از مالیات ارزش افزوده در قیمت کلی محاسبه گردیده است*میزان صدای ورودی به اتاق در سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت حدود ۶۵ دسی بل و در سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت ۶۲ دسی بل را نشان می‌دهد که شرایطی مشابه و نزدیک به کابین اسپورتیج و توسان است‌*کیفیت کلی محصولات JAC قابل مقایسه با محصولات لیفان نیست و محصولات JAC نسبت به محصولات LIFAN برتر میباشند.
قابل ذکر است خدمات پس از فروش کلیه محصولات کرمان موتور یکسان میباشد*ایراد وارده در خصوص کیفیت بنزین های ارائه شده و احتمال آسیب رسانی ان به موتور خودروها و همچنین توربوشارژها بوده است که در صورت صدق این مطلب نه تنها این خودو بلکه خودروهای BMW , porsche و دیگر توربو شارژهای عرضه شده در ایران بیش از همه در معرض اسیب میباشند که پیگیری این موضوع از دست کمپانی خارج است. در ضمن در نظر داشته باشید که در صورت واقعیت مطلب به هیچ عنوان اجازه واردات و عرضه این خودرو از سوی مراجع ذیصلاح صورت نمیگرفت.*در خصوص شرایط فروش اقساطی فعلا اطلاعی در دست نیست*آدرس سایتhttp://www.kermanmotor1734.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%AC%DB%8C-%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-5.html
1393/11/3
پس کروز کنترل و پاور ویندو و سینی زیر موتور و vvt ندارد.
دنده دستی بودن تایید شده
دنده اتوماتیک سال دیگه شاید پیش فروش بشه
همین دنده اتوماتیک برای بعدا یعنی دنده دستی هر کی خریده دستش باد میکنه
بعنی خود کمپانی تو سر مال خودش میزه
در ضمن لطفا و خواهشا با توسان و اسپرتیج مقایسه نکنید که خیلی خیلی با هم در اعتبار و کیفیت فرق دارند.
1393/11/3
پاسخ به برادرمحترم آقاآرس
1-مطالب ارائه شده ازطرف سایت کرمان موتوراست ومقایسه آن باتوسان واسپورتیج مربوط به شرکت بوده ولزوما موردتاییدهمه نیست2-کروزکنترل ودیگرآپشنهاازطرف کمپانی قابل نصب است-قیمت دنده اتوماتیک راازکرمان موتورجویاشدم تفاوت قیمتی حداقل 15میلیونی داردوحتما نوع دستی واتومات هرکدام طرفدارخودرادارد*این خودرو اکثرامکانات خودروهای روز راداردبااین تفاوت که قیمت معقول تری دارد*فکرکنم خودروهای تولیدداخل اکثرادارای قطعات چینی است پس فکرنکنیم s5تنهاخودروباقطعات چینی است*این خودرومجوزورودبه اروپاراگرفته وقابلیت کاپوتاژدارد*فدرال موتورز آمریکا هم موتورآنراتاییدکرده ودربرزیل وروسیه به فروش رسیده*مطالب فوق فقط برای اطلاع رسانی است تاآگاهانه قضاوت کنیم*دوستانی که ثبت نام کردن مبارکشون باشه*درضمن ازفروردین94فروش فوری باقیمت80000000شروع میشود*ومن الله التوفیق
1393/11/3
سلام کولرش رو نگفتید آقا امید خوبه یا نه؟
1393/11/6
والا درباره کولرش اطلاعات دقیقی ندارم
ولی با موتور 2لیتری بعید به نظر میرسه که تو ذوق بزنه
1393/11/4
قابل توجه دوستان و خودرو بانک مدل فول آپشن این خودرو قراره در سال اینده وارد بشه و کسانی که الان این مدل را خرید کرده اند بعدا می توانند که اپشن های دلخواه را رو خودروی خود نصب کرده و از ان استفاده کنند.
1393/11/5
داداش آب نبات چوبی هم میدن؟
بزک نمیر بهار میاد کمبوزه با خیار میاد!
1393/11/5
با سلام در فول آپشن دنده اتومات است
1393/11/7
به حال خريداران فعليش با اون دنده دستي از مد افتاده ، چه فرقي ميكنه؟
مگه ليفان ايكس 60 اتوماتيك شد؟
مثلا تفاوت كارخانه با بازار آزاد چقدره?
محصولات كرمان موتور اصلا بازار دست دوم خوبي ندارند. چون تفاوت بازار و كارخانه خيلي كم هست.
چون هميشه سراغ برندهاي درجه 2و3 چين ميره.

ولي محصولات سايپا و ايران خودرو تفاوتشون بالا هست.
خصوصا در مدلهاي گران قيمت ترشون.
چون بازار را اينها تعيين ميكنند.
براي همين هم مردم تمايل بيشتري به خريد از اين دو كارخانه دارند. شما همين چانگانها را ببينيد. تو عرض 3 تا فراخوان كمتر از يك هفته اي به اندازه كل توليدات بعضي شركتهاي مونتاژي فروختن.
هم برند اول چين هستن و هم پشتشون سايپا خوابيده.
چون ميدونند كه هم بازار دست دومشون به نسبت بقيه بهتره و هم بازار دست اينها هست.

الان اگر اس 5 اتوماتيك سال ديگه بياد يعني اين دنده دستي ها را مفت هم بدي كسي نميخره. يعني خود كرمان موتور تيشه به ريشه خريدارانش ميزنه . خودش كه فروخته و پولش را ميگيره . ولي خريدارانش چي بگند كه تو بازار تا بفهمن دنده دستي هست ، سريع پس ميزنند.
تو اين دوره هيچكي دنده دستي براي شاسي بلند و خصوصا تو ايران نميپسنده.
اصلا بحث سر اس 5 نيست.
بالاخره يك ماشين هست. مزايا و معايب خاص خودش را داره. درست مثل بقيه ماشينها.
ولي مونتاژ كننده ايرانش كه سليقه مردم را ميدونه.بايد از اول دنده اتوماتيك مياورد تا خريداران اوليه متضرر نشوند. تازه اگر اتوماتيك توليد بشه و به ايران بدن هم حداقل 95 ميليون قيمت ميخوره.اونم با توربوي چيني كه 100 درصد با بنزين سوپر وارداتي هندي و نسبت تعويض دنده در توربو به مشكل بر ميخوره.يا موتورش داغون ميشه يا گيركسش.
من ميگم اگه پول چانگان و هاوال نداريد بريد ام وي ام ايكس 33 جديد بخريد كه خيلي بهتر از سري قبليش شده.هم اتوماتيك هست و هم 2000 سي سي با تنفس طبيعي كه دردسري تو ايران هم نداره.كم كم بازارش هم داره بهتر ميشه.
1393/11/7
آقای آلفردو الکی شلوغش نکن.هرچیزس قیمتی داره و خریدار خودشو.من جک سواری نوشتم تو یه روز به قیمت عادلانه فروختم. این خودرو هم مطمئن باش از خودورهای سایپا بیشتر رشد میکنه تو ایران چون سایپا یه مدت محدود میاره و دیگه نمیاره ولی کرمان موتور سرمایه گزاری کرده و خد تولید راه انداخته. در ضمن قبل از این حرفا اون موقعه که کرمان موتور ماشین کره ای آلمانی میزد شما کجا بودی؟من خریدمش و به راحتی هم میفروشم
1393/11/7
متن آلفرد منطقي هست. من از جانب خودم ميگم.
اقا مهدي، ظاهرا شما كه تو كرمان موتور كار ميكني مشكلي نداري. همه براي فروش جك و ليفان مشكل دارند.پول اوليه خودشون هم در نميارن.
اصطلاحا شكمت سيره و خبر از گرسنه نداري.

يه سر به بازار ازاد بزن و ببين كه محصولات كرمان موتور چقدر تفاوت فروش دارن. شما اولين نفري هستي كه ميگي راحت ميفروشي !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه منظورت فولكس گل برزيلي يا وروناي كلا در اختيار چين بوده كه بله. اينجوري حساب كني كه سايپا و مجموعه هاي زير نظرش مثل پارس خودرو و بقيه كه بهترين ماشينهاي قديم ايران و تا قبل از تحريم را ميزدند.
اون موقع ما بوديم.ظاهرا شما نبوديد و نميدونيد.
يه سر به فرهاد كاشاني بزن تا كل تاريخ خودروي ايران را برات بريزه روي دايره.

ايكس 33 جديد هم خوبه و مشكلات قبلي را نداره و هم اتوماتيك هست.
عزيز جان ، اتوماتيك . همين الان اتوماتيك به مشتري ميده نه وعده سرخرمن ! ليفان هم چند ساله كه قراره اتوماتيك بشه كه نشد .

در ضمن بوديد را بذار كنار ، الان كه دربست در اختيار درجه 2و3 چين هستيد.
1393/11/7
دوستان من احساس می کنم کلاً قضاوت کردن در مورد این ماشین خیلی زوده
بذارید بیاد یکم باشه بعد ببینیم چیه
شاید بیاد کلی بفروشه و معروف بشه شاید هم بازار پس بزنه
ولی اینکه از الان بگیم توربوش حتما خراب میشه و ... خیلی زوده
1393/11/7
بانکی جان عزیز من کارمند کرمان موتور نیستم اتفاقا 2 سال تو خط تولید پارس خودرو کار کردم تو تریم .میدونی کجاست ؟؟؟ تو ایران خودرو دیزل و سایپا دیزل تو طراحی و مهندسی یه دورهای بودم. در ضمن من مدتهاست تو صنعت خودرو فعال هستم و حالا بماند الان کجا کار میکنم شما خبر نداری بازار کلا خوابیده نه فقط محصولات کرمان خودرو.بله لیفان مشتری نداره ولی جک 5 من صفر فروختم. صفر فروشش راحته واین محصول صفر میخوام بفروشم ولی مطمئن هستم کارکرده هم میخرن با این مشخصات .ضمنا این چه مسخره بازی هرکی از محصولات کرمان موتور یا هر شرکتی تعریف میکنه میگن کارمند اونجاست؟؟؟؟من خودم انتقاد زیاد دارم از محصولاتش یکی کیفیت رنگش که افتضاحه تا حالا کلی براشون میل فرستادم اما کو گوش شنوا. ولی خیلیا اینجا فقط الکی حرف میزنن. 4 تا ماشین سوار شین بعد صحبت کارشناسی کنید. شما با این پول چی میخوایی بخری؟x33? برو بخر خوب فروش میره نه؟؟؟الان تو پرایدم نمیتونی بفروشی چه برسه به ماشین چینی ولی تا دو سال دیگه کل بازار دست چینی ها است همتون چینی سوار میشید و یا باید 150 بدی کره ای سوار شی .ولی نصف این آدما که اینجا نظر میدن تهش پرشیا سوار شدن . متاسفم برای خودمون با نظر های بیخود و بدون کارشناسی
1393/11/6
حیف از پول که صرف این اشغالهای چینی بشه خوب فهمیدن که اکثر ایرانیها از ماشینهای بزک شده خوششون میاد
1393/11/6
درسته که چینیه
ولی توی این رنج گزینه خوبیه
قطعا اگه پول بیشتر داشتم یک میرفتم اسپورتج می خریدم ولی باید این رو هم ببینیم که این قیمتش خیلی پایین تره و به بودجه ما میخوره
1393/11/7
این کجا و اسپرتیج کجا؟
محصولات جک تو خود چین خریدار نداره که شما تو ایران بخواهید بخرید. جک اس 5 اصلا تو لیست 30 خودروی برتر سال 2014 چین نبوده. دیگه خودتون بدونید که چی هست. برند درجه 1 نیست.هیچ شرکت خارجی هم باهاش همکاری نمیکنه . عین لیفان. کلا کرمان موتور دنبال اینجور برندها هست و دنبال درجه 1 چین نمیره. خودتون را گول نرنید.
1393/11/16
در جواب آقای بانکی من به عنوان کسی که 3 سال سوار mg6 اسپورتیجم داریم .هم موتور توربو مشکلی نداره با بنزین هم اسپورتیج ماشینه آشغالیه کیفیت ساخت صفر من تویه jac s5 نشستم شاید باورتون نشه ولی طراحی ذاخل این ماشین و کیفیت ساختش از اسپورتیچ بیشتره
1393/11/19
دوست عزیز معلومه که اصلا سوار اسپرتیج نشدید.
به اسپرتیج میگید اشغال و به جک میگید عالی.
دروغ به این بزرگی محاله محاله
1393/11/7
هرچی میخواید بگید فقط S5.سوار شدم عالیه شتاب فوق العاده ای داره حدود10.5و200تاروهم عادی میاد.
1393/11/8
اينو نگفتيد كه كيفيت پايين ، خصوصا در نوع مونتاژ ايرانش با اون رنگ افتضاح كرمان موتور و البته خرج بالاي تعميرات موتورش هم روش مياد.
1393/11/9
باسلام لطفا دوستانی که اطلاعات کافی ندارند بامطالعه بیشتراظهارنظرکنند.1-این خودرودرروسیه وبرزیل به فروش رسیده وهنوزدرایران مونتاژنشده پس چطورمیفرمایید:کیفیت مونتاژیایین است ..آشغال چینی؟فکرمیکنیدخودرویی که الان تولیدداخل است قطعه چینی نداردوفقطs5چینی است2-به لباسی که پوشیدیدیه نگاهی بیندازیدفکرکردیدتولیدکجاست وقس علی هذا3-ازکیفیت مونتاژکرمان موتورایرادگرفتید؟سوارj5شدید؟تابتونیدمنصفانه قضاوت کنید.آگاهانه وبامنطق سخن بگوییم تادیگران درست قضاوت کنند.
1393/11/15
من همه نظرات دوستان رو خوندم ولی فکر می کنم بهتره منصفانه قضاوت کنیم شما قیمت رو در نظر بگیرید تقریبا نصف اسپورتج یا ix35 قیمت s5 هست که باید به این چینی ها تبریک گفت ای کاش ایران خودرو و سایپا هم کیفیت و تنوع محصولات تولیدی خودشون در حد این چینی ها باشه چندین ساله سمند و سایر محصولات ایرانی بدون هیچ تغییری داره تولید میشه که فکر کنم در دنیا بی نظیره ۱۰ تا ۱۵ ساله دیگه شما با حسرت به این برندهای چینی نگاه خواهید کرد
1393/11/16
این ماشین عالیه من سوارش شدم.کیفیت ساخت قطعاتش از اسپورتیچ بهتره طراهی داخلشم بهتره.کیفیت رنگه عالی داره و با ماشینای خارجی برابری میکنه
1393/11/16
نه بابا؟
1393/11/17
این ماشین هنوز وارد بازار نشده شما چطور سوار این ماشین شدید و از اون مهمتر چطور متوجه شدید کیفیت ساختش از اسپرتیج بهتره؟
1393/11/18
تو چین سوار شدی؟
1393/11/18
باسلام دوستان من این خودرو را در مجتمع کوروش تهران ازنزدیک دیدم کیفیت کابین از اسپورتیج خیلی بهتره درضمن باتوجه به قیمت وامکانات خودرو فوق العاده ای میباشد و بدوورودش به بازار تمام خودروهای suvشهری را به چالش میکشددرضمن من انواع خودروهای کره ای وآلمانی وژاپنی را داشته ام الانم بی ام و 335 کروک2009 دارم که با گذشت 6 سال از عمر خودرو من باتوجه به اینکه خودرو من دارای توربو میباشد ولی تاکنون با بنزین بد ایران مشکلی نداشته تنها ایرادی که داره زمانی که خودرو در پارکینگ روشن به خاطر بنزین بد از خوروجی اگزوز بوی بسیار بدی منتشر میگردد. از دیدگاه شخصی من جک اس 5 خودرویی پر فروش در بازار ایران میگرددبا توجه به کیفیت قیمت وامکانات

1393/11/19
دوست عزیز شما از نکته بسیار بدیهی صحبت کردید.
بوی بد در پارکینگ.
نمیدونم چرا هر کس میخواد تبلیغات جکی چان تغلبی را بکنه قبلش یا بی ام و داشته یا الان داره.
دوست عزیز کسی که بی ام و داشته یا داره اصلا به جک لوبیای صفر آمیز توجه نمیکنه.
1393/11/21
باسلام-درتایید صحبت آقاسالار
S5 has successfully passed
the US-NCAP( USA New Car Assessment Program), IIHS (Insurance
Institute for Highway Safety), FMVSS (Federal Motor Vehicle Safety
Standards) in America TRC(Transportation Research Center)
لینک منبع
http://jacen.jac.com.cn/showroom/s5.html
1393/11/26
جکی چان دوست عزیز من مثل شما نیستم که نسبت به برند یا خودرویی خاص تعصب داشته باشم من با توجه به تجربیاتم در مورد خودروها نظر میدهم وحتی از برندهای معتبر نکات منفی برداشت میکنم مثل شما نیستم که چشمم را به روی واقعیت ها ببندم اگر هم در این بحث ها شرکت میکنم فقط به خاطر این است که خیلی از دوستان که توانایی تجربه کردن خودروها را ندارن اطلاع رسانی کنم وکمکشان کنم از نظر اطلاعات با پولی که دارند یه خودرو خوب وکم عیب تر وکم آزار تر خرید کنند واما در مورد اینکه فرمودید هرکی میخواد تبلیغ این خودرو را بکنه قبلا بی ام و سوار بوده داداشگلم 09363404041 این شماره منه می توانم 4 خودرویی که درپارکینگ دارم را برای اینکه اطلاعاتت کاملتر شه و نظرت راجع به هر خودرو را با توجه به قیمت وامکاناتش بدی از نزدیک ببینی وسوارش بشی وتست کنی بی ام و335 کروک هیوندا وراکروز جیلی امرگرند ولکسوس rx
1393/11/26
دوستان خودوهایی که تاکنون داشتم عبارتند از پرایدهاچبک گالانت 93 دوو ریسر سیلو پارس زانتیا سوناتا2007 6سیلندر مزدا 3 مدل 87 آزرا 2008 جنیسیس سدان 2011 اسپرتیج 2010 6 سیلندر 2012 4 سیلندر نیو فیس سوناتاyf2011 و2012 گرنجور وآزرای 2011لکسوس rxبنز cls 2008 وبنز c200 20010 e280 [ 2008 و سوزوکی ویتارا جیلی امرگرند وراکروز وبی ام و530 و528 و335 کروک هر خودرو یه سری مزایا ویک سری معایبی داره وهر خودرو را باید در محدوده قیمتی خودش با توجه ب امکانات وقیمتش مقایسه کرد وباید دید در مقابل مبلغ پرداختی وباتوجه به نو استفاده و کارایی بهترین گزینه را انتخاب کرد
1393/12/1
آقا جسارت نباشه و اگر راست گفته باشيد ، بدجور تنزل مقام داديد.
امكان نداره كسي كه اين ماشينها را داشته باشه و سوار شده باشه و صحبت از برند درجه 3 جك كنه.
يعني حتي بهش فكر هم نميكنه كه بخواد نظر هم بده.
جك درجه 3 هم نيست.مدل اس 5 را در خود چين نميخرن. كرمان موتور هم متخصص برند درجه 3 هست.
اينو همه ميدونن.
مگر اينكه دلال يا نمايندگي كرمان موتور داشته باشيد كه اون بحثش جداست.
1393/11/26
با سلام جک اس 5 خودرو بسیار خوبیه من خیلی تحقیق کردم تو این رنج قیمت بهتریت انتخابه و در مورد موتور توربو جک باید گفت هیچ مشکلی نداره اگه از بنزین بدون سرب استفاده شود در ضمن کی گفته جک شریک تجاری نداره گیربکس این خودرو از یک شرکت آلمانی خریداری شده
1393/12/1
دوست عزيز مثل اينكه معني جوينت ونچر را نميدوني.
هيچ شركتي افتخار نداده كه جك محصولاتش را توليد كنه.
شريك تجاري نداره.
بنزين معمولي بزني بهتر از سوپر هندي هست.
خودت را گول نزن.حداكثر ظرف 3 ماه بايد 10 ميليون خرجش كني.خرجي كه تحت گارانتي نيست.
شما هم زود متوجه ميشي.عجله نكن.
1393/12/7
دوستان صحبت های جناب آسو خیلی جدی نگیرین. ایشون تو سایت های دیگم به نام های مختلف مثه ماهان و ... دست به تخریب این خودرو میزنن و از قضا دلال سایپا هم هستن. این ماشین حداقل رو کاغذ در بازه قیمتی خودش بی نظیره.
ایشونم نیاز به مراجعه به دکتر دارن
1393/11/27
سلام دوستان درمورد بنزین حتما بایستی از بنزین سوپربا کیفیت استفاده شود واین رو در نظر بگیرید که چنین بنزینی در جاده ها وبعضی شهرها سخت پیدا میشه واین ماشین با این قیمت بیشتر در دسترس عموم قرار میگیره تا بنز وبی ام و...ورنج استفاده آن نیز بیشتر است بنزین کم کیفیت در مقابل انفجار شدیدتری که در پیشرانه های توربو اتفاق می افتد مقاومت کمتری دارد وقبل از انفجاراصلی ( جرقه زنی شمع ) خودبخود منفجر شده و دچار پدیده خود اشتعالی میشود این حالت عمومادر شرایطی اتفاق می افتد که پیستون دقیقا به بالاترین نقطه از دامنه حرکتی خود نرسیده است ودرنتیجه مکانیزم حرکت پیستون اخلال به وجود آمده وموتوردچار حالتی میشود که به آن knockگفته میشودود ربلند مدت باعث آسیب دیدن بسیاری ازاجزای پیشرانه میشودحسگری برای جلوگیری از این وضعیت تحت عنوانknock سنسوردرپیشرانه های مدرن نصب میشودکه در مواجه با چنین شرایطی اطلاعات را بهecu فرستاده و ecuنیزبه نوبه خوداقدامات لازم جهت جلوگیری ازknockرا به سیستم جرقه زنی وپاشش سوخت میفرستددراین شرایط جرقه زنی دیرتر انجام می شود وپاشش سوخت کمتر شده وتوان پیشرانه بطور چشمگیری کمتر میشود مواردی که متاسفانه در سالهای اخیر در مورد ام جی وولووآلفارومئو دیده شده است.
1393/11/29
سلام به همه دوستان.امکاناتش عالیه وایکاش روی این ماشین دی لایت ودوزبین ذید عقب هم ثعبیه میکردند.با تشکر
1393/11/29
با سلام. اینو در جواب کسایی مینویسم
مینویسم که میگن جک آشغاله. اتفاقا جک ماشین بسیار خوبیه. آقا شما که خودت پراید سواری چرا از سایپا طرفداری میکنی؟ همه میدونن که محصولات سایپا همش مزخرفه. در ضمن
کسایی که میگید جک با هیچ شرکت خارجی همکاری نداشته. لطفا برید تاریخچه شرکت جک رو بخونید بعد بیاد اینجا حرف بزنید. قابل توجهتون جک با همون هیوندایی که دارید ازش تعریف میکنید هم همکاری داشته و هنوزم داره.
بعدشم.شما الان دیگه از هر منبع معتبری بپرسی میدونه جنس خودروهای جک خیلی بهتر از mvm هستش. در ضمن اگر
جک s5 دنده‌اتوماتیک بود الان خیلیا که الان خوشحالن میتونن هی ماشین شاسی بلند بخرن دیگه نمیتونستن بخرن.بعدشم
کسایی که خیلی نگران گیریبکس ماشینن
و همش از ای ناراحتن که دندش دستی میتونن یه سال صبر کنن اتوماتیکشم تو راهه.
1393/12/1
شما حالت خوبه؟

به حال كسي كه دنده دستي خريده چه فرقي ميكنه؟

شما الان دنده دستي خريديد نه اتوماتيك!

اينو كسي بايد بگه كه دنده اتوماتيك خريده نه كسي كه دنده دستي خريده!

جك آشغال هست، شك نكن.زود متوجه ميشي.
1393/11/30
سلام دوستان من دو مرتبه به نمایشگاه اصفهان مراجعه کردم.با توجه با پاسخ های ضد و نقیض یک سری اطلاعات کشف کردم که خدمتتون ارائه می کنم.
خودرو دارای مونیتور می باشد اما قابلیت جی پی اس و tv ندارد
خودرو سینی زیر موتور ندارد بصورت آپشنال میتونید نصب کنید
رنگ تریم داخلی مونتاژ فعلی مشکی یک دست می باشد
الان خط تولید در حال مونتاژ بوده و ظرفیت فعلی روزی 3 ماشین می باشد یعنی 90 خودرو در یک ماه که قرار است با اضافه کردن یک شیفت ظرفیت را بالا ببرن
تحویل خودرو تا جای ممکن سر موعد می باشد مثلا دوستان با تحویل فروردین احتمال تحویل آخر اسفند دارند.فقط دوستان تحویل تیر و مرداد یکم تاخیر دارن
کروز کنترل بصورت آپشن قابل نصب می باشد
کیلس استارتر هنوز بصورت آپشن وارد نشده
مشکل رنگ قبلا بخاطر نوع رنگ بوده که قابل رفع است
رینگ و زاپاس آلومینیومی مباشدو پرده صندوق عقب دارد
تهویه خودرو بصورت دستی
1393/12/1
دوربین دید عقب وجی پی اس قابلیت نصب دارد*کفپوش خودرو از نوع موکتی , زاپاس معمولی , چراغ های جلو هالوژن , چراغ های عقب LED میباشد.*ودروی S5 مجهز به مانیتور میباشد *انتخاب تریم داخلی توسط شرکت و بر اساس طرح ارائه شده کمپانی JAC صورت گرفته و قابل تغییر نیست*کلیه آپشنهای قید شده در کاتالوگ خودروی S5 برروی خودروهای تحویلی نصب میباشد*دزدگیر فعال است*کلیه آپشنهای قید شده در کاتالوگ بر روی خودرو نصب میباشند *سیستم تهویه اتومات است.*تریم داخلی مشابه عکس و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است
مصرف سوخت اعلامی ۷/۷ و کارت سوخت دارد*لینک منبع:نمایندگی رسمی کرمان موتورhttp://www.kermanmotor1734.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%AC%DB%8C-%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-5.html
1393/12/1
فیلمهای مربوط به جک s5ازسایت آپارات
http://www.aparat.com/v/BtYas

http://www.aparat.com/v/134kV

http://www.aparat.com/v/iNOts

http://www.aparat.com/v/iNOts

http://www.aparat.com/v/BdrPk

http://www.aparat.com/v/NdYXz
1393/12/5
سلام.بنظرتون حقیقت داره؟
http://www.bama.ir/car/details-2-2303727/1394-jac-s5-for-sale
1393/12/6
باسلام خدمت آقاسعید*باعنایت به اینکه تحویلs5دراسفند93وفروردین94مخصوص عامل نمایندگی های s5است وفروش خودرو درفروردین 94باقیمت80میلیون صورت میگیرد (خبرازنمایندگی اصفهان)لذااین قیمت زیادبعید به نظرنمیرسد*درضمن دراسفندماه جهش نسبی قیمت اکثرخودروهامتاسفانه وجوددارد
1393/12/7
باسلام
آقا یاخانم آ.س شما که میگیدجک درجه 3 هستش وتوخود چین هم نمیخرنش میشه بگبد پس چه جوری جک اس5 اجازه ی ورود به کشورپیشرفته ای هم چون روسیه وآمریکاروپیداکرده؟
1393/12/8
باسلام-دلیلی برصحت صحبت دوست گرامی جناب مهران
http://www.pardiskhodro.com/blog/view/id:4
1393/12/16
آقایون محترم اصلا جک اس فایو آشغال.شما برو مازراتی بگیر حالشو ببر.1- رنج قیمت2-آپشن 3-ظاهر4-گیریبکس 6 دنده دستی با توجه به اینکه اکثر گیربکسای اتومات ماشینای چینی مشکل دارن5-نوع سیستم های تعریف شده تو ایستایی 6-قدرت موتور با توجه به اینکه همین قدرت تو ماشینای با رنج قیمت بالای 100 میلیون تامین میشه از محاسن این ماشینه.معایب هم داره معلومه که داره بهر حال هر چقدر پول بدی آش میخوری.من خودم ثبت نام کردم و به همین دلایلی که گفتم فکر میکنم اشتباه نکرده باشم.امیدوارم قبمت ماشین متعادل بشه تا همه بتونن یه ماشین خوب سوار بشن ولی فعلا که اوضاع همینه.
1393/12/16
@اوکی
1393/12/18
دوستانی که میخواهند این ماشین رو بخرند باید به چند نکته توجه داشته باشند ماشین واقعا از نظر ظاهری بسیار زیبا و شیک هست ولی کیفت چندان جالب نیست و نسبت به قیمتش تو بازار نمی ارزه واقعا چون وقتی شما بخرید اسم چینی خواه ناخواه روش هست و افت قیمت زیادی برای فروش دارد مگر اینگه به فکر فروش و ضرر فروش نباشید نکته دیگه حتما لاستیک ماشین رو عوض کنید چون کیفیش خوب نیست و ممکنه مشکل ساز شود و نکته مهم تر از همه تمام اپشنی هایی که داره حین مونتاژ در کارخانه دچار مشکل بودند چه برسه بیاد بیرون از کارخانه تمام سنسور های مربوط به سیستم های اپشنی که مربوط به شیب خودرو و غیره هست مشکل دارند چند تا مشکل حاد فنی هم داشته که حلش کردند ولی بعید نیست برای شما اتفاق بیوفته من خودم چون طالب خرید این ماشین بودم کلی دربارش تحقیق کردم و اطلاعاتی که الان خدمت دوستان عرض نمودم از گفته های یکی از دوستانم که در خط تولید این خودرو کار میکنه کسب نمودم ولی من هن.ز در خریدش تردید دارم
1393/12/18
آنچه راجع به s5بایدبدانیم-تقدیم به همه دوستانی که این خودروراپیش خریدکرده اندوهمه علاقمندان به خودرواس5
http://www.pedal.ir/%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D9%86%DB%8C/%D8%AC%DA%A9-s5-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-jac/#prettyphoto[post_gallery]/7/
1393/12/18
تقدیم به کسانی که هنوزهم معتقدند خودروچینی آشغاله!!!!!!
به ای میگن قدرت.....
http://www.pedal.ir/%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D9%86%DB%8C/%D8%AC%DA%A9-s5-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-jac/#prettyphoto[
1393/12/22
دوستان بالاخره s5 مونتاژ کرمان موتورو تو نمایندگی ۱۷۴۸ دیدم که هنوز نیومده به قیمت ۹۵ میلیون !!!! فروخته شد.خریدار مثل اینکه از قبل قصد خرید قبل از همه رو داشته . برای همین حاضر به پرداخت چنین قیمتی شده.تغییرات s5 کرمان موتور که من دیدم به این شرح بود.
۱: رینگ زاپاس اسپورت.
۲: زه استیل جانبی پایین درها.
۳: تریم کاملا مشکی و کربنی با کیفیت تر از نمونه های نمایش داده شده.
۴: صندلی چرمی مشکی با دوخت قرمز با کیفیت بهتر از رنگ مارون.
۵: کیفیت رنگ به مراتب بالاتر از نمونه های به نمایش در آمده.
خلاصه به نظر من با اینکه خودم قبلا دوست داشتم تریمش همون مارون با دستگیره های دو رنگ کرم باشه.با دیدن این کاملا نظرم عوض شد .چون بسیار زیباتر و با کلاستر شده بود.
1393/12/23
دوست عزيز قيمت را خيلي شور نكرديد.
قيمت روز محصولات كرمان موتور :

http://uupload.ir/files/5ekf_jac_s5_dirty.jpg

كلا كرمان موتور هميشه سري اول را ميده به نمايندگيهاش تا افت قيمتش را تجربه نكنند.

هميشه هم محصولاتش با افت قيمت وحشتناكي همراه هست.

يادتون باشه كه گارانتي كم مدتي داريد و اين بازار دست دومتان را خرابتر هم ميكنه.

ميخواهيد سوار بشيد ، و با دنده دستيش كنار مياييد بد نيست ولي براي سرمايه گذاري اصلا گزينه مناسبي نيست.

در عرض يك هفته 11 ميليون افت قيمت داشته.
1393/12/23
رتبه فروش جک درچین
http://www.iranjib.ir/shownews/10640/%D9%BE%D8%B1%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87-2015-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D9%86/
1393/12/24
آمار فبریه 2015 هم در اومد.برای مدلهایی که تو ایران هست را در پایین نوشتم.غير قابل انكار و رسمي.

رتبه-تعداد فروش-برند-مدل

1 Haval H6 Great Wall 20186
4 Changan CS35 Changan 13313
28 Geely GX7 Geely 4459
31 Lifan X60 Lifan 4280
35 Brilliance V5 Brilliance 3589
...
50 JAC Refine S5 JAC 2215

فقط برید تو کار رتبه 50 جک اس 5 که فقط 2215 دستگاه فروخته.اونوقت تو ایران یه مشت بیکار شب و روز تبلیغ میکنند که ماشینی که حتی تو چین نمیخرند را بخرید.
1393/12/25
جمال جان من که نخریدم یا من که قیمت نذاشتم.فقط گفتم شاهد خرید به این قیمت بودم.در ضمن من به شخصه برای سرمایه گذاری نخریدم. با تحقیقاتی که کردم و یه تجربه کوچیک سواری داشتم.فکر کنم ماشین خوبی باشه به این قیمت.حال اگه اتوماتش بیاد که فکر نکنم زیر ۱۰۰ تومان باشه.من تا شخصا سوار ماشینی نشم .راجع بهش نظر نمیدم.به کسی هم بیخودی توصیه خرید اونو نمیکنم.
1393/12/26
سلام دوستان
من سعی میکنم تو منازعات شرکت نکنم, ولی بعضی اظهار نظرها واقعا عجیبه, دوستی عنوان کرده بودن رتبه فروش s5تو چین پنجاه بوده , خب , خدمت این بزرگوار عرض میکنم که اولا تحقیق کنن ببینن کلا چند تا ماشین ساخت وطن با برند خالص وطنی تو کل چین به فروش میرسه , تعداد بسیار پایینه , اونم تو مملکتی با حدود دو میلیارد جمعیت!!!
دوما علت فروش پایین خودروهای ساخت چین رو هم تو کشور خودشون جویا شن,
دست اخر اینکه تو مملکتی با این تعداد جمعیت اختلاف فروش مثلا هاوال با جک حدود هجده هزار خودرو بوده که در مقایسه با فروش دیگر برندهای غالبا غیر وطنی اصلا به حساب نمیاد ,
دوستان, بازار فروش خودرو در چین تقریبا بازاری ازاد و مملو از برندهای مطرح با تولیداتی مقرون به صرفه و ساخته شده در خود چین است و اصلا با کشور ما قابل مقایسه نیست, سعی کنیم تحلیلامون واقعی باشه , مرسی
1393/12/28
دوست عزيز ، به نظرم كمي گمراه كننده پاسخ داديد.
اشتباه نكنيد.
هاوال در دو ماه اول سال 2015 مطابق آمار صحيح دوستمون نزديك 9 برابر و چانگان هم نزديك 6 برابر جك فروش داشتند.
در سال 2014 هم همين فرمت بوده.
قصد جسارت نداشتم ولي يكم حقيقت را وارونه برداشت نكرديد؟
1393/12/28
با سلام
دوستان من امروز با پدرم كه تو ماشين اطلاعات خوبي داره باهم رفتيم نمايندگي كرمان خودرو ماشين توليد ايران تو نمايندگي واسه بازديد وجود داشت با راهنمايي خوب مسئول نمايندگي و اطلاعات پدرم نتايج بررسي به شرح زير مي باشيد :
١-كيفت رنگ ماشين در قياس با ساير محصولات كرمان خودرو بسيار مطلوب بود
٢-سنسور عقب ، زاپاس اسپرت ، توري صندوق عقب ، صفحه جداً كننده صندوق از فضاي كابين ، سان روف دو حالته ، روكش چرم با دوخت قرمز ، تريم داخلي مشكي و بسيار زيبا ، كيفيت متريال داشبورد قابل قبول ، زه أستيل كنار درب ها ، اينه ها جمع شو با راهنما و گرم كن و لأستيك ها مخصوص اس يو وي هاي اسپورت بودند ، فاصله موتور از فن و چراغ هاي جلو بسيار مناسب كه اين موضوع باعث ميشود در هنگام تصادف به موتور أسيب كمتري برسد همچنين تعويض دنده بسيار نرم فضاي كابين نيز براي سرنشينان جلو و عقب بسيار مناسب به نظر ميرسد
٣- ساير آپشن هاي فني نيز ( از جمله ESP و ........) بر روي ماشين نصب بود
٤- هرچند براي سيستم تعليق بايد ماشين در جاده تست گردد با چند تست ساده درجا پدرم سيستم تعليق را قابل قبول ارزيابي كرد
٥- برا أساس نظر مسئول نمايندگي ليست كامل آپشن ها تا يك ماه ديگر در اختيار نمايندگي ها قرار خواهش گرفت از جمله كيلس ، كروز كنترل و .........)
باتشكر
1393/12/28
پارسا جان ممنون از توضیحات کاملت
کدوم نمایندگی؟؟؟؟
1393/12/28
تو همه نمايندگي ها هست ولي ما رفتيم نمايندگي كرج
ضمنا اين هم أضافه ميكنم وضعيت كلاچ و تعويض دنده فرا تر از انتظار بود
1394/1/11
با سلام برج میلاد هم هست میتونید ببینید
1394/1/15
دو دسته از ادم ها هستند که همیشه کارشون رو توجیح می کنند که کار خوبی انجام دادند اول انهایی که تازه ازدواج کردند دوم انهایی که تازه شاسی بلند چینی خریدند!!!
1394/1/16
نه عزیزم اونایی که تازه ازدواج کردن اولش پشیمونن ولی بعدش راه دروشو پیدا میکنن چینی هم اولش همه پشیمون بودن ولی الان بازار گرفتن شما خیلی پرتی از این غذایا یا تجربه نداری .سال 2000 چینیا سه چرخه میزدن الان ماشین آشغاشون از محصولات ایران خودرو سایپا بهتره. مطمئن باش تا 4 سال دیگه در حسرت خرید این چینیا مثل کرهای ها میمونی.
1394/2/19
من رفتم کرمان موتور خیلی ماشین خوبی بود در مقایسه با ماشین های 121 ملیونی ماشین خوبی بود
1394/1/18
سلام دوستان.خدمت شما عرض کنم من تمام نظرات رو تو سایت تیونینگ تاک ،پدال،دنده6،خودرو بانک،1car،نمایندگی1734 میرزایی و چند سایت دیگرو کامل مطالعه کردم و تماما کلیپها و عکسها رو از تو تمام سایتهای ایرانی و خارجی دیدم.وخودرو رو هم اولین باری که تو تیراژه 2برای بازدید گذاشتن رفتم دیدم وکاملا بررسی کردم.حتی نمایندگان کرمان موتور که اونجا بودن نمیدونستن که دریچه تهویه سرنشین عقب داره.البته من از اسفند 92 حدودا14 ماه پیش مشغول گرفتن مشخصات و برسی جک اس5 بودم یادمه شهریور پارسال که به نمایندگی گلستان رفتم البته خودم ساری هستم.اونا اصلا اسم ماشینم رو نشنیده بودن.اینا رو گفتم که بگم الکی و از رو تعصب نمیخوام نظر بدم و این اولین ماشین وآخرین ماشینی نیست که خواهم داشت.درکل ماشین از هر نظر عالیه وبا بنزین ایران سازگاره و از لحاظ فنی بنظر من مشکلی نداره و فکرنکنم در کیلومترهای بالا هم مشکلی پیش بیاد.ظاهرشم که بروز و فراتر از محصولات چینیه .دنده ها نرم تعویض میشن وکلاچ نرمه مثل ال90.موتورش صدای آروم ونرمی داره شبیه سانتافه.متریال داخل هم خوب به بالاست.رنگ صندلیها هم مارون رو دیدم هم مشکی که به نظر من مشکی سازگار تر و زیبا تر بود.البته برای رنگهای موجود در کرمان موتور.البته اگه رنگ مسی بود مارون زیباتر میشد،تعلیق جلو و عقب عالیه مخصوصا عقب که مولتی لینکه.دربها خیلی نرم وبه اصطلاح یخچالی بسته میشن .مونتاژ عالیه.نبود سینی موتورباتوجه به ارتفاع جک از زمین نمیتونه مشکلی ایجاد کنه اما لازمه.البته طبق مطالعاتی که داشتم در تصادفات شدید از جلو موتور به سمت زمین میره برای آسیب کمتر به سرنشین که وجود سینی مانع میشه.دوربین دید عقب و پاور ویندوزوgps هم زیاد واجب نیست اما با توجه به نیاز هر کس میتونه جدا بعدا بعنوان آپشن نصب کنه.مانیتور جک قابلیت نصب رو داره.باید بگم جک داره روز به روز پیشرفت میکنه و باید کم کم ذهنیت صرف و مطلق چینی بودن رو از ذهن دور کرد.انصافا کیفیت و قیمت ماشین عالیه و باتوجه به بررسی فنی و قیمتی اینجانب از کلیه محصولات شرکتهای خودرو ساز فروش خوبی رو برای پیش بینی میکنم.البته اگه تیرماه قیمتها بین 5 تا10 درصدافزایش داشته باشه باید قیمت رو حدود77تا81درنظرگرفت البته تا مهر ماه بصورت قطعی پیش فروش شده.وتفاوت قیمت جک اس5 نسبت به بقیه خودروهای وارداتی چینی عالیه و میتونید از سایت زیر دیدن فرمایید http://www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=184&t=9893در پایان اگه سوالی باشه درخدمتم.
1394/1/22
اقا حسین شما درتمامی سایت ها این متن را کپی کردی و کرمان موتور ارتبلیغ می کنی
1394/1/22
با سلام خبر زیر امروز از عصر خودرو اعلام شد: گارانتی اس5به سه سال یا 100000 کیلومتر درنظر گرفته شد.
منبع:http://asrekhodro.com/fa/page/58097/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7+%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AA%DB%8C+%D8%AC%DA%A9+%D8%A7%D8%B3+5+%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85+%D8%B4%D8%AF.html
1394/1/23
سلام آقا امیر عزیز.دوست عزیزم من تو خیلی سایتها عضو هستم وقصد تبلیغ برای کرمان موتور را ندارم.موضوع درباره اس5 میباشد.که من هم نتیجه تحقیق و مشاهدات خودم رو نوشتم .اگر به دیگر سایتها هم رفته باشید میبینید هیچ جا نظر وحرفم رو عوض نکردم.مخلص شما هم هستیم.شما هم اگه تجربیاتی درمورد اس5 دارید لطفا نظر خود را بنویسید.
1394/1/24
سلام.به دوستان.چند نکته اینکه مانیتور قابلیت نصب دوربین عقب ، GPSونصب گیرنده دیجیتال رادارد.وزبان مانیتور چینی نیست وانگلیسیه.درمورد رنگ سفید صدفی کرمان موتور برنامه نداره.وشرایط اقساطی نداره درب خود رو درسرعت 20 قفل میشود و در سرعت130 بوق هشدار میزند و دراین سرعت ودنده 6 دور موتور روی 2 میباشد که ازنظر مصرف سوخت عالیه.و فرمانش بواسطه برقی بودن بسیار نرمه و عالی عمل میکنه.و کرمان موتور درخواست اقزایش قیمت بالای 20درصد رو داده ازقول مسول نمایندگی.
1394/3/10
آقای محمدی بزار توافق بشه
ای محصولات چشم تنگها چنان قیمتش بیاد پایین که خود شما هم باور نکنی.همین الانشم قیمتش بالاست. در ضمن سواتر ماشین توربو شدن تخصص میخواد .شب درلز و قلندر بیکار.صبر کن ببین یکی پس از دیگری میان تو تعمیرگاهها میخوابن...من همه محصولات ایران خودرو رو داشتم در نهایت رفت یدونه 520 میدیران خریدم.بیچارم کرد از بس خراب شد.لذت رانندگی که هیچ . لذت زندگی رو هم ازم گرفت...با هزار دوز و کلک و ضرر فروختمش.همه میگن ای چینی با اون چینی فرق داره فلانه و فساره و ...آقا چین مثه تموم کشورهای پیشرفته در حال رشد و توسعه اس و روزی بهترین ها رو تولید میکنه و دنیا رو خواهد گرفت...اما الان هزینه این توسعه رو کشورهای مصرف کننده ای مثه ما و برزیل و روسیه آسیای میانه میپردازیم.
1394/2/1
سلام.
نقد بسیار خوبی بود.اگه امکان داره این ماشین رو مورد نقد و بررسی ویدیویی قرار دهید...
با تشکر.
1394/2/6
سلام خدمت دوستان عزیز نقد و بررسی جالبی بود بنده چون تصمیم به خرید این ماشین رو دارم از صحبت شما استفاده میکنم فقط در کل صحبت ها از صحبت دستمون امیر کمی ناراحت شدم و خواستم من بگم معمولا کسانی که هیچ ماشین و امکاناتی ندارن ولی دوست دارن بگن که من دارم مثل شما صحبت میکنند به نظر بنده شما پراید هم نداری وچون اینجا کسی شما و نمی شناسه میخواهی گبی ماشین شما هامر یا لندکروزرهست نه عزیزم ،ما جنوبی ها مثالی داریم و میگویم با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه از همه دوستان متشکرم.البته امیر آقا من منظور نداشتم که ناراحتون کنم.
1394/2/11
سلام با تشکر از تلاش های شما لطفا نقد وبررسی ویدیویی هم بزارید خیلی ممنون
1394/2/21
سلام دوستان من امروز یک دستگاه رنگ قرمز s5خریدم نسبت به قیمتش واقعا میارزه ... فرمون نرم شتاب خوب و نسبت به شاسی بلن های زیر 100 ملیون بهترین گزینه است ....اما تست جاده نگرفتم اما تصور میکنم رانندگی باهاش راحت و لذت بخش خواهد بود .... من پیش بینی میکنم در مقلیسه با شاسی بلند های ارزان خواهان زیادی گیدا خواهد کرد .....بچه ها رنگ قرمزش محشره خیلی بهش میاد .... با سپاس
1394/2/21
سلام دوتاازدوستانی که ماشینو تحویل کرفتندبرای بررسی صدای زوزه گیربکس وصدای بلبرینک ازداخل گیربکس به نمایندگی مراجعه کردند.میشه لطفادراین موردتوضیح بدین که مشکل درخودروشماهست یا نه؟
1394/2/26
کدام قرمزپسرخوب
1394/2/30
73 میلیون واسه یه ماشین چینی اصلا نمی ارزه.....کارکرده شاسی بلندای دیگه با این قیمت خیلی مناسب تره
1394/2/31
73 میلیون نه حدود 85 میلیونه تو بازار. اون قیمت ثبت نام 6 ماهه است
1394/3/1
دیگه بدتر ....الان با این قیمت میشه یه خونه خرید تو پردیس و اون اطراف.....
1394/3/31
با سلام
آقا سامان عزیزم اینجا قراره جک S5 نقد و بررسی بشه نه خونه تو پردیس و اون اطراف....
1394/3/15
سلام خدمت دوستان
یه مدت هست که تو فکر این ماشین هستم سایت های زیادی رو چک کردم (ایرانی و خارجی) روی هم رفته ماشینه (به نظر) قابل قبولییه من خودم الان یه پارس tu5 دارم با مصرف بسیار کم 6.3 برای 100 تو جاده که انصافا راضیم به جز لنت ترمز و روغن موتور ریال تا حالا هزینه ای برام نداشته ومدل 91 چون زیاد میرونم حدود 100000 تا کم کم ماشینم میخواد خرج برام دربیاره قصد دارم عوضش کنم البته اهل تبریز هستم و رانندگی خیلی نرم دارم و وقت رفتن به نمایندگی و تعمیر گاه رو هم اصلا ندارم شغلم طوری هست که هر روز تو جاده هستم
چند تا سوال ذهنم رو مشغول کرده از دوستان جهت تصمیم گیری راهنمایی میخواستم
1 . شنیدم کیفیت رنگ کرمان خودرو زیاد تعریف نداره و رنگ خودرو در بعضی از خودروها به صورت لکه ای میریزه
2 . باز شنیدم خدمات بعد از فروش کرمان خودرو خیلی ضعیفه (به عنوان نمونه یکی از دوستام x 60 داره مشکل abs رو نمایندگی تو ارومیه نتونست حل کنه و گفته دستگاه عیب یاب ما این مورد رو نداره) تو تبریز هم 3 تا نمایندگی بیشتر نداریم از دوستان در مورد نمایندگیهای تبریز کسی اطلاعی داره ؟
3 . کسی از دوستان مصرف واقعی این خودرو رو میدونه با رانندگی نرم و سرعت 100 تو جاده
4 . گزینه دیگه ای تو ذهن دوستان هست ممنون میشم اگه راهنمایی کنین
1394/3/17
سلام
من سایت های مختلفی رو گشتم بیشتر نظر ها در مورد s5 مثبت بود
اما در قسمت نتیجه گیری گفتید ماشین شهریه یعنی به درد مسافرت و راه دور نمی خوره
1394/4/6
سلام
برعکس ، این ماشین با اون شتاب و قدرتش بدرد داخل شهر ئ ترافیک نمیخوره و فقط بدرد جاده میخوره.
1394/3/18
با سلام خدمت دوستان
در خصوص مصرف اين ماشين نكاتي گفته مشود مبني بر اينكه با گذشت زمان و در چند صد كيلومتر نخست كم مي شود. كسي علت فني آرا مي داند؟
و نكته ديگر اينكه در خصوص عكس هاي پيوست شده توسط دوست عزيمنان، در عكسي كه از صفحه كيلومتر انداخته شده است در اين ماشين نمونه با گذشت 22720كيلومتر هنور مصرف نشان داده شده براي درجا كاركردن ماشين و در دور موتور 1000در در دقيقه 22.7ليتر براي 100كيلومتر است؟
1394/3/23
دوست عزيز دمت گرم خيلي خوب ديدي، اميدوارو يكي بتونه جواب بده. ولي تقريبا مطمئنم كه نبايد 22 ليتر مصرف داشته باشه وگرنه چينيها اينقدر احمق نيستن كه يه ماشين با مصرف 22 ليتر توليد كنن چون اصلا نميشه صادرش كرد. ايران كه تنها بازار اين ماشين نيست. اگرچه مهندساي كرمان خودرو هم قطعا اينقدر بايد بفهمن ديگه كه سراغ يه ماشين با مصرف 22 نرن
1394/3/27
سلام دوست عزيز
من هم قبل از خريدن اين موضوع ذهنم رو إزار ميداد ولي ماشينم ١٣٦٥ كيلومتر كار كرده مصرفش اومد رو ١٠/٣ فكر كنم تا ١٠ هم بياد پايين البته اگه خيلي ازش توربو نگيري
1394/3/21
ميشه لطفا جك جي ٥ رو هم به صورت تصويري تست كامل بزنين؟
1394/3/22
با سلام این ماشین واقعا ماشین عالی هست هم از نظر سطح امکانات هم از نظر هندلینگ وشتاب واقعا عالیش من قبلا سوار هیوندای توسان شدم شتاب نرم بودن S5 در حد توسان وشایدم بهتر از او بود هر کی بخره پشیمون نمیشه من واقعا راضیم
1394/3/23
سلام دوست عزیز میخواستم بدونم که شما چند وقته این ماشینو دارید؟
1394/3/27
سلام دوران ماشين هاي كه با گرفتن كلاچ ماشين استارت ميخوره قديمي شده و ديگه مورد پسند نيست اون با اين مبلغ زياد اشتباه كرمان موتور توي همين موضوع است كه نبايد براي استارت زدن چنين گزينه اي را اضافه ميكرد پس نخريد خوبنيست
1394/3/27
محمد رضا جان

الان شما اون موتور توربو رو ول کردی گیر دادی که موقع استارت زدن باید کلاچ گرفت؟
یعنی اینقدر برات 2 ثانیه کلاچ گرفتن اون هم فقط اول استارت مهمه که می گی نخریم؟
1394/3/27
سلام دوران ماشين هايي كه با گرفتن كلاچ استارت مي خورد تمام شده عيب اين ماشين يكيش اينه نخريد ليفان ايكس 60 گيربكس دنده عقب جلو بهتره .
1394/3/29
سلام
من میخوا هم بخرم به شرط اقساط رنگ آبی کاربنی لطفاراهنمای کنید.منتظرم شیراز
1394/4/5
من چندروزه ماشین روگرفتم ازهمه نظر خوبه ولی یه عیب خیلی بزرگ داره واونم کیفیت بسیارپایین رنگشه که بانمایندگی صحبت کردم گفتن توگارانتی اولیه برطرفش میکنیم چطوری خدامیدونه تازه شلگیرجلوچرخ سمت رانندهوسپرجلوروی همم رفته 15تاخارنداشت که باعث پاره شدن شلگیرشد که نمایندگی زنگ زدم بهم میگن باگارانتی درست میشه اخه چرایه خودروساز بزرگ مثه کرمان موتوربایداینطوری خودروتحویل مشتری بده
1394/4/15
سلام آقا ابراهیم شانس شما اینجوری درآمده. واسه بقیه همچین مشکلی نداشته فقط بعضی ها میگن که دنده ۱و۲ یکم صدای خرخر میده ویکی دو نفرمود گفتن تو سربالایی یکم کم میاره.
1394/4/8
با سلام لطفا جی5 اتومات رو برسی کنید بی صبرانه منتظر فیلم این خودرو هستم
1394/4/8
با سلام می خواستم چگونه میشود بوق هشدار سرعت را قطع کنیم چون در سرعت 125کیلومتر می زند ووهر 10 کیلومتر که اضافه می شود می زند وخیلی رو موخه لطفا راهنمایی کنید .باتشکر
1394/6/3
از اونجای که برق اس 5 شبکه اس نمیشه کاری کرد . لطفا با سرعت مجاز حرکت کنید.
1394/4/8
سلام خسته نباشید میتونید نقد وبرسی jac s5هم بگذارید
1394/4/10
سلام
من تقریبا 1 ماهی است که تحویل گرفتم. ابتدا تصمیم داشتم s5 را فروخته و یک توسان 2012 یا 2013 بگیرم.کلی هم در سایتها و از دوستانی که داشتن پرس و جو کرده بودم.البته یک چیز در تمامی این تحقیقات مشترک بود و ان اینکه نسبت قیمت به کیفیت این خودرو بهینه است ولی با این حال چینی بودن این خودرو توی ذوقم می زد.ولی انصافا توی این یک ماه از این خودرو راضی بودم. نرمی و بی صدایی ان کاملا در حد ماکسیما و توسانی که قبلا داشتم است.الیته این خودرو معایبی هم دارد. ولی به هر حال به نظرم به نسبت قیمت پرداختی ارزش دارد.
1394/4/11
سلام من يك ماهي ميشه تصميم دارم اس5بخرم ولي هر وقت ميخام برم بگيرم يه چيزايي ميشنوم كه كلن بيخيال ميشم
1394/4/12
خدمت آقارسول و دیگر عزیزانی که هنوز در مورد این خودرو به نتیجه قطعی نرسیده اند عرض میکنم :
زیاد به شنیده ها توجه نکنین. متاسفانه ما ایرانیها اخلاقهای عجیب و غریب زیاد داریم .یکیش هم همین کارشناسی ها در مورد مسائل فنی خودروهاست. انگار که از روز اول پشت پورشه و مازراتی نشستیم که خودروهای چینی رو قبول نداریم!! مثلا شما یه نگاهی به تاریخچه کمپانی لیفان بنداز میبینی که این شرکت با سابقه کمتر از 10 سال در زمینه خودروسازی چه تحول عظیمی پیدا کرد. اون لیفان 520 پر از عیب و ایراد بعد از مدت کوتاهی شد لیفان 620 که بسیار فرق میکرد و حالا هم با لیفان 820 داره واسه تویوتا کمری توبازارهای جهانی خط و نشون میکشه . خوب خیلی راحت میشه جایگاه خودروسازی چین رو در 5 یا 10 سال بعد صنعت خودروی دنیا دید.مگه زمانی که در دهه 40 شمسی اجناس ژاپنی وارد ایران شد پدران ما نمیگفتن آشغاله؟!!! یا همین 20 سال قبل چقدر کارشناسان خودرو از دوو و هیوندا و ... بد تعریف میکردن؟ الان هم چه دوستان تعریف کنن یا بد بگن چین داره راه درست خودش رو با سرعت هرچه تمامتر طی میکنه و مثل کره جنوبی آزمون و خطاهاش رو توی بعضی کشورها مثل ایران انجام میده مطمئن باش روزی خیلی از مردم کشورمون حسرت داشتن خودروی چینی رو میخورن. به اعتقاد بنده این قضیه طی سالهای آینده در مورد خودروهای هندی هم صدق میکنه .
و اما جک S5 : همونطور که میدونیم کشور چین در راستای رسیدن به سهم عمده بازار خودروی جهان بدون هیچ تعصبی با بهترین کمپانی های دنیا همکاری میکنه و این قضیه در مورد جک S5 به این صورت شکل گرفته :
1) سیستم توربوشارژ این خودرو توسط شرکت بورگ واگنر امریکا انجام شده که همین سیستم برروی آئودی A4 و A6 هم نصب شده
2) سیستم سوخت رسانی و سنسورها و کامپیوتر این ماشین توسط شرکت معروف دلفی امریکا ساخته شده است
3) طراحی داخلی و خارجی برعهده استودیوی طراحی پینین فارینا بوده.
و ...
1394/5/3
برای من همیشه یه سوال بوده که آخه چرا ماشینای چینی رو چرا پس تو اروپا راه نمی دن آمریکا که عمرا البته به جز جیلی.
1394/4/13
سلام به همه دوستان
اگر یک سال از تاریخ خرید بگذره و شما برای فروش اقدام کنید با توجه به چینی بودن و دنده دستی بودن آن کسی راغب هست که این ماشین رو بخره .
شاید با گذشت یکسال از تولید کارخانه شروع به تولید نده اتوماتیک آن بکند.
این موضوع برای خرید مرا مردد کرده است.
دوستان راهنمائی کنن.
1394/4/21
باسلام،من ابتدا مثل خیلی ها نظر مثبتی به خودروهای چینی نداشتم اما با مرور زمان وپیشرفت فوقالعاده چین در این صنعت ،حتی کپی کاری نظرم کاملا عوض شد.وقتی با خودروهای خودمون مقایسه میکنم بعد از این همه سال و ادعا های فراوان میبینم واقعا نصبت به پولی که میدین ارزش داره به عنوان نمونه همین اس ۵ قیمتی نصف ای ایکس۳۵ داره واز نظر امکانات چیزی کم نداره،وحتی در قسمتهایی از ماشین قشنگ تر هم هست.اینو بدونین چینی ها در اینده بسیار نزدیک حرف های زیادی برای گفتن دارن ،فقط تنها مشکل اینها نداشتن خدمات پس از فروش مناسبه، بهر حال دوستان به این هم فکر کنین که اونها فقط ۱۰ ساله که قدم تو راه خودرو سازی گذاشتن و اینقدر پیشرفت کردن.
1394/5/1
دم چینی ها گرم که شرافتمندانه کار میکنن و مثل خودرو سازای ایرانی به فکر کندن از مشتری نیستن و امیدوارم چینی ها جزء بهترین خودرو سازای جهان بشن و حتما میشن.
1394/4/24
گروه JAC S5 در تلگرام

https://telegram.me/joinchat/041dd6ec024c8e7642dbcd6807ccc13a
1394/5/24
خیلی ممنون.
1394/7/3
لطفا مرا هم عضو کنید 09122471824
1394/7/12
اطلاعات به روز سواری و ماشین های شاسی بلند
1394/7/14
لطفا مرا هم عضو بفرمایید. 09122186360
1394/5/3
سلام
ببخشید میخواستم بدونم که مصرف سوخت این ماشین تو شهر و خارج شهر چه قدره؟
و دیگه اینکه کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش این ماشین چه جوریه؟ راضی کننده هست؟
ممنون.
1394/5/3
tpms هم که روشنه یه تنظیم باد می کردید.
1394/5/15
سلام از نزدیک دیدم .تا حالا یه چینی به این عضلانی و پر قدرت ندیدم. اینو بی طرفانه بدون هیچ تعصبی گفتم.
1394/5/17
ا سلام. دوستانی که هنوز ثبت نام نکردن تجربه رانندگی یکی از اشناهای مارو بخونین. قطعا در تصمیم گیری شما مفید خواهد بود. با تشکر
http://s6.uplod.ir/i/00656/phm22s19c8l3.jpg
1394/8/6
تجربه رانندگی چه ربطی داره به رنو فلوئنس
1394/5/18
لطفا فیلم نقد و بررسی جک اس 5را بزارید ممنون
1394/5/18
سلام می خواستم ببینم مصرف سوخت جک جی5چطوره
1394/5/24
ضمن عرض سلام بنده سال92یک دستگاه j3خریدم وتاحالا هم مشکل قطعات حل نشده که گیرنمیادیه باربخاطربلبرینگ کلاچ هیدرولیک دوماه ماشینم خواب بود.امیدوارمs5این مشکل رونداشته باشه
1394/6/2
سلام
با تشكر از مديريت و دستند دركاران سايت
با توجه به تحقيقاتي كه من كردم در كل اتومبيل خوبيه فقط از شما دوستان عزيز خودرو پارك در خواست تهيه فيلم هم دارم البته با توجه به مقايسه هاي كه شده درصورت امكان مقايسه هم انجام بديد
1394/6/5
با سلام خدومت علاقه مندان به موضوع خودروی جک اس 5
می خواستم یکی از تجربیاتم در مورد این خودرو را برایتان شرح دهم که مسلماً به آشنایی بیشتر شما به این خودرو کمک خواهد کرد.
دو شب پیش از سمت شهرک دانشگاه علوم پزشکی در بالای میدان بهرود سعادت آباد به سمت پائین در حرکت بودم. کسانی که با آن جاده آشنایی دارند می دانند که شیب بسیار تندی دارد و معمولاً در هنگام تردد از بالا به پائین با دنده دو و فشار های متناوب بر روی ترمز سعی می کردم سرعت را در زیر 50 کیلومتر بر ساعت نگه دارم ولیکن دو شب پیش به علتی حواسم به این موضوع نبود و خودرو در دنده 3 در این مسیر به سرعت 90 رسیده بود. در انتهای این مسیر یک پیچ حدوداً 90 درجه وجود دارد که کیفیت سطح آسفالت نیز به خاطر ترمزهای شدید خودروهای عبوری از آن پیچ چندان مناسب نیست و دارای موج می باشد. وقتی به پیچ مورد نظر رسیدم با فشار پا بر روی پدال ترمز و چرخاندن فرمان به سمت چپ متوجه شدم ماشین در شرایط ناپایداریست و امکان عدم کنترل خودرو نیز وجود داشت. ولیکن به یک باره چراغ esp خودرو شروع به چشمک زدن کرد و پیرو آن فرمان سفت شد، ترمز نیز در زیر پا شروع به نوسان (حرکت بالا و پائین اندک) نمود تا اینکه در ظرف مدت کوتاهی سرعت به زیر 40 آمد و ماشین نیز پایدار شد و چراغ esp نیز دیگر خاموش بود.
بعد از رسیدن به مقصد موضوع را در کاتالوگ خودرو و اینترنت چک نمودم. سیستم esp که مخفف electronic stability program می باشد در زمانی که از طریق سنسورهای خودرو بفهمد ماشین در حالت ناپایدار قرار دارد و به عبارتی خودرو در حال عدم فرمان پذیری از راننده می باشد، با کنترل گشتاور موتور، ترمز و سیستم abs و فرمان خودرو کنترل را تا پایداری خودرو بر عهده می گیرد و چشمک زدن چراغ esp نیز به دلیل فعال شدن این آپشن بوده است. لازم به ذکر است که دکمه esp در این خودرو وجود دارد و با فشار آن این سیستم خاموش می گردد و طبق توصیه خودرو ساز همواره بهتر است این سیستم در مدار باشد.
در طول این چند ماهی که این خودرو را دارم همواره از مشخصات و عملکرد آن راضی بوده ام و بعد از بروز این واقعه واقعاً به قابلیتهای آن اطمینان پیدا کردم. به نظر من واقعاً این خودروساز چینی در حال پیشرفت می باشد و در آینده ای نزدیک برند جک جزء برندهای مطرح صنعت خودروسازی خواهد بود.
موفق باشید
1394/6/5
با سلام . تحویل خودروی من آذر ماهه . میخواستم ببینم به نظر شما بهترین رنگ کدومه و همچنین این تبلیغات مخرب خرابی رنگ این شاسی به صورت کلیه یا تو چند خودرو دیده شده . با تشکر
1394/6/9
فهوه ایی سیر متالیک بعد سفید
1394/6/8
شبیه توسانه
1394/6/28
سلام من تقریبا هر روز دارم کامنت های مربوط به خودرو جک اس ۵ را مطالعه می کنم تقریبا یگ ماه هست که دارم از این خودرو استفاده می کنم تا بدین لحظه
۱. پدال ترمز این خودرو نسبت به پدال کلاچ و گاز سفت تر است و گاها این استرس را ایجاد میکند که ترمز نداری و چون ماشین شاسی بلند است ایجاد ترس می کند و یکباره فشار بیشتری وارد می کنی که به سرنشین ها نیز ایجاد ترس می نماید.(در کل از ترمز اصلا راضی نیستم) با نمایندگی تماس گرفتم وقت یک هفته دیگه داده می برم نمایندگی و حتما نتیجه اش را خبر میدم.
۲. یکم روی دست انداز ها تکانهای ماشین زیاد است. ( ماشین خیلی نرم و بی صداست ولی از تکان های خودرو موقع عبور از دست انداز ها راضی نیستم)
بقیه چیزهای خودرو عالی و فوق العاد ست واقعا شتاب و موتور عالی دارد و نسبت دنده ها نیز عالی است و با اینکه شش دنده است در ترافیک های تهران اصلا نیاز به تعویض دنده زیاد ندارد. با همان دنده ۲ می توان شروع به حرکت کرد و تا سرعت ۵۰ نیز دور موتور به ۲۵۰۰ نمی رسد.
این دو اشکال هم اگر حل شود خودروی بی نظیری خواهد بود.
برخورد تلفنی نمایندگی های نیز تا بدین لحظه خوب بوده و هر بار تلفنی من را خوب راهنمایی کردند برای این دو مشکل نیز شنبه هفته آینده (۴ مهر) نمایندگی شماره ۴ تهرانپارس می روم و در همین سایت خبر خواهم داد.
از همه دوستان متشکرم
1394/7/2
سلام سعید جان مرسی از نظراتت. منم از ترمز ماشین راضی نیستم. صدای خرخر میده.انگار که لنت تموم شده. نمایندگی 4 تهرانپارس هم شنیدم تخصصی ترمز کار میکنند. میشه آدرسش رو بدی . ممنون میشم به ایمیل بفرستی keyone1362@Gmail.com
1394/7/8
لطفا من را در گروه s5 در تلگرام عضو كنيد09143461057
1394/7/20
با سلام به همه ی دوستان.من چن وقت بودکه به دنبال خریدخودروی سراتو سایپا بودم ودر تحقیقاتم پی بردم که همه اپشنهای ماشین توسط سایپا حذف شده که به کلی ناامید شدم.وبه صورت اتفاقی باs5اشنا شدم وبدجورطلبه شدم که بخرمش:الان دو هفتس که خریدمش میخوام بگم از خریدش پشیمون نیستم ودیروز باهاش رفتم مسافرت میشه بهش نمره 19دادواقعا عالیه شتاب وفرمانپذیریش بیسته توربو شارجش محشره طراحیش عالیه.کوچکترین صدایی از ماشین در نمیاد.من شمارمم میذارم کسی اگه سوالی دادشت میتونه زنگ بزنه.09122839987
1394/7/28
این ماشین میشه گفت از بهترین ماشین های چینی موجود در بازاره که علاوه بر ایران به روسیه و برزیل هم صادر میشود فقط آپشن های انها بیشتره که به دلیل پایین نگاه داشتن قیمت این تصمیم اتخاذ شده (حذف دنده اوتومات) ، به هر صورت فعلن از اتومات در سال جاری خبری نیست ( بعلت تولید x50 , 820 ) .اگر اونقدر روی اتومات زوم نیستید و یک ماشین مناسب پر قدرت میخواهید این گزینه بسیار مناسبیه .
1394/7/29
میخواستم از برخورد تلفنی و حضوری نمایندگی 1771 خیابان شهید کلاهدوز تشکر کنم ، اینجانب به سفارش یکی از دوستان جهت ثبت نام به این نمایندگی رفتم و بطور کاملی از نحوه برخورد گرفته تا آشنایی با محصول سنگ تمام میگذارند .
1394/8/2
سلام لطفا فیلم نقد و بررسی جک اس5 رو هم بذارید بی صبرانه منتظریم
1394/8/6
من چند وقتیه یکیش رو خریدم. خیلی عالیه. فقط حتما موقعی که تحویل میگیریم بایستی دوربین عقب رو نصب کنین چون دید نداره. ولی در مجموع راضیم.
1394/8/6
از یک لحاظ ماشین خوبی نیست اونم دنده اوتمات نیست
1394/8/7
عزیزان این ماشین عالیه شک نکنین در ضمن رانندگان حرفه ای با دنده دستی بیشتر حال میکنن،این رو هم در نظر بگیرین این ماشین نصف قیمت توسان و اسپورتیج هستش و از اونها هم اصلا کم نمیاره،اگه پولشو دارین بخرین و حالشو ببرین
1394/8/11
با سلام بنده حدود 10 روز پيش يك دستگاه S5 ثبت نام كردم لطفا بنده را درتلگرام گروه S5 اد فرماييد باتشكر ازشما
1394/8/13
سلام .با تشکر از خودرو بانک محترم .
اگه امکانش هست از این خودرو یک فیلم نقد و بررسی تهیه کنید .خیلی ممنون میشم که اطلاعات بیشترب از این خودرو در اختیار ما بزارید .
ممنون
1394/8/15
با سلام خدمت همه ی دوستان بنده هفت ماه هستش که جک اس 5 رو از نمایندگی آذربایجان در اورمیه تحویل گرفتم واقعا خودروی فوق العاده ایی هستش 90 هزارتا باهاش راه رفتم کوچکترین ایرادی نداشته . شتاب عالی هندلینگ عالی نرمی ماشین که اصلا حرف نداره . از خدمات پس از فروشش هم واقعا راضی هستم . جک تو اورمیه یه نمایندگی تخصصی داره که اولین و تنها نمایندگی مخصوص جک تو شمالغرب هستش از همه شهرها هم واسه خدمات پس از فروش میان اورمیه . من که کلا راضی هستم . یاشاسین ایران
1394/8/16
من هم خريدم بسيار راضي هستم. توصيه مي كنم هر كي با اين مبلغ مي خواد ماشين بخره اين بهترين انتخابه . ضمنا استارت ميزنم متوجه روشن شدنش نمي شم بسيلر بي صداست.
1394/8/16
اینهمه عکس گذاشتی غیر از موتور زشت و بدوی اون
1394/9/15
اگر این موتور بدویه لابد موتور ef7 پیشرفتس!!! D:
1394/9/25
شما خبری از توربو شارژ ندارید و از تواناییهای موتوریه اون بی اطلاعید یا باد غرض دارید حرف میزنید. جک ماشینیه که بخاطر توربو داشتنش به یقین میگم بهترین خودروی زیر 100میلیون بازاره. سواری و شتاب یه سدان و کارایه یک شاسی بلند
1394/8/16
با سلام خدمت کارشناس محترم
می خواستم بپرسم تو سایت برام زدن در انتظار تخصیص خودرو می شه بفرمایید کی ماشین رو تحویل می دن در ضمن 30 ام مهر تکمیل وجه کردم
1394/8/17
سلام به همه ی دوستان
من از چند وقت پیش دمبال یک ماشین شاسی بلند با امکانات رفاهی خب نسبتا بالایی میگشتم که بطور اتفاقی با جک اس 5 اشنا شدم.کلیپای زیادی ازین ماشین دیدم و اگه امکانش هست دوستان منو بیشتر راهنمایی ام کنن.میخوام بخرمش .فقط میخوام از هر لحاظ خاطرم جمع باشه
از دوستان میخوام راهنمایی ام کنن.
اینم ادرس ایمیلمه
mahdigh755@gmail.com
1394/9/5
مشكل ديسك و صفحه داره...من يكشيو دوماه هس دارم...يه بار كامل صفه عوص كردم...بعد يه هفته دوباره داره صفه ميسوزونه...
1394/8/19
سلام خواهشا فیلم بررسی جک s5 را در سایت خوبتون قرار دهید
1394/8/21
لطفا برسی یکی از خودرو های معروف شاسی بلند یعنی سانتافه ۲۰۱۶را در سایت خوبتون قرار بدهید!
1394/8/25
سلام.خواهش ميكنم فيلم نقد و بررسي جكًs5 رو بذاريد.خيلي ها منتظرن.حتما بذاريد. لطفاااا...
1394/8/30
من از اس 5 راضی نیستم چون1 گیربکسش زیاد میخونه 2 بعضی مواقع استارت نمیخوره 3 صدای موتور را میده داخل 4 من بعد از 3 ماه باطریشو عوض کردم 5 بعضی مواقع فرمونش از هیدرولیک خارج میشه
1394/9/2
دوست عزیز فکر کنم جنابعالی این ماشینو ندارید این شنیده ها برای تخریب است
1394/9/8
استارت نمیخوره چون باطری خرابه خودت داری میگی فرمونم برقیه نه هیدرولیک بده واست میخونه حال میکنی
1394/9/11
باسلام . اولا این ماشین به سنت قدیمی ماشین های المانی با نگاه داشتن کلاچ استارت می خورد . دو فرمان این ماشین اصلا هیدرولیک نیست بلکه برقی است و هرچه سرعت بالاتر باشد واحد کنترل ماشین (ای سی یو) فرمان را سفت تر می کند که یک پروتکل امنیتی است.
1394/10/9
اخه برادر من عزیز دل پولت میدن این ماشینو خراب میکنی وام 25 میلیونی بهت میدن اصلا جنابعالی این ماشین از نزدیک لمس نکردی ....رفیق جان اصلا فرمان این ماشی هیدرولیک نیست که بخوات خارج بشه /فرمان این ماشین الکتریکی هست (برقی) هست...از همین حرفت فهمیدم که اولا تاحالا سوار این ماشین نشدی دوما فقط میخوای این ماشین رو خراب کنی
1394/10/17
هههههه گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه چه بد طعمیه الان شما هم همین طور فرمان هم برقی یادت باشه
1394/9/1
لطفا فیلم نقد و بررسی این خود رو را بزارید.همه منتظریم.خیلی ممنون از سایت خوبتون:)
1394/9/4
من از ماشینم راضیم و۲ ماهه تحویل گرفتم. اما هر روز برای استارت زدن باید کلنجار برم.سوییچ یدک رو هم امتحان میکنم ولی بعضی اوقات میزنه بعضی اوقات نه.
چیکار کنم؟لطفا راهنمایی کنید
1394/9/13
با سلام
آقا مهدی وقتی سوئیچ را باز کردی بگذار تا عقربه ها تا آخر برن و برگردند سر جای اولشان بعد کلاچ را تا آخر بگیر و نگاه دار و استارت بزن (بعدش می تونی کلاچ را رها کنی) ، اونوقت میبینی ماشین بسیار نرم روشن میشه. واقعاً این ماشین معرکه هستش. از رانندگی باهاش لذت ببر.
موفق باشید
1394/9/25
یه سنسور کوچولوعه باید عوضش بکنی حل میشه
1394/9/9
لطفا اطلاعت بيشتري در اختيار بزارين
1394/9/12
سلام
من دو ماه یک جک اس ۵ تحویل گرفتم و اطلاعات خوبی دارم اگه امکان داره به گروه اضافه بشم تا تجربیاتمون رو به اشتراک بگذاریم
تشکر
1394/9/18
سلام من ماشین اس 5 را 3 روزه تحویل گرفتم تنها ایرادی که داره صدای گیربکس داخل کابین میاد دوستان راهنماییم کنند ممنون
1394/9/25
حدود 5 ماهی هست که این خودرو را تحویل گرفتم. الان میتونم بگم جدا نقد بسیار خوب و دقیقی رو سایت خودرو بانک نوشته. موتور قوی، کیفیت خوب و زیبایی و امکانات زیاد این ماشین قطعاً از خودروهای چینی متمایزه، و اینها کنار قیمت بسیار خوب این ماشین باعث میشه بگم اگر قصد خرید این ماشین را دارید، تعلل نکنید و خیالتون راحت...
بزارید از معایبی که توی این خودرو دیدم بگم:
-رنگ خودروی من مشکیه و به نظرم رنگ ماشین کیفیت خوبی نداره و یه جورایی موج دار به نظر میاد
-دوربین عقب رو باید جدا از قیمت ماشین روی ماشین نصب کنید (optional)
-سسنسور جلو ندارد
1394/9/25
۱سوال داذم خوشحال میشم جواب بدید. در مقایسه با توسان نیو یاهمون ix35 میشه بگید کیفیت جک در چه حدی هست؟ یعنی میشه با ix35 مقایسه کرد؟ اخه شنیدم اس۵ چیزی کمتر از ix 35 ندارهممنون میشم ۱کی که وارده جواب بده
1394/9/28
با سلام
آقا سبحان من از اردیبهشت جک اس 5 دارم و خیلی ازش راضی هستم. من تا به حال توسان نداشتم و سوارش هم نشده ام ولی قبل این جک اس 5 برای 8 ماه یک سانتافه 2014 داشتم. قصد این را ندارم که بگم این خودرو از سانتافه بهتر هستش ولی واقعاً من بعد از تحویل این خودرو و دیدن کیفیت این خودرو و تکنولوژی ساختش تصمیم گرفتم سانتافه را بفروشم و از پول مربوط به مابه التفاوتشان برای مقاصد دیگر استفاده کنم.
موفق باشید
1394/9/26
سلام دزدگیر این ماشین چطوری فعال میشه؟
1394/9/30
Salam dozdgir nadare faghat vaghty ba remote ghofle daro bezanid baz beshe ,va ta 30 sanie daro baz nakonid dara khodesh baste mishe va systeme zed serghat faal mishe
1394/10/8
این ماشین هرچی که باشه آخر چینی هست و اصلا با هیوندای توسان که یه ماشین کره ای و عالی هست ، قابل مقایسه نیست ؛ شما چطور یه چینی رو با یه کره ای مقایسه میکنید و تازه هم میگید شاید این از سانتافه بهتر هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1394/10/11
شاید سنت اینقدر قد نده ک بدونی همون اوایل ک خودزو کره ای وژاپنی امده بود تو ایران همه میگفتند این اشغالا مگه ماشینه و....ولی حالا میبینی ک کل بازار رو گرفتند.
در ضمن چین یکی از بهترین کشور های تولید کننده هست اینکه تاجر های ما تاحالا از وسایل درجه پایین چین میووردن دلیل بر بی کیفیت و اشغال بودن محصولات چین نمیشه.
من خودم ی سانتافه 2014 دارم .جدیدا ی s5 هم گرفتم ک خیلی عالیه .
مسلما هرچی پول بدی اش میخوری یکی 200 تئمن پولشه یکی 80 ینی 2 برابر بیشتر معلومه قابل مقایسه نیست.
ولی تو سطح خودش عاله خیلی هم فوق العادس
1394/12/2
دادا بهث شرکت سازنده نبود بهث فنی است.قیمت توسان یا اسپرتیچ 150 160 م هست این 84 میلیونه
1394/10/11
با سلام
این ماشین در حد قیمت و امکاناتش به صرفه هست خریدش و برای کسانی که دوست دارن از تجربه ماشین شاسی استفاده کنند خوبه اما مقایسه این ماشین با شرکتهای کره ای و ماشینهاشون اشتباهه چون اصلا نه از لحاظ کیفیت نه هیچ اپشن دیگه ای قابل مقایسه نیستن در مورد صدای گیربکس هم دیگه امروزه با وجود قطعات چینی این مشکل به حساب نمیاد و امری طبیعی به شمار میره در کل ماشین خوبی هستش من ندارمش اما سوارش شدم و خوشم اومد ازش اما دوستی که فرمودن من سانتافه داشتم و فروختم به احتمال قوی تا الان از کنار این ماشین هم رد نشدی دوست من چون اصلا مقایسه ای انجام دادی که صدای همه رو در اوردی بیاییم درست تبلیغ کنیم و هر کسی به حد توانش ماشینی میخره یا میخواد بخره نه تو ذوقش بزنیم نه اطلاعات غلط بدیم
1394/10/13
سلام لطفا فیلم بررسی جکS5رو توی سایت بزارید.ممنون
1394/10/14
دوتا قضیه هست
یک این که ماشین که اسمش شاسی هست دنده دستی و تک دیفرانسیل رو کجای دلمون بگذاریم؟هیچ ماشین شاسی سواری هم رده خودش توی ماشین های سواری نداره و هر کسی که میره سراغ شاسی برای همون مزیت های آفرودش میره.
دو این که این همه با آب و تاب تعریف کردن سیاست یک بوم و دو هواست.در کل مطلب سعی در بزرگ نمایی و پوشوندن ایرادات شد اونم در پیجی که ریز بینانه توی ماشین های کره ایی دنبال ایراد هست حتا در گرنجور اما از ایرادات این ماشین با یک خط می گذره.
دوست عزیز نویسنده اگه شما قرار هست صرفن با توجه به قدرت موتور این ماشین رو هم رده توسان و اسپرتیج بدونید باید روفور رو هم قاطی این داستان کنید مخصوصن که سه برابر قیمت این ماشین رو داره ولی نیروی خروجیش یکیه؟اما آیا میشه واقعن اینها رو با یک ماشین دنده دستی تک دیفرانسیل مقایسه کرد؟!
از طرفی این روزها تب توربوشارژر تو دل ایرانی ها افتاده در حالی که تکنولوژی جدیدی نبود و روی ماشین های مسابقه ای بود اما به خاطر بالا بردن استهلاک ماشین کسی روی ماشین سواری نمی گذاشت تا این که آلمانی تصمیم به تولید انبوهش گرفتن (که به هیچ وجه آلیاژ و کیفیت آلمانی رو با هیچ کشوری نمیشه مقایسه کرد) اما ماشین توربو شارژر چینی رو باید 2-3 سالبعد در موردش دید و سنجید.
تا حالا شده با خودتون فکر کنید کمپانی به عظمت تویوتا چرا روی ماشین هاش توربو شارژر نصب نمی کنه؟بله برای همون استهلاک توربو ها و مغایرت با سیاست کارخونه های این چنینی،وگرنه اگه چین بتونه توربو شارژر بگذاره همه می تونن.
اما با همه این تفاسیر با همه کپی کاری ها و کمبد ها این ماشین برای کسانی که صرفن دوست دارند بگن ماشین شاسی سوار میشن برگ برنده ایی به اسم قیمت داره که اون برگ برنده تا چند سال آینده نشون میده که واقعن برگ برنده بوده یا پنیر نوک تله موش.با سپاس.
1394/10/23
واقعا دمتون گرم،دقیقا این تعریفها همش چرته.
خداروشکر یه نفر صادقانه نظر گذاشت.
1394/11/2
اولا شما اصلا در مورد کلاس و سری خودروها اطلاعات ندارید و نظر بی مطالعه ای نوشتید
این ماشین اصلا تو کلاس خودروهای آفرود نیست و یه suv شهری هست و بیشتر برای جاده های آسفالت ساخته شده و گاهی رانندگی در جاده های خاکی
دوما ماشین های suv زیادی از شرکت های بزرگ داریم که دیفرانسیل جلو هستند پس این خودرو دارای یک کلاس خاص و سری متفاوت با شاسی بلند های مخصوص آفرود هست
در این خودروها بیشتر بر اصل آرامش در رانندگی و راحتی سرنشینان در گذر از دست انداز های شهری تاکید شده
خودرو های آفرود دارای موتور با گشتاور بالا و فنر بندی قوی (خشک) برای گذر کردن از موانع صعب العبور هستند و چندان مناسب مسافرت های جاده ای طولانی مدت نیستند و اگر خودرویی متفاوت و دارای تنظیماتی برای شرایط آفرود و آرامش یا کامفورت میخواید باید هزینه ای بسیار زیاد بدید ، تقریبا بیشتر از 200 میلیون تومان
پس هر خودرویی جایگاه خاص خودشو داره
لطفا اول مطالعه کنید
دوم اینکه من جیب شهباز رو به محمدعلی جان توصیه میکنم چون بیشتر از این ماشین به دردش میخوره و کنارش یه پراید وانت چون فکر کنم فقط از اینا سر در میاره
1394/10/18
سلام.من بعد یک ماه تحقیق در مورد جک اس5 و ماشینهای دیگه رفتم یک تویوتا کمری 2008 سفید سالم گرفتم61میلیون و واقعا راضی هستم از دست این نظرات متناقض هم خلاص شدم.تازه فهمیدم ماشین یعنی چی.موفق باشید
1394/10/24
تو هر سایتی میری این نظر رو میبینی ، فکر کنم مبلغ تویوتا هستن
1395/2/26
"2008 سفید سالم 61 تومن ؟! "
من از این جمله فقط کلمه سفید رو باور میکنم چون
یا 2008 نیست و 2006 عه
یا سالم نیست و شاسی جا خورده یا حتی اتاق تعویضه
یا 61 نیست و حداقل 81
البته من یکی رو میشناختم یه کمری 470 هزار تا کارکرد داشت اورد کیلومترو اورد پایین کرد 120 و فروخت به فرد دیکه ای که میشناختم (2008 نقره ای GL) (این افراد از هم باشگاهی ها بودنو دوستانم نیستن.
خرج ماشین بعد از فروش
2 میلیون تایر 1 میلیون جلوبندی 1 میلیون مشکل فرمان (نفهمیدم مشکلش چی بود) -4 میلیون کمپرسور کولر -500 تومن کاتالیزور و...
اینا خرجایی بود که من فهمیدم
بهترین گذینه زیر 90 تومن همین کمری و کرولا هستن تو کارکرده که خودمم ماه ها دنبالش گشتم اما خرید تویوتا کارکرده خیلی سخته
چون :--- یا کسی سالمشو داشته باشه نمیفروشه (چی بخره از اون بهتر) یا خیلی ایراد داره که داره رد میکنه---
تو این روزگار هم ماشین صفرانتخاب معقولیه و با توجه به رضایتو تجربه از خودرو دوستان من جک اس5 رو انتخاب کردم
راجع به چینی هم بگم من 3 سال پیش یه سوناتا YF داشتم که باهاش رفتم تو تیر سیمانی برق ( با اجازتون :))) ) چون نمایندگی از اشناهام بود موقع تعمیر و کار بهشون سر میزدم و تمام جعبه ها وکاور های قطعات که برام میزاشتن Made in Chin یا Made in India یا Made in Taiwan بود ازجمله قطعات فنیش و سر شاسی و اینا خلاصه به محل ساخت خیلی توجه نکنید همون جور که بیشتر بنزهای وارداتی مونتاژ شانگهای هستن
حسم اینه که اینده این ماشین مثل ورنا میشه که اولش حرف و حدیث فراوون بود و الان همه دنبالشن
1395/2/26
"2008 سفید سالم 61 تومن ؟! "
من از این جمله فقط کلمه سفید رو باور میکنم چون
یا 2008 نیست و 2006 عه
یا سالم نیست و شاسی جا خورده یا حتی اتاق تعویضه
یا 61 نیست و حداقل 81
البته من یکی رو میشناختم یه کمری 470 هزار تا کارکرد داشت اورد کیلومترو اورد پایین کرد 120 و فروخت به فرد دیکه ای که میشناختم (2008 نقره ای GL) (این افراد از هم باشگاهی ها بودنو دوستانم نیستن.
خرج ماشین بعد از فروش
2 میلیون تایر 1 میلیون جلوبندی 1 میلیون مشکل فرمان (نفهمیدم مشکلش چی بود) -4 میلیون کمپرسور کولر -500 تومن کاتالیزور و...
اینا خرجایی بود که من فهمیدم
بهترین گذینه زیر 90 تومن همین کمری و کرولا هستن تو کارکرده که خودمم ماه ها دنبالش گشتم اما خرید تویوتا کارکرده خیلی سخته
چون :--- یا کسی سالمشو داشته باشه نمیفروشه (چی بخره از اون بهتر) یا خیلی ایراد داره که داره رد میکنه---
تو این روزگار هم ماشین صفرانتخاب معقولیه و با توجه به رضایتو تجربه از خودرو دوستان من جک اس5 رو انتخاب کردم
راجع به چینی هم بگم من 3 سال پیش یه سوناتا YF داشتم که باهاش رفتم تو تیر سیمانی برق ( با اجازتون :))) ) چون نمایندگی از اشناهام بود موقع تعمیر و کار بهشون سر میزدم و تمام جعبه ها وکاور های قطعات که برام میزاشتن Made in Chin یا Made in India یا Made in Taiwan بود ازجمله قطعات فنیش و سر شاسی و اینا خلاصه به محل ساخت خیلی توجه نکنید همون جور که بیشتر بنزهای وارداتی مونتاژ شانگهای هستن
حسم اینه که اینده این ماشین مثل ورنا میشه که اولش حرف و حدیث فراوون بود و الان همه دنبالشن
1394/10/20
بزرگترین ارزوم یکی از این ماشین جک داشته باشم ولی پولشو ندارن
1394/10/22
عزیزانم من نه سواد ماشین رو دارم نه خوب بلد حرف بزنم اونچه می نویسم از سر دلسوزی است چون خودمم قد توان اقتصادیم این ماشین خریدم.من مجموعه حرفهای دوستان جمع بندی می کنم.دوستی منطقی گفت از مزایا و معایب توروبو شارژ اینکه طول عمر محصولات چینی...اما یه چیزی واسه من پر واضح شما چه ماشین آمریکایی بخری چه آلمانی چه کره ای بعد دو سه سال افت شدید دارا مثلا النترا 2016 صفرش 220 تومن 2014 قیمتش تا 85 میشه پیدا کرد..پس هر ماشینی باشه دو سه سال دیگه افت داره پس اس فایوم نهایت تو بدترین حالت میخوان 60 نه 50 تومن بخرن؟ جز اینکه اونی که مثل من نداره 150 بدا یه ماشین شاسی بلند در حد قیمتش خرید؟ اینکه میگن ایراد داره...ذره بین گرفتن چون قطعا ایراد های داره اما نگاه به نظرات کنید عموم راضین حالا میگن اولش..باشه ...با پولش برن چی بخرن ماشین کره ای هفت هشن سال یش؟ اون خرج نداره اون خرابی نداره؟ اگه قرار اس فایو بعد دو سال تو خرج بیافته ..ماشین کره ای قدیمی از الان تو خرج...نکنه ماشین های مونتاژ کره ای خوبن که دل و رودشون در اومده...بابا ول کنید ماشین قشنگ ماشین خوب میره سواریشم عالی.حالا میخوای بی صدا باشه طول عمر عالی داشته باش هم خر میخوای هم خرما داداش اینجا ایران دلار 4 هزار تومن
خدایی خوب بخرید ..اما اگه بیشتر دارید خوب معلوم سانتافه خیلی بهتر این حرف خنده داره مقایسه بی ام وی با بنز نیست...طلا با نقره یکیه؟اما من ندارم طلا بندازم با نقره حال میکنم
اونایی که نظر منفی مینویسن یا از طبقه ما نیستن لابد پرادو کمتر نداشتن یا لاف میزنن..یا کاسبن
اینم بگم نمایندگی ها شیشه خورده دارن..اپشن هاش کلی پدر سوخته بازی داره..حتی اینکه واسه بعضی شانسون ماشین بت مشگل باشه هست...اما در کل من از 100 نفر که این ماشین داشتن نظر پرسیدن 99 درصد واقعا راضی بودن حالا میخوان بگن اولش...باشه من که اولش حالا میکنم مثل این می مونه بگن ما همه ادمها میمیریم خوب اره همه باید ببمیرم از الان هی بگم میمیریم کی میمیریم....بابا ول کنید
1394/10/26
سلام
ضمن تشکر از سایت خوب خودروبانک که سعی میکنه تا انواع اتومبیل رو که شاید از دیرباز الگوی صنعت و تکنولوژی برخی کشورهاست، به علاقمندان این رشته صنعتی معرفی کنه.
همچنین تشکر ویژه از مجری خوبتون در برنامه تست و بررسی خودروها (فکر کنم اسمشون آقای محسن طه باشه)
مدتیست یه جک S5 خریدم، ولی خیلی دوست دارم مثه بقیه عزیزانی که کامنت گذاشتن فیلم بررسی (فنی و ...)این اتومبیل رو از نگاه بی طرفانه شما ببینم. (هر چند که کلیپای زیادی از این ماشین در آپارات هست)
با سپاس
1394/10/30
سلام دوستان.
من تازه جکs5خریدم.
یک بار استارت زدم و چند دقیقه درجا کار کرد.بعد خاموشش کردم.بلافاصله خاستم روشنش کنم،روشن شد اما سوییچ دیگه بیرون نمیاد.چیکارش کنم؟
1395/7/5
دوست عزیز زمانی که سوئیچ نمیچرخد و بیرون نمی آید آن را به داخل فشار داده و بچرخاند.در این صورت سوئیچ بیرون می آید.
1394/11/1
سلام
من s5ندارم ولی یکی از دوستام که این ماشینو داره و تقریبا هر روز میبینمش خیلی شاکیه.هر روز یه چیزیش خراب میشه.روز اول دندهاش عوض نمیشد که بایه رگلاژ حل شد.بعد دستیش خراب شد که اونم با رگلاژ حل شد.الان صدای شدید گیروبکس داره و دیک و صفحه کلاچ عوض کرده و پلوسش هنگام گاز دادن در سرعت کم تقی صدامیده.در واقع سر پولسش لقه.اوایل از سواری شتاب و نرم بودنش خیلی خوشم اومد.تعجب میکردم چون خودم سانتافه دارم ولی الان با توجه به کارکرد 1000 کیلومتری s5و بوجود امدن این همه ایراد متعجبم.
1395/1/1
امیر جان من کاری به حرفات ندارم ....اما تو اگه سانتافه داری ، چرا اومدی تو سایت و در مورد جک مطالعه می کنی و وقت تو تلف می کنی و تایپ می کنی؟؟؟؟ این قسمتش برام مبهم بود ....
1395/1/19
حتما طرف قبلش بنزی چیزی داشته بابا این ماشین برتر چینیه که به اروپا و آمریکا صادر میشه
1395/4/4
داداش الکی یه ماشینو تخریب نکن.من ماشینم جزو اولین تحویلا بود. ۱۳۰۰۰تا کارکرده عالی بوده و هیچ خرجی نداشته برام.
تو این رنج قیمت جک بهترین گزینست
1394/11/5
دوستان اطلاع دارید که چطور میشه الارم سرعت رو خاموش کرد اگر کسی میدونه یه لطفی به بنده بفرمایید به من ایمیل بدید ممنون میشم msr1354@yahoo.com
1395/7/5
نه نمیشه خاموش کرد
1394/11/6
شروع ثبت نام اس 5 اتومات ، تحویل تیر 1395 ، پیش پرداخت 45 میلیون تومان (دو میلیون تومان تخفیف ثبت نام دوره اول).
22622785-9
1394/11/10
سلام به همه عزیزان
باید عرض کنم این خودرو در کلاس خودروهای SUV نیست و یک Cross Over هست .
از یک کراس آور نمی توان انتظار قدرت و کیفیت و لوکس بودن کادیلاک اسکالید یا جیپ گراند چروکی چیف هل کت با قدرت 707 اسب بخار را داشت .
این خودرو درمحدوده قیمتی خودش و این که دارا ی قدرت و کیفیت و امکاناتی قابل قبول است ، شکی نیست . ولی بیشتر کسانی که این خودرو را دارند از آن راضی هستند و با یکی دوتا اعلام ایراد فنی ناشی از مونتاژ بد نمی توان تمام این خودروها را زیر سووال برد . بله کیفیت این خودرو را نمی توان با خودروهای آمریکایی ، آلمانی و بعد از آن کره ایی و ژاپنی مقایسه کرد . ولی در محدوده قیمتی خود دارای مزیتهایی هست . مدل اتوماتیکش ( DCT) خیلی بهتره و ایراداتش هم برطرف شده و اصلا" یه چیز دیگه است .
1394/11/19
با درود و خسته نباشید
بنده خودروی جک اس ۵ را اواخر دی ماه ۹۴ خریداری کردم و واقعن از کیفیت قطغات و بی صدا بودن آن داخل کابین راضی هستم.
ظاهر خودرو بسیار در انتخاب آن مهم است که این خودرو ظاهر زیبایی دارد. کار طراحی آن با استودیو پینین فارینای ایتالیا و موتور گیربکس آن میتسوبیشی است.
مونتاژ این خودرو در کرمان موتور که سالها قبل خودروی بسیار محبوب دوو سیلو را مونتاژ می کرد صورت می پذیرد که این مطلب نوید ساخت خودرو در شرایط استاندارد را به خریدار می دهد.
بسیار از خرید این خودرو راضی هستم و به تمام افرادی که به دنبال برند خاصی نمی باشند و بودجه زیر ۱۰۰ میلیون تومان جهت خرید خودرو صفر کیلومتر دارند آن را توصیه می کنم. در نهایت با توجه به عدم علاقه به خرید خودروی کارکرده و دست دوم و احساس مطلوب بوی نویی داخل خودرو از تصمیم خود راضی هستم. ارادتمند
1394/12/15
سلام من تازه گرفتم میخواستم منو راهنمایی کنید.ممنون.درمورد نگهداریش
1395/1/17
من از این ماشین خوشم اومده الان اتوماتش هم اومده میشه یه فیلم از بررسی کامل این خودرو هم بزارید ؟
1395/2/5
من میخوام s5بخرم ب نظرتون بخرم یا ن ؟؟؟؟؟
1395/2/28
سلام
من خودم جک جی فایو اتومات داشتم بدلیل قدرت ضعیف موتور در سربالایی ها فروختم سوای ایرادهای صدای باد و غیره و باز بدلیل نداشتن پول کافی رفتم ی جک جی فایو دنده خریدم که 100برابر بهتر از اتوماته
در نهایت مبالغ 50 میلیون حالا بالاتر پایین تر بخدا ظلمه برا کشوری مثل ما که کشورهای مثل امریکا و اروپا با هم رقابت میکردن که خودرشونو به ایران بدن حالا کجا رسیدیم که 50 میلیون پول را که با چه زحمتی بدست اوردیم بدیم ماشینی بخریم چینی که کزینه دیکری نداریم
سری به سایت خودرو امریکا و اروپا بزنید ببینید با 50 میلیون چه خودروهای نحکن و شیکی میشه خرید که داخلش امنیت جانی داری
ممتون
1395/3/11
این خودرو برای افرادی كه دفعه ی اولشونه كه دارن سوارشاسی بلند وكلا خودرو با امكانات بیشتر میشن خوبه،اما برای كسانی كه ی تجربه ی كلی دارن،مطمعنن ی خودروی فوق مزخرف وبدرد نخوره،استاندارد تولید هم برای خودروهای چینی فعلا تغریفی نداره ووقتی ی ماشین طراحی میكنن، تو تولید یك دست واستاندارد تولید نمیشه ومانند هندوونه ی در بستس،باس ببری تاببینی چ جوری از آب درمیاد،درمورد موتور جی دی آی،وتفاوتهای موتور توربو،تبدیل معمولی به توربو كاره سختی نیست بطوری كه با یه رنج قیمت دوملیونی،میشه موتوره پؤایدو تبدیل به توربو عه كامل استاندارد كرد ولی بهینه سازیش یك مهندس طراح تمام عیار میخواد كه این كاره هركسی نیست،برای افرادی هم كه از گشتاور واینجور چیزا سر در نمیارنو سواده علمیشون در حده نظر دهی نیست توصیه میكنم اولا نظر بی خودی ندن،دوما كتاب دینامیك جی ال مریامو تهیه ومطالعه كننوببینن كه نسبت گشتاور این خودرو نسبت به توان خروجی موتورش اصلا استاندار نیست ومطمعنآ در زمانهای مدتی بعد از استفاده دچار مشكل خواهند شد،،،كلا ماشینه مزخرف وبدرد نخوریه...
1395/3/26
ببخشید شما میشه 1 گزینه خرید تو این رنچ با این امکانات بدی به ما :)) نکنه بریم پژو بخریم که صدای توی اتاق از بیرونش بیشتره ؟
1395/7/5
این ماشین اصلا بدترین ولی اینم در نظر داشته باشید که دارید ۸۰میلیون پول میدید اگه بخواید توسان صفر بخرید باید ۱۶۰میلیون پول بدید.هرکی هم که پول زیاد داره میره توسان میخره هرکی هم نداره باید با همینا سر کنه
1396/2/9
جیلی x7 بهتره
هم کیفیت هم راحتی
1396/6/24
اومدی اینجا که چی میخوای بگی من راننده بوگاتیم جک بده ،خخخخ ،برو بابا ،یادت رفته بافرقون حال میکردی اولینمشینت پیکان مدل57بوده
1396/9/21
با سلام خدمت جناب آقای امید خان
من فکر می کنم شما که به اصطلاح خودتون تحصیلکرده و با سواد هستین و سر از همه چیز در میارین اول برید یه کم فارسی صحبت کردن را یاد بگیرید تا دیگه باید ببری را باس ببری ننویسی. آقای تحصیلکرده !!!!!! و بعد بیای این نظرات به اصطلاح ارزشمند خودتو تو سایت بزاری. جالب تر اینکه بعضیا هم میان بیخود تایید می کنند.
1395/4/8
سلام
اصلا نخرید چون:
چهرش ادم گول می زنه وقتی سوارش شدم انتظار داشتم نسبت به ابعادش فضای بزرگی داشته باشه ولی اصلا اینطور نبود.
خودرو های مونتاژ کرمان موتور دقیقا مثل لپ لپ یک ماشین عین تویتا عمری میشه یکه هم کاپو تشه می زنی بالا میبینه که فراموش کردن شمع های موتور بزارن .
کیفیت داخلش خوبه ولی اصلا خوب مونتاژنشده مثلا خودم دیدم ماشین صفر نصف دکمه روی فرمونش از جاش زده بیرون یا مثلا دکمه های تنظیم تهویش وقتی می چرخونی گیر داره و اصلا روون نیست
.......
.....
خلاصه اگه من اینقدر پول داشتم گزینه های خرید خودروم اینا بود:
1-سوناتا 2007 شش سیلند فول اپشن
2-ازرا 2007
3-کمری
4-ماکسیما (سلطان جاده)
در اخر هم می خوام یک مقایشه کوچیک بین سوناتا2007و جک s5داشته باشم :
سوناتا داخلش خیلی خیلی بزرگتر از جک کیفیتش عالی ،خدمات پس ار فروشش(با اینکه مدلش پایین) خییلی خوبه،برندش معتبره ،.....
خلاصه خود دانی که پول به یک ماشیم چینی خوش کیفیت و بد مونتاژ بدی که نه مثل سواری راحت ونه مثل شاسی بلند پر قدرت افرودی یا پول به ماشینای ژاپنی و کره ای بدی که برندشون کل هیکل جک می خره...
1395/4/9
سلام
من کلا برای خرید ماشین حساس هستم و تحقیق میکنم..سوای از خودروهای چینی که بنده علاقه ای به انها ندارم ولی نمیشه ماشین کهنه خرید سوناتا 7 سال کارکرده دیگه تو خرجه .. هر چند ماشین خوبی باشه ولی شما احتمال بده که مالکش یک بار روغنش به موقع تعویض نکرده باشه و یا روغن کم کرده باشه ...پس من خودرو نو رو ترجیح میدم حتی چینی باشه...الان من تو رنج 80 ملیون میخوام یه ام جی 6 دو سال کارکرده بردارم که کلا 40 هزار رفته...نمیدونم خوب یا غلط...من قبلا کیا اسپورتیج 6 سیلندر داشتم خوب بود ولی کلا داشبورد خشکی دارن النترا هم همینجوره داشبورد خشکی داره..جاش کمه بخصوص قسمت عقبش..جک رو همه تعریفش میکنن...شاید واقعا خوب باشه..ولی من حاضر نیستم ماشین مارک خوب ولی زیاد کارکرده مثلا بالای 100 هزارتا رفته رو بخرم ..احتمال خرابی رو شاخشه.و خرج و خرج و خرج
1395/4/15
سلام محمد جان
من پردم یک سوناتا 2006خرید (تازگیا) کلا یک تومن خرجش کرد وهیچ ایراد موتوریی هم نداره تازه اینم بگم که ام جی نگیر من دختر داییم یک ام جی صفر خرید یک سال نشد فروخت خیلی شاسیش پایین توشم وقتی می شینی انقدر صندلیاش پایین که بیرونه نمی بینی .
اخر کلام : تو خرید ماشین دست دوم باید بگردی چیز خوب پیدا کنی بهدش هم ،جک اصلا ارزش خرید نداره تو شهر ما نمایندگی کرمان موتوره یارو جک سواری داشت میگفت بخاطر یک قطعه 6ماه ماشینش خوابیید برای همین ارزش نداره بعدشم کی گفته ماشیم بعد 7 سال تو خرجه تویتا داریم 49 سال داره مثل ساعت کار می کنه
1395/7/5
اون آزارایی که شما میگید ۹سال کارکرده و دیگه اون ماشین تو خرجه
1395/4/14
به نظر من اس 5 اتوماتیک بهترین گزینه است با پولی که میدی به چند دلیل
1- گیربکس اتوماتیک هافر آلمانه 2- دوکلاچه هستش - پر آپشنه - بیش از 177 نمایندگی در کل کشور داره شما در هر شهری بخواهید نمایندگی و تعمیرگاه دار ه - تمامی قطعات در سایت کرمان خودرو با قیمت موجوده - قدرت و گشتاور نسبت به خودش بالایی داره ولی سه مورد داره که برام سواله 1- بااین همه آپشن کروز میگن تو اتوماتیک نداره که با افزایش تیره 95 انشاالله بگذارن 2 - کیفیت پوشش رنگ در دنده دستی پایین است که اینور هم در اتوماتیک درنظر بگیرند ودرآخر در رو نمایی نیو فیس نشان دادن ولی میگن باهمان اتاق قدیم عرضه میشود سخن آخر چنانچه این سه مورد حل شود ماشین فوق العاده ایی حتی در کره ایی زیر 100 تومان موفق باشید
1395/4/22
چرا برای جک اس5 دنده ای با وجود این همه تقاضا برای اون، بررسی ویدیویی نمی زارید حتی سایت اسب بخار هم یه بررسی برای اس5 اوتومات گذاشته که بیشتر برای رفع تکلیف بود و بدون هیچ علاقه ای انجام شده بود. دلیل خاصی داره؟
1395/6/8
واقعا بهتون تبریک میگم برای سایتتون فوق العادس فقط یه زره اگه تنوع ماشینا بالاتر بره فوق العاده تر میشید
در مورد s5هم خیلی ماشینه خوبیه بهترین ماشین تو این رنج قیمته همه ی امکاناتم رو داره فنی هم عالیه اونایی هم که میگن چینی بده برا اون ماشینایی که زیر ۴۰ میلیونه اونم که همه ماشینا تو اون رنج بدن و چینی هیچ بدی نداره والان تمام محصولات چین نه تنها ماشین بلکه همه چیز کل دنیا رو گرفته و همه هم استفاده میکنند و استقبال در خرید این ماشین هیچ گونه شکی نکنید
1395/7/24
دمتون گرم. ...ماشین باحالیه
1395/8/8
با سلام خدمت کلیه عزیزان که این مطالبو میخونن.
لازم به یادآوری است که چنانچه فردی مغرضانه مطلب بزاره حق الناس به گردنش میاد و پیش وجدان خودش گرفتاره. افرادی که به دلایلی همچون کار کردن در شرکتهای مختلف خودرو سازی مطالب غیر واقعی میذارن مسئولند.
با بررسی های این حقیر نتیجه گرفتم که این خودرو را هر کسی که داشته ازش راضی بوده و کلا قابل مقایسه با خودروهای داخلی خودمون نیست. آیا کسی هست که خودرو داخلی سوار شه و گرفتار کیفیت افتضاح موتور و گیربکس و اتاق و ... نباشه؟ هر کدوم از داخلی ها یه جاش میلنگه.
جک اس فایو با توجه به قیمتش واقعا عالیه. به نظر بنده حداقل پولتو دور نریختی. بازار فروش نو و کارکردشم توپ توپه. تو همین سایت دیوار بزنی به نیم ساعت نمیکشه که با بالاترین قیمت میفروشی. کیفیتشم که در حد مطلوبیه. دیگه مصرف کننده چی میخواد.
بخرید و لذتشو ببرید.
1396/2/22
با وجود همه ی این گفته هاتون من سوار یه اس۵ دستی با کارکرد 34000 کیلومتر شدم و روندم اولا شما گفتین صدا به داخل کابین نمی یاد که به نظرم خیلی هم می یومد و دوماد گفتین سواریش نرمه من تو جاده خاکی روندم اصلا خوب نبود پراید از اون بهتر بود به مولا
1396/3/16
به زودی با حضور پژو 2008 بازار این خودروها خراب خواهد شد
1396/4/23
پژو 2008 با آپشن های کم شده و نامشخص، ایرانیزه شده، با قیمت نهایی نامعلوم که می دانیم مبلغ پیش پرداخت اولیه ماشین نمی تواند از 40 تا 50 درصد قیمت خودرو بیشتر باشد، یعنی قیمت نهاییبا توجه به پیش پرداخت 60 میلیونی اولیه میشه بین 120 تا 150 میلیون تقریباً رقیب هیچ ماشینی در داخل کشور نیست.
1396/10/17
با سلام خدمت همه دوستان
پدر بنده آذر ماه سال 94 مدل دنده دستی s5 رو خریداری کرده که تا امروز حدود 68000 تا هم باهاش رفته که این مدت بغیر از تعویض قطعات مصرفی و روغن چیز خاصی از ماشین ندیدیم در مورد سواریش با تعویض هر چهار چرخ هم سواری نرمتر شده هم چسبندگی خودرو در زمستان بهتر شده ما در شهر اردبیل زندگی میکنیم برف سنگین که بازیده بود این ماشین خیلی خوب بود و احساس امنیت رانندگی زمستانی می داد
در کل که پدرم بسیار از ماشین راضی هست ناگفته نماند پدر بنده 30 سال راننده جاده بوده و از نظر فنی از این ماشین راضی هستش
1397/1/23
من یه سالی هست سوار s5توربو اتومات هستم. خداییش نسبت به قیمتش ماشین محشری هست.البته قبل از خریدنش تمام ماشینایی که تو رنج 100 تا 150 تومن بودند را سوار شدم مثل تویوتا 2010 - سراتو 1396 و چند تا ماشین دیگه- خداییش ماشین خوبیه-نگران نباشید سواری نر و راحتی خواهید داشت
1398/8/20
سلام عزیزان. میخواستم راجع به سرکش بودن جک اس 5 تو سر بالایی بگم که تو مود اسپورت در سربالایی مثل اسبی سرکش میخواد از دست فرارکنه و قله فتح کنه دم چینیها گرم با این ماشینشون دلم برای ایران خودرو و سایپا میسوزه که پول مردم حروم میکنند