موضوعات داغ

بی ام و 428i کروک

عکس مطلب اول
چندی پیش بود که پرشیا خودرو از محصولات جدیدی از جمله X4 و سری 4 کوپه و گرن کوپه رونمایی کرد ولی خبری از هیچ مدل کروک در این مراسم نبود. اما گویا این پایان ماجرا نبوده و حال مدل کروک سری 4 آن هم در نسخه 428 نیز وارد لیست خودروهای مجاز به واردات شده تا پس از سال‌ها غیبت تمامی مدل‌های کروک این خودروساز محبوب، دوباره شاهد حضور این نوع خودرو در خیابان‌های کشور باشیم.
زمانیکه در مورد یک کروک جوان‌پسند مانند سری 4 کروک صحبت می‌شود، شاید لیست امکانات و تجهیزات آنچنان اهمیت نداشته باشد و باید بیشتر به قابلیت‌های رانندگی آن پرداخت. این باواریایی خوش استیل به پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری مجهز شده که دقیقا 1997 سی‌سی حجم دارد و روی آن توربو نیز نصب شده تا با تولید حداکثر 241 اسب‌بخار و 346 نیوتن‌متر و انتقال تمامی آن با گیربکس 8 سرعته خودکار به چرخ‌های عقب، می‌تواند هر جوانی را راضی کند.
روی این خودرو لیست بلند بالایی از امکانات نصب شده که بعضی از آن‌ها عبارتند از سیستم صوتی Harman Kardon، رینگ‌های 18 اینچی، کروز کنترل، گرمکن صندلی‌های جلو، چراغ‌های زنون، سیستم نشان دهنده باد لاستیک‌ها، سیستم کمکی پارک، 2 ساب‌ووفر (جمعا 9 بلندگو)، روکش چرمی صندلی‌ها و آینه الکتروکرومیک.
در نهایت به قیمت‌گذاری این خودرو می‌رسیم. هنوز پرشیا خودرو حرفی از این مدل نزده و حتی آن را عرضه نیز نکرده است ولی اگر به بازار آزاد بروید متوجه می‌شوید که این خودرو به صورت شخصی و فعلاً به تعداد بسیار محدود وارد شده که در نمونه‌هایی که به کیت M مجهز شده‌اند قیمتی بین 415 تا 500 میلیون تومان دارند. البته با توجه به محبوبیت بسیار بالای این برند در بازار و تشنگی خریداران برای مدل‌های کروک، احتمالاً به زودی شاهد حمله تعداد زیادی از این آلمانی به نمایشگاه‌های کشور خواهیم بود و در این صورت باید منتظر جواب ستاره ایران، نماینده مرسدس‌بنز در ایران، باشیم و ببینیم که آیا کلاس E کروک را برای مقابله با رقیب دیرینه خود به بازار عرضه خواهد کرد یا خیر.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد