61  
مشخصات فنی میتسوبیشی ASX | مقایسه

خودرو

نام خودرو میتسوبیشی ASX
کشور سازنده
ژاپن
سال (طراحی) 2011

مشخصات فنی

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1998سی سی
حداکثر قدرت 147 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 197 نیوتن متر در 4200 دور در دقیقه
جعبه دنده CVT
شتاب 0 تا 100 11.5 ثانیه
حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت
وزن 1345 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4295 طول - 1770 عرض - 1625 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2670 میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر 9.8 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی 8.4 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک 63 لیتر
استاندارد آلایندگی یورو 5
استاندارد امنیت
میزان تولید CO2 - گرم در هر کیلومتر

تجهیزات و امکانات

ترمز و پایداری ترمز عقب دیسکی و جلو دیسکی خنک شونده - ABS - کنترل فعال پایداری (ASC) - کنترل کشش (TCL) - ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیبدار (HSA)
کیسه هوا کیسه هوای راننده و سرنشین جلو - کیسه هوای جانبی - کیسه هوای پرده‌ای - کیسه هوای زانویی راننده - مجموعا 7 کیسه هوا
سیستم صوتی سیستم صوتی حرفه‌ای Rockford Fosgate با قابلیت پخش MP3 و DVD با ظرفیت 6 سی‌دی - 6 اسپیکر و 2 تیوتر - ساب‌ووفر - صفحه نمایش 7 اینچی - اتصال تلفن همراه از طریق هندزفری بلوتوث و قابلیت کنترل آن روی فرمان - USB
دیگر تجهیزات گیربکس CVT با قابلیت تعویض دستی در 6 مرحله (Sport Mode) و اهرم تعویض دنده روی فرمان - دیفرانسیل جلو با قابلیت تبدیل الکترونیکی آن به حالت دو دیفرانسیل - سیستم تعلیق جلو مک‌فرسون اترات - سیستم اتصال عقب اتصال چندگانه - سیستم ایموبلایزر و ضد سرقت هشدار دهنده - رینگ آلومینیومی - سیستم تهویه مطبوع خودکار - آینه داخل الکتروکرومیک با صفحه نمایش دوربین عقب - کروز کنترل - گرمکن آینه‌های جانبی و شیشه عقب - سیستم ورود بدون کلید با قابلیت استارت خودرو با دکمه - سردکن داخل محفظه داشبورد - شیشه‌های برقی - سنسور پارک بر روی سپر عقب - قفل کودک - چراغ‌های جلو زنون با سیستم خودکار تنظیم ارتفاع نور - چراغ‌های عقب LED - صندلی‌ها با ظرفیت 5 سرنشین با روکش چرمی - گرمکن صندلی راننده و سرنشین جلو - سقف پانوراما

قیمت و نمایندگی

قیمت بازار 145.6-142 میلیون تومان
آخرین بروزرسانی قیمت 1394/7/30
نمایندگی فروش آرین موتور پویا
فیلم بررسی خودروی میتسوبیشی ASX
عکس ها
نظرات
 
 
 

وحید-93/11/15

1393/11/16
این ماشین یه سیستم صوتی داره که بیست میلیون تومن پولشه دیگه خودت تا آخر خط را برو.......

امیر

1394/1/29
برای خرید چه راهی پیشنهاد میکنین.
  • احسان

    1394/2/15
    توصیه من اینه که شرکتی شود بخری. چون مثل کره ای ها فراوان نیست که قطعاتشو وارد کنن و در بازار آزاد به وفور یافت بشه....
    5+

ali

1394/2/6
سلام
دوستانی که ماشین رو دارند لطفا راهنمایی کنند
1.صدای موتور زیاد و اذیت کننده است یا خیر ؟
2.خدمات پس از فروش خوبی دارد و قطعات خودرو قابل دسترس هست؟
3.قیمت قطعات یدک بالاست؟
4.خودرو پس از چند کیلومتر نیاز به سرویس پیدا می کند؟
5.صندلی های عقب جادار و راحت است یا برای افراد قد بلند مشکل ساز است؟
6.سیستم تعلیق قابل قبولی دارد برای جاده های خاکی و آسفالت ؟
ممنون از تمامی دوستان
  • احسان

    1394/2/15
    با سلام
    من مدل 2012 اونو دارم. همه چیز ماشین خوبه. خوب قطعاتش گرونه ه بخاطر این هست که همه قطعاتش ژاپنیه.. سیستم تعلیقش خوبه حداقل نسبت به غالب SUV های موجود در بازار ایران. اما یک مشکل داره. یک کم صدای موتورش زیاده.. شاید اونم بخاطر این بوده که حس اسپرتی به ماشین بده. اما من شخصا دوست داشتم کم صدا تر باشه...البته بنزین های ما هم باعث می شن صدای موتور زیاد بشه... ولی میتسوبیشی بایدNVH قویتری به کار میبرد.( بگذریم که در تست فنی این خودرو در همین سایت اونو خیلی بیصدا معرفی کرده و منو گول زد!!!!)
    صندلی هاش هم خوبه با قد 185 سانت هم میشه راحت توش نشست .
    کلا بجز صدای موتورش بقیه چیزاش عالیه. به خصوص ضبطش....
    7+
  • ali

    1394/2/21
    ممنون از راهنمایی هاتون
  • reza

    1394/3/20
    سلام .من این خودرو رو دارم مدل 2014
    صدای موتور تا 130 ارومه اما بعدش یکم صدای موتور زیاد میشه اما بعدش یکم زیاد میشه اما جای نگرانی نداره
    من توی این یک سال چند مای ماهی که از این خودرو استفاده می کنم تا به حال مجبور به تعویض قطعه نشدم
    در مورد صندلی های عقب باید بگویم جای پا کافی وجود دارد و بسیار راحت است در مورد ارتقاع سر صندلی عقب هم کافی است در کل صنلی عقب بسیار راحت است و در مسافرت های طولانی مشکلی به وجود نمی اورد .سیستم تعلیق نرمی دارد ومن از سیستم تعلیق ای ماشین راضی هستم
    امید وارم اطلاعات کافی باشد .خدانگهدار
    6+
  • امین

    1394/4/23
    با سلام
    1-صدای موتو در حالت حرکت یکنواخت (مثلا با کروز توجاده) مطلقا شنیده نمیشه. ولی موقع شتابگیری صدا رو میشنوی که اذیت کننده نیست.
    2-من 2015 فول شرکتی دارم که اخیرا برا سرویس اولیه بردم. نمایندگی حداکثر سعیشونو کردن و خوب بود. مثلا کارواش و تنظیم باد هم جزو خدمات با تایید کتبی بود.
    3- احساس اسپرت و امنیتش تو جاده عالیه. همینطور شتاب.
    4-به علت گیربکس cvt مطلقا تعویض دنده رو متوجه نمیشی
    5-سیستم صوتی عالیه.
    6-هندلینگ عالیه . راحت تر از 206SD میتونی پارک کنی. به خصوص به کمک دوربین عقب.
    7- توی 120 کیلومتر از یه جاده مصرف 6.4 رو رکورد دارم.
    7- توی یه روز رانندگی جاده و شهر (البته بیشترش اتوبان بود-یه رفت و برگشت) با یه باک 740 کیلومتر رفتم که تاز آلارم روشن شد و 110 کیلومتر قالیت ادامه مسیر رو نشون میداد. یعنی 6.9 لیتر در 100 کیلومتر مصرف داشت.
    8- در هر صورت من اینو توصیه می کنم.
    موفق باشی.
    22+
  • ali

    1394/5/6
    ممنونم از راهنمایی های همه عزیزان
    پیروز و سربلند باشید
    2+

ارسطو

1394/2/19
در صورت امكان تست و تجربه و معرفي تويوتا هايلوكس دنده اتومات

mohamad

1394/2/26
سلام من در کشور هلند زندگی میکنم . یک asx دارم البته asx های اینجا یک تفاوت دارند ان هم سیستم start/stop است .در کل من از ایگ ماشین راضی هستم
اگر در سال 2016 سنسور جلو به ان اضافه شود هم عالی میشود .

مهدی

1394/5/6
با درود به همه دوستان
راستش من تا بحال شاسی بلند نداشتم و زیاد سوار نشدم خانوادم اصرار دارند شاسی بلند داشته باشیم بیشترین چیزی که برام مهمه تو ماشین نرم بودن هست سوال ایا این ماشین سواری نرمی داره ؟ یا تو چاله چوله ها صدای میاد تو اتاق ؟
اگر دوستان تجربه ای از قطعات این ماشین هم دارند لطفا بفرمایند
ممنون
  • احسان

    1394/5/19
    آقا مهدی سلام.
    من خودم 2012 اونو سوار می شم. می گن 2012 اش خیلی نسبت به مدلای جدیدترش نرم نیست. اما من واقعا از نرمیش راضیم. از هیوندای توسان 2010 خیلی بهتره. شنیدم ایرادات مدل 2012 اش رو در سالهای 2014 و 2015 رفع کرده اند که شامل:
    عایق بندی مناسب تر برای ورود صدای کمتر
    فنر بندی مناسب تر برای راختی و آرامش بیشتر
    تعویض رینگ ها از 16 به 17
    چراغهای زنون در جلو
    من فکر میکنم اگه این سه ایرادم برطرف شده باشه، خیلی عالی شده.
    یعنی ایراد کلی نداره. راحته، گیربکس خیلی خوب داره و به همین خاطر شتابشم خوبه( با اینکه موتورش 2000 است)
    امیدوارم اطلاعات ارایه شده کافی باشه.
    من خودم خیلی تحقیق کردم تا به خرید این خودرو راضی شدم. البته اگه ÷ولت برسه اوتلندر بخری که خیلی از این هم عالی تره.
    ماشین ژاپنی قطعا از کره ای ها بهتره. اگر چه اونا از لحاظ قیافه و طراحی تا حدودی بهترن.
    10+

امیرارسلان

1394/6/11
این خودرو قابل مقایسه با ماشین کره ای نیسسست .لذت دنده کشی و پایداری این عالیه.

سعید

1394/6/26
دوستان این سانروف و پانورما ینی چی؟؟
اخه من تو ماشین خیلی تازه کارم

فریده

1394/7/3
هم عکسها هم اطلاعات لازم خیلی عالی

سعید

1394/7/23
سلام
دوستان به نظرتون این بهتره یا تویوتا روفور؟؟؟
تو رو خددددددددددددددددددددداااااااااا جواب بدین!!!!!
خیلی لازمه که بدونم
سانروف این ماشین باز میشه؟؟روفور چه طور؟؟
  • S

    1394/7/24
    سلام
    من ميتسوبيشي رو بيشتر مي پسندم با اينكه قيمت راو بيشتره

    سقف ش شيشه ايه يه تيكه است ك باز نميشه و تا صندلي عقب كشيده شده ك حس دل باز بودن به ادم ميده.
    راو ٤ يه سانروف ساده داره
    من ك تو راو نشستم ميتسوبيشي رو بيشتر پسنديدم انگار دلگير بودش
    7+
  • محمدرضا

    1394/8/17
    سلام سعيد جان
    كلاس خودرو و نوع سوارى اين دوتا ماشينى كه گفتى كاملاً جداست و تفاوت قيمت اينها توجيه كننده حرف منه،asx سانروف بازشو نداره و يك سقف يك تكه اى شيشه اى داره كه باز نميشه و راو فور هم مانند اوتلندر و لندكروز و اف جى كروز به علت محدودت هاى امنيتى و قدرت شاسى در آف رود(رانندگى بيرون از جاده و اسفالت)مجاز به استفاده از سقف شيشه اى يا همون پاناروما نيستند ولى سعى دارن با استفاده از يك سانروف بزرگ جبران كنند
    ولى در مورد سانروف تو ژاپنى نگران نباش،چون از همه پيشرفته تر اند براى مثال اولين كشورى كه ستون سقف رو حذف كرد و سقف پاناروما يك تكه سراسرى رو مورد استفاده قرار داد ژاپن بود بعد آلمان و در انتها كره ى جنوبى
    وقت به خير
    2+

علی

1394/8/12
سلام دوستان
اگر کسی اطلاعات مفید و تجربه ای داره لطفا کمکم کنه
بین asx لنسر کرولا نیوفیس کدوم بگیرم...برا مصرف خانوادگی نرم و راحت موتورشم نسبتا خوب جواب بده
ممنون همگی
  • محمدرضا

    1394/8/17
    سلام على آقاى عزيز
    كاراييى لنسر از كرولا و asx كاملاً جداست ،لنسر به شما يه سوارى اسپرت ميده كه بارز ترين صفت سوارى اسپرت به نسبت خشك تر بودن اونه ولى كرولا و asx هر دوشون يه ژاپنى اند و تو كيفيتشون هيچ بحثى نيست حالا اين جا شما بايد ببينيد كه سليقتون يه suv جمع و جور شهرى رو مي پسنده يا يه سدان كاملاً خانوادگى خيلى كم اصطحلاك رو
    3+

Reza

1394/8/17
خیلی این ماشین رو دوست داشتم، همش تو فکر این بودم که اگه پولی دستم رسید بخرمش. ولی دوستم زودتر از من خریدش، بارها با هم بیرون رفتیم. باید بگم نظرم عوض شده و دیگه ازش خوشم نمیاد. به چند علت
1- سرنشین توش اصلا راحت نیست. صندلی ها سفت هستند و فضا طوری هست که آدم کمر درد میگیره.
2- بعد از 9 ماه ماشین هنوز 30 هزارتا کار نکرده، از روی سرعت گیر که رد میشه درب عقبش صدا میده، تق تق ، واسه یه ژاپنی عیب بزرگیه.
3- ماشین شاسی بلند با این ابعاد باید فضای سرنشینان عقبش خوب باشه ولی این ماشین فضای عقبش افتضاح هست. یعنی فکر مسافرت طولانی رو باید از سر بیرون کرد
  • محمدرضا

    1394/8/17
    در مورد اين سه عيبى كه به زور از اين ماشين گرفتى شما بايد بگم تمام ماشين هاى صندلى چرم به غير از چينى ها حتى بنز هم كه در اوج راحتىِ صندلى هاشون مثل ايران خودرويى ها نيست كه برى تو صندلى اصطلاحاً اسپرتى تر اند ثانيا من اوتلندر دارم كه همجواره اين ماشين و تا حالا پنجاه هزار تاهم باهاش راه رفتم و به هيچ وجه در كيفيت يه ژاپنى با اصالت حرفى وجود نداره و ثالثاً در مورد فضاى كابين همون طور كه در فيلم قابل مشاهدس به ميزان كافى و استاندارد جا وجود داره
    6+

سعیده

1394/9/5
سلام . میشه لطفا راهنماییم کنید که تویوتا کرولا بهتره یا میتسوبیشی asx؟ هر دو ماشینو دوست دارم ولی نمیدونم کدومو بخرم
  • رادمان

    1394/9/15
    سلام موتورش ضعیفه قطعاتش قیمتش خیلی بالاست موقع فروش به آسونی نمی خرند هر ماشینی که بگیری بهتر از این ماشینه چون این کلاه سر من رفته اما فروختمش زیرقیمت
    1+

یاسین

1394/9/10
سلام دوستان خوب تو رو خدا به من کمک کنید میتسوبیشی یا تویوتا راوفور آخه میگن میتسوبیشی موتور 2000 برای این ماشین ضعیفه و کم میاره
  • مهدی

    1394/9/12
    سلام asxماشین بسیار خوبیه اما موقع فروختن باید مفت بدیش من این ماشینا داشتم پدرم دراومد فروختمش اونم زیر قیمت
    2+
  • S

    1394/9/13
    من دارم استفاده ميكنم و كاملا راضي ام خيلي خوب ميره و هر موقع خواستم كم نياورده
    2+
  • مهدی

    1394/9/23
    سلام
    راو فور با ASX تو یه کلاس نیستند . من اوتلندر دارم با وجودیکه میدونستم بد فروشه ولی با آگاهی از مشخصات فنی و مقایسه قیمت و اینکه آدمی نیستم که هر سال ماشین عوض کنم و تقریبا 8 الی 10 سال ماشین رو نگه میدارم اینو خریدم . از راو فور جادارتره و نرم تر دید بهتری داره کیفیت چرم بهتر و ردیف سوم صندلی ها برای من کارآمد بوده بعلاوه با راو فور فول اختلاف قیمتی حداقل بیست میلیونی داره فضای صندوق با پنج صندلی عالی است مصرف شهری زیر 10 بعلت اینکه به جز نمایندگی کس دیگه ای وارد نکرده تمام آپشن ها اصلی است و مانند کره ایها و راوفور که نمیشه به فابریک بودن آپشن ها اطمینان داشت نیست . فقط در مورد قطعات بدنه در صورت نیاز به تعویض گرونه من یک سپر عقب تعویض کردم . در مورد افت ارزش الان هم که میخرید حدود 10 تومن پایین قیمت نمایندگی است و اگر زود به زود ماشین عوض نمیکنید خوبه وگرنه راو فور رو بخرید.
    2+

منصور

1394/10/22
همیشه عاشق میتسوبیشی بودم از بچگی تا حالا
Top