مشخصات فنی
نام خودروپژو پارس LX
مدل(طراحی) 1386
تعداد سیلندر4
تعداد سوپاپ16
حجم موتور 1587 سی سی
قدرت موتور 108 اسب بخار
حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت
شتاب 0 تا 100 13.2 ثانیه
وزن: 1215 کیلوگرم
مصرف سوخت 7.5 لیتر در 100 کیلومتر به صورت ترکیبی
طول 4498 میلیمتر
کیسه هواكیسه هوای راننده
ترمزABS - EBD
سیستم صوتیبلندگوی عقب - آنتن اكتیو
سایر امکانات
چراغ مه شكن جلو و عقب - چراغ نقشه خوان – آینه‌های جانبی برقی راهنمادار – آینه‌های جانبی تاشونده اتومات – شیشه‌های سولارو ضداشعه UV - قفل میکروسوییچی درب‌ها - سنسور ایمنی دنده عقب - قفل مركزی با سوییچ كنترل از راه دور رادیویی - تنظیم برقی پشتی صندلی - بازکن درب صندوق عقب از داخل اتاق - شیشه بالابر برقی درهای جلو و عقب - پاور ویندوز مجهز به آنتی ترپ - قطعات دکوراتیو طرح چوب جدید - رودری بهینه - داشبورد تریم بژ - جلوآمپر جدید - دماسنج روی داشبورد
محدوده قیمت 37.5 میلیون تومان
آخرین بروزرسانی قیمت 1392/5/9
نمایندگی فروش ایران خودرو
عکس
آخرین آگهی های این خودرو
مشاهده آگهی مدل: 1393 کارکرد: 51 کیلومتر قیمت: 39,000,000 تومان
مشاهده آگهی مدل: 1390 کارکرد: 0 کیلومتر قیمت: 46,500,000 تومان
مشاهده آگهی مدل: 1393 کارکرد: 0 کیلومتر قیمت: 45,000,000 تومان
نظرات
 
:نام
   
:ایمیل
 
:متن
فرشاد

خدمت دوستان عرض کنم قیمت کارخونه ای پارس سال 30.6 میلیونه اینم در نظر بگیرید با تحویل به گفته خودشون 30 روزه، پارس ال ایکس هم 33.6 بود ولی انگار با داشبورد جدید میشه 35 اینا!
همین چند روز پیش هم یه پارس سال گرفتیم واسه دامادمون 34.5 !ماشین مال دو ماه پیش بود و با 2700 تا کارکرد! با پول بنگاه و سند تقریبا 35 تموم شد.
اطلاعات عمومی در راس اونا برای آقا حمید :)

1393/3/21

فرشاد

یک توصیه دوستانه برا عزیزانی که میخوان ماشین بخرن. تو خرید ماشین عجله ای تصمیم نگیرین، خوب فک کنین مقایسه کنین بپرسین برسین بعد. نمیدونم چرا بعضیا میگن نمیدونم با ین ماشین روی فلان ماشین و کم کردم با اون ماشین فلان کردم، یه ماشین میخواین بگیرین ازش استفاده نقلیه ای کنین نه مسابقه ای! اصلا جاده های ما مناسب این چیزا نیستن.
ماشین صفر عین یه بچست هرجور تربیتش کنی همونجوری بار میاد. بعضیا چون ماشین صفر سر و صداش کمه هر دست اندازی میخوان میندازن، هر جاده خاکی و میرن در حالی که همون ضربات به ماشین وارد میشه و آثارش تو دراز مدت به چشم میاد، اونوقت میان میگن ماشین بده بعد یه مدت به سر و صدا افتاد!!!
در مورد این نظریه که ماشین های مدل پایین با کیفیت ترن، بله درست. ولی من مدل 405 ام 88 عه، 91 گرفتم، تسمه تایم عوض کردم، باتری عوض کردم،جلو بندی کلا عوض کردم (دو تا کمک و سیبک و ...) انبار اگزوز عوض کردم، پمپ بنزین عوض کردم، لاستیک 4 تا، رینگ که البته اختیاریه عوض کردم الانم چون قرار بفروشم کاریش ندارم والا اگه بخوام باید لنتاشم عوض کنم و اگه بخوام لوسش کنم صفحه کلاچ هم عوض کنم! شاید بگین ماشینت فرغونه که این همه خرجش کردی ولی هرکی خواست حاضرم در اختیارش بذارم خودش ببینه چه عروسکیه! بدون رنگ هم هست همین الانشم چندتا از دوستان که میدونن میخوام بفروشم حتی قیمت بیشتر از بنگاهیم بهم پیشنهاد دادن.
میخوام این و بگم این قطعاتی که من گفتم همش مصرفی هستن و شما مجبورین به مرور زمان خرجش کنین ولی خودرو صفر حداقل مطمئنین 2 سال هیچ خرجی نداره اگرم داشت اکثرا با گارانتی قابل حله!
پس به توصیه بعضیا نرین سراغ مدلهای پایین تر! مخصوصا پژو! اصلا بعضی ماشینا وقت باز کردن موتورشونه، اونوقت باید میلیونی خرجشون کنین اونم با این قطعات متفرقه تو بازار اگه ماشین باهاتون را بیاد.
پس نگین این موتورش فرانسه ست و نمیدونم چیچی! بعد یه کارکردی موتور ماشین باید تعمیر بره، مخصوصا مدلای پایین که اکثرا 200000 کارکردو دیگه رد کردن، شایدم بیشتر. اگه دو گانه هم که باشه، فاتحه...!
امیدوارم مطالبم برای دوستان مفید باشه!

1393/3/21

فرشاد

در ضمن بنده هیچ نسبتی با ایران خودرو ندارم! :))))
بنده هم دوست دارم ماشین بهتری سوار شم ولی جیبمون این اجازه رو نمیده! :دی
حتی تصمیم داشتم ال ایکس و که دادن با 405 بفروشمشون یه ماکسیمایی، مگانی، زانتیایی بگیریم ولی دیدم یا با 60-70 تومن میشه مدل پایین اینا رو گرفت یا واقعا خرجشون زیاده! مثلا مگان قطعاتش پیدا نمیشه یه استارتش 2 میلیون قیمتشه، ترجیح میدم هموم پارس ال ایکس سوار شم که اگه استارتشم خراب شد حداقل سلامتیم سر جاش باشه! :)))
در آخر باید بگم تو این رنج قیمت ماشین مناسبیه، 206 رو هم تیپ های بالاش و بهش اضافه کنین و یا تندر90 (که من اصلا از ظاهرش خوشم نمیاد ولی از نظر فنی ماشینه خوبیه)
سعی هم خواهم کرد اگه خدا عمری داد بهم و پارس ال ایکس تحویل گرفتم بیام واقعیات این ماشین و چه خوب چه بد اینجا براتون بگم تا بتونین بهتر تصمیم بگیرین تو خریدش.
دلایل انتخاب خودمم اینان:
1- بودجم (تو این رنج قیمت یعنی 35 یا 33.5 کارخونه)
2- ظاهرش و جادار بودنش نسبت به جمعیت خونوادم (سلیقه ایه)
3- به خودرو های چینی با این رنج قیمت ترجیح میدم (حداقل طراحی پلت فرمش مال پژوست، یعنی ماشینیه که شناسنامه داره)
4- موتور TU5 عش، مصرف کمش، بنزین سوز بودنش، آپشن های متفاوتش با سایر مدلای پارس (صندلی های برقی، آینه های تاشو، امکانات داشبورد جدید و...)

در پایان بازم عرض میکنم خودرو یه چیز کاملا سلیقه ایه، شاید خیلیا با حرفای من مخالف باشن!
تشکر ویژه هم میکنم از مدیر سایت.

1393/3/21

masood

هر کی ال ایکس داشبورد جدید داره نوش جونش آخر ماشینه

1393/3/27

فرشاد

سلام خدمت همه دوستان.
در مورد قیمت تمام شده این خودرو باید بگم که 2 هفته پیش دعوتنامش اومد و مبلغ 17.386.400 تومن ریختیم به حساب ایران خودرو. با 16 تومنی که اول ریخته بودم + 1.920 سودی که اومده براش مبلغ نهایی میشه 35.305 اینا.اینم در نظر بگیرید بعد این که مبلغ و واریز کردین باز یه 1 ماهی طول میکشه که ماشین و بدن.که به این 1 ماه هیچ سودی تعلق نمیگیره.
اینم اضافه کنم که کلاس 28509 (داشبورد جدید+ چرخ های عقب دیسکی) از طرف خود ایران خودرو جایگزین کلاس 28508 ثبت نامی شده.
فک کنم 2 هفته ای بدنش. قیمت گرفتم 44.5 تا 46 قیمت دادن.

دروغ چرا بد جور زده به سرم بفروشم یه چیزی هم بزارم روش و یه مگان بگیرم. بزرگترین دلیلم هم اینه که حرصم میگیره وقتی به این فک میکنم که اگه 60 میلونم قیمت داشته باشه باز همه میگن پرشیاست چون تفاوت ظاهری بارزی نداره که بگی آره این معلومه که یه 8-10 میلیون از بقیه مدلا گرونتره! :)) همه به یه چشم نگا میکنن.
به اضافه اینکه اگه الان بفروشم یه 10 میلیونی سود کردم.

1393/4/13

صادق

باسلام و احترام
آقا فرشاد دستت درد نکنه بابت راهنمایت بسیار سودمند بود
ماشینت هم مبارکت باشه

1393/4/19

فرشاد

سلام خدمت همه دوستان.
ممنون آقا صادق، امیدوارم که همینطور باشه. ممنون، انشالله شما بهتر از ایناش و بگیرین.
====================

الان 15 روزه که ماشین زیر پامون و فروختیم، خداییش سخت تر از بی ماشینی انتظار تحویل خودرو رو کشیدنه! :)))
طبق آخرین اطلاعاتی که از ایران خودرو (096440) گرفتم ماشین 25 ام از پارکینگ خارج شده ولی بارگیریش معلوم نیست، گفتن امکان داره بعده تعطیلات یعنی 29 بارگیری بشه! شایدم بارگیری شده تو سامانه وارد نشده. امیدوارم تا موعد قراردادش که 31 ام هست بیاد برسه.
ولی من هرچی دارم نگاه میکنم بد ماشینیم نیستا از نظر امکانات. :))) من دقیقا امکاناتش و با مگان 1600 مقایسه کردم کم نداره که بیشترم داره! ولی خب دیگه، مگان مگانه! :)))
به احتمال خیلی زیاد نگهش داریم. تحویل که گرفتم بعد یه هفته نظرم و در مورد ماشین و البته بعد آب بندی نظراتم و در مورد مسائل فنی ماشین میام خدمتتون عرض میکنم.

1393/4/29

احمد

داشبورد جدید پارس بهتره است یا قدیم؟؟

1393/4/29

فرشاد

با سلام خدمت همه دوستان.

احمد آقا باید در پاسخ به سوالتون عرض کنم که به نظر بنده داشبورد جدید بهتره!
دلیل اولشم اینه که یه سری تغییرات خوب داشته از جمله اینکه کیسه هوای سرنشین هم بهش اضافه شده، سیستم صوتی پیشرفته با کلید های کنترلی روی غربیلک فرمان.سیستم تهویه رو این داشبورد اتوماتیکه که مزایای قابل توجهی نسبت به سیستم دستی قدیمی داره. پشت آمپرهای زیباتر و در کل ظاهر بهتر نسبت به داشبورد قدیمی و ساده.
اما اینکه بعضیا تو برخی از سایتا از جنسش گله مند هستن باید واقعیت و بگم تا خودم لمسش نکنم نمیتونم در مورد کیفیت جنس و عایق بندیش نظر بدم، هرچند داشبورد قدیمی هم همچین جنس مرغوبی نداشت مخصوصا تریم بژ در مقابل آفتاب آسیب پذیرتره.
ولی روی هم رفته یه چیزی برا من تو صنعت خودروسازی کشور ثابت شده اونم اینه که هر چیزی (ماشین، آپشن، قطعه و...) برای بار اول تولید شده با کیفیت بهتر تولید شده و رفته رفته که مشتری خودش و تو بازار پیدا کرد از کیفیتش کاسته شده!
برا همینم امیدواری بیشتری به داشبورد جدید دارم. :)

گذشته از همه اینا به سلیقه خودتونم برمیگرده!

1393/4/29

آرش

سلام آقا فرشاد
اطلاعاتت واقعا خوب بود ،منم یه lx توی بهمن ماه ثبت نام کردم که تحویلش مرداد ماهه ، منتها تقریبا یه هفته پیش ایران خودرو قیمت ماشیناشو برد بالاتر و توی تحویل فوریشم قیمتها رو اعلام کرد . حالا شما خبر داری که این قیمتی رو که شما پرداخت کردی وبرای ثبت نامهای پارساله ثابت میمونه یا دعوتنامه ما که بیاد بالاترش بردن؟

1393/4/31

فیلم های بررسی خودرو